Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere alle som sier dere blir blokket, langer dere ny snap for å følge med henne? Syns flere av dere skriver dere blir blokket, men får likevell med dere hva som skjer på kanalen hennes.😅

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polarpuma skrev (2 timer siden):

Det virker ikke som om hun har kontakt med familie, bortsett fra faren. 

Hun kusinen som var med til Oslo og tv opptak eller hva det var, er hun ikke lengre med som støttespiller for fruen eller??

Skrevet
supermamz skrev (23 minutter siden):

Dere alle som sier dere blir blokket, langer dere ny snap for å følge med henne? Syns flere av dere skriver dere blir blokket, men får likevell med dere hva som skjer på kanalen hennes.😅

Får ikke abonnere på hu lenger, men ser alle snapper for det om selvom det står bruker ikke funnet, mulig det fordi hu nå er offentlig profil 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Nei, noen åpen kirurgi eller kikkhull har hun i allefall ikke vært igjennom. Hvorfor lyve om noe sånn? Og hvorfor ikke svare på hvilken operasjon hun har fått gjennomført som var så lang og komplisert/risikofylt. I tillegg sier hun at det ikke har oppstått komplikasjoner, noe man ikke kan vite noen timer etter. Dette er oppkonstruert, og definitivt bare for å være dramatisk og spennede. Hun har en slik personlighet som fores av dramatikk og kaos, og man kan virkelig ikke ta noe av det hun sier seriøst. 

Det kommer «senere» 💬

Skrevet

Ser hun har laget et nytt innlegg på Instagram og. Litt morsomt at hun har likt alle kommentarene, utenom den ene som spør om hva som har skjedd🙄

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, krenkelser, avsporing og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man kan kalle det å fjerne forstoppelse for lang operasjon??

• Liker 10
Skrevet

Viss man skal i narkose / operere da skal man vel ikke spise eller drikke på 6 timer, og skal man ikke på overvåking etter en operasjon ??  Vill bare si god bedring…

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk helt vondt inni meg da hun fortalte at hun har slitt med magen siden hun var liten, fordi hun holdt igjen og ikke turte å gå ut av rommet for å gå på do da moren var ruset. Helt hjerteskjærende 💔🥺

• Liker 5
  • Hjerte 5
Skrevet
Omg21 skrev (5 minutter siden):

Viss man skal i narkose / operere da skal man vel ikke spise eller drikke på 6 timer, og skal man ikke på overvåking etter en operasjon ??  Vill bare si god bedring…

Hvis det er akutt så kan man ikke la vær å operere/ legges i narkose fordi man har spist noe etter de 6 timene man egentlig skal faste.

• Liker 4
Skrevet
Tvillingsjel skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk helt vondt inni meg da hun fortalte at hun har slitt med magen siden hun var liten, fordi hun holdt igjen og ikke turte å gå ut av rommet for å gå på do da moren var ruset. Helt hjerteskjærende 💔🥺

Ja, enig! Hun virker som en tøff dame tross alt hun har vært gjennom. Må være slitsomt med alle innleggelsene på sykehus. 2 innleggelser siden januar sa hun😔

• Liker 3
Skrevet
Trudeluttentutten skrev (1 minutt siden):

Ja, enig! Hun virker som en tøff dame tross alt hun har vært gjennom. Må være slitsomt med alle innleggelsene på sykehus. 2 innleggelser siden januar sa hun😔

Enig med deg. Hun har vært gjennom masse ingen fortjener å oppleve. 💔

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet
Chroma skrev (7 timer siden):

Aner ikke.. Var jo hun selv som sa det på snap.

Man kan ikke bestille en ambulanse. 

Man kan ringe 113

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes det er forferdelig å lese at enkelte bagatelliserer barndommen til Stine og mener at den "ikke var så ille" som hun fremstiller den som. Hvordan vet dere det? Jeg ser noen skriver at de vet fordi de har vært venninne med henne tidligere. Vel. Mange ganger er hendelser som vold, overgrep og forsømmelse veldig vanskelig for omverdenen å fange opp. Ting som skjer bak husets fire vegger er ofte ikke synlige for andre. Så selv om kanskje du var venninne med Stine og ikke oppfattet situasjonen som så alvorlig, så vet du ikke. Vær forsiktig med hva du sier. Du vet ikke. Bare Stine vet hvor galt det har vært.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Tvillingsjel skrev (48 minutter siden):

Jeg synes det er forferdelig å lese at enkelte bagatelliserer barndommen til Stine og mener at den "ikke var så ille" som hun fremstiller den som. Hvordan vet dere det? Jeg ser noen skriver at de vet fordi de har vært venninne med henne tidligere. Vel. Mange ganger er hendelser som vold, overgrep og forsømmelse veldig vanskelig for omverdenen å fange opp. Jeg hadde tidligere en god venninne. Jeg mistenkte at det var noe som "ikke stemte". Hun hadde reaksjoner som jeg tolket som traumereaksjoner og jeg hadde en magefølelse på "noe". Fra utsiden virker det, derimot, ikke så galskap. Ikke før det fremkom groteske detaljer om en grusom barndom , og det var inn på krisesenter. Ingen så. Ingen visste. Bare venninnen selv, og søsknene visste. Ikke engang vi, hennes nærmeste venninner, hadde den fjerneste anelse. Ting som skjer bak husets fire vegger er ofte ikke synlige for andre. Så selv om kanskje du var venninne med Stine og ikke oppfattet situasjonen som så alvorlig, så vet du ikke. Jeg ante ikke og nå er venninnen min sporløst forsvunnet. Vær forsiktig med hva du sier. Du vet ikke. Bare Stine vet hvor galt det har vært.

Tingen er at hun åpentlyst lyver om så mye. Hun forandrer historier gang på gang, da hun tydeligvis ikke husker hva hun har sagt. Hvorfor skal folk plutselig begynne å tro på alt hun sier? Det krever lang tid å få tilbake folks tillit. Å rope ulv ulv gang etter gang er kanskje grunnen til at hun ble avvist av 113 første gang hun ringte også...hvis det stemmer at hun ble avvist da....

Hun har nok proppa seg full av avføringsmidler, og da får man vondt i magen/blir syk. 

Og det er temmelig provoserende å se all dritten hun putter i seg, både fast og flytende føde, for så å klage på vondter, byller, hodepine, dårlig mage, trøtthet, slitenhet osv. Og man trenger ikke ha IBS for at magen/kroppen skal reagere negativt på dette. Energidrikke, brus, sjokolade, smågodt, osteloff og pommes frites bryter ned kroppen, det skjønner til og med en 8åring. Men hun har tydeligvis ikke lært, da hun fyller opp magen med sjokolade allerede på sykehuset. Og når hun kommer hjem lager hun fløtegratinerte poteter, altså en middag full av fett. Har hun ikke lært noe??? Eller går hun for enda en sykehustur pga vondt i magen? Dama trenger seriøst hjelp, både av psykiatrien og kostholdsekspert.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
Brumundaline skrev (13 minutter siden):

Tingen er at hun åpentlyst lyver om så mye. Hun forandrer historier gang på gang, da hun tydeligvis ikke husker hva hun har sagt. Hvorfor skal folk plutselig begynne å tro på alt hun sier? Det krever lang tid å få tilbake folks tillit. Å rope ulv ulv gang etter gang er kanskje grunnen til at hun ble avvist av 113 første gang hun ringte også...hvis det stemmer at hun ble avvist da....

Hun har nok proppa seg full av avføringsmidler, og da får man vondt i magen/blir syk. 

Og det er temmelig provoserende å se all dritten hun putter i seg, både fast og flytende føde, for så å klage på vondter, byller, hodepine, dårlig mage, trøtthet, slitenhet osv. Og man trenger ikke ha IBS for at magen/kroppen skal reagere negativt på dette. Energidrikke, brus, sjokolade, smågodt, osteloff og pommes frites bryter ned kroppen, det skjønner til og med en 8åring. Men hun har tydeligvis ikke lært, da hun fyller opp magen med sjokolade allerede på sykehuset. Og når hun kommer hjem lager hun fløtegratinerte poteter, altså en middag full av fett. Har hun ikke lært noe??? Eller går hun for enda en sykehustur pga vondt i magen? Dama trenger seriøst hjelp, både av psykiatrien og kostholdsekspert.

På Insta; jeg blir borte fra some noen dager nå 😅

På snapp; kort fortalt 😅 Blablabla....

• Liker 15
Skrevet
Tvillingsjel skrev (På 8.4.2022 den 22.49):

Hva faen er det jeg leser her? Hvem er dere til å nedgradere og bagatellisere andres traumer?

DETTE. DETTE er årsaken til at jeg ikke kommer til å kjøre sak mot barnevernet, selv om jeg har en jurist som omtaler det jeg har vært utsatt for som total omsorgssvikt. Det var snakk om at de sendte et nylig hjerteoperert spedbarn hjem med en psykotisk omsorgsperson og rusavhengig omsorgsperson, hvor det til slutt gikk så langt at de var redd jeg i verste fall skulle bli drept.

Jeg er skadet for livet, og skulle vært tatt ut mye før, men jeg orker rett og slett ikke kampen hvis barndommen min skal bli avvist i tillegg. Det er vondt nok fra før.

Det Stine har opplevd skal INGEN barn oppleve. Hun har opplevd omsorgssvikt. Hun har vokst opp uten en trygg havn. Hun har blitt vitne til at mor var døddrukken. Ikke bare full, men døddrukken. Hun har blitt slått og voldtatt. Før noen kritiserer voldtektsbegrepet: Det er voldtekt når det hun beskriver skjer med et barn under 14 år.

Det er grovt. Det er hinsides alvorlig. Det skal aldri skje, og hjertet mitt gråter for alle barn som vokser opp som dette.

Her er det mange som har sviktet. At far lagde avtaler med mor, og lot Stine vokse opp i dette, ja, da skulle barnevernet plassert henne i fosterhjem. Når begge foreldre svikter er det barnevernets ansvar at barnet får god omsorg. Dette ansvaret tok ikke barnevernet.

Og uansett hvem som har gjort hva. Det vet ikke jeg. Det jeg vet er at dette aldri er et barns ansvar eller skyld. Stine var et forsvarsløs barn oppi dette. 

Måtte hun få oppreisning og erstatning. Hun fortjener at de som har sviktet henne må stå til rette for det. Hun fortjener en avslutning og en beklagelse, selv om ingen beklagelser i verden veier opp for en ødelagt barndom.

Det som har skjedd skal uansett plasseres hos de skyldige. Stine var uskyldig. Det var ikke noe hun kunne ha gjort fra eller til for å forhindre det.

Og det hun, og mange har opplevd, må aldri aldri unnskyldes eller bagatelliseres!! Aldri!  ❤️❤️

Enig ❤️❤️❤️

Jeg har også vokst opp i sånne omgivelser. Skal lage sak, men det krever så sinnssykt mye og er så ufattelig tungt. Håper du en dag bestemmer deg for å gjøre krav på det du har tapt også. Og jeg selv. Det er tungt. Masse lykke til uansett ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (På 8.4.2022 den 23.22):

Enig. Det er på ingen måte Stine sin skyld at hun har vokst opp slik. Det var de voksne rundt henne som hadde ansvar for å ivareta henne.

Jeg er ikke enig med Stine i alt. Jeg har også vært kritisk til enkelte ting hun har sagt og gjort, men i denne saken støtter jeg henne fullt ut! Det er klart hun skal ha oppreisning. Det er klart saken er alvorlig nok.

Noen vil sikkert si "tenk på flyktningene i Syria / Ukraina, de har det mye verre" m.m. Stine har ikke vært i krig, sånn sett, men hun har levd i en krigssone hjemme.

Det er forsket på og bekreftet at traumer begått av omsorgspersoner er de som oftest setter aller mest spor. Krigsofre opplever krig og tortur av fremmede, men har ofte en trygg havn hos foreldre. Barn, traumatiserte av foreldre, opplever krig og tortur av de aller nærmeste. De som skulle ha elsket, beskyttet og vært en trygg base. 

Når hjemmet blir en krigssone, hjemmet som skal være en trygghet, er det katastrofalt. For barnet har ingen sted å flykte. Det er ikke som at det er på flukt fra en fiende, med en trygg mamma og pappa. I disse sakene er det foreldrene selv som er fienden og trusselen, og barnet har da ingen steder å gå for å søke trygghet hvis de voksne rundt ikke redder barnet fra grusomhetene.

Takk som sier dette ❤️ få forstår. Det er så enormt ødeleggende å vokse opp slik.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
FrkZ skrev (På 9.4.2022 den 0.00):

Joda! Har selv hatt på rumpa. Og i ansiktet har jeg hatt mye akne, og store cystiske som har laga mye arr.  Gått på iso to ganger. Kan være at det er pga Hs hun får det i ansiktet. Men da burde hun iallefall passe på at huden får puste. Trigger det noe voldsomt med den sminken hun bruker. Og når hun itillegg sover med den.. ja, det er å be om trøbbel. Hadde jeg lagt meg med den sminken hun bruker, så hadde jeg hatt minst 40 nye kviser neste dag. Helt vilt at hun ikke har mer egentlig🤪

Ja, ser den 😅 svarte mer på at det kan dukke opp mange flere steder enn lyske og armhule. Jeg suger på å fjerne sminke på kvelden selv (pga energi og psyke, ikke fordi jeg ikke gidder bare), så skal ikke klage på akkurat det, men bruker til gjengjeld ekstremt lite i forhold.

• Liker 1
Skrevet
Gresshoppa skrev (På 9.4.2022 den 11.08):

Dagens😂

Ja, det synes du nok. Hva i all verden, liksom... 🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...