EllaSays Skrevet 26. april 2022 #10601 Del Skrevet 26. april 2022 Haniel skrev (5 minutter siden): Joda, dama har problemer og lyver mye men makan så fæle dere er mot henne Vær gjerne konkret i påstandene dine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 26. april 2022 #10602 Del Skrevet 26. april 2022 Haniel skrev (3 minutter siden): Joda, dama har problemer og lyver mye men makan så fæle dere er mot henne Det er helt ekstremt. Vet hun lyver og har mye problemer. Men respekterer at hun er hun. Tar hun som hun er. Hadde jeg vært like sterk som henne å stå i dette negative kommentarer. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 26. april 2022 #10603 Del Skrevet 26. april 2022 EllaSays skrev (1 minutt siden): Jeg er enig i mye av det du sier, men at en voksen kvinne ikke skal ansvarligjøres er jeg ikke enig i. Synes det er veldig fint at du ser ting som ikke er greit, men at hun bare skal få fortsette spillet sitt og sitt alternative verdensbilde fører jo ikke noe godt med seg. Hennes måte å være i alt vondt og vanskelig på hadde vært greit hvis det bare gikk utover henne selv. Men hennes oppførsel gir folka rundt henne utrygghet og de kan umulig være seg selv på grunn av hennes behov for oppmerksomhet. Ja vet det. Voksne når er vi faktisk det. Ble Voksne i fjor jeg alder av 38. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 26. april 2022 #10604 Del Skrevet 26. april 2022 Blågrønn skrev (4 minutter siden): Det er helt ekstremt. Vet hun lyver og har mye problemer. Men respekterer at hun er hun. Tar hun som hun er. Hadde jeg vært like sterk som henne å stå i dette negative kommentarer. Skal man respekter folk som lyver og svindler folk? Bare fordi «hun er hun»..? 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteposen Skrevet 26. april 2022 #10605 Del Skrevet 26. april 2022 SusieK skrev (1 time siden): Åssen vet du det ? Hun sa det på snap når de var der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 26. april 2022 #10606 Del Skrevet 26. april 2022 Gresshoppa skrev (38 minutter siden): Skal man respekter folk som lyver og svindler folk? Bare fordi «hun er hun»..? Da er der å anmelde. Hva hjelper det å legge ut her. Du vet jo hvor hun bor og da kan jo du dra opp til henne. Jeg vet at ikke lett å la vær. Men går jo ann å være voksen selv å gi avstand. Jeg vet hun har vært uærlig om eller ikke kan forsvare seg for dette spleisen. Vis svindel, så anmelde eller krav penga tilbake. Siden er så mange, så er vel dette å en advokat mat 😃 eller anmelde til forbrukerrådet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 26. april 2022 #10607 Del Skrevet 26. april 2022 Haniel skrev (1 time siden): Joda, dama har problemer og lyver mye men makan så fæle dere er mot henne Er dette jeg også mener! Takk for vi er fler, føler om man står litt opp for henne så mener de fleste her inne at man er blinde, det er man jo ikke. Jeg ser jo ut at dama lyver om alt og ingenting, er sånn og sånn. Men er måten det blir skrevet her inne. huff, tror alle ser den dama er syk.. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 26. april 2022 #10608 Del Skrevet 26. april 2022 2 hours ago, Blågrønn said: Leser alt det dere fronter. Men må dere følge, når dere ikke liker henne. Jeg har sluttet å følge. Men følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 26. april 2022 #10609 Del Skrevet 26. april 2022 2 minutter siden, Polarpuma said: Jeg har sluttet å følge. Men følger med her. Samme her!👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 26. april 2022 #10610 Del Skrevet 26. april 2022 supermamz skrev (37 minutter siden): Er dette jeg også mener! Takk for vi er fler, føler om man står litt opp for henne så mener de fleste her inne at man er blinde, det er man jo ikke. Jeg ser jo ut at dama lyver om alt og ingenting, er sånn og sånn. Men er måten det blir skrevet her inne. huff, tror alle ser den dama er syk.. Ja nettopp. Må så uten hennes snap,blir det ikke full dag😄. Ser jeg Stine, vil jeg gi henne en klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 26. april 2022 #10611 Del Skrevet 26. april 2022 Blågrønn skrev (14 minutter siden): Ja nettopp. Må så uten hennes snap,blir det ikke full dag😄. Ser jeg Stine, vil jeg gi henne en klem. Ja tror ikke all hatet her inne er godt for hverken henne eller familien.. 