Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Krokanrullene skrev (4 minutter siden):

Hva er pommes trikset? 😬

Dynk pommes frites i olje og krydder og stek. Om du lurte. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malleli89 skrev (2 timer siden):

Haha, da var de sikkert veldig kritiske.. så mye som du forsvarer henne, trur jeg ikke en DØYT på at du har stilt henne NOE KRITISK! 

Tro presis hva du vil, jeg lyver iallefall ikke 😉 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun brukt flere dager på å hylle seg selv og bursdagen sin. Det er flaut å se hvordan hun fjaser med pakker og gaver. - Fjonger seg til foran kamera.  Hun er utslitt og tom for energi, men når familien kommer hjem er det full sjauing med rydding av garn, klær og sminke. Hva med å prøve å snu døgnet og prioritere familien på ettermiddag og kveld. Nok en gang stiller jeg spørsmål rundt hva som er målet hennes med snappen. I kveld er det valgets kvaler angående en haug med klær. Hvem har interesse av å vite hvilken bikini hun skal ta med seg til Spania liksom. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (37 minutter siden):

Nå har hun brukt flere dager på å hylle seg selv og bursdagen sin. Det er flaut å se hvordan hun fjaser med pakker og gaver. - Fjonger seg til foran kamera.  Hun er utslitt og tom for energi, men når familien kommer hjem er det full sjauing med rydding av garn, klær og sminke. Hva med å prøve å snu døgnet og prioritere familien på ettermiddag og kveld. Nok en gang stiller jeg spørsmål rundt hva som er målet hennes med snappen. I kveld er det valgets kvaler angående en haug med klær. Hvem har interesse av å vite hvilken bikini hun skal ta med seg til Spania liksom. 

Så finn en annen å følg da som interesserer deg og gir deg noe! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her er lavmål! Dere må overhode ikke tro dere er noe bedre mennesker enn Stine! 
Voks opp!

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilja82 skrev (6 timer siden):

Denne tråden her er lavmål! Dere må overhode ikke tro dere er noe bedre mennesker enn Stine! 
Voks opp!

Så alle som diskuterer ting, saker, influencere, politikere osv er dårlige mennesker mener du? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (6 timer siden):

Voks opp!

Og enda må du inn å kommentere? 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (6 timer siden):

Og enda må du inn å kommentere? 😂

Å herregud, virkelig.. Om du klager sånn på fenomenet diskusjon, så gjør det ordentlig selv da om ikke annet. Du må tydeligvis inn å kommentere du også. Om du skal «ta» meg på noe, så kom gjerne med noe konstruktivt. Regner med du ikke har lest spesielt mye her inne om du mener det jeg har skrevet er inne er lavmål og usaklig. Men spørsmålet mitt kunne du ikke svare på nei:)

GLEM DENNE KOMMENTAREN, leste og svarte helt feil person😅

Endret av LinaHg
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (12 timer siden):

Tro presis hva du vil, jeg lyver iallefall ikke 😉 

Hva blunker du til meg for, å beskylder du meg for å juge??? Noe som er galt med deg eller?? Kjenner ikke meg du.. Å at jeg ikke tror på at du har stilt henne noe kritisk er vel ikke så underlig..  du er jo her inne for å passe på å beskytte henne, for så å si at du ikke er enig i dittn å dattn.. merkelig opplegg!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (5 timer siden):

Å herregud, virkelig.. Om du klager sånn på fenomenet diskusjon, så gjør det ordentlig selv da om ikke annet. Du må tydeligvis inn å kommentere du også. Om du skal «ta» meg på noe, så kom gjerne med noe konstruktivt. Regner med du ikke har lest spesielt mye her inne om du mener det jeg har skrevet er inne er lavmål og usaklig. Men spørsmålet mitt kunne du ikke svare på nei:)

Var vel ikke deg hun prøvde å ta, det var Lilja82. Glemte du å logge ut og bytte bruker før du svarte på denne? 🤭

Endret av non_stop
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (26 minutter siden):

Var vel ikke deg hun prøvde å ta, det var Lilja82. Glemte du å logge ut og bytte bruker før du svarte på denne? 🤭

Åj, haha her gikk det litt fort i lesinga😅 Begge brukernavn starter på L og har 82 til slutt. Har nok bare en bruker her inne gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krokanrullene
Trulteposen skrev (15 timer siden):

Dynk pommes frites i olje og krydder og stek. Om du lurte. 

Ble mer nysgjerrig 🤣 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (8 timer siden):

GLEM DENNE KOMMENTAREN, leste og svarte helt feil person😅

Kanskje greit å holde styr på dialogen hvis du skal delta 🤦‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (2 timer siden):

Svært spesielt... slik går det vel da man har flere brukere 🤦‍♀️😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Ja, gud, tenk så horribelt å kommentere til feil person en gang. Skammer meg dypt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, Lillemor1982 said:

Det kan da skje for alle det der. Ingen big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Å kjære vene. Ikke kritiser diskusjonen her inne om du ikke klarer deg uten hersketeknikker. Har da i det minste navnet mitt her jeg da. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, Lillemor1982 said:

Flere som har sitert feil i denne og andre tråder. Er det noe å lage huskestue om, så lenge man beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...