Litjepiiia Skrevet 18. april 2022 #10081 Del Skrevet 18. april 2022 Er det bare meg eller har hun ikke delt noe særlig på snap i dag? Eller er jeg blokka?🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #10082 Del Skrevet 18. april 2022 Litjepiiia skrev (2 minutter siden): Er det bare meg eller har hun ikke delt noe særlig på snap i dag? Eller er jeg blokka?🤣 Har vært stille en god stund. Men skjønner det om hun er her inne og leser. Har jo kokt siden hun ble innlagt på sykehuset. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #10083 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Så bra at hun anmelder om det er folk her inne som sitter og utleverer henne og hennes fortid som hun selv ikke har delt. Hun har rett til privat liv også fordi om hun velger å dele offentlig. Hadde også anmeldt Les hva jeg skriver. Hun TRUET med å anmelde. Hvorfor? Jo, fordi melet i posen hennes, ikke er rent for fem flate øre. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjepiiia Skrevet 18. april 2022 #10084 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (Akkurat nå): Har vært stille en god stund. Men skjønner det om hun er her inne og leser. Har jo kokt siden hun ble innlagt på sykehuset. Ja at det har kokt her er det ingen tvil om…bare så overraskende at hun selv skulle bli såååå stille da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #10085 Del Skrevet 18. april 2022 Litjepiiia skrev (3 minutter siden): Er det bare meg eller har hun ikke delt noe særlig på snap i dag? Eller er jeg blokka?🤣 Hun har vært unormalt stille. Sånn stille som hun alltid er etter å ha lest her inne, så snart kommer det en sint-rant, eller en gråte-rant. Etterfulgt av gavedryss og morgenleveringer. Mønster, mønster, mønster. Hver.gang. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 18. april 2022 #10086 Del Skrevet 18. april 2022 2 minutter siden, Tvillingsjel said: Hun har snappet minsten når han har vært naken. Og uansett så er ikke barneeksponering greit, selv om det er uskyldig. Jeg som er en totalt fremmed ville gjenkjent han minste på gata. At ikke det skremmer influencere er meg en gåte. Flere ganger er han filmet naken/i trusa. Hjemme, i stua, på badet, men også den ferien i fjor, hun filmet han mens han sov i campingvogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #10087 Del Skrevet 18. april 2022 Gresshoppa skrev (Akkurat nå): Les hva jeg skriver. Hun TRUET med å anmelde. Hvorfor? Jo, fordi melet i posen hennes, ikke er rent for fem flate øre. Okei da burde hun ha anmeldt ikke bare truet. Er ikke greit og sitte å utlevere henne slik mange gjør her. Er ikke greit og juge heller, men er kanskje ikke noe politiet gidder å ta tak i om hun jugde om hun hadde 5 eller 8 sting etter opperasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #10088 Del Skrevet 18. april 2022 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Flere ganger er han filmet naken/i trusa. Hjemme, i stua, på badet, men også den ferien i fjor, hun filmet han mens han sov i campingvogna. Hun filmet også de to eldste når hun bare buste rett inn på deres lukkede soveromsdører - uten å banke på. Da det ble kommentert her, begynte hun å banke på. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #10089 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (Akkurat nå): Okei da burde hun ha anmeldt ikke bare truet. Er ikke greit og sitte å utlevere henne slik mange gjør her. Er ikke greit og juge heller, men er kanskje ikke noe politiet gidder å ta tak i om hun jugde om hun hadde 5 eller 8 sting etter opperasjon. De anmeldelsene du eventuelt finner på henne handler ikke om antall sting. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjepiiia Skrevet 18. april 2022 #10090 Del Skrevet 18. april 2022 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Hun har vært unormalt stille. Sånn stille som hun alltid er etter å ha lest her inne, så snart kommer det en sint-rant, eller en gråte-rant. Etterfulgt av gavedryss og morgenleveringer. Mønster, mønster, mønster. Hver.gang. Åh det har jeg faktisk ikke tenkt over..ja vi får vel høre i morgen da..men unormalt stille ja, hvertfall til hu å være 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #10091 Del Skrevet 18. april 2022 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Flere ganger er han filmet naken/i trusa. Hjemme, i stua, på badet, men også den ferien i fjor, hun filmet han mens han sov i campingvogna. Okei dette har ikke jeg fått med meg. Det er absolutt ikke greit. Jeg har kunn sett noen få snutter av leking ute på plasser, stu golvet, små snutter der han kan syns i bakgrunn. De to eldste blir jo nesten aldri filmet så de har kanskje sagt i fra at det får hun ikke lov til. Var vell noe fra hytteturen, men ikke mye av de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2022 #10092 Del Skrevet 18. april 2022 