Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Minmi93 skrev (1 minutt siden):

Og hvem er du som skal si hva vi skal mene og skrive om Stine !

Samme spør jeg deg. Jeg har iallefall ikke gjort det til en sak mot enkelt individ.......

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Hvem er du som skal si hvordan jeg skal svare deg? 🤔

Når du må svare med å si at da er Fruen også en mobber, i stedet for å ta ansvar evt ikke svare og fortsetter med fordummende smileys. 

Om det var så dumt at jeg brukte 🤦‍♀️, hvorfor synke ned på samme nivå? Da er du jo ikke bedre ?

Hvem er du som forteller om hvordan vi skal svare i denne tråden her?

Og i kjent Stine-stil legger du skylda på alle andre, istedenfor å svare for deg. 
Skjønner jo at du åpenbart sliter med både debattskikk og gode argumenter, men du hadde fremstått litt mer sjarmerende hvis du hadde innrømmet dine svakheter.

• Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Samme spør jeg deg. Jeg har iallefall ikke gjort det til en sak mot enkelt individ.......

Nei, men du angriper de som ikke har den samme mening som deg her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

For noen må bare snu det vekk fra seg selv når det blir stilt spørsmål , rart det der 🤷‍♀️ sier jo en del det.......

Projeksjon kalles det. Og ja, jeg snakker om deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 minutt siden):

Hvem er du som forteller om hvordan vi skal svare i denne tråden her?

Og i kjent Stine-stil legger du skylda på alle andre, istedenfor å svare for deg. 
Skjønner jo at du åpenbart sliter med både debattskikk og gode argumenter, men du hadde fremstått litt mer sjarmerende hvis du hadde innrømmet dine svakheter.

Hvor har jeg skrevet det? Hvor legger jeg skylda på alle andre? 🙄 Var du som sa hvordan jeg skulle svare deg!

Jeg har maaaaaange svakheter og er ikke redd for å innrømme det . Er ikke i tråden for å sjarmere 🙈 bryr meg ikke hva du mener om meg, enkelt og greit. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Hvor har jeg skrevet det? Hvor legger jeg skylda på alle andre? 🙄 Var du som sa hvordan jeg skulle svare deg!

Jeg har maaaaaange svakheter og er ikke redd for å innrømme det . Er ikke i tråden for å sjarmere 🙈 bryr meg ikke hva du mener om meg, enkelt og greit. 

Til å ikke bry deg, er du RÅ på å forsvare deg ovenfor omtrent alle her i tråden. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minmi93 skrev (6 minutter siden):

Nei, men du angriper de som ikke har den samme mening som deg her inne.

Og hva gjør dere????? Ferdig snakka!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (5 minutter siden):

Til å ikke bry deg, er du RÅ på å forsvare deg ovenfor omtrent alle her i tråden. 

👏

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fremmede begynner å komme på døra med mat og ting fordi du har delt at du er tom for noe eller sliter med noe, da er det på tide å vurdere om man er litt for åpen og utleverende til et litt for åpent og ukjent publikum. 

At folk stiller spørsmål om en operasjon man selv har lagt ut videoer om rett før og etter, med dramatiske hint og oppfordringer til å spørre om det man lurer på, det er ikke fullt så sjokkerende spør du meg. 

Men begge deler er tegn på at man gir litt for mye venninnefølelse i sosiale medier, man aner ikke hvem den treffer. 

• Liker 15
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (43 minutter siden):

Kanskje fordi mange av oss ser et mønster. På bakgrunn av det hun selv velger å dele offentlig.

Jeg vet ikke. Det sitter bare ekstremt langt inne for meg å mistro noen når de forteller om sykdom, for jeg vet hvor vondt det er å ikke bli trodd selv. Da vil jeg heller la tvilen komme folk til gode enn å risikere å mistro noen som er ærlig. Jeg vet ikke, men jeg synes det er kjempevanskelig, helt ærlig. 

Polarpuma skrev (39 minutter siden):

Ja og for ikke å snakke om folks manipulerende, utspekulerte og kalkulerte adferd, for å føre folk bak lyset for egen vinning. Og selv om advarselspærer lyser og blinker til høyre og venstre;  sirener som skriker… men man vil ikke se eller høre. Lykke til sier jeg bare.

