Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Syrinia skrev (1 time siden):

Jo,legevakta hadde vel innsyn,men ikke det legekontorer som hun skulle bli oppringt fra.

Hvordan kan legekontoret hun skulle bli oppringt fra ikke se journalene hennes ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hønemor74 skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan legekontoret hun skulle bli oppringt fra ikke se journalene hennes ? 

Ringer hun rundt til andre legekontor enn fastlegen sitt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Vanilje70 said:

Ringer hun rundt til andre legekontor enn fastlegen sitt da?

Ja, fordi legesenteret hennes stengte en periode grunnet ferie mener jeg hun sa. Her også samarbeider legekontorene om slik i ferien.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (38 minutter siden):

Å der fløy det en ny tusenlapp i garn..... 

Hun tror det er greit å bruke penger på ting man har lyst på fordi det er på salg/tilbud. For vanlige folk med budsjett og middels inntekt er det ikke sånn det fungerer. 

Prøvde seg et øyeblikk med at det skulle bli minst 1, kanskje 2, julegaver, men så kom det jo fram at det var til Påfugljakke. Mulig jeg har misforstått, men det var sånn jeg oppfattet det. 

Og vi som strikker vet at garn er på tilbud ganske jevnlig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (38 minutter siden):

Hun tror det er greit å bruke penger på ting man har lyst på fordi det er på salg/tilbud. For vanlige folk med budsjett og middels inntekt er det ikke sånn det fungerer. 

Prøvde seg et øyeblikk med at det skulle bli minst 1, kanskje 2, julegaver, men så kom det jo fram at det var til Påfugljakke. Mulig jeg har misforstått, men det var sånn jeg oppfattet det. 

Og vi som strikker vet at garn er på tilbud ganske jevnlig. 

Forbruket samsvarer ikke med advokatutgifter. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Spleis ❤️

Latterlig opplegg.. å det er ikke tvil i at hun leser her inne, så hun er fult klar over at folk grubler å lurer på det at hun ikke betaler… hadde hun betalt, hadde hun lagt fram bevis! Men det er nokk ikke noe bevis😉

ser at «tråden er ryddet»… Hva var det som var skrevet som var galt nå?? Noen som er fryktelig hårsåre her inne tror jeg! Lurer på hvem det er🧐🤔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (20 timer siden):

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Måne, admin.

Det er bra du følger med her og rydder opp! 👌

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (7 timer siden):

Latterlig opplegg.. å det er ikke tvil i at hun leser her inne, så hun er fult klar over at folk grubler å lurer på det at hun ikke betaler… hadde hun betalt, hadde hun lagt fram bevis! Men det er nokk ikke noe bevis😉

ser at «tråden er ryddet»… Hva var det som var skrevet som var galt nå?? Noen som er fryktelig hårsåre her inne tror jeg! Lurer på hvem det er🧐🤔

Klart oppegående admins rydder når folk sprer rykter som er direkte æreskrenkende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe galt i å kjøpe garn, på salg eller til normal pris. Men.. Når man «tigger» penger på spleis til dyre advokat regninger, så kan man ikke unne seg slik, selvom det er gaver, mener jeg. Da handler det om prioriteringer. Og man burde heller bruke den 1000 lappen, eller hva enn hu har gitt for garnet mm, til advokatregninger. 
Forbruker hennes samsvarer ikke med noen som trenger penger via spleis til å dekke disse regningene. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (1 time siden):

Er ikke noe galt i å kjøpe garn, på salg eller til normal pris. Men.. Når man «tigger» penger på spleis til dyre advokat regninger, så kan man ikke unne seg slik, selvom det er gaver, mener jeg. Da handler det om prioriteringer. Og man burde heller bruke den 1000 lappen, eller hva enn hu har gitt for garnet mm, til advokatregninger. 
Forbruker hennes samsvarer ikke med noen som trenger penger via spleis til å dekke disse regningene. 

Amen!!👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu der har penger nokk til å dekke sine egne regninger, det er det ikke tvil om! Det er snakk om hva man prioriterer å legge penger i..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun gjest på en annen snap, å jeg blir faktisk flau… Jeg klarer ikke å se på!🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Nå er hun gjest på en annen snap, å jeg blir faktisk flau… Jeg klarer ikke å se på!🙈

Som hun spiller og overdriver nå🙈 det er så pinlig! Jeg orker heller ikke å se på😳🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt Stine i snart ett år. Etter en i fanskaren hennes «reklamerte» for henne. Hun faller bare mer og mer igjennom. Falskere person skal du lete lenger etter. Jeg har møtt på henne i butikken et par ganger. Mølla og CC. Hun var direkte frekk mot ekspeditøren den ene gangen. Og hvordan hun tigger penger, og bruker penger, og sitter pillefjern på snap.. Jeg orker ikke🙈😕

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 timer siden):

Lurer på hvem hun tror hun er,falskt som fy..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (9 minutter siden):

Lurer på hvem hun tror hun er,falskt som fy..

Hun skal kapre nye ofre tydeligvis.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (På 12.8.2021 den 11.57):

Stine er vel sikkert selv gjemt bak en av profilene her inne vil jeg tro

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...