Pretty Amazing Skrevet 19. april 2022 #10241 Del Skrevet 19. april 2022 Tvillingsjel skrev (14 minutter siden): Angående clusterhodepinedebatten. Da jeg ble akuttinnlagt på psykiatrisk i mars 2022, havnet jeg på akuttpost med en kvinne som var diagnostisert med clusterhodepine. Jeg har lest og sett dokumentar om sykdommen, og trodde at dette var en hodepine som inntraff én gang i døgnet, til akkurat samme tid. Pasienten jeg var innlagt med, derimot, hadde ikke ett anfall i døgnet, men 15. 15 clusteranfall i døgnet, som kom helt ut av det blå. Den ene kvelden da vi satt i stua ble jeg også vitne til et clusteranfall. Det var virkelig heavy greier. Slik jeg har skjønt det er det en meget spesiell og karakteristisk form for hodepine. Det er ikke mange som har diagnosen. Jeg har ikke lest journalene til Stine og vet ikke om hun har fått det påvist, men det er ofte anfall som kommer enten periodevis (med mange anfall) eller daglig til samme tidspunkt. Det er sjeldent at man har et klasehodepineanfall. De som har denne diagnosen er plaget med hyppige anfall, i alle fall periodevis. Det er forferdelig. Heldigvis har jeg det ca" bare" en gang i månden.. Drar ofte på akutten og får sterke smertestillende. Har vært på sykehus og fått morfin. Det værste det hjalp ikke. Jeg har skreket til legene at de må drepe meg. Jeg tror det er eneste utvei. De har også undersøk spinnalvesken for å se om jeg har hjernehinnebetennelse. Jeg har flere barn, men jeg tar heller flere fødsler i måneden, enn "halshuggmeghodepinnen" som jeg kaller den. Det er dog en dum debatt. Jeg tror alle opplever sykdom og smerter på forskjellig vis. Og kanskje kjentes det ille for henne da? Jeg begynte å følge med henne og denne tråden dagen før hun ble lagt inn på sykehus. Da hadde hun 400+ Og hun får flere følgere som meg. Vi så må se på togkræsjet 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2022 #10242 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Pretty Amazing skrev (På 19.4.2022 den 23.07): Det er forferdelig. Heldigvis har jeg det ca" bare" en gang i månden.. Drar ofte på akutten og får sterke smertestillende. Har vært på sykehus og fått morfin. Det værste det hjalp ikke. Jeg har skreket til legene at de må drepe meg. Jeg tror det er eneste utvei. De har også undersøk spinnalvesken for å se om jeg har hjernehinnebetennelse. Jeg har flere barn, men jeg tar heller flere fødsler i måneden, enn "halshuggmeghodepinnen" som jeg kaller den. Det er dog en dum debatt. Jeg tror alle opplever sykdom og smerter på forskjellig vis. Og kanskje kjentes det ille for henne da? Jeg begynte å følge med henne og denne tråden dagen før hun ble lagt inn på sykehus. Da hadde hun 400+ Og hun får flere følgere som meg. Vi så må se på togkræsjet Det er visst den verste smerten et menneske kan utsettes for. Vi som aldri har opplevd det har ingen forutsetning for å forstå, men jeg får vondt av dere. Det må være helt grusomt. 💔 Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 19. april 2022 #10243 Del Skrevet 19. april 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Jeg måtte dobbeltsjekke gaslightning for å være sikker, og nei er ikke enig i det og heller ikke mobbing eller hersketeknikk. At jeg kan håndtere det på en bedre måte, helt klart, er langt i fra perfekt. Har mange mangler. Hva mener du med likes og kommentarer i denne sammenhengen? Ligger faktisk ikke noe spesielt bak navnet. Beklager, er ikke vant til dette. Det stod på skrivet du visste frem. Ikke få likes eller kommentarer. Jeg ble litt ivrig, dette er nytt. Jeg er uenig med deg. Skulle ønske jeg kunne vise deg meldinger fra han som gav meg PTSD. De er veeeeeeldige liker. Mulig du ikke mener det, men måten du skriver sier noe om deg. Og jeg tror du måtte ha googlet å lest feil artikker. Prøv wiklepidia. Og beklager om jeg har såret deg. Jeg har bare reagert på måten du har svart mange ganger. Jeg har lest 500 sider på noen dager. Og jeg liker ikke krangling. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. april 2022 #10244 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Pretty Amazing skrev (14 minutter siden): Beklager, er ikke vant til dette. Det stod på skrivet du visste frem. Ikke få likes eller kommentarer. Jeg ble litt ivrig, dette er nytt. Jeg er uenig med deg. Skulle ønske jeg kunne vise deg meldinger fra han som gav meg PTSD. De er veeeeeeldige liker. Mulig du ikke mener det, men måten du skriver sier noe om deg. Og jeg tror du måtte ha googlet å lest feil artikker. Prøv wiklepidia. Og beklager om jeg har såret deg. Jeg har bare reagert på måten du har svart mange ganger. Jeg har lest 500 sider på noen dager. Og jeg liker ikke krangling. Det er kopi fra udir, man kan forstørre bildet så kommer det flere punkter opp, var derfor den linjen med likes stod der. Det er helt greit, det går fint. Er ikke greit med krangling. Det blir litt hett her inne noen ganger og man blir ivrig 🙈 Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Håper det går bra med deg 😊 Endret 19. april 2022 av Sharp75! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 19. april 2022 #10245 Del Skrevet 19. april 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Det er kopi fra udir, man kan forstørre bildet så kommer det flere punkter opp, var derfor den linjen med likes stod der. Det er helt greit, det går fint. Er ikke greit med krangling. Det blir litt hett her inne noen ganger og man blir ivrig 🙈 Ønsker deg en fortsatt fin kveld 😊 Jeg mener fortsatt at du gahlighter og bruker hersketeknikk. Ikke på dine kommentare til meg.. Du har vært hyggelig. Det skal du ha. Så du er ikke så ille likevel. men sjekk ut hva du skriver. De fleste er konstruktive kommentarer av normale folk som mener det samme. Liker ikke å snakke ned om folk. Og det kommer jeg ikke til å gjøre om S heller, men jeg setter spørsmål ved hennes adferd, som de fleste her inne. Hun engasjere. Jeg trodde aldri jeg skulle blitt så engasjert i KG. Og tiden har gått fort. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. april 2022 #10246 Del Skrevet 19. april 2022 Pretty Amazing skrev (1 minutt siden): Jeg mener fortsatt at du gahlighter og bruker hersketeknikk. Ikke på dine kommentare til meg.. Du har vært hyggelig. Det skal du ha. Så du er ikke så ille likevel. men sjekk ut hva du skriver. De fleste er konstruktive kommentarer av normale folk som mener det samme. Liker ikke å snakke ned om folk. Og det kommer jeg ikke til å gjøre om S heller, men jeg setter spørsmål ved hennes adferd, som de fleste her inne. Hun engasjere. Jeg trodde aldri jeg skulle blitt så engasjert i KG. Og tiden har gått fort. Det er helt greit 😊 er ting jeg også stusser over, men vi er forskjellige 😊 takk for tilbakemeldingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 19. april 2022 #10247 Del Skrevet 19. april 2022 GulleGull skrev (8 timer siden): Uansett hva folk er uføre av -så tenker jeg at noen med mer kompetanse en oss har vurdert folk opp mot regelverket i nav og om man får innvilget så møter du kriteriene i det regelverket. Vi skal være glad for det sikkerhetsnettet -for plutselig en dag sitter man der selv og trenger den hjelpen. Om man ser noen på cafe, går tur eller maler husveggen som har en uførestønad så trenger man ikke automatisk mistro, men tenke at det er mennesker som deg og meg som lever livet sitt så godt de kan ut fra sine forutsetninger og man selv ikke vet alt om andres liv og helse. Vil alltids være noen som sikkert kunne jobbet litt som er på stønader, men å mistro alle fordi noen få surfer på systemet blir for dumt. Så å alltid skylde på pasienten/navklienten når det kanskje er hvordan faktisk muligheter samfunnet har lagt opp til -er å lukke øynene for at samfunnet ikke fungerer så bra som vi