Hvordan vet du at Stine er manipulerende, utspekulert og kalkulert?

Jeg vet ikke. Hva om hun snakker sant, men blir mistrodd? Huff, det er så vanskelig.

Jajajane skrev (33 minutter siden):

Er vel heller at noen av de som spør, spør nettopp fordi de tror hun juger. Enkelt og greit… 

Og så finnes også de folk man ville vært redd for å ha truffet i levende live, men det er ikke så nøye ellers. Hun deler alt, også til mennesker som ikke er ved sine fulle fem. Tenk om hun får «pakke på døra» og pakken er et eller annet ekkelt/farlig, eller at noen med stalkertendenser dukker opp. Hadde ikke turt og delt hva Stine deler, er null problem å finne både hun og hele familien. Alt i fra barn, faren osv osv. 

Jeg hadde vært livredd for å dele da man faktisk ikke vet hvem som sitter på andre enden av snappen. 

Jeg skjønner jo at hun ikke vil svare hvis hun føler at de som spør ikke tror på henne. Det er vondt å bli mistrodd.

Det du sier under er et godt poeng. Det er av denne årsak, blant annet, at jeg er svært kritisk og skeptisk til barneeksponering. Man aner ikke hvem som ser på snappene. De kan være kriminelle voldtektsforbrytere, for alt hun vet. Det er mange mennesker som ikke er ved sine fulle fem, så det er enkelte ting man bør unngå å dele. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty Amazing skrev (6 timer siden):

Jeg leser siste innleggene og jeg tror kanskje dere er litt enig med hverandre. Og kanskje derfor dere diskuterer her. Som jeg har sagt, jeg er uføre. Før det ,jobbet jeg i en krevende jobb. Jeg ønsket ikke å bli det, men kroppene sa naturlig stopp. 

Før det trodde jeg det var sort- hvitt. Jeg har sett folk bygge hytter og hus mens de var uføre. 

Da jeg ble det. Skjønte jeg ikke. Jeg kan forklare for meg som har fatigue, PTSD, migrene også clusterhodepine. Det Stine gjør føles litt "urettferdig". Hun kan danse, hun kan bange med hodet, hun springer gladelig ut og kjører å henter pakker. Som oftes blir pakkene mine sendt tilbake. Jeg henter ikke betalte pakker. Jeg har ikke klart å hente de. Jeg klarer ikke å tvinge meg ut og HOPPE i en bil, se alle mennesker, snakke med de så å dra hjem... Det er kaos.

Enten ligger jeg og ser ut i luften mens jeg hører podcast. 

Av og til kan jeg ikke høre eller se. Jeg klarer ikke. Det er som jeg drukner i sirup. Hver bevegelse er tunge og smertefulle. 

Når clusterhodepinnen rammer meg. Kjenner jeg at jeg vil gråte. Jeg klarer ikke. Jeg er paralysert i smerter.... i dagevis etter at den har gitt seg.

Før påske lå jeg ei uke, jeg måtte ta sovetabletter tidlig slik at jeg fikk nok søvn. Jeg hadde avlyst alle planer. Ikke snakket jeg i telefonen og jeg bunket inn mat så jeg slapp å gå ut. Hvis det er findag går jeg på verandaen,men helst ikke.

Jeg var med storfamilien i tre dager. Det straffer seg. Jeg har ligget- faktisk klart å sitte på stuen å  se serier. Det er stort. Jeg kjøpte en stor pizza, som jeg spiser kald. For jeg ORKER ikke å varme den.

Dette høres ut som noe jeg finner på. Dessverre, dette er min virkelighet og jeg er IKKE LAT. Jeg ble kjent i mine jobber for ei med masse energi. Når jeg er ute. Da faker jeg. Jeg faker at jeg er i fin form, at jeg ler, jeg prater mer enn de fleste. Og alle tror jeg er så ekstrovert.

Jeg har en stol rett innenfor utgangsdøra. Jeg ramler ned i den. Jeg føler meg utmagret. Så går jeg i i hi.....flere dager... uker... av og til slenger jeg opp noe gamle bilder på SoMe så folk ikke skal tro jeg er "dø" Ikke tør jeg finne meg en ny mann, jeg kan ikke utsette han for en kjæreste som ligger under dyna når alt hun vil gjøre. Er å leve som før.

