Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Det blir snakket så mye om spleisen. Vet noen med sikkerhet at den ikke er brukt til det den skal? Eller er det noe dere antar?

De antar!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

De antar!

Tror dere ikke hun som dokumenter ALT hadde lagt ut at hun hadde donert til et veldedig formål? Hun må da kunne melke noe annet enn egen sykdom…

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
3 minutter siden, Sharp75! said:

Og da hjelper det at mennesker som sier de kjenner henne sitter og skriver dritt om henne i anonyme forum? Hvem vil motta hjelp da? Kanskje redd for å bli sviktet? Kanskje hun føler seg sviktet fra de som sier de kjenner henne her i fra? Hun sitter jo på en annen historie enn det dere forteller, for hun har sin bagasje 🙄 med mye svik. 

Kanskje hun har sviktet,løyet og bedratt mange mennesker? Er det alle de andre det er noe i veien med, eller er det kanskje hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 minutter siden):

Jeg forsvarer ikke Spleisen, det var dine ord! MEN en plass går grensen med å dra Spleis kortet! Jeg bare henviser til hva som står på Spleis sin egen side. Dette er jo fakta!

Selv om man er i mot Spleis, så behøver man ikke sitte å skrive nedsettende ting om det ene og det andre 🤷‍♀️

jeg har ikke dratt noe spleis-kort. 
jeg henviser også til fakta som står på spleis sine sider. At man er ansvarlig for innhold og formålet med spleisen. En ting er de andre to spleisene som andre har opprettet. Det må de som har opprettet stå til eget ansvar for. Her har Stine selv opprettet spleis og lurt til seg penger. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Og da hjelper det at mennesker som sier de kjenner henne sitter og skriver dritt om henne i anonyme forum? Hvem vil motta hjelp da? Kanskje redd for å bli sviktet? Kanskje hun føler seg sviktet fra de som sier de kjenner henne her i fra? Hun sitter jo på en annen historie enn det dere forteller, for hun har sin bagasje 🙄 med mye svik. 

Hun vil ikke motta hjelp uansett dessverre.  Det er ikke en unik oppvekst hun har hatt. Det er mange som har opplevd grov omsorgssvikt.  Vi er vitne til et menneske som er veldig preget av dette. At det trigger mennesker er forståelig. At KG blir brukt som konteiner er også forståelig. Du får bare fortsette med moralpreken her på denne tråden. Det endres ikke andres syn på Stine Knutsen adferd.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (4 timer siden):

For det første, om du mener det er mye usaklig og ufint her inne, synk nå ikke ned på samme nivå selv, det ødelegger bare poenget ditt. For det andre, jeg er helt enig i at det er idiotisk å snakke ned utseende hennes, hvordan hun sminker seg, håret og hvordan hun kler seg etc.  Det er ufint. 
Men jeg tror du misser poenget med mange av kommentarene her inne. Vet ikke hvor mye du har lest her inne. Men når en person gang på gang sier usannheter og ufine ting om andre, lyver om ting hun har gjort, fremstiller seg selv som nesten fattig, forteller om nye diagnoser dag etter dag og samtidig sier/gjør ting som er helt motsatt, så gjør det noe med folk og rettferdighetssansen til folk. Mange her inne følger henne fortsatt pga BV saken feks.  Jeg er en av de. Jeg syns det meste av det hun driver med er helt hårreisende og vanvittig, men jeg håper likevel at hun får en beklagelse fra BV, og lurer på hvordan BV håndterer saken. 
Mange har gitt til spleis, og vil se at pengene blir brukt til det formålet hun oppgav. Hun har blitt en offentlig person og med det kommer det ett visst ansvar. Det gjør det for alle andre influensere også. Hun er ikke den eneste bloggeren som har fått/får kritikk for oppførselen og utsagn. 
Hadde mange skrevet slike ting om meg, så hadde jeg vurdert å ta en titt innover meg selv. Om 90% av vennene mine hadde reagert på oppførselen min eller en ting jeg hadde sagt/gjort, så hadde jeg tenkt at det kanskje er noe «feil» med hvordan JEG opptrer og ikke  alle andre. 

Hvordan hadde du tenkt om det var 1% som hadde reagert på oppførselen din da? Hadde du da måtte ha gått i deg selv eller?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (9 minutter siden):

Kanskje hun har sviktet,løyet og bedratt mange mennesker? Er det alle de andre det er noe i veien med, eller er det kanskje hun?

Kanskje,ikke vet jeg 🤷‍♀️ jeg skrev hun sitter med en annen historie, finnes alltid 2 sider. Hvorfor skal jeg stole blindt på det som tidligere venninner her inne sier? Jeg vet ikke, sitter ikke med fasit eller fakta. Hvem som helst kan komme inn i dette forumet å lage sin sannhet, presis som dere sier Fruen gjør 🤷‍♀️ så jeg vet ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (8 minutter siden):

Hun vil ikke motta hjelp uansett dessverre.  Det er ikke en unik oppvekst hun har hatt. Det er mange som har opplevd grov omsorgssvikt.  Vi er vitne til et menneske som er veldig preget av dette. At det trigger mennesker er forståelig. At KG blir brukt som konteiner er også forståelig. Du får bare fortsette med moralpreken her på denne tråden. Det endres ikke andres syn på Stine Knutsen adferd.

Og du får fortsette din moralpreken 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (27 minutter siden):

Jeg forsvarer ikke Spleisen, det var dine ord! MEN en plass går grensen med å dra Spleis kortet! Jeg bare henviser til hva som står på Spleis sin egen side. Dette er jo fakta!

Selv om man er i mot Spleis, så behøver man ikke sitte å skrive nedsettende ting om det ene og det andre 🤷‍♀️

Du forsvarer spleisen med å skyve ansvaret over på de som støttet spleisen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (25 minutter siden):

Det blir snakket så mye om spleisen. Vet noen med sikkerhet at den ikke er brukt til det den skal? Eller er det noe dere antar?

Jeg antar at hun har brukt pengene på shopping. Det jeg ikke antar er at hun løy om at hun trengte penger. Det dokumenterer hun selv daglig. Og da har hun lurt de som støttet spleisen.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Og du får fortsette din moralpreken 😉

Ja, jeg kommer til å fortsette å delta i denne tråden. Jeg kommer også til å fortsette med og kommentere dine innlegg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (2 minutter siden):

Jeg antar at hun har brukt pengene på shopping. Det jeg ikke antar er at hun løy om at hun trengte penger. Det dokumenterer hun selv daglig. Og da har hun lurt de som støttet spleisen.

Spleisen har gjort det mulig for henne å opprettholde kjøpegalskap.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (25 minutter siden):

jeg har ikke dratt noe spleis-kort. 
jeg henviser også til fakta som står på spleis sine sider. At man er ansvarlig for innhold og formålet med spleisen. En ting er de andre to spleisene som andre har opprettet. Det må de som har opprettet stå til eget ansvar for. Her har Stine selv opprettet spleis og lurt til seg penger. 

Kom med noe som viser at hun har lurt til seg penger da. Hvis ikke blir det bare spekulasjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minmi93 skrev (52 minutter siden):

Har lest her inne at det har vært flere en eksen og Alex. 

Å alt du leser her er sant 😱😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (10 minutter siden):

Antar… det er jo spekulasjon så det holder. 
Jeg har ikke sett noe kjøpegalskap så lenge jeg har fulgt henne. Eller er det lenge siden hun shoppet så mye? Jeg har bare fulgt noen måneder.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Minmi93 skrev (43 minutter siden):

Jo, det har jeg. I arbeidslivet og privat.

Skulle tatt seg ut hvis helsevesenet skal blande seg i det noen kaller kjøpegalskap og at hun kaller et inngrep for en operasjon. 
Det er få plasser i psykiatrien, så Stine har ikke noe der å gjøre. De bør holdes av til mennesker som er psykisk syk(på høyt plan).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (45 minutter siden):

De antar!

Hadde det vært 1 jævla krone til overs, så hadde godhjertede Stine kringkasta at den var gitt dit. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudeluttentutten skrev (Akkurat nå):

Skulle tatt seg ut hvis helsevesenet skal blande seg i det noen kaller kjøpegalskap og at hun kaller et inngrep for en operasjon. 
Det er få plasser i psykiatrien, så Stine har ikke noe der å gjøre. De bør holdes av til mennesker som er psykisk syk(på høyt plan).

Akkurat det er jeg ikke enig i. Stine har flere psykiske diagnoser, blant annet CPTSD. Hun hadde fortjent å få plass i traumebehandling hvis hun hadde søkt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært 1 jævla krone til overs, så hadde godhjertede Stine kringkasta at den var gitt dit. 

Jeg vet at pengene er gått der de skal.

Sånn nå er det ute verden. Nå trenger ikke noen spekulere mer i det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...