Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hørte jeg riktig!??? At hun har spinka og spart helt siden hun begynte saken🙈🙈 DET er det dummeste jeg har hørt. Hun lever virkelig i en fantasiverden. En sparer ikke når en unner seg klær,garn,energidrikke,nyheter fra butikken,handler inn middag og småting annenver dag.. OMG. 

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Hun gjør jo ikke det. Herregud det er så gjennomskuelig😂 Eneste årsak til foredraget om saken i går kveld var tigging etter bidrag / en ny spleis! 

Det var helt tydelig tigging, flakking med blikket og feel sorry for me opplegg

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (10 minutter siden):

Hørte jeg riktig!??? At hun har spinka og spart helt siden hun begynte saken🙈🙈 DET er det dummeste jeg har hørt. Hun lever virkelig i en fantasiverden. En sparer ikke når en unner seg klær,garn,energidrikke,nyheter fra butikken,handler inn middag og småting annenver dag.. OMG. 

Må være 10 av 10 på skalaen for dumme ting jeg har hørt! 🙈

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette reagerte jeg på også; nevner ikke med et ord at hun har fått inn i underkant av 100 000 på tre ulike spleiser (i tillegg ukjent beløp fra de som har vippset direkte; men at hun har spinket og spart! Hun tjente jo godt på disse bamse-smykkene som hun tok meget godt betalt for også. 

Hun som har så mye klær at skapene bugner over og hun må selge unna. Hun som handler garn i blinde og blingser på fargen og fortsetter å kjøpe garn for å finne riktig fargetone. Som har skapet fullt av hjemmestrikk som ikke blir brukt, pluss skap og ei kasse full av garn. Som kjøper 10 energidrikker i slengen, eller kjøper nye brus og energidrikker for å ta en slurk for så å tømme ut da hun ikke likte smaken. Som handler planter; flere Monsteraˋer for å sjekke ut hva som er den beste måten å behandle de på (når hun i tillegg har en kattunge som ødelegger plante etter plante) Som abonnerer på glossybox, og som snuser og spiser søtsaker daglig. Kunne fortsatt i det uendelige. Men dette er ikke å spinke og spare!

Men hvis hun nå må begynne med enda mere reklame (synes det er endel allerede jeg da) for å betale advokat så tyder det på at spleis-pengene er all gone. Greit nok at advokat er kostbart, men saken har ikke pågått så lenge at 100 000 allerede har gått til advokat. 

Håper virkelig at Stine har dialog med Nav nå som hun tjener endel på reklame. Hun nevnte i går at hun har måtte sette seg inn i regnskap pga skatte-regler, men det er ikke bare skatt hun må være obs på- Stine er 100% ufør, og det er begrenset hvor mye man da kan tjene utenom uføretrygden før man må trekke fra uføre-utbetalingen.

Man kan tjene opp til en viss sum i året uten at det berører utbetalingen, men går man over det beløpet så blir det reduksjon i hva man får utbetalt fra Nav. Når det er sagt så lønner det seg å tjene over den summen man kan tjene uten at utbetalingen blir berørt, det trekkes mindre enn hva man tjener ved siden av. Men kommet man over en bestemt sum så fryses uføre. Man er fortsatt ufør, men utbetalingene fryses hvis man tjener bra. Influenceren Sara Emilie feks er ufør, men har fryst ufør da hun tjener flere millioner som Influencer. 

Spiller man ikke med åpne kort ovenfor Nav at man har gode inntekter på siden av det man får utbetalt i uføretrygd så kan man ryke på en skikkelig smell. 

Men at hun har spinket og spart……definitivt ikke. Hun sier at hun har fått mange nye følgere i det siste, mulig de går fem på og tror hun lever fra hånd til munn. Sikkert kjekt med mange nye som kan bidra økonomisk 🤷🏼‍♀️

Endret av skruf
  • Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (3 minutter siden):

Nååååå blir det snart spleis ute å går 🤯🤮

Passer perfekt nå rett før husmorsferie i Spania sikkert….

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heng meg gjerne for det her ,men jeg syntes ikke synd på a ! 
Det er noe med hun som stopper meg i det. Unner ingen en dårlig barndom ,men det er noe som forteller meg at det er mye dramarama å det fortelles værre en det er ?

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

I natt nå. 

Hun tok på seg samarbeid for å spare/fylle opp "advokatkassa" 🙄 

Droppet godteri,energidrikke,klær og sminke i ett halvår så er jeg sikker på den "advokatkassa" hadde økt med minst 4000 pr mnd. 

At hu har mage til å nevne det..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man får et bedre bilde av Stine dersom man setter formidlingene hennes på mute og bare ser hva hun gjør, for her ser det ikke ut som det hun sier stemmer med det hun faktisk gjør. Jeg tror hun sier ting som hun ønsker de var eller vil de skal være. Hadde vært veldig fint om hun ønsker å forandre lovverk og nå til Stortinget for å være en stemme for de svake, men jeg ser ingen tegn eller ressurser til at det er noe hun jobber med nå. 

Endret av Hvitstrietapet
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på 6-8 uker, aldri hørt om mer en 3-4. Har nettopp hatt 3 uker på Skogli Lillehammer pga fibromyalgi.

Er som regel 3 uker ja. Finnes steder der man kan være i en uke også. Men hun må jo overdrive som vanlig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Dette reagerte jeg på også; nevner ikke med et ord at hun har fått inn i underkant av 100 000 på tre ulike spleiser (i tillegg ukjent beløp fra de som har vippset direkte; men at hun har spinket og spart! Hun tjente jo godt på disse bamse-smykkene som hun tok meget godt betalt for også. 

Hun som har så mye klær at skapene bugner over og hun må selge unna. Hun som handler garn i blinde og blingser på fargen og fortsetter å kjøpe garn for å finne riktig fargetone. Som har skapet fullt av hjemmestrikk som ikke blir brukt, pluss skap og ei kasse full av garn. Som kjøper 10 energidrikker i slengen, eller kjøper nye brus og energidrikker for å ta en slurk for så å tømme ut da hun ikke likte smaken. Som handler planter; flere Monsteraˋer for å sjekke ut hva som er den beste måten å behandle de på (når hun i tillegg har en kattunge som ødelegger plante etter plante) Som abonnerer på glossybox, og som snuser og spiser søtsaker daglig. Kunne fortsatt i det uendelige. Men dette er ikke å spinke og spare!

Men hvis hun nå må begynne med enda mere reklame (synes det er endel allerede jeg da) for å betale advokat så tyder det på at spleis-pengene er all gone. Greit nok at advokat er kostbart, men saken har ikke pågått så lenge at 100 000 allerede har gått til advokat. 

Håper virkelig at Stine har dialog med Nav nå som hun tjener endel på reklame. Hun nevnte i går at hun har måtte sette seg inn i regnskap pga skatte-regler, men det er ikke bare skatt hun må være obs på- Stine er 100% ufør, og det er begrenset hvor mye man da kan tjene utenom uføretrygden før man må trekke fra uføre-utbetalingen.

Man kan tjene opp til en viss sum i året uten at det berører utbetalingen, men går man over det beløpet så blir det reduksjon i hva man får utbetalt fra Nav. Når det er sagt så lønner det seg å tjene over den summen man kan tjene uten at utbetalingen blir berørt, det trekkes mindre enn hva man tjener ved siden av. Men kommet man over en bestemt sum så fryses uføre. Man er fortsatt ufør, men utbetalingene fryses hvis man tjener bra. Influenceren Sara Emilie feks er ufør, men har fryst ufør da hun tjener flere millioner som Influencer. 

Spiller man ikke med åpne kort ovenfor Nav at man har gode inntekter på siden av det man får utbetalt i uføretrygd så kan man ryke på en skikkelig smell. 

Men at hun har spinket og spart……definitivt ikke. Hun sier at hun har fått mange nye følgere i det siste, mulig de går fem på og tror hun lever fra hånd til munn. Sikkert kjekt med mange nye som kan bidra økonomisk 🤷🏼‍♀️

I tillegg til det du skriver, trekkes det i barnetillegget fra første krone man tjener. Så hun bør virkelig ha tenkt over dette og ha mulighet til å tjene en god del for at det skal lønne seg for henne. 

Stygt redd det ender i problemer, rot og mye syting.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (32 minutter siden):

Nååååå blir det snart spleis ute å går 🤯🤮

Tror det blir veldig mange rapporteringer på den eventuelle spleisen 😎

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at hun ukritisk legger ut den linken - hun kan umulig ha sjekket ut kilden (personen i den linken) og hans arbeid MOT  barnevernet- han er meget omstridt og en særdeles dårlig faktasjekker …..

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
42 minutter siden, Vintermåne said:

Helt utrolig at hun ukritisk legger ut den linken - hun kan umulig ha sjekket ut kilden (personen i den linken) og hans arbeid MOT  barnevernet- han er meget omstridt og en særdeles dårlig faktasjekker …..

Hvilken link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

I tillegg til det du skriver, trekkes det i barnetillegget fra første krone man tjener. Så hun bør virkelig ha tenkt over dette og ha mulighet til å tjene en god del for at det skal lønne seg for henne. 

Stygt redd det ender i problemer, rot og mye syting.

Tror ikke hun har barnetillegg pga inntekten hans som nok er for høy til det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråkapåbygda skrev (11 minutter siden):

Tror ikke hun har barnetillegg pga inntekten hans som nok er for høy til det 

Jeg hadde barnetillegg frem til barnet var 18, selv om mannen min tjener godt (nå vet jeg jo ikke hva mannen hennes tjener, men ut i fra yrke så er jeg ganske sikker på at mannen min har en god del høyere inntekt) Så Stine har nok barnetillegg. Usikker på om hun har fullt barnetillegg for de eldste da de er 50% hos far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Umami skrev (11 minutter siden):

Hva skjer med bryna hennes???

De vokser seg store og mørke...😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (33 minutter siden):

Hva skjer med bryna hennes???

Sminkemengden har økt 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (25 minutter siden):

De vokser seg store og mørke...😄

Hun sminker de større ja. 

D3FA0870-3809-41F3-A227-55F453A64B50.jpeg

2A0FB5D2-314D-491D-AAE6-7CB406C2AD60.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...