skal ha det til og det er store rom for forbedringer. Ingenting som er svart/hvitt. Men dette er det siste fra meg om dette -blir jo egentlig bare en avsporing i tråden. Veldig enig 👍🏼 Mye jeg synes er merkelig med snapperen - men dette med uføre/ arbeid etc vet vel ingen noe om- og man bør i grunn holde seg for god til å shame kronisk syke/ folk med «usynlige» sykdommer i 2022 - mener JEG da…… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teslafrue Skrevet 19. april 2022 #10248 Del Skrevet 19. april 2022 Lillemor1982 skrev (5 timer siden): "Operasjonen" 🙈 Som var lang og komplisert, men at den var vellykket fikk hu vite kun en time etter den var utført. Forstå det den som kan 🤷♀️ Hva slags operasjon hadde hun egentlig? Jeg så et lite klipp på Instagram, men snap har hun jo blokkerte meg fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 19. april 2022 #10249 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Sharp75! skrev (2 timer siden): Jeg forstår at folk lurer, men igjen forstår jeg ikke at de får seg til å spørre om slike ting til fremmede mennesker 🤷♀️ synes det er rart, noen ting spør man bare ikke om, samme med å sende gaver til fremmede. Hva foregår i hodet? Hvem gjør det liksom? Leste et innlegg ei nettavis i dag, Influenceren er ikke venninnen din eller noe sånt, kunne tro de som sender gave får en venninne følelse med de som de sender gave til 🙄 Kommer til å tenke på et godt gammelt ordtak som passer her. Som man roper i skogen, får man svar Hun roper ut om stor dramatikk. Ambulanse. Enorme smerter. Innleggelse. Risikofylt operasjon. Vellykket, men langvarig operasjon. Alt blir veldokumentert og informert om, men ikke om hva slags inngrep. Et abdominalinngrep er faktisk svært smertefullt etterpå også pga arret. Så om noen lurer på antall sting??? Er vel ikke et urelevant spørsmål det. Når hun virker forbauset over å få spørsmål om operasjonen etterpå, så synes jeg det er mer underlig enn at disse spørsmålene blir stilt. Det er heller ikke nødvendigvis at det kun er av pur nysgjerrighet disse spørsmålene blir stilt. Kanskje av oppriktig interesse? Har selv tatt en langvarig bukoperasjon for ileus. Den tok tre timer. Det var blodoverføringer og dren og jeg var ikke i stand til å forlate sykehuset dagen derpå. Hatt mange smertefulle subileus tilstander, som knekk på tarmen også kan kalles. Da er det interessant å vite hva slags behandling Stine fikk. Men at hun får mange underlige spørsmål når hun har mer enn 10 K følgere, det tviler jeg ingenlunde på. Hun vil jo ha mange følgere så det er nok en del av pakka det, at noen av de er både slik og sånn. Har sikkert lest samme artikkel som deg. Denne «venninnefølelsen» er nok noe mange influencere spiller bevisst på, også Stine. Den fremmer både salg og sympati. Frua snakker stadig om å samle «gjengen sin» til stort landstreff. Takker de hjerteligst for støttende og skjønne meldinger, klart dette får noen til å gi på litt ekstra i form av gaver som også blir varmt mottatt. Endret 19. april 2022 av ClusterOfGrapes Retta feil 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 19. april 2022 #10250 Del Skrevet 19. april 2022 Hun spiser så lite godteri, at påskeegget varer helt til sommeren😲😲😲 Eehhh hva behager??? Hvem prøver hun å overbevise?? Hun kjøper jo 37 andre godteposer hver uke, så det er jo gjennomførbart... 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 20. april 2022 #10251 Del Skrevet 20. april 2022 Idag har hun nok en gang vært i snapbobla si. Etter å ha filmet sin langvarige operasjon av forstoppelse blir det fort klart at å svare på spørsmål - det blir for privat. Men oppmerksomhet og nye følgere det vil hun ha. Skal tro om hun har noen tanker om hvorfor folk klikker seg inn for å følge? Har det slått henne at det kun er for å følge kaoset hun legger ut på snap? Bare det at ei godt voksen dame filmer detaljert fra sykehuset, for så timer etterpå stå på badet å danse i nettingtruse, er blottet for å kalles normal adferd. Dama elsker å stå i spotlighten, - tror selv at alt hun filmer er interessant og verdt å vise offentligheten. Vil så gjerne være en influencer, men feiler totalt på alle plan. Troverdigheten er helt fraværende. Viser seg også at både tilbakemeldinger og kritikken hun får preller fort av. Fortsetter i samme spor med å snu døgnet og proppe i seg mengder med godis. Jammen er livet trist når en må sitte å gjenta seg selv til en tom skjerm. Der i gården går det den veien høna sparker. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 20. april 2022 #10252 Del Skrevet 20. april 2022 Anonyym97 skrev (8 timer siden): Har bare fulgt henne et par dager nå.. har ikke sett noen andre snappe så mye og langvarig som hu gjør, hver dag?? Og jeg har fulgt mange på snapchat.. hjelpes at hu orker Lite inspirasjon, det går for det meste i Signe ,klær og godteriskåla 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konfliktsky Skrevet 20. april 2022 #10253 Del Skrevet 20. april 2022 Da ble det som forventet morgenlevering på henne i dag 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 20. april 2022 #10254 Del Skrevet 20. april 2022 Krokodilletårer og morgenlevering. Dagen er perfekt nå. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 20. april 2022 #10255 Del Skrevet 20. april 2022 Kaffeskål skrev (Akkurat nå): Krokodilletårer og morgenlevering. Dagen er perfekt nå. Tenk å sitte og filme seg selv mens man trykker ut krokodilletårer av glede. Dette er pinlig så langt inni sjela det går ann å komme 🆘️🎪 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konfliktsky Skrevet 20. april 2022 #10256 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg er så utrolig lei av å høre at hun alltid har så mange meldinger å svare på og alltid ligger på etterskudd. Hun får skru av sånn at det ikke er mulig å sende til henne for en periode da 😬 Men hun vil jo ha den oppmerksomheten så det skjer nok ikke 😬 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 20. april 2022 #10257 Del Skrevet 20. april 2022 Brumundaline skrev (9 timer siden): Hun spiser så lite godteri, at påskeegget varer helt til sommeren😲😲😲 Eehhh hva behager??? Hvem prøver hun å overbevise?? Hun kjøper jo 37 andre godteposer hver uke, så det er jo gjennomførbart... Dette viser igjen at hun har dårlig eller ingen selvinnsikt 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 20. april 2022 #10258 Del Skrevet 20. april 2022 Wohooooo første morgenlevering 😅😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 20. april 2022 #10259 Del Skrevet 20. april 2022 Hva er det som feiler folk som sender morgenlevering til flere hundre til en ukjent snapper som ikke gjør annet enn å lyge og klage? Er det så mye penger ute og går blant folk at de bare kan kastes ut vinduet? Og hva søren får man utav å sende gave til noe som dette?? Jeg er så sjokka!! Gi nå for guds skyld heller pengene til noen som fortjener dem!!! Det finnes nok av veldedige organisasjoner både for mennesker og dyr å gi pengene til istede for dette makkverket her!!!! 13 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 20. april 2022 #10260 Del Skrevet 20. april 2022 Minipilla skrev (2 minutter siden): Hva er det som feiler folk som sender morgenlevering til flere hundre til en ukjent snapper som ikke gjør annet enn å lyge og klage? Er det så mye penger ute og går blant folk at de bare kan kastes ut vinduet? Og hva søren får man utav å sende gave til noe som dette?? Jeg er så sjokka!! Gi nå for guds skyld heller pengene til noen som fortjener dem!!! Det finnes nok av veldedige organisasjoner både for mennesker og dyr å gi pengene til istede for dette makkverket her!!!! For å ikke glemme at man kan og opprette spleis 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå