Lillemor1982 Skrevet 18. april 2022 #9961 Del Skrevet 18. april 2022 Ville91 skrev (12 minutter siden): Men er det noen som har spurt henne, pent, om hva pengene fra spleisene er gått til? Og faktisk fått et svar? Jeg kjenner ei som har gjort det. Og hun ble blokkert av Stine etterpå, og hun svarte selvsagt ikke på spørsmålet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2022 #9962 Del Skrevet 18. april 2022 Heahea1 skrev (2 minutter siden): Ikke så mye å si egentlig. Er en stund siden og jeg ble så paff at jeg har glømt mesteparten av hva hun svarte. Men jeg skrev det er provoserende og se pengebruken mtp på spleis ellernoe sånt. Og fekk bare mange video svar som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen i kjent Stine stil Kalte hun deg stygge ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 18. april 2022 #9963 Del Skrevet 18. april 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Kalte hun deg stygge ting? Eg var trangsynt og ekkel mot hun. Litt slike ting 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2022 #9964 Del Skrevet 18. april 2022 EllaSays skrev (1 time siden): Tror alle som følger Stine kan bekrefte at gutta hennes er skjønne. Ingen som noen gang har sagt noe negativt om dem. Nei. Det er ingen som har skrevet noe negativt om barna, men det folk glemmer er at barna kan lese hva folk skriver om mor og far. Det kan være like vondt det som å lese noe stygt om seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9965 Del Skrevet 18. april 2022 Frøken_ida skrev (1 time siden): De er fine gutter. Godt de har gode forbilder på ene siden. 😊 Jeg kjenner ikke faren siden han ikke er på snap, men de har godt forbilde i moren og🙂( du mente vel faren siden det er vanskelig for deg å skrive annet en negative ting) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. april 2022 #9966 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner ikke faren siden han ikke er på snap, men de har godt forbilde i moren og🙂( du mente vel faren siden det er vanskelig for deg å skrive annet en negative ting) På hvilken måte er mor et godt forbilde???? 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9967 Del Skrevet 18. april 2022 Minmi93 skrev (2 timer siden): Ok 😊 Nå fikk svar på hvorfor du forsvarer henne. Har ikke sett noe fakta her på hva som er så gale med henne. Bare at noen mener og tror og antar diverse. Håper virkelig ikke jeg har sånne bekjente. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9968 Del Skrevet 18. april 2022 Nussepus skrev (Akkurat nå): På hvilken måte er mor et godt forbilde???? På hvilke måte er hun ikke det?? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 18. april 2022 #9969 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner ikke faren siden han ikke er på snap, men de har godt forbilde i moren og🙂( du mente vel faren siden det er vanskelig for deg å skrive annet en negative ting) Kan du nevne noen? Det jeg har sett, (jeg kjenner henne ikke men snakker ut i fra mine følger øyne) er en mor som setter seg selv og sine behov forran de rundt, som himler med øynene og klager på de eldste, som ikke klarer legge fra seg telefonen for hun må snakke med gjengen når hun og minste baker eller skal se igjennom minnebokser o.l, som konstant klager over dårlig form så fort helgen kommer eller hun må være med familien, lista er lang.. Enn så lenge har jeg til gode og se et godt forbilde.. håper hun en dag ser seg selv i speilet og tenker at mitt liv skal leves for meg og min fine familie, og ikke mitt liv skal leves for gjengen på snap og negativiteten skal vannes! 9 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. april 2022 #9970 Del Skrevet 18. april 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Hele livssituasjonen er det vel de færreste som ville ha byttet til…. Jeg har aldri ønska meg kreditorer som puster meg i nakken, eller et liv uten venner og familie. Jeg finner klærne mine i dameavdelingen. Men med barn i hus blir det ikke mye igjen som jeg kan bruke på meg selv. Men velger heller eget hus og bil enn et tonn med basic t-skjorter. 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. april 2022 #9971 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (20 minutter siden): Jeg kjenner ikke faren siden han ikke er på snap, men de har godt forbilde i moren og🙂( du mente vel faren siden det er vanskelig for deg å skrive annet en negative ting) Ooooj, den smalt skikkelig. 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. april 2022 #9972 Del Skrevet 18. april 2022 Nussepus skrev (18 minutter siden): På hvilken måte er mor et godt forbilde???? Ikke økonomisk, ikke ernæringsmessig, ikke når det kommer til vennskap eller familie, ikke positivitet, ikke prioritering, ikke livsvalg… 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. april 2022 #9973 Del Skrevet 18. april 2022 Utroligfortilet skrev (14 minutter siden): Kan du nevne noen? Det jeg har sett, (jeg kjenner henne ikke men snakker ut i fra mine følger øyne) er en mor som setter seg selv og sine behov forran de rundt, som himler med øynene og klager på de eldste, som ikke klarer legge fra seg telefonen for hun må snakke med gjengen når hun og minste baker eller skal se igjennom minnebokser o.l, som konstant klager over dårlig form så fort helgen kommer eller hun må være med familien, lista er lang.. Enn så lenge har jeg til gode og se et godt forbilde.. håper hun en dag ser seg selv i speilet og tenker at mitt liv skal leves for meg og min fine familie, og ikke mitt liv skal leves for gjengen på snap og negativiteten skal vannes! Jeg hadde følt meg så til bry og dum hvis jeg måtte leve i hus med noen som himla med øynene og klagde på meg til flere 1000 mennesker. 11 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. april 2022 #9974 Del Skrevet 18. april 2022 Frøken_ida skrev (1 minutt siden): Ikke økonomisk, ikke ernæringsmessig, ikke når det kommer til vennskap eller familie, ikke positivitet, ikke prioritering, ikke livsvalg… Nettopp. Og du kan slenge på navlebeskuende, utpreget dramaqueen og mer opptatt av «snapfammen» enn egen familie. 9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 18. april 2022 #9975 Del Skrevet 18. april 2022 Frøken_ida skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri ønska meg kreditorer som puster meg i nakken, eller et liv uten venner og familie. Jeg finner klærne mine i dameavdelingen. Men med barn i hus blir det ikke mye igjen som jeg kan bruke på meg selv. Men velger heller eget hus og bil enn et tonn med basic t-skjorter. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pushes Skrevet 18. april 2022 #9976 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (29 minutter siden): Jeg kjenner ikke faren siden han ikke er på snap, men de har godt forbilde i moren og🙂( du mente vel faren siden det er vanskelig for deg å skrive annet en negative ting) Jo G er på snap han 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. april 2022 #9977 Del Skrevet 18. april 2022 Pushes skrev (1 minutt siden): Jo G er på snap han 😉 Men på et normalt nivå 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 18. april 2022 #9978 Del Skrevet 18. april 2022 Frøken_ida skrev (5 minutter siden): Jeg hadde følt meg så til bry og dum hvis jeg måtte leve i hus med noen som himla med øynene og klagde på meg til flere 1000 mennesker. Mye skader av slik holdning som Stine har, tro meg.. det å føle seg til bry og ikke føle man gjør noe bra som klages til mange er vondt. Glad jeg ikke var barn/ungdom under sosiale medier tiden, for det var tøft nok å høre personen snakke rundt til de rundt.. 6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 18. april 2022 #9979 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (3 timer siden): Jeg forstår poengene til Sharp75. Kan det være at en del av dere har hauset hverandre opp til de grader at dere ikke ser noe annet enn negativitet? Jeg ser ikke bare negativitet. Hun er kjempeflink med interiør og planter, hun er veldig kreativ og flink med håndarbeid ☺️ Jeg bruker veldig lite sminke men jeg ser jo at hun er flink til å sminke seg. Hun er også flink til å kle seg. Det er faktisk mulig å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg kan synes at hun er flink til mye, men hele oppførselen hennes roper at det er mye gruff og ubehandlede traumer. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9980 Del Skrevet 18. april 2022 Utroligfortilet skrev (52 minutter siden): Kan du nevne noen? Det jeg har sett, (jeg kjenner henne ikke men snakker ut i fra mine følger øyne) er en mor som setter seg selv og sine behov forran de rundt, som himler med øynene og klager på de eldste, som ikke klarer legge fra seg telefonen for hun må snakke med gjengen når hun og minste baker eller skal se igjennom minnebokser o.l, som konstant klager over dårlig form så fort helgen kommer eller hun må være med familien, lista er lang.. Enn så lenge har jeg til gode og se et godt forbilde.. håper hun en dag ser seg selv i speilet og tenker at mitt liv skal leves for meg og min fine familie, og ikke mitt liv skal leves for gjengen på snap og negativiteten skal vannes! Og alt dette vet du basert på noen timers snapping hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå