Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

«Noen Monster»

…pakker ut 7 stykker av posen. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minipilla skrev (13 minutter siden):

«Noen Monster»

…pakker ut 7 stykker av posen. 

Money..money..money..🎶🎶

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bare lurer...... Når de blir sponset med alle mulige ting. Klær sminke etc. De legger ut som reklame med link. Det koster jo skjorta det meste.

Får de det?

Må de betale skatt? 

Blir helt satt ut av h a de får😳😳

• Liker 6
Skrevet
Hoggorm skrev (1 time siden):

Jeg bare lurer...... Når de blir sponset med alle mulige ting. Klær sminke etc. De legger ut som reklame med link. Det koster jo skjorta det meste.

Får de det?

Må de betale skatt? 

….Lurer jeg også?🤔 For nå er d noe fra «uretusjert» hver dag… Og ALT hun reklamerer for er TOPP, 10 av 10, beste hun har prøvd…🫠🫣 Har ikke uretusjert noen flere som kan reklamere heller…? Bare lurer siden hun har noe nytt hver dag.. 

• Liker 10
Skrevet
Hoggorm skrev (1 time siden):

Får de det?

Må de betale skatt? 

De må ihvertfall skatte av det. 

https://www.skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/rapportering-og-bransjer/bransjer-med-egne-regler/internett/blogging/ 

Mener Ida Wullf sa for noen år siden at hver gang hun mottok sponsede produkter som hun reklamerte for, så satte hun inn halve verdien av det på en konto, som gikk til skatt. 

Tviler på at Stine har orden i de greiene der. 

Sånn ellers lurer jeg jo på hvor mye uretusjert tjener på alle de sponsede produktene de sender ut. Synes de sender til mange. 

• Liker 9
Skrevet

Hvertfall veldig gjennomskubart og falsk entusiasme. Så kresen som hun der har vært på ansiktskremer, og så får den serien fra uretusjert full pott hos henne! 🙄

Samme med klærne. Den rosa omslagsjakka hun hadde på seg tidligere i dag, som forøvrig har v-hals som hun hater, blir rost opp i skyene!! Kjempelekker! Likevel, når hun skal ut av huset noen snapper senere så har hun byttet til noe hun faktisk føler seg fin og vel i

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
non_stop skrev (8 minutter siden):

Hvertfall veldig gjennomskubart og falsk entusiasme. Så kresen som hun der har vært på ansiktskremer, og så får den serien fra uretusjert full pott hos henne! 🙄

Samme med klærne. Den rosa omslagsjakka hun hadde på seg tidligere i dag, som forøvrig har v-hals som hun hater, blir rost opp i skyene!! Kjempelekker! Likevel, når hun skal ut av huset noen snapper senere så har hun byttet til noe hun faktisk føler seg fin og vel i

Hahaha, jaaaa😄🫠

• Liker 2
Skrevet

4 antrekk på en dag er sprekt 🙊😅

• Liker 12
Skrevet
Lilja82 skrev (På 28.4.2022 den 0.03):

Denne tråden her er lavmål! Dere må overhode ikke tro dere er noe bedre mennesker enn Stine! 
Voks opp!

Har ALDRI trudd jeg er bedre..... og slik jeg oppfatter denne tråden er det vel ikke noen som sier de er det. VI BARE stiller legitime spørsmål. For det er lov å spørre når jeg føler meg verre. Jeg har nemlig cluster, migrene, traumer you name it. Som Stine har. Dessverre. Det har ført til uføre- og endelig. Etter at jeg endelig har innsett mine begrensinger...SÅ leser jeg om Stine som lever et liv av energi, med migrene osv. Også datt jeg ned. HÆÆÆ er jeg lat, er jeg rar, igjen er jeg lat??

Nei. hodet er med, men ikke kroppen. Og da, må jeg sette spørsmål. Ikke for å føle meg bedre, bare for å forstå? 

For bortsett fra at jeg ikke er enig med henne om henne SoMe respekter jeg det. Jeg vil bare vite? Er det mulig? Er det meg- som igjen er lat, udugelig, energiløs... som bare kan drømme om en brøkdel av hennes energi?

Ingen sykdom fortoner seg likt, men landskapet må stå til kartet...#unnskyldatjegspør #foråsidetsånn

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Gjest Pushes
Skrevet

For Stine er familie viktigst , de skal alltid vite at hun er der når de kommer hjem fra jobb og skole? Joda hjemme er du, men å være der for de betyr ikke at de skal se bakhode ditt det meste av tiden fordi mobilen betyr mest. Heller sol og varme 1 uke  enn behandling 6-8 uker?  Da vet dere alle det folkes. Har dere psykiske og somatiske plager så er det bare å gjøre som fru Knutsen så blir alt mye bedre. Bli hjemme, overse mann og barn, bli "influenser" , ødelegg relasjoner til andre venner og bekjente og dra til syden. Dette her vet de best 💪 Skal bli interessant når hun kommer hjem fra ferien.  Hvor sliten hun er, vondt hun har osv. Da skal det fiskes etter sympati. 

Skrevet (endret)
Malleli89 skrev (På 27.4.2022 den 20.31):

Haha, da var de sikkert veldig kritiske.. så mye som du forsvarer henne, trur jeg ikke en DØYT på at du har stilt henne NOE KRITISK! 

Neimen, har vi ikke den fast forsvareren igjen, som utrykker seg uten særlig trykk eller relevante motsvarene og med usaklige avsporinger støtt og stadig, der ordforrådet kommer til kort. Vil du ha det fulle og hele navnene våre så du får fulgt med oss på Instagram og Facebook også? Får sånn stalker vibes av deg. 

siterer Sharp

Endret av Hyfia
  • Liker 4
Skrevet
Pushes skrev (2 timer siden):

For Stine er familie viktigst , de skal alltid vite at hun er der når de kommer hjem fra jobb og skole? Joda hjemme er du, men å være der for de betyr ikke at de skal se bakhode ditt det meste av tiden fordi mobilen betyr mest. Heller sol og varme 1 uke  enn behandling 6-8 uker?  Da vet dere alle det folkes. Har dere psykiske og somatiske plager så er det bare å gjøre som fru Knutsen så blir alt mye bedre. Bli hjemme, overse mann og barn, bli "influenser" , ødelegg relasjoner til andre venner og bekjente og dra til syden. Dette her vet de best 💪 Skal bli interessant når hun kommer hjem fra ferien.  Hvor sliten hun er, vondt hun har osv. Da skal det fiskes etter sympati. 

Hva slags behandling er det snakk om? Noen som vet? Trodde det var veldig strengt å få søknad om rehabilitering innvilget når man allerede er ufør? Vet det blir vurdert på en annen måte på feks aap, da det går under medisinsk behandling/ utredning. Er man ikke i større grad «overlatt» til seg selv når ufør er vedtatt? Her har jo også S mottatt behandling og rehabilitering i lang tid på smerteklinikken på sykehuset… et slikt tilbud er vel ikke ment å vare livet ut? De har vel begrenset antall plasser? 

Jeg unner henne i aller høyeste grad å få orden på helsen sin altså, blir bare overrasket over hvor mye hun får gjennom legen og helsevesenet. Tror kanskje ikke hun er klar over hvor lite andre i samme situasjon har tilbud om av behandling og oppfølging. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Supersusa skrev (1 time siden):

Hva slags behandling er det snakk om? Noen som vet? Trodde det var veldig strengt å få søknad om rehabilitering innvilget når man allerede er ufør? Vet det blir vurdert på en annen måte på feks aap, da det går under medisinsk behandling/ utredning. Er man ikke i større grad «overlatt» til seg selv når ufør er vedtatt? Her har jo også S mottatt behandling og rehabilitering i lang tid på smerteklinikken på sykehuset… et slikt tilbud er vel ikke ment å vare livet ut? De har vel begrenset antall plasser? 

Jeg unner henne i aller høyeste grad å få orden på helsen sin altså, blir bare overrasket over hvor mye hun får gjennom legen og helsevesenet. Tror kanskje ikke hun er klar over hvor lite andre i samme situasjon har tilbud om av behandling og oppfølging. 

Helsehjelp vurderes IKKE mot om man er ufør eller ikke, men etter diagnose, symptombilde, funksjonssvikt, nytte av behandling etc. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har jobbet i helsevesenet i 25 år. Spiller ingen rolle om du er ufør eller ei for å få rehabilitering.

Men jeg undrer om en uke i Spania veier opp mot 6-8 ukers rehabilitering.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hoggorm skrev (4 minutter siden):

Jeg har jobbet i helsevesenet i 25 år. Spiller ingen rolle om du er ufør eller ei for å få rehabilitering.

Men jeg undrer om en uke i Spania veier opp mot 6-8 ukers rehabilitering.

Nei, det skjønner jeg, mulig innlegget mitt kom frem litt feil. Jeg kan bare snakke av egen erfaring, men etter to år på smertepoliklinikk, fikk jeg avslag på ytterligere rehabiliteringsopphold, på bakgrunn av at behandling på smertepoliklinikken ble regnet som en form for rehabilitering. 
Jeg har mye av de samme diagnosene som S (det er på bakgrunn av de at jeg begynte å følge henne). Synes det er rart at tilbudet varierer i så stor grad fra hvor man bor. 
Vet ikke om dette ble noe tydeligere 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har jeg forstått dette rett. Ikke bare for hun plenty av gaver, men euro/lommepengrer og flybilletter, Jeg skjønner ikke. Jeg har aldri fått slike gaver, men jeg har aldri fortalt det til andre enn nære familie at jeg er "syk". Mine syke dager ligger jeg i senga og klarer ikke å ha mobil trøkk oppi ansiktet. Jeg ligger med stygge gamle nattdrakter og skifter kun og sminker meg når jeg skal ut ( Ikke for jeg ikke kan. Det var yrket mitt før og ha fine klær og sminke. Jeg har dog en liten skuffe med make up- sikkert gammel. Jeg får ikke brukt for klær og sminke. Om jeg ville har jeg ikke klart å skifte klær 4 ganger om dagen. Hoppe så lett i de. Det er smerter og det er slitsomt....så jeg kunne ikke kjøpt. Jeg har dessverre ikke penger heller. Det kan jeg ikke med uføre. Og hvorfor skulle jeg kjøpe ting jeg ikke kan bruke?  Jeg jobbet da ungene var små ,men jeg var alltid hjemme og laget mat, bakte og lekte og var der med barna mine. Pluss at vi var huset andre barn kom å lekte og spiste hos Jeg ville ikke de skulle  en syk mor. Nå da barna er store og de har flyttet ut har de skjønt at jeg var mye sykere enn de trodde, De lurer på at jeg ligger for det meste nå er fordi jeg ikke ville det da de var små. Og det er sant.... jeg tar etter nå..

• Liker 1
  • Hjerte 16
Skrevet

Hun snakker om at det er lenge siden ketamin behandling, og at hun føler hun mangler energi om dagen… med tanke på det energinivået hennes, så virker det ikke slik. Kanskje de siste to dagene. Men ikke ellers. Skulle gjerne hatt litt av hennes energinivå

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Da var det fredag igjen gitt, å formen er ikke bra🙈 rart dette mønsteret altså.. formen er alltid værst når det nærmer seg helg og familietid..😵💫

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Alma87 skrev (11 minutter siden):

Da var det fredag igjen gitt, å formen er ikke bra🙈 rart dette mønsteret altså.. formen er alltid værst når det nærmer seg helg og familietid..😵💫

Yes! Bare at i dag har hun brukt formiddagen til å lade opp. For å ha overskudd til barna/familien på ettermiddagen. Hun pleier jo å gjøre det motsatte. Og pint seg igjennom en time på badet, for å føle seg fresh. 

Endret av FrkZ
  • Liker 9
Skrevet
Alma87 skrev (27 minutter siden):

Hypokonder…

• Liker 5
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...