nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9901 Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (15 minutter siden): Jeg vet at pengene er gått der de skal. Sånn nå er det ute verden. Nå trenger ikke noen spekulere mer i det. Trudeluttentutten skrev (10 minutter siden): Beklager, det klarer du nok ikke. Det var vel ingen som ble truet til å gi fra seg penger? Og pengene gikk der de skulle for det vet jeg. Så flott! Da synes jeg det er mildt sagt bemerkelsesverdig at hun ikke har snakket om det og vist hva pengene (og hvor mye) har gått til. Til å være ei som må dokumentere ALT annet er jo dette en merkelig forglemmelse. Hvor mye hun fikk inn via spleis er jo lett å regne sammen. Og advokatene og utgiftene rundt dette kan lett dokumenteres med fakturaer og kvitteringer. Det er jo ikke akkurat som om de tar i mot kontanter heller.. 4
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #9902 Skrevet 18. april 2022 Minmi93 skrev (1 minutt siden): Tenk at det er ting som kan gå deg hus forbi 😅 Da kan jeg til nød skjønne moralpreken din her i tråden. Ironi 😂 1
MsFri Skrevet 18. april 2022 #9903 Skrevet 18. april 2022 (endret) Trudeluttentutten skrev (22 minutter siden): Jeg vet at pengene er gått der de skal. Sånn nå er det ute verden. Nå trenger ikke noen spekulere mer i det. Kan du bevise det? ellers er det bare spekulasjoner. Endret 18. april 2022 av MsFri Skriveleif 4
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #9904 Skrevet 18. april 2022 Skal si det blir brukt fankort, fanclub og forsvarskort 😂 tål heller motgang! Eller skal vi dra misunnelseskortet for å synke på deres nivå 🤦♀️ 2
Minmi93 Skrevet 18. april 2022 #9905 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Ironi 😂 Ååå ja, du tar den ja 😅😊
Sunnmøre Skrevet 18. april 2022 #9906 Skrevet 18. april 2022 nomore82 skrev (1 time siden): Du forsvarer spleisen med å skyve ansvaret over på de som støttet spleisen. Forklare og forsvare betyr ikke det samme. 1 3
Minmi93 Skrevet 18. april 2022 #9907 Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (54 minutter siden): Med kjøpegalskap tenker jeg på Isabell Raad, kan ikke se at Stine er i nærheten. Da tar du fullstendig feil. I.R svømmer o luksusmerker. Stine Knutsen handler billig ting i bøtter og spann. 5 1
Kaffeskål Skrevet 18. april 2022 #9908 Skrevet 18. april 2022 (endret) Veldig rart da. Hvis spleis pengene faktisk har gått til advokat, hvorfor kan hu ikke dokumentere det? Hu får og har sikkert fått maaange spørsmål om det. Og for å stoppe spekulasjoner, så kunne hu bare ha lagt frem bevis i form av betalte regninger og summer. Istedet blokkerer frua folk som spør om spleis.. Der har man svaret på at pengene ikke har gått til det formålet hu beskrev! Ingen vettuge eller ærlige personer hadde blokkert over et så normalt spørsmål. Har man ikke noe å skjule, så har man heller ikke problemer med å svare på det. Endret 18. april 2022 av Kaffeskål Skrivefeil 14 5
Minmi93 Skrevet 18. april 2022 #9909 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (25 minutter siden): Interessant å se hvor livlig fantasi folk har 🤦♀️ mer drama fra dere enn Fruen og det sier alt! Det sier alt om deg som følger denne tråden. Du elsker drama. Du må ha fine dager som følger med på det som skrives. Kanskje du har blitt noe avhengig av å lese det som skrives om Stine Knutsen. Det trigger deg iallfall 😊 7 1
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9910 Skrevet 18. april 2022 Frøken_ida skrev (56 minutter siden): De pengene kunne gått til advokat. De har gått til advokat. 1
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9911 Skrevet 18. april 2022 Minmi93 skrev (4 minutter siden): Det sier alt om deg som følger denne tråden. Du elsker drama. Du må ha fine dager som følger med på det som skrives. Kanskje du har blitt noe avhengig av å lese det som skrives om Stine Knutsen. Det trigger deg iallfall 😊 Jeg begynte å følge denne tråden for dramaet her. Vil si det er mye verre det som blir skrevet her enn noe dom kommer fra Stine sin snap😅 3 1
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9912 Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden): De har gått til advokat. Kan du dokumentere det? 6
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9913 Skrevet 18. april 2022 Sunnmøre skrev (14 minutter siden): Forklare og forsvare betyr ikke det samme. Korrekt. Men i forklaringen din så forsvarer du spleisen.
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9914 Skrevet 18. april 2022 Kaffeskål skrev (8 minutter siden): Veldig rart da. Hvis spleis pengene faktisk har gått til advokat, hvorfor kan hu ikke dokumentere det? Hu får og har sikkert fått maaange spørsmål om det. Og for å stoppe spekulasjoner, så kunne hu bare ha lagt frem bevis i form av betalte regninger og summer. Istedet blokkerer frua folk som spør om spleis.. Der har man svaret på at pengene ikke har gått til det formålet hu beskrev! Ingen vettuge eller ærlige personer hadde blokkert over et så normalt spørsmål. Har man ikke noe å skjule, så har man heller ikke problemer med å svare på det. Jeg tror hun la være å dokumentere det for å irritere dere her inne😂 2 1
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9915 Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (1 time siden): Med kjøpegalskap tenker jeg på Isabell Raad, kan ikke se at Stine er i nærheten. Men IR har pengene til å shoppe det hun gjør. Det har ikke Stine. Ikke i nærheten en gang. Og når en først skal sammenligne de to så hadde IR og en ræva barndom og kan nok og påberope seg ørten diagnoser og unnskyldninger. Men allikevel klarer IR å lykkes. 10
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9916 Skrevet 18. april 2022 nomore82 skrev (2 minutter siden): Kan du dokumentere det? Like mye som du kan dokumentere at de ikke har gått til advokat. Ser du poenget? 2
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9917 Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden): Jeg tror hun la være å dokumentere det for å irritere dere her inne😂 Jeg tror ikke den dokumentasjonen finnes. Men det er lov å drømme. 5
LinaHg Skrevet 18. april 2022 #9918 Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (4 timer siden): men hvordan får du at det blir greit og snakke stygt om helsa og psyken hennes. Sorry, men med en slik barndom som hun har hatt så er man ikke frisk. Det er mye som sliter og er helt høl i hodet at ikke voksne mennesker klarer å skjønne det. Skjønner ikke at dere gidder å sitte her inne og peke finger på en person som ikke har det lett. Dere har jo helt rett at dere sier dama er syk, det sier hun jo selv også. men dere sitter jo faktisk og snakker stygt om henne forde. Blir helt rystet. Å den der jævla spleiesen som blir dratt opp hver dag her eller når noen tar henne i forsvar. Husk å bare beholde de stakkars pengene deres for dere selv. Ingen som har tvunget noen til å gi penger til Stine. Det har vært frivillig, å prøv heller å se på det at dere gjorde en god gjerning og prøv å drit i om hun har brukt pengene eller ikke. Hun kan jo ha brukt pengene på innsamlingen til det hun skulle for å kunne selv bruke sine egne penger på jål og alt mulig? Er veldig mange slike spleiser som ligger ute. Så hun er langt fra den eneste. Spleis sjekker ikke om det er sant det som blir lagt ut, det er noe man må ta ansvar for selv når man støtter. Syns det er så tåpent og sitte å syte i et år om det. Å tenker hvis dere misliker henne så er det jo bare å fjerne henne. Stakkars familie som sitter her inne og leser... Fysj sier jeg bare. Det er da vitterlig forskjell på å snakke stygt og å sette spørsmålstegn ved ting som tydelig skurrer. Dratt opp hver gang? Ja, dere som forsvarer henne kommer jo også med de samme greine opp igjen og opp igjen. Det med spleis er en forklaring på hvorfor enkelte fortsetter å følge med. «Hold de stakkars pengene for dere selv»? Gud a meg, så arrogant. Ja, det har vært frivillig å gi, men folk gav ikke for at hun kunne handle seg halvt ihjel, de gav fordi de trodde at de oppriktig slet med økonomien. Da er jo hele premisset noe annet. Syns det er så utrolig rævva at de som har gitt i god tro og av et godt hjertet, nærmest får kjeft, blir kalt dumme etc, for å ha gitt. Og selv om hun ikke er den eneste som «misbruker» spleis, så gjør er det jo ikke greit forde. 2 5
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9919 Skrevet 18. april 2022 Kaffeskål skrev (12 minutter siden): Veldig rart da. Hvis spleis pengene faktisk har gått til advokat, hvorfor kan hu ikke dokumentere det? Hu får og har sikkert fått maaange spørsmål om det. Og for å stoppe spekulasjoner, så kunne hu bare ha lagt frem bevis i form av betalte regninger og summer. Istedet blokkerer frua folk som spør om spleis.. Der har man svaret på at pengene ikke har gått til det formålet hu beskrev! Ingen vettuge eller ærlige personer hadde blokkert over et så normalt spørsmål. Har man ikke noe å skjule, så har man heller ikke problemer med å svare på det. Hvis de som spør har samme frekke måte å skrive på som de gjør her så forstår jeg godt at de blir blokkert! 3 1
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9920 Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden): Like mye som du kan dokumentere at de ikke har gått til advokat. Ser du poenget? Jeg visste den der kom. Burde du ikke heve deg over dette? Når du klager på mangel på bevis og spekulasjoner så slenger du ut din egen..? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå