Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Arkin skrev (2 timer siden):

Må bare spørre igjen.. Dere som sier ho leier bolig er dere helt sikre på det? Kan ikke fatte at man leier med samtidig gjør så mye i en leid bolig. Ho skryter jo av Alex av alt han holder på med. De burde jo få rimelig avslag på husleien.. Snakk om å kaste penger ut av vindu da.. De burde jo spare til ek og det burde ikke være noe problem så lenge hu roer ned den shopping si. Han er jo tømrer og hun er uføretrygda så burde jo gå greit å få lån.. Hmm, eller er planen hennes å kjøpe hus når hun "får" erstatningspengene..  Eller lever over evne fordi hun vet at en stor sum penger kommer på konto?? 

Tenk om de som leier ut vil ha tilbake huset etter alt er pusset opp og blitt så fint🙈 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leila87 skrev (15 timer siden):

Heldigvis er den intense stirringen i luften med på gjestesnappen 🤩 

Hvor gjestesnappet hun?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (34 minutter siden):

Tenk om de som leier ut vil ha tilbake huset etter alt er pusset opp og blitt så fint🙈 

Ja, det har de jo rett til hvis de ønsker dette. Aldri sett eller hørt om andre som pusser opp eller legger så mye tid og arbeid i ett leid hus utenom villa paprika.. Er jo helt på trynet... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (10 minutter siden):

Ja, det har de jo rett til hvis de ønsker dette. Aldri sett eller hørt om andre som pusser opp eller legger så mye tid og arbeid i ett leid hus utenom villa paprika.. Er jo helt på trynet... 

Hun har sagt de får timesbetaling for alt de gjør i og utafor leiligheten….blir ikke det svart, eller har de eget firma?🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (2 timer siden):

Det virker veldig tilgjort. Hun virker som hun hungrer etter oppmerksomhet. Se meg, hør meg, lik meg.

Det som er litt merkelig er at når hun gjester andre snapper så gjør seg så gale til og overdriver og skal være såå kul! Men samtisig snapper hun på sin egen og humøret er tilbake og fasaden har falt. Der er det syting klaging og samme jamringa. Og dette paralellr! Om ikke det viser hvor falsk hun er.. nei daaaa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (1 time siden):

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåmuggost skrev (På 13.8.2021 den 12.22):

Som hun spiller og overdriver nå🙈 det er så pinlig! Jeg orker heller ikke å se på😳🤣

Hva heter snapkanalen hun gjester ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Hun har sagt de får timesbetaling for alt de gjør i og utafor leiligheten….blir ikke det svart, eller har de eget firma?🤔

Det blir vel svart arbeid? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (6 timer siden):

Jeg er snart 50, kan også finne på å danse og surre litt da jeg driver på kjøkkenet, forskjellen er at det ikke blir lagt ut til allmen skue. Men det er ikke sånn at om man nærmer seg 40, 50 eller 60 for den del, så er livet over og alt skal være dødsseriøst.

Jeg begynner å nærme meg 40 jeg og, og har aldri tenkt over at jeg må lage toast, eller annen mat, på en gravalvorlig måte. Men skal notere meg at dansing, tull og tøys ikke er akseptabelt lengre med tanke på min alder! 🥴🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (2 timer siden):

Ja du sier noe.. Men dette blir vel kanskje bare spekulasjoner, men kan jo hende de har annen gjeld som gjør at de ikke kan kjøpe.. De har jo begge sikre inntekter. Alex er jo tømrer og Stine  uføre med barnetillegg for 2 som utgjør 6000 i tillegg til vanlig utbetaling. Rart å ikke kunne få lån på det. 

Er ikke så veldig rart med tanke på at bankene krever mange hundre tusen i egenkapital da (15-25% egenkapital). Det tar tid å spare opp så masse. Mange har jo annen gjeld i tillegg også, som feks billån, studielån etc. 

Endret av L.F
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (17 minutter siden):

Er ikke så veldig rart med tanke på at bankene krever mange hundre tusen i egenkapital da (15-25% egenkapital). Det tar tid å spare opp så masse. Mange har jo annen gjeld i tillegg også, som feks billån, studielån etc. 

Med den pengebruken ho har i mnd så burde hun da iallefall spart opp en god sum i mnd enn all annet fjas.. Blir jo bare vanskeligere og vanskeligere med tanke på husprisene.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
L.F skrev (22 minutter siden):

Jeg begynner å nærme meg 40 jeg og, og har aldri tenkt over at jeg må lage toast, eller annen mat, på en gravalvorlig måte. Men skal notere meg at dansing, tull og tøys ikke er akseptabelt lengre med tanke på min alder! 🥴🤣

Det er jo ikke det det handler om. Det handler om at hun er (ifølge henne selv) så syk, ufør, angst, ptsd, endiomtrose, fybriomyralgi osv osv, og så er hun så pigg, står og sminker seg og danser, laver mat og danser og tjo og hei, hei og hopp. Det henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pirimittmitt skrev (1 time siden):

Det er jo ikke det det handler om. Det handler om at hun er (ifølge henne selv) så syk, ufør, angst, ptsd, endiomtrose, fybriomyralgi osv osv, og så er hun så pigg, står og sminker seg og danser, laver mat og danser og tjo og hei, hei og hopp. Det henger ikke på greip.

Ja, men det er jo andre dager hvor hun virkelig er i dårlig form...tror det er veldig typisk for denne type sykdommer. 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (4 timer siden):

Ja,det ser stort og fint ut. Kanskje de får mulighet til å kjøpe det etterhvert.

Hun skulle ikke bo der for evig hvertfall.. sa hun

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun hele tiden si at hun ikke ønsker råd om ting ? Her om dagen ønsket hun ikke tilbakemelding om at hun kunne skylle ny lakkede negler i kaldt vann. Nå når hun baker, vil hun ikke ha tips om kjøkken maskin som er bedre enn den hun har. Og hvis hun skal ta en piercing i øre for å forebygge migrene er hun fullt klar over at de som gjør det må ha peiling på det .. Hun vil altså ikke at følgerne skal snakke til henne ? Men, når de gjør det, blir de ofte blokkert.. snakk om besserwisser !

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mandarina30 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal hun hele tiden si at hun ikke ønsker råd om ting ? Her om dagen ønsket hun ikke tilbakemelding om at hun kunne skylle ny lakkede negler i kaldt vann. Nå når hun baker, vil hun ikke ha tips om kjøkken maskin som er bedre enn den hun har. Og hvis hun skal ta en piercing i øre for å forebygge migrene er hun fullt klar over at de som gjør det må ha peiling på det .. Hun vil altså ikke at følgerne skal snakke til henne ? Men, når de gjør det, blir de ofte blokkert.. snakk om besserwisser !

Det fins et navn for sånne type personer

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (16 minutter siden):

Det fins et navn for sånne type personer

Hu er bare snål.. rett å slett!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten de som vil strikke teppe om å levere det selv,hvorfor skal hun få æren av å overrekke de? Skal jo vise seg frem og være best over alt...at folk ikke ser dem falske væremåten hennes hele tiden 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt når hun snakket om det «fantastiske prosjektet hun fikk høre om idag…»… Er vel snart 10 år siden jeg strikket første teppet til amandaprosjektet😅 skal ha sovet mye i timen for å ikke hørt om amandaprosjektet før…

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...