Frøken_ida Skrevet 15. august 2021 #1041 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Du er ikke alene om å synes det… God til å spille skuespill, har lært seg hvordan man sanker mest mulig sympati og ikke minst skryt å ros! Hun har heldigvis slutta å si at hun «hjelper andre som har hatt det vanskelig i barndommen å som sliter pga at hun kjemper sin sak!» Hu har aldri snakka om barnevernet eller andre, hun snakker kunn om seg selv.. å at hennes 37 år gamle sak, å at hun saksøker kommuen, hjelper ingen! Da må man snakke høyt om hvordan BV opptrer, fremme stygge saker, blant annet «Lobben-saken», å vise at man bryr seg litt om andre, å ikke bare seg selv å PENGER.. For det er kunn der det ligger! Hun har fått for seg at hun får 2-3 mill i erstatning, å det er kunn det som driver henne.. Jeg vedder alt jeg eier å har på, at om hun ikke hadde trodd hun fikk de pengene, hadde hun heller ikke gått til sak… Når man har levd med det her i 37 år, skjønner jeg ikke at penger kan lege sår.. i tillegg lirer hun utav seg at å gå til psykolog, det er for tapere.. HALLO?? Ja JØSS, du hjelper sykt mange med den holdningen der! Nei, hu der er ei dame som har funnet ut at hun kan bruke saken å livet sitt for alt det er værdt (usikker på hvordan det skrives) for p sanke sympati å «uff, stakkar deg»… Hu gjør ALT for oppmerksomhet! Det er det hun lever av.. Lobben-saken var jo tragisk. Hun truet mora i fosterhjemmet på livet. Og drapstruet barnevernet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 15. august 2021 #1042 Del Skrevet 15. august 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): Lobben-saken var jo tragisk. Hun truet mora i fosterhjemmet på livet. Og drapstruet barnevernet. Tenkte det samme. Den saken var et dårlig eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 15. august 2021 #1043 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (3 timer siden): Det svarte du ikke på L.F??😊😅 Det med spleisen? Det har jeg egentlig ikke tenkt så mye over...men regner med hun viser advokatregningen igjen, slik hun gjorde med den første? Er ikke helt sikker på hvordan spleis funker for å være helt ærlig, eller hvordan noe sånt kan dokumenteres....blir det utbetalt til en vanlig bankkonto, eller stående der inne på en konto på spleis? 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 15. august 2021 #1044 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Malleli89 skrev (4 timer siden): Oh lord…. snakk om å vri på det som blir ment!! Ingenting galt med å danse showe, er ikke der det ligger, kjære deg! Ok bra! For jeg føler meg egentlig ikke så gammel, selv om jeg blir 39 (skrekk og gru) i desember. 🙈🤣 Endret 15. august 2021 av L.F 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. august 2021 #1045 Del Skrevet 15. august 2021 Mei88 skrev (14 minutter siden): Fordi amandaprosjektet har egne folk over hele landet som samler inn og leverer. Og nå spesielt for at sykehuset ikke skal rennes ned av folk Det finnes postgang sant, så da kan jo folk sende det direkte til sitt nærmeste sykehus. Synes nå jeg da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 15. august 2021 #1046 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (4 timer siden): Du er ikke alene om å synes det… God til å spille skuespill, har lært seg hvordan man sanker mest mulig sympati og ikke minst skryt å ros! Hun har heldigvis slutta å si at hun «hjelper andre som har hatt det vanskelig i barndommen å som sliter pga at hun kjemper sin sak!» Hu har aldri snakka om barnevernet eller andre, hun snakker kunn om seg selv.. å at hennes 37 år gamle sak, å at hun saksøker kommuen, hjelper ingen! Da må man snakke høyt om hvordan BV opptrer, fremme stygge saker, blant annet «Lobben-saken», å vise at man bryr seg litt om andre, å ikke bare seg selv å PENGER.. For det er kunn der det ligger! Hun har fått for seg at hun får 2-3 mill i erstatning, å det er kunn det som driver henne.. Jeg vedder alt jeg eier å har på, at om hun ikke hadde trodd hun fikk de pengene, hadde hun heller ikke gått til sak… Når man har levd med det her i 37 år, skjønner jeg ikke at penger kan lege sår.. i tillegg lirer hun utav seg at å gå til psykolog, det er for tapere.. HALLO?? Ja JØSS, du hjelper sykt mange med den holdningen der! Nei, hu der er ei dame som har funnet ut at hun kan bruke saken å livet sitt for alt det er værdt (usikker på hvordan det skrives) for p sanke sympati å «uff, stakkar deg»… Hu gjør ALT for oppmerksomhet! Det er det hun Desverre tror jeg du har rett i det du skriver. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 15. august 2021 #1047 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) At det fortsatt er noen som ikke ser bak denne fasaden er for meg en gåte. Det skriker jo til himmelen at ting ikke går opp. Endret 15. august 2021 av Pirimittmitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1048 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Frøken_ida skrev (4 timer siden): Lobben-saken var jo tragisk. Hun truet mora i fosterhjemmet på livet. Og drapstruet barnevernet. Hun vant uansett i EMD! Å det sier litt! Men Norge nekter henne fortsatt å få møte ungen sin.. Norge er ett sykt sykt land når det kommer til akkurat detta med barnever! Forkastelig…. Å at hun drapstruet bv kan jeg igrunn forstå! Jeg kan forstå frustrasjoen til en mamma som ikke blir hørt eller sett.. Å drapstrue fostermor er ikke greit, men at man kan gå av skaftet når man ikke får møte sitt eget barn; det har jeg så stor forståelse for!! Å ja, saken er tragisk… staten ødelegger barn å foreldre.. Statistikken på selvmord er skyhøy blant barn å unge å foreldre irundt BV-saker, men det kommer ikke fram noen plass, det legger staten ett lokk på, Norge som er ett av verdens beste land har den værste opptreden når det kommer til dette må å ta barn! De stjeler barn å ungdom over en lav sko, lyver å lager historier som ikke er sanne, for å vinne, å hvem blir trodd?? Ikke barna å hverfall ikke foreldrene.. Det er så jævelig, at jeg har ikke ord… Endret 15. august 2021 av Malleli89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. august 2021 #1049 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (5 timer siden): Du er ikke alene om å synes det… God til å spille skuespill, har lært seg hvordan man sanker mest mulig sympati og ikke minst skryt å ros! Hun har heldigvis slutta å si at hun «hjelper andre som har hatt det vanskelig i barndommen å som sliter pga at hun kjemper sin sak!» Hu har aldri snakka om barnevernet eller andre, hun snakker kunn om seg selv.. å at hennes 37 år gamle sak, å at hun saksøker kommuen, hjelper ingen! Da må man snakke høyt om hvordan BV opptrer, fremme stygge saker, blant annet «Lobben-saken», å vise at man bryr seg litt om andre, å ikke bare seg selv å PENGER.. For det er kunn der det ligger! Hun har fått for seg at hun får 2-3 mill i erstatning, å det er kunn det som driver henne.. Jeg vedder alt jeg eier å har på, at om hun ikke hadde trodd hun fikk de pengene, hadde hun heller ikke gått til sak… Når man har levd med det her i 37 år, skjønner jeg ikke at penger kan lege sår.. i tillegg lirer hun utav seg at å gå til psykolog, det er for tapere.. HALLO?? Ja JØSS, du hjelper sykt mange med den holdningen der! Nei, hu der er ei dame som har funnet ut at hun kan bruke saken å livet sitt for alt det er værdt (usikker på hvordan det skrives) for p sanke sympati å «uff, stakkar deg»… Hu gjør ALT for oppmerksomhet! Det er det hun lever av.. APPLAUS!! Hører du Stine?? Ta det til deg og vær ydmyk og begynn å bry deg genuint om andre! Du tenker kun på deg selv!! Kart å terreng er helt uti det blå!!! 🙌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1050 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (Akkurat nå): Hun vant uansett i EMD! Å det sier litt! Men Norge nekter henne fortsatt å få møte ungen sin.. Norge er ett sykt sykt land når det kommer til akkurat detta med barnever! Forkastelig…. Men jeg er ikke her for å diskutere det her!! Jeg ga ett eksempel på noe hun kunne ha snakket om hvis hun skulle ha hjulpet andre!! Så ikke gidd å begynn å ska diskutere akkurat det der.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1051 Del Skrevet 15. august 2021 Vanilje70 skrev (22 minutter siden): APPLAUS!! Hører du Stine?? Ta det til deg og vær ydmyk og begynn å bry deg genuint om andre! Du tenker kun på deg selv!! Kart å terreng er helt uti det blå!!! 🙌 🙏🙏🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. august 2021 #1052 Del Skrevet 15. august 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning, persondebatt, brukerdebatt, spekulasjoner, krenkelser og personangrep. Brukerne av tråden bes lese regelverket på nytt. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 15. august 2021 #1053 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (40 minutter siden): Hun vant uansett i EMD! Å det sier litt! Men Norge nekter henne fortsatt å få møte ungen sin.. Norge er ett sykt sykt land når det kommer til akkurat detta med barnever! Forkastelig…. Å at hun drapstruet bv kan jeg igrunn forstå! Jeg kan forstå frustrasjoen til en mamma som ikke blir hørt eller sett.. Å drapstrue fostermor er ikke greit, men at man kan gå av skaftet når man ikke får møte sitt eget barn; det har jeg så stor forståelse for!! Å ja, saken er tragisk… staten ødelegger barn å foreldre.. Statistikken på selvmord er skyhøy blant barn å unge å foreldre irundt BV-saker, men det kommer ikke fram noen plass, det legger staten ett lokk på, Norge som er ett av verdens beste land har den værste opptreden når det kommer til dette må å ta barn! De stjeler barn å ungdom over en lav sko, lyver å lager historier som ikke er sanne, for å vinne, å hvem blir trodd?? Ikke barna å hverfall ikke foreldrene.. Det er så jævelig, at jeg har ikke ord… Regner med du er en av gærningene i barnevernsgruppa på Facebook. Du aner ikke hva du snakker om 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1054 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Måne Rampelyset skrev (21 minutter siden): Tråden er ryddet for ryktespredning, persondebatt, brukerdebatt, spekulasjoner, krenkelser og personangrep. Brukerne av tråden bes lese regelverket på nytt. Måne, admin. Dummeste jeg har hørt! HVORFOR ble den teksten tatt vekk?? Hva var galt med den?? Må slutte å være så himla hårsåre, det er jo bare på sin plass at mennesker som utnytter andre blir satt i lyset.. Spekulering, man skiver det man ser på snappen hennes jo… Endret 15. august 2021 av Malleli89 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1055 Del Skrevet 15. august 2021 Malleli89 skrev (Akkurat nå): Dummeste jeg har hørt! Trodde det var det jeg skrev som var tatt vekk, beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1056 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Leila87 skrev (2 minutter siden): Regner med du er en av gærningene i barnevernsgruppa på Facebook. Du aner ikke hva du snakker om 🤣 Aner ikke jeg hva jeg snakker om? Jeg som har hatt ungen min i fosterheim i 6 år å nettopp fått han hjem?? Ta deg ei diger bolle.. Kom ikke her å tro du er noe besserwisser!! å nei. Jeg er ikke medlem i noe på FB! Jeg har ikke brukt FB på lange tider heller.. Endret 15. august 2021 av Malleli89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 15. august 2021 #1057 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Malleli89 skrev (8 minutter siden): Aner ikke jeg hva jeg snakker om? Jeg som har hatt ungen min i fosterheim i 6 år å nettopp fått han hjem?? Ta deg ei diger bolle.. Kom ikke her å tro du er noe besserwisser!! å nei. Jeg er ikke medlem i noe på FB! Jeg har ikke brukt FB på lange tider heller.. For det første. Hvorfor skal hun møte sønnen sin? Hun har truet med å kidnappe han, oppsøkt han på skolen flere ganger, drapstruet fosterforeldre og hengt de ut på Facebook med bilder. Hennes egen feil at hun ikke får møte ungen sin. For det andre, barnevernsbarn har ofte opplevd grov omsorgssvikt. Det skal mye til for at det barn blir flyttet fra hjemmet. Og det sier seg selv at barn som har opplevd grov omsorgssvikt fra sin mor og/eller sin far sliter mer psykisk å ha havner under selvmordsstatistikken. For det tredje, det er aldri greit å drapstrue noen. At du skjønner at andre drapstruer sier litt om deg. For det fjerde, barnevernet gjør noen feil som alle andre instanser. Men de stjeler selvfølgelig ikke barn og ungdommer. De som mener det må ha vansker med å se en sak fra flere sider. Endret 15. august 2021 av Leila87 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1058 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Leila87 skrev (31 minutter siden): For det første. Hvorfor skal hun møte sønnen sin? Hun har truet med å kidnappe han, oppsøkt han på skolen flere ganger, drapstruet fosterforeldre og hengt de ut på Facebook med bilder. Hennes egen feil at hun ikke får møte ungen sin. For det andre, barnevernsbarn har ofte opplevd grov omsorgssvikt. Det skal mye til for at det barn blir flyttet fra hjemmet. Og det sier seg selv at barn som har opplevd grov omsorgssvikt fra sin mor og/eller sin far sliter mer psykisk å ha havner under selvmordsstatistikken. For det tredje, det er aldri greit å drapstrue noen. At du skjønner at andre drapstruer sier litt om deg. For det fjerde, barnevernet gjør noen feil som alle andre instanser. Men de stjeler selvfølgelig ikke barn og ungdommer. De som mener det må ha vansker med å se en sak fra flere sider. DU aner ikke hva du snakker om😂😂😂🤦♀️ å sier at JEG ikke gjør.. HAHAHAHA!!! Ta deg ei bolle…🙈 Du har tydeligvis ikke hatt noe med bv å gjøre; å DU er nokk en av de som sitter på FB, siden du vet om at det er sider der😉😉 Jeg har aldri vært der inne, bare hørt at det er mye galskap å løgner.. Selvsagt gjør ikke Bv feil, det er sånne som deg som er grunnen til at ting ikke kommer frem i lyset, å det er sykt trist… Men som jeg skrev tidligere: jeg er ikke her for å diskutere barnevernet..☺️ jeg vet veldig godt hva jeg snakker om, å så får du tro noe annet!🙂 Enig om å være uenig, å ferdig snakket😊 Jeg har barnet mitt trygt hjemme hos meg, å der kommer hen alltid til å være.. vi har fått utallige beklagelser fra den etaten over grove feil fra deres side😉 De har satt diagnoser på barnet mitt, som etter masse hellvette for ungen, blir avfeid med at han ikke har, etter å ha blitt plager igjennom flere utredelser osv… Så at de ikke gjør grove feil, er pisspreik.. Hadde jeg vist hvem jeg snakket med, skulle du fått hele historien.. Det er en grunn til at han er hjemme, å det er grunn til at jeg har fått samvær hele året, hver 2 helg har han vært hjemme, å han har bodd hos nær familie hele tiden, så jeg har også fått hatt han bare jeg har sagt ifra, pga at grunnlaget deres var så jævelig tynt☺️ det har vært litt av en kamp, å ett barn som overhode ikke hadde det vondt før han ble dratt ut av sitt eget hjem, har i dag sår i sjelen sin! Hva med Vibeke Vedvik!? Er det ett navn du kjenner til da?? Hun mistet også barna sine helt uten grunn😉 Å hva med Ida?? Hun ble beskyldt for å sitte å skyte heroin, men det var også blanke løgner! Så du, beklager, men du har nokk ikke skjønt hvordan det funker, å du har nokk heller aldri vært innblandet i det hellvette, da hadde du ikke sagt det du sier😊 Å du har heller aldri opplevd noe av dette, å jeg mente at jeg skjønner om dama mista fotfeste! Hadde ikke du gjort det om du hadde mista barna dine? Hadde ikke du blitt preget psykisk av det? Seriøst menneske, ikke si at det sier mye om meg.. jeg hadde aldri kunnet gjort det, men at en mor blir syk av å miste barnet sitt, som igjen kan føre til at man tabber seg ut å ikke tenker i «nuet» er ikke så rart.. Jeg viste faktisk ikke dette med «Lobben», å om du har det fra sikre kilder vil jeg gjerne at du deler de!? Jeg gidde som sagt bare ett eksempel, å jeg skulle vel heller valgt en annen sak, men uansett.. Endret 15. august 2021 av Malleli89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. august 2021 #1059 Del Skrevet 15. august 2021 Leila87 skrev (33 minutter siden): For det første. Hvorfor skal hun møte sønnen sin? Hun har truet med å kidnappe han, oppsøkt han på skolen flere ganger, drapstruet fosterforeldre og hengt de ut på Facebook med bilder. Hennes egen feil at hun ikke får møte ungen sin. For det andre, barnevernsbarn har ofte opplevd grov omsorgssvikt. Det skal mye til for at det barn blir flyttet fra hjemmet. Og det sier seg selv at barn som har opplevd grov omsorgssvikt fra sin mor og/eller sin far sliter mer psykisk å ha havner under selvmordsstatistikken. For det tredje, det er aldri greit å drapstrue noen. At du skjønner at andre drapstruer sier litt om deg. For det fjerde, barnevernet gjør noen feil som alle andre instanser. Men de stjeler selvfølgelig ikke barn og ungdommer. De som mener det må ha vansker med å se en sak fra flere sider. 😆🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. august 2021 #1060 Del Skrevet 15. august 2021 Tråden stenges for gjennomgang. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå