nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9981 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden): Og alt dette vet du basert på noen timers snapping hver dag. Noen timer hver dag. Reflekter litt over det. 9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 18. april 2022 #9982 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (7 minutter siden): Og alt dette vet du basert på noen timers snapping hver dag. For det første, dette er hva jeg SER de TIMENE hun snapper og mitt inntrykk av hennes personlighet.. og jeg er nok ikke den eneste med dette inntrykket av henne.. Vi er over 10.000 som følger dama! For det andre du svarte ikke på mitt spørsmål, kan du nevne noen? Du har jo fulgt henne et par mnd, hva har du sett som gjør henne til et godt forbilde? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 18. april 2022 #9983 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (5 minutter siden): Og alt dette vet du basert på noen timers snapping hver dag. Trudeluttentutten skrev (1 time siden): Har ikke sett noe fakta her på hva som er så gale med henne. Bare at noen mener og tror og antar diverse. Håper virkelig ikke jeg har sånne bekjente. Det som diskuteres i tråden er hva slags inntrykk en har av vloggeren som legger daglig ut om livet sitt. Hva hun gjør, sier, mener og hvordan hun opptrer. Hvordan kan vi komme med 100% fakta? Det kan vel kun de som kjenner henne privat gjøre? Vi diskuterer vel mest de fakta som har bakgrunn i hva SK legger ut. Hun kan jo være 100% skuespiller for det vi vet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. april 2022 #9984 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (23 minutter siden): Og alt dette vet du basert på noen timers snapping hver dag. Ja, TIMERS snapping. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. april 2022 #9985 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (28 minutter siden): Og alt dette vet du basert på noen timers snapping hver dag. Noen timers snapping.. Les det du skriver høyt et par ganger, så kanskje lyset går opp for deg også. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9986 Del Skrevet 18. april 2022 nomore82 skrev (24 minutter siden): Noen timer hver dag. Reflekter litt over det. Hun jobber jo ikke borte fra hjemmet. Mange influensere som har snapping og IG som jobb.Hun har vel ganske mange timer igjen av døgnet da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9987 Del Skrevet 18. april 2022 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Noen timers snapping.. Les det du skriver høyt et par ganger, så kanskje lyset går opp for deg også. Snapper hun i flere timer etter en 8 timers lang arbeidsdag? Nei! Mange influensere bruker mer tid enn Stine på sosiale medier! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teslafrue Skrevet 18. april 2022 #9988 Del Skrevet 18. april 2022 Mon tro om hun har blokkert meg. Jeg ser henne ikke på snap lenger, og finner henne heller ikke dersom jeg søker henne opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9989 Del Skrevet 18. april 2022 Utroligfortilet skrev (21 minutter siden): For det første, dette er hva jeg SER de TIMENE hun snapper og mitt inntrykk av hennes personlighet.. og jeg er nok ikke den eneste med dette inntrykket av henne.. Vi er over 10.000 som følger dama! For det andre du svarte ikke på mitt spørsmål, kan du nevne noen? Du har jo fulgt henne et par mnd, hva har du sett som gjør henne til et godt forbilde? Over 10 tusen har nok ikke samme oppfatning av henne som du har. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 18. april 2022 #9990 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden): Over 10 tusen har nok ikke samme oppfatning av henne som du har. Ikke 10 000 har samme oppfatning som deg heller. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9991 Del Skrevet 18. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (17 minutter siden): Det som diskuteres i tråden er hva slags inntrykk en har av vloggeren som legger daglig ut om livet sitt. Hva hun gjør, sier, mener og hvordan hun opptrer. Hvordan kan vi komme med 100% fakta? Det kan vel kun de som kjenner henne privat gjøre? Vi diskuterer vel mest de fakta som har bakgrunn i hva SK legger ut. Hun kan jo være 100% skuespiller for det vi vet. Hun har vel aldri sagt eller lagt ut at spleisen er brukt til shopping? Likevel blir det diskutert her. Det er ikke å diskutere fakta som Stine legger ut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnmøre Skrevet 18. april 2022 #9992 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (3 minutter siden): Over 10 tusen har nok ikke samme oppfatning av henne som du har. Ca 50-60, dvs under 1% 😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 18. april 2022 #9993 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (3 minutter siden): Over 10 tusen har nok ikke samme oppfatning av henne som du har. Det var vel heller ikke det jeg skrev?🤣 Jeg skrev at jeg mest sannsynlig ikke er den eneste! Hjelpes! Men du hadde tydeligvis ikke noe å tilføye på mitt spørsmål, du klager over oss som reagerer på hennes holdninger og handlinger og at det ikke er noe positivitet, men klarer ikke komme med noen positive sider for forbilde som du har sett de 2-3 mnd du har fulgt henne? Vel vel.. ha en god kveld.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 18. april 2022 #9994 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (20 minutter siden): Hun jobber jo ikke borte fra hjemmet. Mange influensere som har snapping og IG som jobb.Hun har vel ganske mange timer igjen av døgnet da. Jobb? Hun er uføretrygdet. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9995 Del Skrevet 18. april 2022 Utroligfortilet skrev (13 minutter siden): Det var vel heller ikke det jeg skrev?🤣 Jeg skrev at jeg mest sannsynlig ikke er den eneste! Hjelpes! Men du hadde tydeligvis ikke noe å tilføye på mitt spørsmål, du klager over oss som reagerer på hennes holdninger og handlinger og at det ikke er noe positivitet, men klarer ikke komme med noen positive sider for forbilde som du har sett de 2-3 mnd du har fulgt henne? Vel vel.. ha en god kveld.. du kommer jo heller ikke med hvorfor hun er et dårlig forbilde. Himling med øynene teller ikke😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9996 Del Skrevet 18. april 2022 Agurk skrev (5 minutter siden): Jobb? Hun er uføretrygdet. Ja, derfor er hun hjemme. Er det da veldig rart at hun har tid og klarer å snappe noen timer hver dag? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. april 2022 #9997 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden): Ja, derfor er hun hjemme. Er det da veldig rart at hun har tid og klarer å snappe noen timer hver dag? Ja noen timer hver dag er lett en deltidsstilling. Just saying. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 18. april 2022 #9998 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (9 minutter siden): Hun har vel aldri sagt eller lagt ut at spleisen er brukt til shopping? Likevel blir det diskutert her. Det er ikke å diskutere fakta som Stine legger ut Men fakta er at en del reagerer på at hun ser ut til å bruke ganske mye penger på det noen vil mene er unødvendig. I spleisen stod det vel noe om at hun var i en dårlig stilt økonomisk situasjon og var uføretrygdet. Dette med å føle at en har dårlig råd er subjektivt. Hva som er råflott å kjøpe for noen, er minstekrav for andre. Så jeg synes ikke det er noe rart at dette blir diskutert. De som også mener det må få lov til det. Ikke noe å bli uenig om. De som var med på spleisen strakk ut en arm for å hjelpe. For så å bli litt paff når det ser ut som at den som får hjelp, ser ut til å ha rikelig med penger. Det er så enkelt som det. Det ligger i oss dette å ville hjelpe de som trenger det aller mest. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 18. april 2022 #9999 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (11 minutter siden): du kommer jo heller ikke med hvorfor hun er et dårlig forbilde. Himling med øynene teller ikke😅 Nedlatende himling med øya foran barna pga noe di har sagt eller gjort, syns jeg faktisk teller egentlig. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 18. april 2022 #10000 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (7 minutter siden): du kommer jo heller ikke med hvorfor hun er et dårlig forbilde. Himling med øynene teller ikke😅 himling med øynene og negativitet samtidig ovenfor barn betyr MYE, for meg er det et stort rødt flagg, jeg har mine traumer av å leve med foreldre som snakker nedlatende om meg til andre, forteller personlige ting om meg til andre, ikke ser mine behov og ikke sørger for å beskytte meg og mitt, jeg kan ikke en gang forestille meg om jeg hadde en forelder som oppå det hele deler det med tusenvis av ukjente. Jeg nevnte og andre ting, men synes det er veldig merkelig at du ikke ønsker booste opp med Stine sine positive sider som et godt forbilde. Du kverulere jo bare uten mening. 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå