Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lillemor1982 skrev (7 timer siden):

Tenk å sitte og filme seg selv mens man trykker ut krokodilletårer av glede. Dette er pinlig så langt inni sjela det går ann å komme 🆘🎪

Det er så flaut å se på og i tillegg har hun kanskje sendt de til seg selv. Dama er jo så ensom at hun må lage drama for å få oppmerksomhet.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prince0 skrev (2 timer siden):

Tenk litt over hvorfor du aldri har besøk, hvorfor du aldri er på besøk hos andre enn familien til A. Hvorfor ble det slik tror du? Det er definitivt ikke andres feil.

Nei nå må du gi deg. Jill f.eks har da ingenting med A's familie å gjøre

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med spleisen synes jeg er en av gangene hun har gått over streken dersom hun ikke vil dele og gi i allefall litt innsyn i hva pengene har gått til eller går til. Jeg vet ikke om det bryter lover dersom penger hun har fått donert går til andre ting enn det som er ment, men det tråkker i såfall veldig mange på bena. Saken er at Stine når ut til andre mennesker som har opplevd diverse traumer eller hendelser som gjør de reduserte eller svakerestilte. Slike mennesker er heller ikke den typen som har flust med penger, og når de da velger å støtte saker som ligger deres hjerter nær, så bidrar de med det de kan og det betyr mer enn når noen som har det romslig sender en penge eller to. 

Jeg håper det er noe hun tenker litt på dersom noe har gått feil med tankene på hvor pengene skulle, og at hun da velger å ordne opp for seg ordentlig.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
3 minutter siden, Anneisabell said:

Er vell ingen som liker det,  og kanskje derfor folk ikke deler alt fra livet sitt med mange mange ukjente.  Da vil det alltid være noen som ønsker å utrykke hva de føler og mener om denne personen. Hadde jeg vært i en influenser sine sko, hadde jeg vurdert om det faktisk er verd å dele alt med alle

Mennesker engasjerer seg i hva man ser, leser eller hører. Det være seg tv, radio, aviser, nettet. På 80/90tallet diskuterte vi tv serier Dynastiet, Beverly Hills osv, senere kom jo Idol, Big Brother, Farmen, Paradise hotel osv, og nå kongelige, sportsfolk, influensere, bloggere og vloggere osv.

Alle som opptrer i offentligheten blir snakket om, og mange har meninger. Der er helt naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Mennesker engasjerer seg i hva man ser, leser eller hører. Det være seg tv, radio, aviser, nettet. På 80/90tallet diskuterte vi tv serier Dynastiet, Beverly Hills osv, senere kom jo Idol, Big Brother, Farmen, Paradise hotel osv, og nå kongelige, sportsfolk, influensere, bloggere og vloggere osv.

Alle som opptrer i offentligheten blir snakket om, og mange har meninger. Der er helt naturlig. 

Helt enig med deg.  Og de aller fleste at disse folka har valgt rollen selv, så da så....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (24 minutter siden):

Nei nå må du gi deg. Jill f.eks har da ingenting med A's familie å gjøre

I natt satt hun oppe alene og fortalte at hun hadde et stort nettverk, mange gode venner og bekjentskap.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snapper hun sånn på ekte eller er det parodi snap? Vet ikke om jeg skal le eller gråte💀 Hun må ha rike følgere som sender frokost, og nå en blomsterbukett. Haha orker ikke.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Nathalie said:

Snapper hun sånn på ekte eller er det parodi snap? Vet ikke om jeg skal le eller gråte💀 Hun må ha rike følgere som sender frokost, og nå en blomsterbukett. Haha orker ikke.

Dette er i kjent Stine-stil. Morgenleveringer, blomster, gaver med jevne mellomrom fordi hun blir “syk”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
3 minutter siden, BethD said:

Syns hun får over gjennomsnittet mye levert på døra?

Rart at folk finner adressen hennes når den ikke ligger offentlig på 1881.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (9 minutter siden):

Ligger på Tise og mannen ligger jo på 1881, så de ivrige som vil sende finner det jo, for de følger henne garantert på Tise vil jeg tro. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (14 minutter siden):

Den står på Tise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lailouna skrev (31 minutter siden):

I natt satt hun oppe alene og fortalte at hun hadde et stort nettverk, mange gode venner og bekjentskap.

Hvor da? Ser de ikke 😅😅🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (På 18.4.2022 den 15.45):

Skjønner du virkelig ikke det ?

Har ikke fått noen oppdateringer siden hun kommet hjem fra sykehuset?? Ikke har jeg sendt henne noen meldinger heller 🤷‍♀️ har jeg blitt blokkert tro?? Skjønner iallefall ikke hvorfor?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (7 timer siden):

Hva er det som feiler folk som sender morgenlevering til flere hundre til en ukjent snapper som ikke gjør annet enn å lyge og klage? Er det så mye penger ute og går blant folk at de bare kan kastes ut vinduet? Og hva søren får man utav å sende gave til noe som dette?? Jeg er så sjokka!! Gi nå for guds skyld heller pengene til noen som fortjener dem!!! Det finnes nok av veldedige organisasjoner både for mennesker og dyr å gi pengene til istede for dette makkverket her!!!!

Kan da være hun selv som bestiller de også da for alt vi vet🙈 Tror den dama der vet hva som irriter folk som følger henne og kanskje spesielt er her inne. 😅 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Polarpuma skrev (5 minutter siden):

Har alle følgere fått det med seg at hun er på Tise. 

Nei sikkert ikke, men hun får ikke 13k gaver heller. Tror uansett hun sender de fleste til seg selv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (31 minutter siden):

Syns hun får over gjennomsnittet mye levert på døra?

Det er så og si noe hver dag som kommer i posten. Noen dager kan d komme 2-3 pakker. Så ja hun får en god del på døra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bestille Morgenlevering så må man i tillegg til adresse også oppgi mobilnummer til vedkommende man bestiller til, det kommer i allefall opp de gangene jeg har bestilt til familie og venner

Så de som bestiller til Stine vet også mobilnr hennes. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

For å bestille Morgenlevering så må man i tillegg til adresse også oppgi mobilnummer til vedkommende man bestiller til, det kommer i allefall opp de gangene jeg har bestilt til familie og venner

Så de som bestiller til Stine vet også mobilnr hennes. 

Prøvde nå,la ikke inn mobilnummer og forsøkte å gå videre, fikk feilmelding, så ja, mobilnummer til mottaker må oppgis.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...