Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Whitesnake69 skrev (25 minutter siden):

Hun har vel en arv i vente fra far, så kan jo ikke risikere noe der.. Så kynisk som hu er forbauser det meg ikke at arven "styrer" hvem man skal legge bitterheten sin på.  

Jeg tror penger er drivkraften hennes i saken mot bv og. Ja hun har hatt en forferdelig barndom og selvfølgelig skal hun få oppreisning for det, men det er nok pengene som lokket mest da hun oppretta saken. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bygdefruen skrev (2 minutter siden):

Jeg tror penger er drivkraften hennes i saken mot bv og. Ja hun har hatt en forferdelig barndom og selvfølgelig skal hun få oppreisning for det, men det er nok pengene som lokket mest da hun oppretta saken. 

Tenker det samme. Er enig i at hun bør få oppreisning, men 3 mill er voldsomt mye. Har dessverre lest om flere saker (som jeg oppfatter som grovere enn S sin) som har fått mye mye mindre enn disse 3 mill. Men er dette et beløp hun selv har nevnt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (41 minutter siden):

Hun har vel en arv i vente fra far, så kan jo ikke risikere noe der.. Så kynisk som hu er forbauser det meg ikke at arven "styrer" hvem man skal legge bitterheten sin på.  

Herrejemini for en stygg kommentar. Blir du ikke flau?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (22 minutter siden):

Tenker det samme. Er enig i at hun bør få oppreisning, men 3 mill er voldsomt mye. Har dessverre lest om flere saker (som jeg oppfatter som grovere enn S sin) som har fått mye mye mindre enn disse 3 mill. Men er dette et beløp hun selv har nevnt?

Ofrene i Alvdalsaken fikk inne så mye hver enkelt, så har vanskelig for å tro at Stine skal kunne komme i nærheten av 3 mill.

Isabel Raas og søstren fikk 350K hver, pluss at de dekker egne saks/advokatutgifter. 

Er nok mer i den gata Stine ender vil jeg tro. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å se at hun starter snap dagen så krumrygget og "ååh det er så synd på meg" men etter noen minutter med snapping så ser hun helt vanlig ut, snakker helt vanlig 😂

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (5 minutter siden):

Litt morsomt å se at hun starter snap dagen så krumrygget og "ååh det er så synd på meg" men etter noen minutter med snapping så ser hun helt vanlig ut, snakker helt vanlig 😂

Flirte godt da hun sa hun var etterlyst 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eurony skrev (6 minutter siden):

Hun gjør til stemmen og tar på seg sykemaska. Stakkarsligjør seg selv så ekstremt. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (16 minutter siden):

Hun gjør til stemmen og tar på seg sykemaska. Stakkarsligjør seg selv så ekstremt. 

Nærmer seg helg og familietid…

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygdefruen skrev (2 timer siden):

Ja hun har jo planer om å kjøpe seg ny bil for eventuelle erstatningspenger.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 timer siden):

Herrejemini for en stygg kommentar. Blir du ikke flau?

Overhodet ikke. Er det noen som skal være flau er det Fruen sjøl.. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (8 minutter siden):

Ja hun har jo planer om å kjøpe seg ny bil for eventuelle erstatningspenger.. 

Hun skal kjøpe hus, drømmehuset med minst 5 soverom, stor stue, kjellerstue, stort kjøkken, stort bad, eget vaskerom osv. 

Tror kanskje det drømmehuse både blir vanskelig å finne og dyrt

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forklarte for lenge siden, at advokaten hennes forespeilet at hun fikk igjen minimum 3-4 millioner. 

Dét kommer aldri, ALDRI i verden til å skje. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (2 minutter siden):

Hun forklarte for lenge siden, at advokaten hennes forespeilet at hun fikk igjen minimum 3-4 millioner. 

Nei, det tror jeg du har veldig rett i. Antagelig har advokaten heller aldri sagt noe slikt heller. Helt greit de vil tjene penger, men de lyver vel ikke om slikt til en klient? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frklille skrev (33 minutter siden):

Nei, det tror jeg du har veldig rett i. Antagelig har advokaten heller aldri sagt noe slikt heller. Helt greit de vil tjene penger, men de lyver vel ikke om slikt til en klient? 

Nekter å tro at advokaten kan ha sagt det, men hun må jo lyve og "skryte opp" summen for at det skal høres fint og flott ut.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakket på snapp nå om at hun har valgt å slutte i Jovaile, i kjent Stinestil så lyser det ubehag og lyving av henne. Blikket flakker og det er ubehagelig å snakk om. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (24 minutter siden):

Jeg trodde egentlig at advokater og jurister var forsiktige med å gi folk forhåpninger? Det er litt som leger. De skal ikke si at de tror en pasient har kreft før de har fått resultatene av prøvene. En advokat kan tenke i sitt stille sinn, men vet jo ikke før dommen har falt. Da skal han heller ikke gi falske forhåpninger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flettfrid skrev (18 minutter siden):

Hun snakket på snapp nå om at hun har valgt å slutte i Jovaile, i kjent Stinestil så lyser det ubehag og lyving av henne. Blikket flakker og det er ubehagelig å snakk om. 

Hun er utrolig lett å lese.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (29 minutter siden):

Hva er det å lyve om angående det? Tror du hun har blitt kastet ut?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Okei, har ikke kommet så langt i snappdagen hennes fra i går enda 🙈😊

Josefine selv som sa det på sin snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...