Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Mis(s)Brukernavn skrev (44 minutter siden):

Seriøst… Filme seg selv på badet mens barnet sitter på do og spørre om han trenger hjelp til tørking?? Jeg går i bakken. 

Hæ? Når gjorde hun det? Finner det ikke. Er det slettet ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mis(s)Brukernavn skrev (45 minutter siden):

Seriøst… Filme seg selv på badet mens barnet sitter på do og spørre om han trenger hjelp til tørking?? Jeg går i bakken. 

Er det sant? Altså hallo!

Hun trenger veiledning fra noen som er gode på barn å oppdragelse! Hun driter jo ut ungen sin ! Faen ta a!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porstar
SusieK skrev (1 minutt siden):

Er det sant? Altså hallo!

Hun trenger veiledning fra noen som er gode på barn å oppdragelse! Hun driter jo ut ungen sin ! Faen ta a!

Kansje hun trenger en asistent for å passe barne sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (8 timer siden):

Angrer på at jeg fulgte denne dama… når klarer jeg ikke slutte 

Ikke jeg heller ,men er fordi jeg sitter å funderer når jeg ser a på snap! Om a virkelig er så tett i hue som det virker som! Så ler jeg av alt det dumme hu sier å gjør ! Har noen prøvd å etterligne himlingen hennes med øynene ? Altså jeg fikk vondt ! Noen som har merket at hun har begynt å snakke som Astrid kokk?

si mye ja etter setninger som Astrid gjør ?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Porstar skrev (Akkurat nå):

Kansje hun trenger en asistent for å passe barne sitt?

Ja det hadde vel passet hun utmerket ,så hun slipper å ha enda mer med han å gjøre! Så hun kan fokusere på å se segselv i et kamera !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porstar
SusieK skrev (1 minutt siden):

Ja det hadde vel passet hun utmerket ,så hun slipper å ha enda mer med han å gjøre! Så hun kan fokusere på å se segselv i et kamera !

Ja tørk ungen min i ræva for fa..n Slioke burde ikke ha barn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvor mange morgenleveringer det kommer på bursdagen hennes ,da hu har frontet dagen sin veldig i det siste 🙈

patetisk vettu! Å fiske sånn etter gaver !

Gaver gitt med kjærlighet er vel best ? Ikke av folk man ikke kjenner 😅

Som jeg sier til barna mine: er ikke hva man får men at den er gitt til deg av kjærlighet å at personen tenker at den passer deg!

stine er mye vil ha mer ,å tar alt!!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porstar
Porstar skrev (1 minutt siden):

Eller gi barne mat for helv…. Jeger opptatt med å fjerne kjønshår, må være glatt og fin, når jeg skal på Rema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porstar skrev (2 minutter siden):

Den tanken har jeg tenkt lenge! Tenker også at det er rart det ikke renner med meldinger til kommunen . De burde veilede a🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller gi barne mat for helv…. Jeger opptatt med å fjerne kjønshår, må være glatt og fin, når jeg skal på Rema

Altså, hva? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porstar skrev (3 minutter siden):

Hahaha 😅

Så ille er det vel ikke. 

Endret av SusieK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Porstar

Du ler du ja,men gråten tar meg,enda jeg er en sub🥵

Lurer på hve som er faren?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (21 minutter siden):

Hæ? Når gjorde hun det? Finner det ikke. Er det slettet ?

Det ligger på story på insta. Navnet på barnet nevnt i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mis(s)Brukernavn skrev (1 time siden):

Mis(s)Brukernavn skrev (5 minutter siden):

Det ligger på story på insta. Navnet på barnet nevnt i samme slengen. 

Utrolig dårlig gjort mot barnet. Oversharing. Stine, hvis du leser her, ikke utlever barna dine i intime situasjoner.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mis(s)Brukernavn skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett den videoen du snakker om, og HUN sitter på dolokket mens sønnen bader. Og hun spør om han trenger hjelp til tørking, forhåpentligvis etter han er ferdig med badingen.. Greit man kan ta henne på mye, men her synes jeg det bør komme rett fremstilt... 

Endret av Ladyingreen
Glemte et ord
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en eks som hatet bursdager. Traumer og han ba alle glemme at han hadde bursdag. Jeg så det hvor vondt da han hadde det. Også da dagen nærmet seg. Har oppgav aldri på some eller sa at han hadde bursdagen. Hun sa noe om at hun håpet hun fikk fri fra kjøkkenet i morgen " Det er da det er dagen min" Jeg vet med andre ord at hun liker bursdager. Jeg har aldri likt å omtale dagen som min. Og han sa at vi måtte late som det var en vanlig dag. Og han "hintet" ikke om det. Da ville folk huske det. Det fortalte han meg. 

Det er som hun håner alle som har en traume. Folk vil ikke tro på de som forteller sin sannheten når hun roper "ulv ulv" Og hennes sannhet aviker så mye fra det normale.

Hun er dessverre ikke en rollemodell eller noen som har virkelige traumer se opp til. Det er synd. For jeg tror mange kunne identifisert seg med henne om hun hadde det.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladyingreen skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg sett den videoen du snakker om, og HUN sitter på do mens sønnen bader. Og hun spør om han trenger hjelp til tørking, forhåpentligvis etter han er ferdig med badingen.. Greit man kan ta henne på mye, men her synes jeg det bør komme rett fremstilt... 

Takk for korrigering! Da kobla jeg helt feil. Skal slette innlegget mitt! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...