Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Å utlevere seg greier hun helt fint selv. Det er «jobben» hennes faktisk. 

Snakker om de som kjente henne for 20 år siden og sitter å skriver at hun var sånn og sånn og hadde det og det. Det som irrierte meg var at det ble komnentert at hun hadde kreft for 20 siden så spurte jeg om det var noe hun hadde delt selv, nei det visste hun ikke fordi hun kjente hun da på den tiden. Det syns ikke jeg er greit og ser det er mange som skrivet at de kjenner og kjente henne og sitter å skriver ting om henne. Aner ikke hva hun har delt eller ikke om hver enkelte ting, men syns ikke det er greit at andre skal sitte å dele ting for at andre ikke skal bli lurt. til syvende og sist er det bare ord mot ord uansett. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
supermamz skrev (41 minutter siden):

Nei lar det faktisk ikke være. At spleisen kanskje er svindel gjør det ikke greit og sitte her inne og skrive dritt. Utlevere henne fra flere år tilbake i tid. Det klarer jeg faktisk ikke bare å scrolle forbi. Det er helt sykt hva enkelte her inne tar seg til rette med og syns er greit. Hva de synser og mener om Stine og familien. Mange går altfor langt. Så da for jeg være en forsvarer og bli hetset med jeg også. Helt greit for mobbing godtar jeg ikke. Å er helt sjukt at det er voksne mennesker som sitter å skriver og sikkert flestparten er på hennes alder. Det syns jeg er skremmende. At man ikke ser hvor feil dette er. Mange sier hun trenger hjelp, ja tror det er mange som trenger det faktisk. 

Enhver offentlig person utsetter seg for at andre har meninger om en. Så enkelt er det. 
hvorfor skal en offentlig person få ytre sine meninger men ikke andre. Jeg er enig og uenig med flere enten de «forsvarer» Stine eller ei. Det er fullt mulig å ha to tanker i hodet samtidig. 

kall en spade for en spade. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Snakker om de som kjente henne for 20 år siden og sitter å skriver at hun var sånn og sånn og hadde det og det. Det som irrierte meg var at det ble komnentert at hun hadde kreft for 20 siden så spurte jeg om det var noe hun hadde delt selv, nei det visste hun ikke fordi hun kjente hun da på den tiden. Det syns ikke jeg er greit og ser det er mange som skrivet at de kjenner og kjente henne og sitter å skriver ting om henne. Aner ikke hva hun har delt eller ikke om hver enkelte ting, men syns ikke det er greit at andre skal sitte å dele ting for at andre ikke skal bli lurt. til syvende og sist er det bare ord mot ord uansett. 

Du svarer ikke på det jeg spør deg om. Så da tenker jeg at vi sier; ferdig snakka.

• Liker 4
Skrevet
Gresshoppa skrev (3 minutter siden):

Hun får betalt for å utlever seg selv og sin egen familie. Har du noen gang tenkt på det?

Hun får betalt for å ha reklame ja. Hun tjener veldig lite på det utenom. Hva folk velger å gi henne er opp til hver enkelt kan ikke si at det er betaling som går under jobb. Er jo gave på lik linje som jeg og du kan få en gave fra noen. Men hun har jo bygget profilen sin opp med å filme og dele seg selv ja. Men betyr jo ikke at det er greit og drive på som dere gjør her inne. Absolutt alt hun gjør og sier er feil for dere. Dere angriper de som ikke mener det samme som dere? Dere går og skal få oss til å føle oss dumme. Å igjen klarer dere ikke se at det er mobbing dere driver på med og rykte spredning? 

• Liker 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Kritisk til spleis, overforbruk, barneeksponering og blokkering av følgere, men. Tråden er ispedd av ryktespredning. Det spres rykter om underslag, svindel, utroskap og om at hun lyver på seg diagnoser. Det er faktisk ikke lov å spre rykter om at en navngitt person har begått kriminelle handlinger, uten bevis eller dom. 

Ja det har gått for langt! De har ingen beviser på dette heller. Men igjen så er det greit. Er kritisk til mye jeg også, men nok er nok. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
supermamz skrev (2 minutter siden):

yte meninger ja, helt greit og skrive at syns det er dumt hun filmer barna så mye, burde ikke ha filmet gutten sin i truse. Burde ikke stå og skryte av at hun bruker størrelser på barneavdelingen og lage kroppspress, at hun har shoppe dilla, kanskje hun sa navnet på en plante feil. Slike ting helt greit og diskutere. Men utsende, helse, psyken hva som er sant og ikke sant. Stå og anta ting uten tydelig bevis og legge fram. Det syns jeg ikke er greit.  Men bare for jeg mener dette blir jeg stemplet dum i denne tråden og har sett det er slik vi alle som ikke misliker hun helt og skriver dritt om henne blir behandlet. Folk rotter seg i hop her inne og skal psyke ut andre. Bruker hersketeknikker osv. 

Ser ut som vi er enig👍🏻

Skrevet
supermamz skrev (5 minutter siden):

Hun får betalt for å ha reklame ja. Hun tjener veldig lite på det utenom. Hva folk velger å gi henne er opp til hver enkelt kan ikke si at det er betaling som går under jobb. Er jo gave på lik linje som jeg og du kan få en gave fra noen. Men hun har jo bygget profilen sin opp med å filme og dele seg selv ja. Men betyr jo ikke at det er greit og drive på som dere gjør her inne. Absolutt alt hun gjør og sier er feil for dere. Dere angriper de som ikke mener det samme som dere? Dere går og skal få oss til å føle oss dumme. Å igjen klarer dere ikke se at det er mobbing dere driver på med og rykte spredning? 

Tjener ve

supermamz skrev (5 minutter siden):

Tjener veldig lite på det? For å ha råd til alt hun foretar seg, så tjener hun mer enn de fleste med «normal» lønn. Hun er på butikken hver dag, hver eneste dag. Hun kjøper seg det hun vil ha, når hun vil ha det. Helt greit det, men det finnes ikke greit når man ber andre mennesker om økonomisk bistand. Skal man be om hjelp, skal man først kutte ned på innkjøp av Monster, barneklær til seg selv, planter, garn, interiør osv.

Hva med det hun har kjøpt på Wish/eBay og deretter selger for blodpris? Hun sier (lyver) at hun har fordeler i en gullsmedforretning, fordi hun har jobbet der tidligere. 
Dette er ikke mobbing eller hets, dette er renspikka fakta, enten du liker det eller ei.

• Liker 23
  • Nyttig 5
Gjest Kattedama
Skrevet

Jeg har tenkt mitt om denne personen med bakgrunn i hva hun har delt om sin bakgrunn, har også følt sympati. Men jeg er sjokkert over hvor mye man er villig til å dele, for å være «sjendis». Denne snappingen og deling på IG story om sykehusinnleggelse er bare drøyt. Noen bør revurdere hva man ønsker å dele på nett, hvis man ikke ønsker at det som deles ikke skal få reaksjoner. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, krenkelser, avsporing og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
Ayanëar skrev (På 2.4.2022 den 1.54):

Hun har fått utbetalt UNDER 100.000kr via 3 spleiser, hvor kun én var opprettet av henne selv. Hva tror du egentlig advokat koster? Bare ett BREV kan fort koste mange tusen, og såpass mye tid en advokat fort vil bruke på en sak av denne art, så vil det vel heller si at pengene FLØY til advokaten, pluss at hun GARANTERT har brukt flere titalls tusen (ja kanskje tilogmed 100.000kr) selv - LETT (med de summene en advokat faktisk tar)! Så at du sitter der og GNÅLER, for SMÅPENGER!? Advokaten fikk pengene sine for lenge siden, og at du nå har den frekkhet å mene at du har noe med hva hun bruker trygda si på hver mnd, er bare kvalmt! 

Har tydeligvis ikke fått med meg denne sitatet her. 
Jeg er veldig klar over hva en advokat koster - og vet også at en person med uføretrygd og en pågående sak med advokat ikke har råd til en slik livsstil hun har.. eller ønsker hun kan ha.Det er dessverre faktisk bare fakta.

Jeg tenker nok hun har fått utsatt betaling i håp at hun skal få disse millionene sine fra kommunen. Og da betaler regningen flatt ut. Men at spleis pengene har gått til advokat? Nei de ligger nok hos butikkene i Brumunddal. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (6 timer siden):

Hun har delt snaper av barn delvis naken. Det har hun slutta med. Pga kritikk her inne? Kanskje. Da nytta det i alle fall. 

For noen uker siden var det debatt her om at hun stadig ville fremheve at hun bruker de minste størrelsene. Unødvendig opplysning kan en mene da mange sliter med vektproblematikk. Men hun har slutta! Flott, Stine! 

Så er det lov å mene hva en vil om spleis. Det blir spekulasjoner rundt det, det er sikkert. Stadig flere såkalte influencere ser seg fristet. De når ut til mange og kan derfor få mye gevinst. De er ikke alltid så trengende, men en kan se det frister når muligheten er der.

Tenker det er bra at folk er litt kritisk til hva influencere legger ut. De vil være offentlige. Være i fokus. Dra følgere. Vil bli sett. Vil ha sympati. Vil ha oppmerksomhet og enda mer oppmerksomhet. 

Noen ganger så brukes det så feil virkemidler. Eller en ser at det som legges ut er så ukritisk i formen, som uthenging av tredjepart og eksponering av barn. 

Noen må jo da rett og slett få de ned på jorda! Ikke alt er greit å legge ut. 
Mye av kritikken er faktisk også velment. 

Sluttet med å si str på klær? 🙄 Tror ikke det. Sa det etter sykehuset, så tror ikke dere skal ta på dere æren for det! 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (59 minutter siden):

Sluttet med å si str på klær? 🙄 Tror ikke det. Sa det etter sykehuset, så tror ikke dere skal ta på dere æren for det! 

Sharp75! skrev (59 minutter siden):

På krigsstien i dag også ser jeg 😊 

Endret av Minmi93
  • Liker 1
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (8 timer siden):

Vet du hva som er nødvendig? Du kjøper sikkert noe Stine ikke syns er nødvendig. Tenker du tar deg av din økonomi og Stine tar seg av din økonomi uten innblanding fra andre. Og ja, selv om hun opprettet en spleis har ikke du eller noen andre noe med hva hun bruker pengene sine på, så lenge hun bruker spleisen på det hun skal. Og det vet ingen om hun har. Ikke du og ikke andre her inne.

Kos dere oppi all dramaet dere lager, for et stusslig liv. Jeg har ikke tid til dette, jeg har heldigvis andre sunne interesser. 
ordtaket: «på seg selv kjenner man andre « passer veldig godt i denne tråden. Stine er ikke halvparten så negativ dom mange er her inne.

Jeg heier på Stine. Håper hun får flere følgere( denne tråden hjelper). Hun ser ut som hun klarer seg fint med flotte barn og en flott man som nok liker henne for den hun er.

Til Stine hvis du dessverre er innom her: Vi er mange som heier på deg. Ikke bry deg om de som liker å trøkke andre ned. Du er sikkert ikke den eneste som får gjennomgå. Du får ut problemene fine på snapkontoen din, mens noen må få ut bitterheten sin bak en anonym bruker. De er feige, du er den sterke❤️

Jeg har fått frem det jeg mener og stikker rolig ut av denne tråden igjen. Den ga meg ikke noe annet bevis på at enkelte mennesker ikke er god!

Om jeg vet hva som er nødvendig? Tja, 1-2 energidrikker om dagen er vel ikke nødvendig feks. Ja, så klart gjør jeg helt sikkert det. Men jeg har ikke klaga høylydt og offentlig på dårlig råd og økonomi og jeg har heller ikke opprettet spleis. Neida, sånn egentlig har vi ikke noe med hva hun bruker pengene sine på og det er ikke ulovlig å bruke mye penger. Men jeg syns hun burde vært mer ærlig om det, ikke blokkert så fort det kom inn et spm om advokatregning. 

Jeg har ikke skrevet noe her inne på flere måneder jeg, så jeg bruker ikke så mye tid her inne som du kanskje tror. Jeg er enig at mange her inne skriver ufine ting, ting som er over streken og urelevant. Men det må være lov til å stille spørsmålstegn ved ting hun sier og gjør uten å bli kalt mobber, patetisk eller drittkjærring. Jeg har aldri skrevet noe som går på utseende, jeg har ikke skrevet noe negativt om barn/mann eller barnevern, jeg har flere ganger nevnt positive og fine ting ved Stine. Jeg håper hun vinner frem i BV saken, jeg håper hun får orden på helsa og at hun får et bedre liv. Det går ann å ha to tanker i hodet samtidig og se flere sider av en sak/menneske. 

Ingen er bedre enn andre her inne når det kommer til å føre en diskusjon. De som forsvarer Stine her inne kommer med moralpreken om at vi kan slutte å følge henne, at vi også er dårlige forbilder, at «dere» er her inne for å forsvare henne, og at det er på sin plass å si ifra når noen oppfører seg dårlig/negativt. Men vi som er kritiske til henne gjør stort sett det samme, bare motsatt. Vi sier at dere kan slutte å følge med her inne, at vi også må få si ifra når noen(S) driver på slik hun gjør og gjør ting som ikke er greit, at dere også kommer med ufinheter, at dere ikke er bedre enn oss osv.  Det blir mye usaklig fra begge sider og det kommer tydelig frem at det er vanskelig å holde seg saklig når noe engasjerer og treffer en nerve.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Frklille skrev (2 timer siden):

Har tydeligvis ikke fått med meg denne sitatet her. 
Jeg er veldig klar over hva en advokat koster - og vet også at en person med uføretrygd og en pågående sak med advokat ikke har råd til en slik livsstil hun har.. eller ønsker hun kan ha.Det er dessverre faktisk bare fakta.

Jeg tenker nok hun har fått utsatt betaling i håp at hun skal få disse millionene sine fra kommunen. Og da betaler regningen flatt ut. Men at spleis pengene har gått til advokat? Nei de ligger nok hos butikkene i Brumunddal. 

Tviler på at Stine får utsatt betaling frem til erstatning er utbetalt. Ingen advokater som jobber uten å fakturerer  jevnlig underveis enten etter fastsatte beløp/avdrag om det er avtalt fastpris på oppdraget eller faktisk medgått timer -de skal jo heve sin lønn og dekke utgifter hver mnd  de også. Vanlig å fakturere ca hver mnd. Har jobbet administrativt i det offentlige og sett noen advokat saker. Stine kan nok få refundert advokatutgifter OM hun vinner frem noe i saken.

• Liker 6
Skrevet
GulleGull skrev (5 minutter siden):

Tviler på at Stine får utsatt betaling frem til erstatning er utbetalt. Ingen advokater som jobber uten å fakturerer  jevnlig underveis enten etter fastsatte beløp/avdrag om det er avtalt fastpris på oppdraget eller faktisk medgått timer -de skal jo heve sin lønn og dekke utgifter hver mnd  de også. Vanlig å fakturere ca hver mnd. Har jobbet administrativt i det offentlige og sett noen advokat saker. Stine kan nok få refundert advokatutgifter OM hun vinner frem noe i saken.

Kan godt stemme 👍🏻. Men er fremdeles skeptisk og undrende over disse spleis pengene. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Tvillingsjel skrev (10 timer siden):

Endret av Murstein
Trykket feil! Beklager.
Skrevet

Restarbeidsevne er min tanke. Den er høy.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Gjest Pushes
Skrevet
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Er jo det mange her reagerer på. 🤷‍♂️ Det er virkelig ikke greit at hun skal få holde på slik.

Skrevet
Frøken_ida skrev (8 minutter siden):

Mange uføre har restarbeidsevne, men det finns forståelig nok få arbeidsgivere som har mulighet å ansette noen som ikke aner hvilke dager de kan jobbe eller ikke. En dag kan en kanskje jobbe 5 timer, dagen etter er en ikke i stand til å jobbe den dagen ligger en rett ut.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Frøken_ida skrev (38 minutter siden):

Du tviler ikke bare på Fruen nå, men tviler på NAV, leger, spesialister, overleger, jobbspesiasialister, ja alt som kreves for å få en 100% ufør. I dag er det ikke lett å få en ufør.....

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...