Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
nomore82 skrev (9 minutter siden):

Jeg er imponert over den overflatiske holdningen din. Eller, skuffet. Det meste du skriver der er ren materialistisk og overflatisk og sier INGENTING om hvor god mor hun er.

Tvert i mot det vi ser er det som stikker dypere. For eksempel så måtte hun vise ene sønnens reaksjon på oppussingen til alle følgerene sine. Hun henger ut barna når de roter. Kritiserer hvordan de har det på rommet. Hvordan de oppfører seg. Når de er syke. Osv. Alt må ut på nettet. Og hver kveld ser vi endeløs familietid hvor Stine sitter med øynene godt planta i telefonen mens familien rundt prøver å få kontakt. Det siste eksempelet var når typen prøvde å overraske henne med påskeegg. Noe hun ikke klarte å unngå å ødelegge når hun blir sur på snappen på Alex. Dette legger hun ut. For å ikke nevne all klaginga når hun er med familien. Familietid gjør henne vondt. Dette legger hun ut. Og eksemplene er mange. Og dette er det å være en ræva forelder.

Stine har ALLE muligheter i verden til å snappe ekstremt mange timer til daglig uten å måtte eksponere familien et sekund. For ja hun er ufør. Og dermed fri hele dagen.

Men det hjelper jo lite når hun først er våken i 11-12 tida på dagen. Så skal sminken på. Så skal hun snakke litt om nye vondter som er dukket opp. Og hvor dårlig hun er. Eller hvor dårlig hun har sovet. Så må hun danse litt til russemusikk mens hun får i seg første kaffikopp (kaffeskål!) eller energidrikk. Og først når hun da har spist lunsj/frokost så kommer familien hjem og da blir ting kjipt. Men hun må fortsatt snappe og eksponere de.

Som for eks Alex. Som en ser ofte og tydelig misliker at Stine filmer han. Spesielt når hun gjør narr av han. Kjempegodt forhold! Men han tar seg av ungene da mens hun får styre på med sitt. Og så ebber det ut i sene nattetimer med snappende av et tomt hus (dvs familien er jaget bort) hvor hun snakker om seg selv igjen, kattene sine og strikkeprosjektene. Og gjerne noen dype ord eller bekjennelser om vondter og følelser.

Og så er kl 1-2 på natta og så er det ny dag. Rinse and repeat.

Gadd ikke lese alt, for det er vel det samme som går på repeat her i tråden. Men så såvidt at du nevnte Alex. Du tolker at han misliker at hun filmer han. Det er din tolkning. Jeg ser ikke det samme.

Noen her har bestemt seg for å analysere hver minste lille ting, men å få det til å virke som om Stine ikke er en god mor er rett og slett ondskapsfullt. Hadde du ikke vært anonym så burde du og andre her blitt anmeldt for ærekrenkelser.

Mange her bruker fryktelig mye tid på tråden her. Håper det ikke går på bekostning av barna dems hvis de har. 

Slutt å tolk alt i verste mening!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egentlig-grei skrev (24 minutter siden):

Hva skrev du til henne?

Kan ikke huske å ha skrevet noe negativt. Jeg spurte en gang, for en stund siden, hvor det var blitt av sen minste katten. Ikke Signe, men Eldar.. da var det kjeft i story, men ingen direkte svar til meg.

Hva annet jeg har sagt aner jeg faktisk ikke. 😅

• Liker 5
Skrevet
Tvillingsjel skrev (29 minutter siden):

Et godt forbilde?

Jeg synes hun er et godt forbilde fordi hun er åpen og ærlig om barndommen og barnevernssaken. Det er nok mange som har spørsmål om en slik prosess. Det er tøft gjort å stå i dette med hele Norge på slep. Ikke alle hadde våget å vise seg så sårbar.

Nevnte aldri BV saken, men derimot hva og hvordan hun ser på Stine som ett godt forbilde for barna. Flere her som gjerne vil ha svar fra personen som ble sitert.

• Nyttig 3
Skrevet
LinaHg skrev (8 minutter siden):

Mange har spurt Stine selv angående spleisen. Både hvor mye som har gått til advokatutgifter, og spurt om det er mulig å få se ett «regnskap» på det. Alle har blitt blokkert. Syns du ikke det er rart? Hvorfor blokkere pga et helt legitimt spørsmål. Og hele premisset for spleisen var jo at de hadde dårlig økonomi, hun er uføretrygdet, og de hadde ikke mulighet til å selv dekke det. Om du ser på forbruket hennes, syns du ikke det ser ut til at hun/de hadde klart å dekke dette selv? 

Nei, jeg det ikke at hun har så stort forbruk. Ikke reiser hun mye, ikke går hun mye ut. Klær? Ja, men ikke stort forbruk i mine øyne. Men hvis det er interessen hennes må hun vel få kjøpe klær. Noen kjøper et klesplagg i året og er fornøyd med det. Men må alle være lik?

Det var advokatregninger hun trengte lengder til. Det er vanskelig å dekke med en uføretrygd. Men klær, energidrikk og garn klarer vel de med uføretrygd å kjøpe.

• Liker 3
Skrevet
FrkZ skrev (50 minutter siden):

Begynte å følge henne fordi jeg likte interiør stilen hennes. Og syntes synd på henne, pga oppveksten og bv saken. 
men oppdaget ganske fort at dette er en «kvinne», som oppfører seg som en bortskjemt og furten 14 åring. Et tonn med sminke, barneklær fra hm, energidrikke i handa, snus under leppa, og dansende til afterski musikk. Som elsker sympati og vise seg frem. Veldig materialistisk, og overfladisk. Selv om hun prøver å overbevise følgerne sine om det motsatte, så skinner det igjennom ganske tydelig! Er bare å ta en titt på facebooken eller instaen hennes, og gå litt tilbake i tid. Hun er i sitt ess når hun er alene, og kan styre på og vise seg frem. Mannen hennes må ta seg av det meste som har med minstemann å gjøre. Det blir for slitsomt og kjedelig for henne. Vil heller bruke tiden sin på snapfamen, rydde i skap og skuffer o.l. Legge seg seiint, sånn at hun får litt egentid. Måten hun snakker på, og gjør seg til… himlingen med øynene, fikling med håret, ser bort når hun prater, størrelsen på pupillene, ansiktsutrykk og mye mer viser så tvers igjennom falsk og manipulerende hun er. Hver gang noen prøver å konfrontere henne med løgnene, blokkerer hun de tvert, så er «det problemet» borte. 

om jeg er misunnelig..? Tvert i mot😂

Bingo 🙏

• Liker 2
Skrevet
Lillemor1982 skrev (31 minutter siden):

Samme her😂 Hun tålte ikke at jeg påpekte at hun var i god form kort tid etter operasjonen da hun dansa på badet til fyllasanger like etter hun kom hjem fra sykehuset i går 😂

Helt utrolig. 😅 jeg vet ikke engang hva galt jeg har skrevet. Jeg spurte om katten en gang. Om Eldar, hvor han hadde blitt av. Da fikk jeg kjeft i plenum men ingen direkte svar. Sikkert fordi jeg ikke hadde fulgt henne på noen dager, og dermed ikke fått med meg hva som egentlig hadde skjedd med han. 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Skrevet
LinaHg skrev (14 minutter siden):

Mange har spurt Stine selv angående spleisen. Både hvor mye som har gått til advokatutgifter, og spurt om det er mulig å få se ett «regnskap» på det. Alle har blitt blokkert. Syns du ikke det er rart? Hvorfor blokkere pga et helt legitimt spørsmål. Og hele premisset for spleisen var jo at de hadde dårlig økonomi, hun er uføretrygdet, og de hadde ikke mulighet til å selv dekke det. Om du ser på forbruket hennes, syns du ikke det ser ut til at hun/de hadde klart å dekke dette selv? 

Veldig rart at det et så mange her inne som er blokkert ja. Hmm…🤔

• Liker 3
Skrevet
Supersusa skrev (6 timer siden):

Apropos veldedig formål, noen som fikk med seg hva som skjedde med teppene til nyfødt intensiv? Ble de levert noen gang? 

Ja- hva skjedde med teppene?? Strikka hun noen selv egentlig? 

• Liker 2
Skrevet
Vintermåne skrev (1 minutt siden):

Ja- hva skjedde med teppene?? Strikka hun noen selv egentlig? 

Ja, hun har det. 

• Liker 1
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (6 minutter siden):

Det var advokatregninger hun trengte lengder til. Det er vanskelig å dekke med en uføretrygd. Men klær, energidrikk og garn klarer vel de med uføretrygd å kjøpe.

Men hvis hun hadde slutte kjøpe mengder med klær, energidrikke og garn så hadde hun vel kunne stått for advokatregningen selv? Det ser du vel selv?

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg det ikke at hun har så stort forbruk. Ikke reiser hun mye, ikke går hun mye ut. Klær? Ja, men ikke stort forbruk i mine øyne. Men hvis det er interessen hennes må hun vel få kjøpe klær. Noen kjøper et klesplagg i året og er fornøyd med det. Men må alle være lik?

🤦‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (3 minutter siden):

Ja, hun har det. 

Hvordan vet du det? Du må være veldig velinformert...

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
MsFri skrev (10 timer siden):

Den som starter spleisen er ansvarlig.  Så slutt å si at folk er selv ansvarlige. 
Legger ved utklipp, blir sikkert slettet.

91E9FBB5-BA30-4A1A-BD56-A660D221ED09.jpeg

men Stine tvinger jo ikke deg til å gi penger? Det må jo du som person ta et valg om du går god for å gi bort DINE penger. Det er jo noe vi alle må gjør. Men du kan jo rapportere det inn der. Har vell mer nytte det enn og sitte å syte i flere år i et forum. Har null hensikt.

• Nyttig 4
Skrevet
Lunabelle skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du det? Du må være veldig velinformert...

Ja, jeg kjenner en som kjenner en annen som vet😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (4 minutter siden):

Ja, hun har det. 

Og leverte teppene på sykehuset?? Fikk hun mange tilsendt?? 

Skrevet
teslafrue skrev (10 minutter siden):

Helt utrolig. 😅 jeg vet ikke engang hva galt jeg har skrevet. Jeg spurte om katten en gang. Om Eldar, hvor han hadde blitt av. Da fikk jeg kjeft i plenum men ingen direkte svar. Sikkert fordi jeg ikke hadde fulgt henne på noen dager, og dermed ikke fått med meg hva som egentlig hadde skjedd med han. 🤷🏼‍♀️

Snakk om Sirkus Merano 😂🎪 Kommer ikke til å savne klagingen og lystløgnene hennes det minste🙌

• Liker 3
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden):

Gadd ikke lese alt, for det er vel det samme som går på repeat her i tråden. Men så såvidt at du nevnte Alex. Du tolker at han misliker at hun filmer han. Det er din tolkning. Jeg ser ikke det samme.

Noen her har bestemt seg for å analysere hver minste lille ting, men å få det til å virke som om Stine ikke er en god mor er rett og slett ondskapsfullt. Hadde du ikke vært anonym så burde du og andre her blitt anmeldt for ærekrenkelser.

Mange her bruker fryktelig mye tid på tråden her. Håper det ikke går på bekostning av barna dems hvis de har. 

Slutt å tolk alt i verste mening!

Om

Trudeluttentutten skrev (3 minutter siden):

Hva som er et stort forbruk defineres jo litt ut ifra hva slags økonomi man har. Å kjøpe seg klær og garn hver eneste uke og gjerne flere ganger i uken, energidrikker, snop og snus hver eneste dag, planter flere ganger i mnd, sminke/hår/accessories ukentlig osv. Det er et stort forbruk/overforbruk om man egentlig ikke har økonomi til det. Hadde hun vært Steve Jobs, så hadde det jo vært  et beskjedent forbruk, hadde de hatt 1,5 mill i året så hadde det ikke vært noe big deal. Men når man offentlig gjentatte ganger klager og syter over dårlig økonomi, at de ikke har råd til å få kjøpt seg hus(Stine selv som har sagt det, og sagt at det er kjett), at hun aldri tar seg råd til å unne seg noe, at de ikke har sjans til å dekke advokatutgifter selv. Altså, om man ikke skjønner den tegninga og det regnestykket der, så neivel. Ring Hallgeir. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
FrøkenFarao skrev (10 timer siden):

Helt enig! Rett å slett disgusting av folk å sitte her å skrive så mye shit om et menneske som åpenbart har hatt d forferdelig vont i oppveksten og som enda sliter!

Takk for at vi er flere som ser galskapen. 🙏 Her bringes både barn og mann inn i dette forumet også.. Syns det er helt på tryne. Helt greit man kan kommentere på små ting og stille spørsmål. Men her er jo galehus.. Alt hun gjør er feil, alt hun sier er feil, hun behandler barna feil, behandler mann sin feil, faker sykdom ja og lista vokser bare mer og mer. At noen kan stille spørsmål ved at hun var syk da hun havnet på sykehuset er helt grusomt. Hadde det ikke vært noe hadde de sendt hun hjem med engang. Ikke latt hanne ta en sengeplass over natta... 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (10 timer siden):

Selv om hun er ansvarlig så er dette like viktig, siden dere drar opp Spleis hele tiden!

Screenshot_20220418-111007_Chrome.jpg

Akkurat dette jeg mener! Vi har alle et ansvar. Nytter ikke å sitte å være sur i ettertid. Kan hende hun hadde trangere økonomi på det tidpunktet enn det hun har nå. Regner mes om hun handlet like mye da som nå måtte da følgerne hennes se at hun ikke hadde dårlig råd. 

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Takk for at vi er flere som ser galskapen. 🙏 Her bringes både barn og mann inn i dette forumet også.. Syns det er helt på tryne. Helt greit man kan kommentere på små ting og stille spørsmål. Men her er jo galehus.. Alt hun gjør er feil, alt hun sier er feil, hun behandler barna feil, behandler mann sin feil, faker sykdom ja og lista vokser bare mer og mer. At noen kan stille spørsmål ved at hun var syk da hun havnet på sykehuset er helt grusomt. Hadde det ikke vært noe hadde de sendt hun hjem med engang. Ikke latt hanne ta en sengeplass over natta... 

Enig med deg. Jeg er ikke enig i alt Stine gjør, og har vært kritisk til ting, men jeg forsøker å moderere meg. Jeg håper ikke Stine leser her. Hvis jeg hadde vært influencer og kommet over alt dette så hadde jeg trukket meg fra rampelyset. Trist at noen skal bli "hetset ut". Én ting er på en måte kritikk av hva hun gjør og sier, men innlegg som direkte mistror barndommen, diagnosene m.m er det verste jeg ser. Noe av det vondeste man kan oppleve som traumeutsatt er å ikke bli trodd.

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...