Derfor TRIGGER Stine. For hun er "på".  Alltid på. Hun har ikke slike dager mange av  oss har.Mange. Jeg med, skulle ønske en slik energifyllt dag som hun har (hver dag) iallfall en gang i måneden. Da er vi heldig. Det går fint å fake seg å være god form. Å være syk. Gå i hi. Være utmattet, drukne i sirup og ønske at du ikke fantes- det kan man ikke fake. 

Og det virker ikke at hun prøver å fake det heller. Hun er på snap for ofte til å fake sykdom.  Det å kaste mobilen for å ikke se på den i flere dager er ikke problem når du er for syk.  Når du holder for hodet pga smertene. Når jeg er i ok form. Da er mobilen med.

At hun har sitt å sti med. Sine har sikkert utfordringer. Ja. Og vi burde kanskje ikke spekulere på det. Alle takler ting forskjellig, men hennes traumer går vel mer på psyken enn kroppen kanskje?  Og det er det mange av oss reagere på. Vi blir stigmatisert enda mer...gjennom at en offentlig person har energi, virker ikke syk for alt hun gjør. For vi faker oss friskere, alle gjør vel det. Stine klarer ikke å fake seg litt syk en gang...

Jeg har en god dag. Jeg klarer å se på dataen og skrive uten smerter noen plass. Det er en god dag

❤️❤️❤️❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (16 minutter siden):

Og hva gjør dere????? Ferdig snakka!

Du må snart holde opp med å være ferdig snakka, hvis du aldri kan gjøre alvor ut av det. 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående clusterhodepinedebatten. Slik jeg har skjønt det er det en meget spesiell og karakteristisk form for hodepine. Det er ikke mange som har diagnosen. Jeg har ikke lest journalene til Stine og vet ikke om hun har fått det påvist, men det er ofte anfall som kommer enten periodevis (med mange anfall) eller daglig til samme tidspunkt. Det er sjeldent at man har et klasehodepineanfall. De som har denne diagnosen er plaget med hyppige anfall, i alle fall periodevis.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fulgt henne et par dager nå.. har ikke sett noen andre snappe så mye og langvarig som hu gjør, hver dag?? Og jeg har fulgt mange på snapchat.. hjelpes at hu orker 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Deler denne igjen da flere punkter kan krysses av bare de siste dagene, seneste i kveld. Fremdeles ikke mobbing i tråden? 

* snakker om utseende hennes

*bli kalt noe stygt

* kommentar om klær 

*kommentar om dansing 

* ryktespredning

Screenshot_20220419-212359_Chrome.jpg

Å aldri få likes og kommentarer. Jeg liker ikke å være frekk, men jeg har lagt merke at du bruker gaslighting og hersketeknikk i svarene dine. Det er en form for mobbin. Syns du ikke det?  Du latterliggjør ofte  andre kommentarer eller svarer på en aggressiv måte. Og det morsomme er. At det er alltid folk som kjenner seg igjen i den andre som forsvarer dem. Ordtaket. "På seg selv selv kjenner man andre" 

Jeg har lagt merke til dine kommentarer fordi navnet fordi nikket passer. Sharp75. Jeg har sett for meg en hai med skarpe øyner.  Hva ligger i det navnet? Også en form av hersketeknikk. 

Og ja. Før jeg får en kommentar tilbake fra deg. Så vet jeg hva den vil innhold. Og et nytt ordtak til deg. Jeg er eldre enn deg. "Man kjenner igjen lusa på gangen"

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
59 minutter siden, Agurk said:

Kanskje fordi mange av oss ser et mønster. På bakgrunn av det hun selv velger å dele offentlig.

Nå er jo jeg blokkert, med med tanke på hvor mye detaljert hun delte forrige gang om både sting osv… altså 🤤

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Er du ikke enig i at det er noe spesielt av vilt fremmede å spørre hvor hun er sydd, hvor de gikk inn og hvilke redskaper kirurgen brukte? Snakk om å grave da. Herre så pinlig for de selv å stille slike spørsmål.

Jo, det er spesielt å spørre om hvor det er blitt sydd og hva som har blitt brukt. Men jeg tror mange av de rare spørsmålene der kommer av at hele historien angående operasjonen skurrer. Hun burde heller tenke seg om en gang eller to før hun kringkaster sykehusinnleggelser og operasjoner i såpeopera stil. Hvis hun ikke vil ha noe som helst oppmerksomhet eller spørsmål rundt det, hvorfor snappe fra sykehussenga midt på natta? Hun er ikke beskjeden med å gi detaljer og info når det omhandler alvorlighetsgrad, medisiner og nye diagnoser. Da går det på repeat. 
Ingen hadde merket noe som helst om hun ikke hadde lagt ut titalls snapper den kvelden og natta. Hun delte ivrig alt annet rundt innleggelsen enn selve hovedpoenget, hva ble hun operert for? Jeg skjønner virkelig ikke hensiktene hennes. Hun vil ikke si hva slags operasjon det var, fordi det er for privat og intimt, men hun deler snaper av sønnen i trusa. Hun deler antall ganger hun har bæsja den siste uka. Hun dokumenterer nattakosen sønnen kommer å vil ha. Hun deler intime utfordringer hun/de har med barna. Hun dokumenterer sønnens kveldsstell. Osv osv. Det er ingenting som henger på greip, gir mening eller er fornuftig.

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (3 minutter siden):

Jo, det er spesielt å spørre om hvor det er blitt sydd og hva som har blitt brukt. Men jeg tror mange av de rare spørsmålene der kommer av at hele historien angående operasjonen skurrer. Hun burde heller tenke seg om en gang eller to før hun kringkaster sykehusinnleggelser og operasjoner i såpeopera stil. Hvis hun ikke vil ha noe som helst oppmerksomhet eller spørsmål rundt det, hvorfor snappe fra sykehussenga midt på natta? Hun er ikke beskjeden med å gi detaljer og info når det omhandler alvorlighetsgrad, medisiner og nye diagnoser. Da går det på repeat. 
Ingen hadde merket noe som helst om hun ikke hadde lagt ut titalls snapper den kvelden og natta. Hun delte ivrig alt annet rundt innleggelsen enn selve hovedpoenget, hva ble hun operert for? Jeg skjønner virkelig ikke hensiktene hennes. Hun vil ikke si hva slags operasjon det var, fordi det er for privat og intimt, men hun deler snaper av sønnen i trusa. Hun deler antall ganger hun har bæsja den siste uka. Hun dokumenterer nattakosen sønnen kommer å vil ha. Hun deler intime utfordringer hun/de har med barna. Hun dokumenterer sønnens kveldsstell. Osv osv. Det er ingenting som henger på greip, gir mening eller er fornuftig.

Veldig enig i det. Når man er en offentlig person vet man jo at det man deler vil bli kommentert. Hvis hun ikke ønsket noe form for respons eller spørsmål, så burde hun ikke lagt det ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty Amazing skrev (6 minutter siden):

Å aldri få likes og kommentarer. Jeg liker ikke å være frekk, men jeg har lagt merke at du bruker gaslighting og hersketeknikk i svarene dine. Det er en form for mobbin. Syns du ikke det?  Du latterliggjør ofte  andre kommentarer eller svarer på en aggressiv måte. Og det morsomme er. At det er alltid folk som kjenner seg igjen i den andre som forsvarer dem. Ordtaket. "På seg selv selv kjenner man andre" 

Jeg har lagt merke til dine kommentarer fordi navnet fordi nikket passer. Sharp75. Jeg har sett for meg en hai med skarpe øyner.  Hva ligger i det navnet? Også en form av hersketeknikk. 

Og ja. Før jeg får en kommentar tilbake fra deg. Så vet jeg hva den vil innhold. Og et nytt ordtak til deg. Jeg er eldre enn deg. "Man kjenner igjen lusa på gangen"

Jeg måtte dobbeltsjekke gaslightning for å være sikker, og nei er ikke enig i det og heller ikke mobbing eller hersketeknikk.  At jeg kan håndtere det  på en bedre måte, helt klart, er langt i fra perfekt. Har mange mangler.

Hva mener du med likes og kommentarer i denne sammenhengen?

Ligger faktisk ikke noe spesielt bak navnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...