Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oljeklyx har ikke veldig stor risiko. 
Nå ødela jeg all spenningen her. 
Angstanfall, sjekker hjertet, oljeklyx.. 

Sorry, Stine..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Chroma
Skrevet
Frøken_ida skrev (7 minutter siden):

Oljeklyx har ikke veldig stor risiko. 
Nå ødela jeg all spenningen her. 
Angstanfall, sjekker hjertet, oljeklyx.. 

Sorry, Stine..

Hun ble jo operert? Klyx er da ingen operasjon. 

Skrevet

Jeg er helt sjokka over hva folk kan ha utav seg her..JA man kan gå fra «partystemning» til i hui og hast bli sendt til akutten i ambulanse,been there,done that flere ganger(pga hjerte) Om det er forstoppelse hun sliter med,er det alvorlig nok,det kan bli tarmslyng og i verste fall død..Stine vet sikkert utmerket godt om sin egen helsesituasjon. At hun deler ALT,er sikkert hennes måte å takle alt på da? Vi vet ikke..Vi er alle forskjellige. Les siste innlegg på insta…hjertet mitt blør for barn som vokser opp slik❤️

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Chroma skrev (8 minutter siden):

Hun ble jo operert? Klyx er da ingen operasjon. 

Operert for? 

Skrevet
Frøken_ida skrev (3 minutter siden):

Operert for? 

Tipper tarmslyng……

Skrevet
Polarpuma skrev (9 timer siden):

Ja og hvordan kan man ha ork til å snappe fra sygesenga på akutten? Havna selv på sykehus i fjor, og de eneste jeg ringte var mamma og pappa. Men Stine er sånn at alt skal kringkastes, alle må se henne. Og hvis hun klager på at folk skriver, så er det jo enda dummere å kringkaste at hun ligger der.

Samme her. Jeg fikk kontakta mine nærmeste, telefon og snap var det siste jeg tenkte på, og brydde meg om. Gjorde heller ikke noe stort ut av det i etterkant heller, få som veit. 

Er jo ikke «vits» være syk om alle ikke skal vite det… 

Men fruen må dele med alle. Du kan tro det blir morgenlevering, blomster og pakker på døra fremover. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Gresshoppa skrev (15 minutter siden):

Tipper tarmslyng……

Jeg har vært akuttinnlagt med tarmslyng/illeus en gang, og jeg kan love deg at har man tarmslyng så har man så sterke smerter at man vet ikke oppned på seg selv…..man klarer i allefall ikke ligge å oppdatere snap og insta i påvente av operasjon. Tarmslyng er helt ekstremt, og det kan være dødelig. Feks så døde Finn Christian Jagge (Finken) av det. Stine sa også at hun sikkert får hjem igjen i dag. Man blir ikke utskrevet dagen etter en tarmslyng 

Mange kaller på folkemunne alle slags inngrep der man er sedert for en operasjon. Mange med traumer kan få enkle inngrep i narkose på bakgrunn av forhistorien. Feks full tømming med oljeklyster i en lett narkose. 

Datteren min feks må pga en autoimmun tarmsykdom regelmessig få utført koloskopi, og hun får det utført i en lett narkose. Da hun var lita så sa hun alltid at hun hadde operert, men hun hadde jo ikke det, det var fullt ut et inngrep gjort i narkose. Men for henne så føltes det sikkert som en operasjon pga narkosen. Måtte faste, operasjonssalen, anestesilege, operasjonsykepliere, veneflon, oppvåkning etter narkose osv osv 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
FrøkenFarao skrev (30 minutter siden):

Jeg er helt sjokka over hva folk kan ha utav seg her..JA man kan gå fra «partystemning» til i hui og hast bli sendt til akutten i ambulanse,been there,done that flere ganger(pga hjerte) Om det er forstoppelse hun sliter med,er det alvorlig nok,det kan bli tarmslyng og i verste fall død..Stine vet sikkert utmerket godt om sin egen helsesituasjon. At hun deler ALT,er sikkert hennes måte å takle alt på da? Vi vet ikke..Vi er alle forskjellige. Les siste innlegg på insta…hjertet mitt blør for barn som vokser opp slik❤️

Noen her har ingen skrupler hva de kan finne på å skrive 😳

• Liker 5
Skrevet

Så fruen gikk fra operasjon til å snappe om det på ca 2-3 timer, med stor vekt på at undersøkelser var vanskelig pga traumer, hun var sliten og hun orket ikke meldinger…

Hun tar kaka.

Og i løpet av alle disse oppdateringene så vet hun at det er en ting alle lurer på og det er hva hun er inne til operasjon for. Men nei det nevner hun ikke med et ord.

Og den ENESTE grunnen til det er at hun ELSKER sympati og at folk spekulerer i hva det er. Og jo mindre hun sier om hva det er jo verre tror folk det er. Noe som igjen betyr sympati, støtte og meldinger (som hun ikke ville ha).

Herrefred.

Og ja, jeg tillater meg å skrive og kommentere hennes tilstand da hun SELV setter fokus på det og tydelig ønsker nettopp dette.

For hadde hun faktisk ønsket ro hadde hun holdt kjeft. Ingen hadde fått med seg at hun var på sykehus bortsett fra de nærmeste. INGEN! Men nei hun måtte snappe om det. «Legen sier det er risiko men det går nok bra….».

Noe som forteller meg at hun overdriver noe enormt. All innsats for å få mest mulig sympati, følgere og morgenleveringer. Alternativt er hun faktisk alvorlig syk, men da viser hun at hun overhode ikke evner å prioritere det hun faktisk trenger. Ro..

Og hvor er familien oppi alt dette? Har hun reflektert ett eneste sekund på hvordan det er for familien at hun kringkaster til hele verden at hun er dårlig, det er alvorlig og hun skal opereres? At vennene til barna hennes får dette med seg? Vennene til samboer? Og at de midt oppi at moren/samboer er så dårlig og må opereres vil oppleve folk som tar kontakt om spør om hva som skjer…

Hun har ikke reflektert over det ett sekund. For HUN skal ha oppmerksomhet. Hun skal ha sympati. Drit i alle andre. Dronninga fra Brumunddal skal opp og frem!

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet
skruf skrev (13 minutter siden):

Jeg har vært akuttinnlagt med tarmslyng/illeus en gang, og jeg kan love deg at har man tarmslyng så har man så sterke smerter at man vet ikke oppned på seg selv…..man klarer i allefall ikke ligge å oppdatere snap og insta i påvente av operasjon. Tarmslyng er helt ekstremt, og det kan være dødelig. Feks så døde Finn Christian Jagge (Finken) av det. Stine sa også at hun sikkert får hjem igjen i dag. Man blir ikke utskrevet dagen etter en tarmslyng 

Mange kaller på folkemunne alle slags inngrep der man er sedert for en operasjon. Mange med traumer kan få enkle inngrep i narkose på bakgrunn av forhistorien. Feks full tømming med oljeklyster i en lett narkose. 

Datteren min feks må pga en autoimmun tarmsykdom regelmessig få utført koloskopi, og hun får det utført i en lett narkose. Da hun var lita så sa hun alltid at hun hadde operert, men hun hadde jo ikke det, det var fullt ut et inngrep gjort i narkose. Men for henne så føltes det sikkert som en operasjon pga narkosen. Måtte faste, operasjonssalen, anestesilege, operasjonsykepliere, veneflon, oppvåkning etter narkose osv osv 

Tenkte det måtte være rimelig akutt. Men er man dronninga av Dala og flinkere til å stille diagnoser enn alle overleger her i verden, så får man vel raskt akutthjelp🤦🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Sunnmøre skrev (16 minutter siden):

Noen her har ingen skrupler hva de kan finne på å skrive 😳

Nei Stine viser virkelig mangel på skrupler her nå.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Gjest Polarpuma
Skrevet
8 hours ago, Tvillingsjel said:

Dere som mener at hele "seansen" er fake og skuespill: Ingen blir innlagt uten grunn. Leger leger ikke inn pasienter, verken på psykiatrisk eller i somatikken, hvis det ikke er behov for det. Kapasiteten er sprengt fra før. Alle som er der er der av en grunn.

Dette stemmer ikke. Det finnes mennesker som er innlagt/blitt operert uten grunn. Les om Münchausen og Münchausen by Proxi. Det er veldig vanskelig for leger og helsepersonell å avvise en person som sier at de er alvorlig syk/smerter. De må i det minste undersøkes. 

Skrevet

God morgen godtfolk 🐣 

I dag lurer jeg på to ting:

1. Hvor mye skal frua melke denne situasjonen?

2. Hvor sinnsykt frustrert man kommer til å bli i løpet av dagen på grunn av dette vannvittige sirkuset?

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Nussepus skrev (10 timer siden):

Hun vet vel bedre enn legene hun. 

Og det vet legene vil jeg tro. 

• Liker 3
Skrevet

Ser en snap med «ferdig» på fra i natt som sikkert skal tolkes for seerne som at operasjonen er ferdig. «Operasjonen» tenker jeg vi kaller det. Hun ønsker etter egen uttalelse ikke meldinger fordi situasjonen er såpass dramatisk. Men…hun snapper likevel hele tiden. Hun er visst med tanke på bildet heller ikke på oppvåkning etter operasjonen sin. Merkelig det der? 
En annen ting…jeg har vel omtrent ikke sett henne uten sminke før men denne gang fjerner hun før hun ringer ambulanse? Og pakker en bag? Hvis man er såpass dårlig at man ikke kan bli kjørt engang men må ringe 113 - så prioriterer man kanskje ikke å fjerne sminke??

• Liker 22
  • Nyttig 4
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
38 minutter siden, nomore82 said:

Så fruen gikk fra operasjon til å snappe om det på ca 2-3 timer, med stor vekt på at undersøkelser var vanskelig pga traumer, hun var sliten og hun orket ikke meldinger…

Hun tar kaka.

Og i løpet av alle disse oppdateringene så vet hun at det er en ting alle lurer på og det er hva hun er inne til operasjon for. Men nei det nevner hun ikke med et ord.

Og den ENESTE grunnen til det er at hun ELSKER sympati og at folk spekulerer i hva det er. Og jo mindre hun sier om hva det er jo verre tror folk det er. Noe som igjen betyr sympati, støtte og meldinger (som hun ikke ville ha).

Herrefred.

Og ja, jeg tillater meg å skrive og kommentere hennes tilstand da hun SELV setter fokus på det og tydelig ønsker nettopp dette.

For hadde hun faktisk ønsket ro hadde hun holdt kjeft. Ingen hadde fått med seg at hun var på sykehus bortsett fra de nærmeste. INGEN! Men nei hun måtte snappe om det. «Legen sier det er risiko men det går nok bra….».

Noe som forteller meg at hun overdriver noe enormt. All innsats for å få mest mulig sympati, følgere og morgenleveringer. Alternativt er hun faktisk alvorlig syk, men da viser hun at hun overhode ikke evner å prioritere det hun faktisk trenger. Ro..

Og hvor er familien oppi alt dette? Har hun reflektert ett eneste sekund på hvordan det er for familien at hun kringkaster til hele verden at hun er dårlig, det er alvorlig og hun skal opereres? At vennene til barna hennes får dette med seg? Vennene til samboer? Og at de midt oppi at moren/samboer er så dårlig og må opereres vil oppleve folk som tar kontakt om spør om hva som skjer…

Hun har ikke reflektert over det ett sekund. For HUN skal ha oppmerksomhet. Hun skal ha sympati. Drit i alle andre. Dronninga fra Brumunddal skal opp og frem!

Det er ikke første gangen hun havner i ambulanse og sykehus og snapper fra sykesenga om blålys og smerter. Men som du sier, hun vil ikke fortelle årsaken til at hun ligger der. Dette har vi sett gjentagende ganger. Fordi da holder det jo på spenningen. 

i fjor påske var hun også på skitur og på hytta. Neste var at hun lå på sykehus hun snappet masse fra sykehuset og det velter det inn med meldinger, sa hun. Så sa hun også at hun ikke “var klar” for å fortelle om hva hun var innlagt for.

Jeg tror at hun er veldig syk ja, men ikke for det hun er innlagt for. Og hvis hun virkelig er syk for det hun er innlagt for, så er det ikke så rart at folk ikke tror på henne lenger. Dette er historien om Peter og Ulven.

Håper hun får den riktige hjelp. Tenker på familien hennes, som lever oppi dette kaoset.🥺

Endret av Polarpuma
Gjest Polarpuma
Skrevet
27 minutter siden, Gresshoppa said:

Tenkte det måtte være rimelig akutt. Men er man dronninga av Dala og flinkere til å stille diagnoser enn alle overleger her i verden, så får man vel raskt akutthjelp🤦🏼‍♀️

Ekstremt god til å snakke for seg. Forstår godt at mange faller for henne. Det gjorde jeg også i starten. 

Skrevet
Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Ekstremt god til å snakke for seg. Forstår godt at mange faller for henne. Det gjorde jeg også i starten. 

Jeg også. Men glad for at jeg etterhvert skjønte hvordan ting lå an.

• Liker 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
23 minutter siden, Minipilla said:

Ser en snap med «ferdig» på fra i natt som sikkert skal tolkes for seerne som at operasjonen er ferdig. «Operasjonen» tenker jeg vi kaller det. Hun ønsker etter egen uttalelse ikke meldinger fordi situasjonen er såpass dramatisk. Men…hun snapper likevel hele tiden. Hun er visst med tanke på bildet heller ikke på oppvåkning etter operasjonen sin. Merkelig det der? 
En annen ting…jeg har vel omtrent ikke sett henne uten sminke før men denne gang fjerner hun før hun ringer ambulanse? Og pakker en bag? Hvis man er såpass dårlig at man ikke kan bli kjørt engang men må ringe 113 - så prioriterer man kanskje ikke å fjerne sminke??

Tenke på det samme. Synes dette ligner påsken i fjor på en prikk.

Skrevet

Når jeg har lakt i narkose. Så er jeg ikke oppe å går på beina med engang, og heller ikke rett på mat. Man er jo gjerne sløv noen timer og vil bare sove?

• Liker 9
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...