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Flere ganger er han filmet naken/i trusa. Hjemme, i stua, på badet, men også den ferien i fjor, hun filmet han mens han sov i campingvogna. Det er jo på ingen måte greit! Barneeksponering i offentlige kanaler er noe jeg er svært kritisk til. Ikke bare hos Stine, men generelt blant influencere. Jeg har kritisert CBE for det samme, og lagt ved flere linker fra Datatilsynet og unicef. Det som går igjen er at barn har rett til privatliv, rett til å danne egen digitale identitet og rett til å skjermes. Ikke minst at barn ikke er samtykkekompetente. De vet ikke hva de sier ja til hvis de godtar at mor eller far filmer. De kjenner ikke til konsekvensene. Eksponeringen kan føre til mobbing, nettovergrep og sette barna i sårbare situasjoner. Igjen, dette gjelder ikke bare Stine. Det gjelder flere, særlig CBE og løvemammaene, som nok er verstingene. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 18. april 2022 #10093 Del Skrevet 18. april 2022 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Det er jo på ingen måte greit! Barneeksponering i offentlige kanaler er noe jeg er svært kritisk til. Ikke bare hos Stine, men generelt blant influencere. Jeg har kritisert CBE for det samme, og lagt ved flere linker fra Datatilsynet og unicef. Det som går igjen er at barn har rett til privatliv, rett til å danne egen digitale identitet og rett til å skjermes. Ikke minst at barn ikke er samtykkekompetente. De vet ikke hva de sier ja til hvis de godtar at mor eller far filmer. De kjenner ikke til konsekvensene. Eksponeringen kan føre til mobbing, nettovergrep og sette barna i sårbare situasjoner. Igjen, dette gjelder ikke bare Stine. Det gjelder flere, særlig CBE og løvemammaene, som nok er verstingene. Tror mange av de som følger Stine ikke forstår disse tingene. Sikkert mange av de som blir inspirert som har samme problematikk som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #10094 Del Skrevet 18. april 2022 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal hun ikke godta at folk som kjenner til sannheter og løgner forteller dette til naive, lettlurte og uskyldige mennesker? Hvis hun ikke hadde hatt noe å være redd for, så hadde hun vist frem hva Spleispengene gikk til, hun hadde vist frem anmeldelsene. Men det kommer hun aldri til å gjøre, og det er kun fordi pengene ikke er brukt til formålet med Spleis. Det kalles svindling, det er ulovlig, det er straffbart OG det skal anmeldes. men hvordan kan du og flere sitte og vite hva spleispengene er gått til da hun ikke har visst det fram? Dere sitter jo å synser og mener om ting dere overhode ikke vet noen ting om. Pengene kan være lukket på en egen konto, pengene kan være brukt til formålet uten å blitt delt og det kan ha blitt brukt på helt andre ting. Det aner ingen av oss. Men dere som mener det er svindel, anmeld det og regner med politiet sjekker det ut da. Rart at det ikke er sjekket ut så mange som det er her inne som sitter å skriver om denne spleisen. Å nei det er faktisk ikke greit og utlever privatlivet til en person for å hjelpe lettlurte mennesker heller. Tanken kan være god, men det er fryktelig feil. Alle har rett på privatliv og det gjelder for henne og familien hennes også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 18. april 2022 #10095 Del Skrevet 18. april 2022 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Ingenting er ferdig snakka for deg før du svarer på innlegget mitt, som var svar på ditt innlegg. Har svart deg flere gang, å tror aldri vi kommer til å bli enig. Jeg går ikke rundt og utaler med om svindel før jeg har det svart på hvitt at det er det. Det å spre rykter om mennesker er ikke greit. Å denne hetsingen som foregår her inne går ikke bare utover Stine det går utover familien hennes også. Å det burde der virkelig tenke på. Men ser ut som dere gir blanke faen i det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #10096 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (Akkurat nå): men hvordan kan du og flere sitte og vite hva spleispengene er gått til da hun ikke har visst det fram? Dere sitter jo å synser og mener om ting dere overhode ikke vet noen ting om. Pengene kan være lukket på en egen konto, pengene kan være brukt til formålet uten å blitt delt og det kan ha blitt brukt på helt andre ting. Det aner ingen av oss. Men dere som mener det er svindel, anmeld det og regner med politiet sjekker det ut da. Rart at det ikke er sjekket ut så mange som det er her inne som sitter å skriver om denne spleisen. Å nei det er faktisk ikke greit og utlever privatlivet til en person for å hjelpe lettlurte mennesker heller. Tanken kan være god, men det er fryktelig feil. Alle har rett på privatliv og det gjelder for henne og familien hennes også. Ser du selv hva du skriver? Du vet selv at folk som ber etter penger i regi av Spleis, viser til dette. Enten om det er på offentlige kanaler eller til venner og bekjente. Alle har rett på privatliv, men ikke barnet hennes på fem år, som støtt og stadig blir eksponert uten at han ønsker det? Han sier kanskje ikke nei hver gang, men kroppen sier det med hele seg. Dét er fryktelig feil, det! Og det er fryktelig vondt å se på. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #10097 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Har svart deg flere gang, å tror aldri vi kommer til å bli enig. Jeg går ikke rundt og utaler med om svindel før jeg har det svart på hvitt at det er det. Det å spre rykter om mennesker er ikke greit. Å denne hetsingen som foregår her inne går ikke bare utover Stine det går utover familien hennes også. Å det burde der virkelig tenke på. Men ser ut som dere gir blanke faen i det. Hun får betalt for å utlever seg selv og sin egen familie. Har du noen gang tenkt på det? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 18. april 2022 #10098 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) supermamz skrev (2 timer siden): Hun deler barna ja, men syns ikke det er noe farlig det hun deler. Er jo helt vanlige snapper, hadde reagert om det var nakenhet og veldig sårbare situasjoner. Ting hun deler er ja, ikke alt jeg hadde delt, men så er vi forskjellige og noen er veldig åpen. Nå aner ikke jeg hvordan hun er bak kamera og hvor mye hun deler og snakker om det i hverdagen. Hun har delt snaper av barn delvis naken. Det har hun slutta med. Pga kritikk her inne? Kanskje. Da nytta det i alle fall. For noen uker siden var det debatt her om at hun stadig ville fremheve at hun bruker de minste størrelsene. Unødvendig opplysning kan en mene da mange sliter med vektproblematikk. Men hun har slutta! Flott, Stine! Så er det lov å mene hva en vil om spleis. Det blir spekulasjoner rundt det, det er sikkert. Stadig flere såkalte influencere ser seg fristet. De når ut til mange og kan derfor få mye gevinst. De er ikke alltid så trengende, men en kan se det frister når muligheten er der. Tenker det er bra at folk er litt kritisk til hva influencere legger ut. De vil være offentlige. Være i fokus. Dra følgere. Vil bli sett. Vil ha sympati. Vil ha oppmerksomhet og enda mer oppmerksomhet. Noen ganger så brukes det så feil virkemidler. Eller en ser at det som legges ut er så ukritisk i formen, som uthenging av tredjepart og eksponering av barn. Noen må jo da rett og slett få de ned på jorda! Ikke alt er greit å legge ut. Mye av kritikken er faktisk også velment. Endret 18. april 2022 av ClusterOfGrapes Glemte noe 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 18. april 2022 #10099 Del Skrevet 18. april 2022 Nussepus skrev (2 minutter siden): Å utlevere seg greier hun helt fint selv. Det er «jobben» hennes faktisk. Oversharing av både seg selv og de rundt seg. Det er ikke normalt å dele de tingene hun deler av mindreårige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 18. april 2022 #10100 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (2 timer siden): Nei, jeg det ikke at hun har så stort forbruk. Ikke reiser hun mye, ikke går hun mye ut. Klær? Ja, men ikke stort forbruk i mine øyne. Men hvis det er interessen hennes må hun vel få kjøpe klær. Noen kjøper et klesplagg i året og er fornøyd med det. Men må alle være lik? Det var advokatregninger hun trengte lengder til. Det er vanskelig å dekke med en uføretrygd. Men klær, energidrikk og garn klarer vel de med uføretrygd å kjøpe. Jeg har uføretrygd. Når alt er betalt har jeg 2500 å handle for. Og det blir mat. Ikke råd til å snuse, handle meg godis, energidrikker og snus. Jeg lurer hvordan folk kan handle klær. Måtte handle truser og fikk dårlig samvittighet. Nå er mine barn voksne og eier hus og bra jobber. De hjelper meg av og til. Mange av oss ufrivillige uføre er fattig. Jeg kan ikke jobbe pga migrenene, ptsd og fatigue..... og hvis jeg har hatt en sånn dag som Stine i måneden, Hadde jeg vært takknemlig. Det kan ta opp til to uker før jeg går ut. Og jeg har mange følgere på some... jeg lyver ikke, Jeg liker å vise hva gjenbruk og klær/smykker/interiør jeg lager. Kanskje kan det inspirere. Noen ganger kan det ta uker før jeg poster. Når jeg er dårlig ligger jeg å se på KK og serier. Klarer ikke mer. Tror jeg har skrevet noen få ganger på KK. Ikke i denne tråden. Kjenner ikke dama. Jeg har ikke kalt henne DRONNINGEN for for meg er dronninger gode og snille. Fornærmelse mot Sonja. Hadde vel kalt henne tyrannen av ...diktatorinnen... heksen. Mulig hun er snill. Jeg vet bare at jeg hadde aldri klart å kjøpe meg det hun gjør. Uansett liker jeg ikke uekte folk som lyver slik de puster. Oppdget her for noen dager siden. Og etter Annebritt ikke er her, må jeg se på et nytt drama.. 19 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå