Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir kvalm… 

Vært her inne å lest litt igjen nå eller?? 
uuuffaa meg så domt d var å starte på detta prosjektet! Ta deg sammen a, kvinnfolk.. Er mye man gjør for å sanke skryt å ros ass🤢😵💫

Endret av Malleli89
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (På 18.4.2022 den 22.07):

Men hvis det er hennes flukt, kanskje det er det hun trenger akkurat nå som hun står oppi en svært tøff sak?

Jeg står også i mange saker. Ikke bare én, men mange. Og jeg unner meg ting på veien som jeg liker. Vil jeg ha brus, så kjøper jeg brus. Har jeg lyst på sjokolade, spiser jeg sjokolade. Vil jeg sove til 16 på ettermiddagen, så sover jeg til da. Sunt? Kanskje ikke, men kanskje det jeg trenger for å klare å komme meg gjennom det jeg står i. 

🙌 ❤️ 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan det går å ha såå lite energi og være såå sliten.. å kan være oppe til 1-2 om natten flere dager på rad..🙈 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (25 minutter siden):

Fatter ikke hvordan det går å ha såå lite energi og være såå sliten.. å kan være oppe til 1-2 om natten flere dager på rad..🙈 

Det enkleste svaret er vel at hun har "snudd døgnet". Ligger mann til 11, 12, 13 på dagen, så klarer man fint være oppe til 1-2 på natta.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alma87 skrev (1 time siden):

Man blir sliten av å ikke gjøre noe og man får tankekjør

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fortsetter i samme bane og spor! Halve natta på snap og står opp igjen ved lunsjtider. Dårlig form, lite energi, smerter og manglende behandling. Graver seg nok en gang ned for å høste sympati. Hva med å ta litt initiativ selv. Komme seg litt ut - ta i bruk beina og få frisk luft. Ikke bare åpne døra å gå til postkassa for å hente pakker. Både formen og energien påvirkes av denne livsstilen. Hjelper dårlig å påføre seg sminke for å føle seg fresh. Både hode og huden trenger å puste. Må rose resten av familien som orker å stå i det hver eneste dag. Man ser jo hvem som tar seg av det meste som omhandler barna. Om hun ikke er voksen, burde hun prøve å bli det. Rimelig naivt å tro at noen følgere og deres meldinger er selve livet, for plutselig å bli stående igjen alene.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (2 timer siden):

Ja, om jeg er sliten og ikke føler meg bra hverken fysisk eller psykisk er det jo best å bare komme seg i sengen. Hadde aldri klart og vært oppe så lenge 😮

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man sliter med utmattelse/me/fatuige så kan faktisk kroppen og hjernen bli så sliten at det blir klin umulig å sove. Sliter man med tankekjør i tillegg så skrur,gjerne hjernen seg på i det hodet treffer puten, uansett hvor fysisk sliten man er

Blir nesten som babyer/småbarn som blir overtrøtte og bikker helt over og klarer ikke finne søvnen

Selv så har jeg fatuige som følge av kreft og kreftbehandling, er til tider dødssliten både fysisk og mentalt, men likevel sover jeg ekstremt lite i perioder. Sånn som i natt, fikk ikke sove før i 2-tida (men la meg før midnatt) og var klin våken før 6. Sover sjeldent på dagtid. Jeg har ikke småunger, så i teorien trenger jeg ikke stå opp tidlig på ukedagene, men jeg velger å stå opp når tenåringen min gjør det da jeg liker å starte dagen sammen med henne før hun skal på skolen. Selv om jeg er ufør pga kreften så foretrekker jeg å ha rutiner. 

Men dog; hvis man snur døgnet og sover til langt på dag så er det ikke noe rart at man ikke får til å sove før midt på natta. Stine må jo ikke opp om morgenen selv, da mannen hennes tar ansvar for minstemann og de eldste ordner seg selv. Selv om hun ikke logger seg på snap før ettermiddagen enkelte dager så kan det jo være at hun er oppe, bare hun drøyer med snap. 

Hun røpte i natt at den dårlige nyheten hun fikk på mandag gjaldt saken hennes, at det ser ut til at hun må forberede seg på å brette opp ermene og få på seg boksehanskene, så grunnen til lite søvn om natta er nok pga mye tanker rundt saken og veien videre. Ville vært unaturlig om det ikke hadde berørt henne 

• Liker 7
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at hun drar til Spania alene. Jeg tror hun freaker ut bare ved tanken . Hun kommer sikkert til å være drit dårlig hver eneste dag nå frem til avreisedag, og så får hun grint seg til å enten få med Alex på flyet, eller grint seg til rebook sånn at hele famen drar i samlet flokk til Spania senere/i sommer. 

Endret av garfunkel
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (26 minutter siden):

Tviler sterkt på at hun drar til Spania alene. Jeg tror hun freaker ut bare ved tanken . Hun kommer sikkert til å være drit dårlig hver eneste dag nå frem til avreisedag, og så får hun grint seg til å enten få med Alex på flyet, eller grint seg til rebook sånn at hele famen drar i samlet flokk til Spania senere/i sommer. 

Tror ikke du hun tørr å reise alene? Har hun flyskrekk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for ei negativ og selvsentrert dame! Jeg kan heldigvis trykke henne bort, tenk på de som må bo med henne…. De bør få en premie!!

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrkZ skrev (2 timer siden):

Får ingen oppmerksomhet hvis hun ikke lager rabalder rundt reisen. 🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på HVOR mye klaging det skal bli resten av dagen siden hun må bruker formiddagen på familien…

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Stine at det kun er piller som kan føre til avhengighet? Har hun glemt smerteplasteret sitt, som er et narkotisk stoff (altså A-prep)..?

Helt utrolig!

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FrkZ skrev (3 timer siden):

Hun sliter jo med alvorlig sosial angst, i følge henne selv🤦🏼‍♀️😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (16 minutter siden):

Tror Stine at det kun er piller som kan føre til avhengighet? Har hun glemt smerteplasteret sitt, som er et narkotisk stoff (altså A-prep)..?

Helt utrolig!

Det smerteplasteret skaper større avhengighet. Ikke bra i det hele tatt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (15 minutter siden):

Hun sliter jo med alvorlig sosial angst, i følge henne selv🤦🏼‍♀️😂

Helt vilt hvor mange diagnoser hun misbruker. Er et hån mot de som faktisk lider av dette. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke at hun vil dra så langt bort heller jeg da hun er sååå dårlig og sååå sliten og sååå mye smerter... da har man det vel best hjemme 🤕 Orker man tilnærmet ingenting, så er vel kanskje ikke en Sydentur det man bør begi seg ut på

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...