😕 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 26. april 2022 #10612 Del Skrevet 26. april 2022 supermamz skrev (9 minutter siden): Ja tror ikke all hatet her inne er godt for hverken henne eller familien.. 😕 Nei. Er jo ikke bra heler. Vet verden sliter med psykisk lidelser og mye her inne kan faktisk utløse selvskading og selvmord. Hadde dette vært meg, fy vet ikke om jeg hadde klart ass. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 26. april 2022 #10613 Del Skrevet 26. april 2022 Har hun lagt noe ut i dag på snap? Eller har jeg blitt blokkert?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 26. april 2022 #10614 Del Skrevet 26. april 2022 Frklille skrev (7 minutter siden): Har hun lagt noe ut i dag på snap? Eller har jeg blitt blokkert?😂 Hun har nok en bevisst "pause" for å hanke litt sympati og leveringer på døren. Bare vent - i dag kommer det snap med "nå var jeg så etterlyst" eller "dere ville ha et livstegn". 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 26. april 2022 #10615 Del Skrevet 26. april 2022 supermamz skrev (1 time siden): Er dette jeg også mener! Takk for vi er fler, føler om man står litt opp for henne så mener de fleste her inne at man er blinde, det er man jo ikke. Jeg ser jo ut at dama lyver om alt og ingenting, er sånn og sånn. Men er måten det blir skrevet her inne. huff, tror alle ser den dama er syk.. Selvfølgelig ser alle at dama er psyk. Det er nok det som trigger så mange her inne, å skjønne at hun er så psyk også er det ingen rundt henne som gjør noenting. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 26. april 2022 #10616 Del Skrevet 26. april 2022 Minipilla skrev (1 minutt siden): Hun har nok en bevisst "pause" for å hanke litt sympati og leveringer på døren. Bare vent - i dag kommer det snap med "nå var jeg så etterlyst" eller "dere ville ha et livstegn". Og folk går på limpinnen gang etter gang og forsvarer dette sirkuset. Over min fatteevne 😅 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 26. april 2022 #10617 Del Skrevet 26. april 2022 Minipilla skrev (2 minutter siden): Hun har nok en bevisst "pause" for å hanke litt sympati og leveringer på døren. Bare vent - i dag kommer det snap med "nå var jeg så etterlyst" eller "dere ville ha et livstegn". Garantert er bare for oppmerksomhet ! 😅😅 patetsisk 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 26. april 2022 #10618 Del Skrevet 26. april 2022 SusieK skrev (13 minutter siden): Garantert er bare for oppmerksomhet ! 😅😅 patetsisk Yes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 26. april 2022 #10619 Del Skrevet 26. april 2022 supermamz skrev (1 time siden): Ja tror ikke all hatet her inne er godt for hverken henne eller familien.. 😕 Jeg tror ikke «influenserlivet» er godt for hverken henne eller familien. Når hennes deling i Some skaper så mye «hat» som du kaller det, så er det på tide at hun vender blikket mot seg selv og stille seg selv spørsmålet om hva er det med meg som skaper så mye «hat?». Også burde hun legge ned, eller i hverfall legge om kanalene sine. Er ingen menneskerett å være influenser. Og så lenge hun deler offentlig så vil det skape debatt. Er så møkk lei folk som prøver å kneble ytringsfriheten. Stine velger selv hva hun deler på sine kanaler. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 26. april 2022 #10620 Del Skrevet 26. april 2022 Altså, anmelde? For hva? Verden er ikke svart hvitt. Mye som hverken er straffbart eller man kan anmelde, men som overhode ikke er greit forde. Om alle bare skulle fått lov til å gjøre som de ville, komme med usannheter, spre rundt seg med alskens ting, oppføre seg akkurat slik de ville, uten at noen skulle få lov til å reagere. Hvordan hadde det da blitt? Stine er ikke den eneste vloggeren som har fått kritikk. Sophie Elise og Isabelle Raad har fått massiv kritikk pga ukritisk deling av kosmetiske inngrep, Caroline Berg Eriksen har fått kritikk for overeksponering av barn og Pilotfrue for bruk av barna i reklameinnhold på bloggen osv. Poenget er, det er både lov og det hjelper å si ifra og være kritisk når noe ikke er greit. Jeg er enig i at det er idiotisk å kritisere utseende, sminke, musikksmak osv. Men det som går på oppførsel og utsagn, er ikke mobbing eller hetsing, når det er gjengivelser av det Stine selv har sagt og diskusjon rundt det. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå