Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Trudeluttentutten skrev (8 minutter siden):

Antar… det er jo spekulasjon så det holder. 
Jeg har ikke sett noe kjøpegalskap så lenge jeg har fulgt henne. Eller er det lenge siden hun shoppet så mye? Jeg har bare fulgt noen måneder.

Noen MÅNEDER uten at du har sett kjøpegalskap? 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at pengene er gått der de skal.

Sånn nå er det ute verden. Nå trenger ikke noen spekulere mer i det.

Det var dagens. 😄

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at pengene er gått der de skal.

Sånn nå er det ute verden. Nå trenger ikke noen spekulere mer i det.

Jeg skal fortsatt gjøre alt jeg kan for at de som har gitt til spleis skal få pengene sine tilbake, tro meg. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Jeg skal fortsatt gjøre alt jeg kan for at de som har gitt til spleis skal få pengene sine tilbake, tro meg. 

Hvordan skal du gjøre det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det klarer du nok ikke. Det var vel ingen som ble truet til å gi fra seg penger? Og pengene gikk der de skulle for det vet jeg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Det har eg også lurt på, hvordan skal det kunne gjennomføres. Vet vedkommende at alle vil ha igjen pengane også 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det blir så vanskelig. Har filmet med en annen telefon når hun har lagt ut all shopping. Så bevis finnes det nok av. Spleis lager sak når politiet blir innblandet. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Noen MÅNEDER uten at du har sett kjøpegalskap? 

Med kjøpegalskap tenker jeg på Isabell Raad, kan ikke se at Stine er i nærheten.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (2 minutter siden):

Beklager, det klarer du nok ikke. Det var vel ingen som ble truet til å gi fra seg penger? Og pengene gikk der de skulle for det vet jeg.

Vi får se. 😊

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Med kjøpegalskap tenker jeg på Isabell Raad, kan ikke se at Stine er i nærheten.

Du kan ikke sammenligne de 2!!!! 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er ikke IR ufør, hun jobber for penga.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det blir så vanskelig. Har filmet med en annen telefon når hun har lagt ut all shopping. Så bevis finnes det nok av. Spleis lager sak når politiet blir innblandet. 

Så du skal anmelde henne? For hva? Har hun gjort noe kriminelt? Jeg antar at saken vil bli henlagt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (10 minutter siden):

Hadde det vært 1 jævla krone til overs, så hadde godhjertede Stine kringkasta at den var gitt dit. 

Er hun ferdig med advokatregningene?? Da har det gått meg hus forbi at saken er ferdig, hva ble utfallet?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Er hun ferdig med advokatregningene?? Da har det gått meg hus forbi at saken er ferdig, hva ble utfallet?? 

Nei, derfor venter vi i spenning på summen som går dit. 😘 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøre skrev (20 minutter siden):

Å alt du leser her er sant 😱😂😂

Skrev jeg noe om at det er sant ? Vennligst les innlegget mitt igjen 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (7 minutter siden):

Antar… det er jo spekulasjon så det holder. 
Jeg har ikke sett noe kjøpegalskap så lenge jeg har fulgt henne. Eller er det lenge siden hun shoppet så mye? Jeg har bare fulgt noen måneder.

Hun er på butikken nærmest daglig. Og dokumenterer det. Hun SNAKKER om ukeshandling - men det varer maks en-to dager.

Hun handler enormt mye garn til strikkeprosjektene sine. Og dokumenterer både kjøpeprosessen, det velfylte lagrene sine og klaginga på at hun må rydde og kjøper feil garn ofte.

Hun viser støtt frem nye klesplagg. Og legger ut om hvor det er kjøpt og med ekstra stor vekt på klesstørrelse (barnestørrelse eller xs). I tillegg er hun veldig flink til å legge frem video som viser hvor fulle klesskapene hennes er.

Det vises ofte frem nips hun handler spontant. For å ikke nevne større mengder med både pepsi maks og sukkerholdige energidrikker - som hun må dokumentere at hun handler og prøver nye smaker (men hun drikker bare 1 til dagen må hun understreke - ja særlig..).

Og så har man ofte "morgenleveringer" hvor det skinner ganske fort igjennom at mange (men ikke nødvendigvis alle) er hun selv som har handlet inn til seg selv.

Dette viser totalt sett et ganske stort forbruk. Langt over hva en vanlig familie hvor kun en er i arbeid, ei er ufør og tre barn/ungdommer normalt sett klarer. Jeg og kjæresten har samlet sett ei god årslønn og to mindreårige i hus og kan bare se langt etter tilsvarende forbruk som det hun dokumenterer i sine sosiale kanaler.

Så kan man si at det ikke er kjøpegalskap. Men det er et overforbruk. Ganske enkelt fordi disse to voksne personene viser at de ikke klarer å bygge seg opp kapital eller verdier. Heller tvert om. Og da er forbruket over evne - ergo overforbruk.

Kjøpegalskapen kunne man bevitne under og rett etter spleisene. Da ble det handlet mye og ofte. Og fruen var overlykkelig over å vise frem og dokumentere alle posene med nye klesplagg hun hadde handlet. Og det er ikke så rart du ikke fikk med deg dette for det er en del måneder siden det var ille - og tidslinjen passer egentlig bemerkelsesverdig om vi sammenligner det med spleis...

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Minmi93 skrev (Akkurat nå):

Skrev jeg noe om at det er sant ? Vennligst les innlegget mitt igjen 🤷‍♀️

Sunnmøre er nestleder i fanklubben. Nytteløst. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Tenk at det er ting som kan gå deg hus forbi 😅 Da kan jeg til nød skjønne moralpreken din her i tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (26 minutter siden):

Kom med noe som viser at hun har lurt til seg penger da. Hvis ikke blir det bare spekulasjoner. 

Hun legger ikke frem dokumentasjon på at pengene er brukt til advokat eller donert penger. 
ser bare hva hun dokumenter av forbruk. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøre er nestleder i fanklubben. Nytteløst. 

Ja, det er helt sikkert 😊 Helt bortkastet bruk av energi vil jeg si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...