supermamz Skrevet 18. april 2022 #9841 Del Skrevet 18. april 2022 LinaHg skrev (1 time siden): For det første, om du mener det er mye usaklig og ufint her inne, synk nå ikke ned på samme nivå selv, det ødelegger bare poenget ditt. For det andre, jeg er helt enig i at det er idiotisk å snakke ned utseende hennes, hvordan hun sminker seg, håret og hvordan hun kler seg etc. Det er ufint. Men jeg tror du misser poenget med mange av kommentarene her inne. Vet ikke hvor mye du har lest her inne. Men når en person gang på gang sier usannheter og ufine ting om andre, lyver om ting hun har gjort, fremstiller seg selv som nesten fattig, forteller om nye diagnoser dag etter dag og samtidig sier/gjør ting som er helt motsatt, så gjør det noe med folk og rettferdighetssansen til folk. Mange her inne følger henne fortsatt pga BV saken feks. Jeg er en av de. Jeg syns det meste av det hun driver med er helt hårreisende og vanvittig, men jeg håper likevel at hun får en beklagelse fra BV, og lurer på hvordan BV håndterer saken. Mange har gitt til spleis, og vil se at pengene blir brukt til det formålet hun oppgav. Hun har blitt en offentlig person og med det kommer det ett visst ansvar. Det gjør det for alle andre influensere også. Hun er ikke den eneste bloggeren som har fått/får kritikk for oppførselen og utsagn. Hadde mange skrevet slike ting om meg, så hadde jeg vurdert å ta en titt innover meg selv. Om 90% av vennene mine hadde reagert på oppførselen min eller en ting jeg hadde sagt/gjort, så hadde jeg tenkt at det kanskje er noe «feil» med hvordan JEG opptrer og ikke alle andre. men hvordan får du at det blir greit og snakke stygt om helsa og psyken hennes. Sorry, men med en slik barndom som hun har hatt så er man ikke frisk. Det er mye som sliter og er helt høl i hodet at ikke voksne mennesker klarer å skjønne det. Skjønner ikke at dere gidder å sitte her inne og peke finger på en person som ikke har det lett. Dere har jo helt rett at dere sier dama er syk, det sier hun jo selv også. men dere sitter jo faktisk og snakker stygt om henne forde. Blir helt rystet. Å den der jævla spleiesen som blir dratt opp hver dag her eller når noen tar henne i forsvar. Husk å bare beholde de stakkars pengene deres for dere selv. Ingen som har tvunget noen til å gi penger til Stine. Det har vært frivillig, å prøv heller å se på det at dere gjorde en god gjerning og prøv å drit i om hun har brukt pengene eller ikke. Hun kan jo ha brukt pengene på innsamlingen til det hun skulle for å kunne selv bruke sine egne penger på jål og alt mulig? Er veldig mange slike spleiser som ligger ute. Så hun er langt fra den eneste. Spleis sjekker ikke om det er sant det som blir lagt ut, det er noe man må ta ansvar for selv når man støtter. Syns det er så tåpent og sitte å syte i et år om det. Å tenker hvis dere misliker henne så er det jo bare å fjerne henne. Stakkars familie som sitter her inne og leser... Fysj sier jeg bare. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 18. april 2022 #9842 Del Skrevet 18. april 2022 Hvis jeg har forstått det riktig så ble det slutt med eksen i 2012. Og så ble hun sammen med Alex igjen (de var ungdomskjærester også) i 2015? Hvis dette stemmer så synes jeg det er helt sykt at hun har klart seg alene i de årene mellom de to forholdene, hun virker som en typisk overlapper som MÅ ha en mann i livet sitt for å fungere og ha det livet hun har. For jeg så noen nevnte her at hun var like shoppegal når hun var med eksen. Men for alt jeg vet var hun i andre forhold mellom eksen og Alex. Bare klarer ikke å se henne som singel med to barn. Noen som vet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 18. april 2022 #9843 Del Skrevet 18. april 2022 non_stop skrev (5 minutter siden): Hvis jeg har forstått det riktig så ble det slutt med eksen i 2012. Og så ble hun sammen med Alex igjen (de var ungdomskjærester også) i 2015? Hvis dette stemmer så synes jeg det er helt sykt at hun har klart seg alene i de årene mellom de to forholdene, hun virker som en typisk overlapper som MÅ ha en mann i livet sitt for å fungere og ha det livet hun har. For jeg så noen nevnte her at hun var like shoppegal når hun var med eksen. Men for alt jeg vet var hun i andre forhold mellom eksen og Alex. Bare klarer ikke å se henne som singel med to barn. Noen som vet? Var hvertfall en mann mellom eksmann og Alex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 18. april 2022 #9844 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (13 minutter siden): men hvordan får du at det blir greit og snakke stygt om helsa og psyken hennes. Sorry, men med en slik barndom som hun har hatt så er man ikke frisk. Det er mye som sliter og er helt høl i hodet at ikke voksne mennesker klarer å skjønne det. Skjønner ikke at dere gidder å sitte her inne og peke finger på en person som ikke har det lett. Dere har jo helt rett at dere sier dama er syk, det sier hun jo selv også. men dere sitter jo faktisk og snakker stygt om henne forde. Blir helt rystet. Å den der jævla spleiesen som blir dratt opp hver dag her eller når noen tar henne i forsvar. Husk å bare beholde de stakkars pengene deres for dere selv. Ingen som har tvunget noen til å gi penger til Stine. Det har vært frivillig, å prøv heller å se på det at dere gjorde en god gjerning og prøv å drit i om hun har brukt pengene eller ikke. Hun kan jo ha brukt pengene på innsamlingen til det hun skulle for å kunne selv bruke sine egne penger på jål og alt mulig? Er veldig mange slike spleiser som ligger ute. Så hun er langt fra den eneste. Spleis sjekker ikke om det er sant det som blir lagt ut, det er noe man må ta ansvar for selv når man støtter. Syns det er så tåpent og sitte å syte i et år om det. Å tenker hvis dere misliker henne så er det jo bare å fjerne henne. Stakkars familie som sitter her inne og leser... Fysj sier jeg bare. Den som starter spleisen er ansvarlig. Så slutt å si at folk er selv ansvarlige. Legger ved utklipp, blir sikkert slettet. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 18. april 2022 #9845 Del Skrevet 18. april 2022 Tenk å skjemme seg ut slik - sitte å ljuge for å få sympati fra folk. Livet hennes handler kun om plager og sykdommer hun hevder å ha. Man ser hun viker med blikket, og prøver å inneha kunnskap om det hun snakker om. Det går en dag eller to, - plutselig er historien eller saken helt annerledes. Kommer det til spørsmål om medisiner, og om hun kan gi noen råd så er det full stans. Hvorfor? Jo, fordi hun overhodet ikke vet hva hun snakker om. Når det meste av livet dreier seg om å sitte med strikketøyet ,snakke til en skjerm, ett glass brus/ energidrikke og ei skål med godis - da er det ganske trist. Folk som følger på snap og innbyggere i dalen kommer med både råd og innspill til en bedre hverdag, men å ta imot hjelp - neida. Hvordan har mann og barn det oppi dette? Ved å kringkaste seg slik hun gjør, rammer det de også. Minstemann forstår ikke rekkevidden av å bli utlevert på en offentlig kanal. Eksponering av barn er en uting! Og hva tenker familien til de to eldste om dette kaoset. Betviler ikke BV saken, men derifra og frem et det bare tull, fjas og løgner! 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9846 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (14 minutter siden): Å den der jævla spleiesen som blir dratt opp hver dag her eller når noen tar henne i forsvar. Husk å bare beholde de stakkars pengene deres for dere selv. Ingen som har tvunget noen til å gi penger til Stine. Det har vært frivillig, å prøv heller å se på det at dere gjorde en god gjerning og prøv å drit i om hun har brukt pengene eller ikke. Hun kan jo ha brukt pengene på innsamlingen til det hun skulle for å kunne selv bruke sine egne penger på jål og alt mulig? Er veldig mange slike spleiser som ligger ute. Så hun er langt fra den eneste. Spleis sjekker ikke om det er sant det som blir lagt ut, det er noe man må ta ansvar for selv når man støtter. Syns det er så tåpent og sitte å syte i et år om det. Å tenker hvis dere misliker henne så er det jo bare å fjerne henne. Stakkars familie som sitter her inne og leser... Fysj sier jeg bare. Den "jævla spleisen" ja. Faktisk var det tre stk. Og hun dro inn over kr 80.000,- på de tre samlet. Og her er det viktig å trekke frem at i beskrivelsene på de tre spleisene så blir det lagt stor vekt på hennes vanskelige økonomi og at hun er ufør og sliter med å få pengene til å strekke til. De ligger fortsatt ute så det er bare å sjekke. Ja. For det er jo det vi ser. Ei som virkelig sliter med å få endene til å møtes mellom alt det garnet som blir handlet inn, pynt og interiør, "ukeshandling" og all annen shopping. Der er det jaggu trangt gitt!!! Der hvor det er trangt er i klesskapene hennes. Og det har hun overhode ingen betenkeligheter med å vise frem gjentatte ganger på snap! Hun eier jo ikke skam. Nei. Det er ikke trangt. Altså var premisset for spleisen en stor tjukk løgn. Det hun gjorde var/er svindel. Og nei, det er ikke det samma om hun brukte spleis pengene på advokat eller egne midler. For en annen ting hun skreiv i sin egen spleis var at overskuddet fra spleisen (dersom det ble noe igjen) skulle doneres til et veldedig formål. Og der har hun da lurt folk. Og folk har jo stått frem i ettertid og sagt de selv sleit med å få endene til å møtes. Men der sitter faktisk du og skriver at de kan takke seg selv? Er DET GREIT å skrive? Victimblaiming? Fantastisk! Alle som blir lurt har seg selv å takke altså. De burde gjort mer research. Det forbruket fruen viser på eget initiativ for å skape et luftslott rundt seg selv viser jo at hun faktisk kunne klart å betale mange av disse advokatutgiftene selv. Det er i det minste min påstand. Og Stine har ikke en eneste gang vist noen form for åpenhet eller ydmykhet rundt advokatutgifter og støtte hun fikk på spleis. Ikke. En. Gang. Derfor kommer den "jævla spleisen" opp igjen og igjen. Og nei, jeg støttet ikke spleisen. Jeg støtter aldri slike spleiser. Nettopp på grunn av slike som fruen som faktisk lurer folk. Men det er jo folk selv sin skyld... 14 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 18. april 2022 #9847 Del Skrevet 18. april 2022 supermamz skrev (25 minutter siden): men hvordan får du at det blir greit og snakke stygt om helsa og psyken hennes. Sorry, men med en slik barndom som hun har hatt så er man ikke frisk. Det er mye som sliter og er helt høl i hodet at ikke voksne mennesker klarer å skjønne det. Skjønner ikke at dere gidder å sitte her inne og peke finger på en person som ikke har det lett. Dere har jo helt rett at dere sier dama er syk, det sier hun jo selv også. men dere sitter jo faktisk og snakker stygt om henne forde. Blir helt rystet. Å den der jævla spleiesen som blir dratt opp hver dag her eller når noen tar henne i forsvar. Husk å bare beholde de stakkars pengene deres for dere selv. Ingen som har tvunget noen til å gi penger til Stine. Det har vært frivillig, å prøv heller å se på det at dere gjorde en god gjerning og prøv å drit i om hun har brukt pengene eller ikke. Hun kan jo ha brukt pengene på innsamlingen til det hun skulle for å kunne selv bruke sine egne penger på jål og alt mulig? Er veldig mange slike spleiser som ligger ute. Så hun er langt fra den eneste. Spleis sjekker ikke om det er sant det som blir lagt ut, det er noe man må ta ansvar for selv når man støtter. Syns det er så tåpent og sitte å syte i et år om det. Å tenker hvis dere misliker henne så er det jo bare å fjerne henne. Stakkars familie som sitter her inne og leser... Fysj sier jeg bare. Helt enig! Rett å slett disgusting av folk å sitte her å skrive så mye shit om et menneske som åpenbart har hatt d forferdelig vont i oppveksten og som enda sliter! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #9848 Del Skrevet 18. april 2022 MsFri skrev (14 minutter siden): Den som starter spleisen er ansvarlig. Så slutt å si at folk er selv ansvarlige. Legger ved utklipp, blir sikkert slettet. Selv om hun er ansvarlig så er dette like viktig, siden dere drar opp Spleis hele tiden! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. april 2022 #9849 Del Skrevet 18. april 2022 På de snappene i natt så forteller hun jo at hun tok avførende stikkpiller den ettermiddagen/kvelden, det i tillegg til tabletten/ene hun tok kvelden før, flytende avføring på formiddagen lørdag er jo rene galskapen. Å ta 3 forskjellige avføringsmiddle på under ett døgn er jo galskap 🙄😨 Sier seg jo selv at det måtte ende opp i jævlig vondt/store smerter når det begyner å jobbe inne i tarmene, driten begyner å bevege så smått på seg. De hun tok fredagskvelden er nok til å gi meg ei skikkelig mageknipe når de begymer å virke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 18. april 2022 #9850 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (1 time siden): Grunnen til hun fikk tarmslyng er ikke fordi hun proppa seg full av avføringsmidler. Det ødelegger tråden når det skrives sånne forutinntatte meninger. Nå skriver du noe som ikke er sant! Hun har IKKE hatt tarmslyng. Det ødelegger tråden med sånn forutinntatt feilinformasjon. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 18. april 2022 #9851 Del Skrevet 18. april 2022 12 hours ago, Anneisabell said: Hun kusinen som var med til Oslo og tv opptak eller hva det var, er hun ikke lengre med som støttespiller for fruen eller?? Aner ikke. Men det har jo vært helt stille fra den kanten etter tv-intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. april 2022 #9852 Del Skrevet 18. april 2022 Tidligere så uttalte hun at det var pga hun startet opp med en type betakaroten som ga mageproblemer; først fikk hun skikkelig diaré i noen dager, deretter fikk hun hard mage og det ble full stopp. Esken med betakaroten ble vist frem til skrekk og advarsel flere ganger I en av snappene fra sykehussenga så sier hun at legene har diagnosert henne med Ibs og mangel på magnesium I snappene i natt så sier hun at mageproblemene startet opp da hun begynte med tilskudd av magnesium for noen uker siden. Så da var det magnesium som var synderen, ikke betakaroten Ved magnesium-mangel så må hun ha tilskudd av magnesium. Magnesium har også mageregulerende effekt, dvs forebygger forstoppelse. Hun motsier seg selv hele tiden 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 18. april 2022 #9853 Del Skrevet 18. april 2022 skruf skrev (2 minutter siden): Tidligere så uttalte hun at det var pga hun startet opp med en type betakaroten som ga mageproblemer; først fikk hun skikkelig diaré i noen dager, deretter fikk hun hard mage og det ble full stopp. Esken med betakaroten ble vist frem til skrekk og advarsel flere ganger I en av snappene fra sykehussenga så sier hun at legene har diagnosert henne med Ibs og mangel på magnesium I snappene i natt så sier hun at mageproblemene startet opp da hun begynte med tilskudd av magnesium for noen uker siden. Så da var det magnesium som var synderen, ikke betakaroten Ved magnesium-mangel så må hun ha tilskudd av magnesium. Magnesium har også mageregulerende effekt, dvs forebygger forstoppelse. Hun motsier seg selv hele tiden Og ikke glem at hun og nå sier at hun har hatt utfordringer med magen/forstoppelse hele livet. Om hun har hatt problemer hele livet burde hun vite bedre hva hun bør putte i seg eller ikke enn det hun viser. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9854 Del Skrevet 18. april 2022 skruf skrev (1 time siden): Hun har ikke hatt tarmslyng. Hun har hatt en blokade/knekk på tarmen som følge av mye hard avføring som har samlet seg opp over tid. Tarmslyng er full rotasjon/knute på tarmen, en sjelden og farlig tilstand der deler av tarmen er avstengt og står uten blodtilførsel og dermed dør og ofte må fjernes. Tilstanden kan også være dødelig. Du tenker nok på volvulus som er en full rotasjon på tarmen. Tarmslyng ( ileus)kan også være et hinder i tarmen som gjør at avgøring ikke kan passere. Så jo, hun har nok hatt tarmslyng. https://sml.snl.no/tarmslyng 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9855 Del Skrevet 18. april 2022 non_stop skrev (1 time siden): Hvis jeg har forstått det riktig så ble det slutt med eksen i 2012. Og så ble hun sammen med Alex igjen (de var ungdomskjærester også) i 2015? Hvis dette stemmer så synes jeg det er helt sykt at hun har klart seg alene i de årene mellom de to forholdene, hun virker som en typisk overlapper som MÅ ha en mann i livet sitt for å fungere og ha det livet hun har. For jeg så noen nevnte her at hun var like shoppegal når hun var med eksen. Men for alt jeg vet var hun i andre forhold mellom eksen og Alex. Bare klarer ikke å se henne som singel med to barn. Noen som vet? Hva grunnlag har du for å skrive dette basert på det hun legger ut på snap? Hva er en typisk overlapper som MÅ ha en mann? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 18. april 2022 #9856 Del Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Selv om hun er ansvarlig så er dette like viktig, siden dere drar opp Spleis hele tiden! Hvorfor forsvarer du spleisen hennes? jeg har ikke gitt til hennes spleis, men jeg syns det er vondt for de som regelrett har fått tilliten misbrukt og gitt til Stine. folk har forholdt seg til hva Stine har skrevet. Og trodd etter tv2 innslaget at dette var en sympatisk person som skal «ta en for laget». Hun har til og med skrevet i spleisen i starten at overskuddet blir donert til veldedig formål. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 18. april 2022 #9857 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (5 minutter siden): Hva grunnlag har du for å skrive dette basert på det hun legger ut på snap? Hva er en typisk overlapper som MÅ ha en mann? Har lest her inne at det har vært flere en eksen og Alex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #9858 Del Skrevet 18. april 2022 MsFri skrev (2 minutter siden): Hvorfor forsvarer du spleisen hennes? jeg har ikke gitt til hennes spleis, men jeg syns det er vondt for de som regelrett har fått tilliten misbrukt og gitt til Stine. folk har forholdt seg til hva Stine har skrevet. Og trodd etter tv2 innslaget at dette var en sympatisk person som skal «ta en for laget». Hun har til og med skrevet i spleisen i starten at overskuddet blir donert til veldedig formål. Jeg forsvarer ikke Spleisen, det var dine ord! MEN en plass går grensen med å dra Spleis kortet! Jeg bare henviser til hva som står på Spleis sin egen side. Dette er jo fakta! Selv om man er i mot Spleis, så behøver man ikke sitte å skrive nedsettende ting om det ene og det andre 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 18. april 2022 #9859 Del Skrevet 18. april 2022 Det blir snakket så mye om spleisen. Vet noen med sikkerhet at den ikke er brukt til det den skal? Eller er det noe dere antar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 18. april 2022 #9860 Del Skrevet 18. april 2022 Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden): Du har ikke sett psykiatri på høyt plan skjønner jeg? Jo, det har jeg. I arbeidslivet og privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå