Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Pluss væske. Lurt etter kun monster, iste og kaffe. 

Ja, kroppen hennes er nok veldig dehydrert etter det hun har hatt i seg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser hun ligger med EKG. Så sikkert hjertebank eller no sånt. Her går det fra danseshow på kjøkkenet til utmattet og sminkeløs på null komme niks.

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Veldig vanlig med blodtrykksfall etter en har inntatt avføringsmidler. Det kan opplevelses heftig med hjertebank og kvalme. Som regel helt ufarlig, men veldig ubehagelig. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Går fort fra full pupp med russemusikk ,full fres til halvdød på sykehuset 🤷‍♀️
Dramarama?

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Veldig merkelig å lage, ikke bare én, men to snaps fra sykehuset med budskap om man er "så sliten vær så snill å ikke send meg melding" 🙄 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
snurk skrev (2 minutter siden):

Veldig merkelig å lage, ikke bare én, men to snaps fra sykehuset med budskap om man er "så sliten vær så snill å ikke send meg melding" 🙄 

Frøken drama👸🏼

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
snurk skrev (7 minutter siden):

Ikke sant. Hva med å bare ikke legge ut noe. Ingen hadde trengt å vite at hun var der i det hele tatt 😅

• Liker 21
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, Lillemor1982 said:

Blir stjerner i øya og detaljerte oppsummeringer i kjølvannet av denne hendelsen... garantert 🤷‍♀️

Hva er det som har skjedd nå?

Skrevet
Clara80 skrev (58 minutter siden):

Ser hun ligger med EKG. Så sikkert hjertebank eller no sånt. Her går det fra danseshow på kjøkkenet til utmattet og sminkeløs på null komme niks.

Dette!

At folk ikke gjennomskuer oppførselen hennes. Kommer sikkert masse unnskyldninger fra forsvarerne hennes om hvordan hun kan gå fra partystemning til innleggelse på kort tid 🤦🏻‍♀️

• Liker 12
  • Nyttig 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
Just now, bygdefruen said:

Dette!

At folk ikke gjennomskuer oppførselen hennes. Kommer sikkert masse unnskyldninger fra forsvarerne hennes om hvordan hun kan gå fra partystemning til innleggelse på kort tid 🤦🏻‍♀️

Er hun på sykehuset nå igjen? Hvor mange ganger har det ikke skjedd? Og det går jo alltid bra til sist. Har litt sånn “ulv ulv” følelse.

Skrevet

Bare jeg som ikke skjønner hvorfor hun skal ha operasjon nå? Hmm 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ligger å venter på operasjon sier hun. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Flettfrid said:

Ligger å venter på operasjon sier hun. 

Dette har hun sagt før, og det ble ingenting av… 

Gjest Heeipådeg
Skrevet

Folk som legger ut på snap at dem er på sykehuset.... for å så klage på meldinger... hvor dum er du??. Lavær og si noe. Informer dem som trenger det, ferdig med den saken.... 

Blir så oppgitt🤯

Skrevet (endret)
nomore82 skrev (På 16.4.2022 den 17.25):

Men å forklare dette med vann med at det er traumerelatert er vel like mye tro som alt annet?

Ja,

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 minutt siden, Heeipådeg said:

Folk som legger ut på snap at dem er på sykehuset.... for å så klage på meldinger... hvor dum er du??. Lavær og si noe. Informer dem som trenger det, ferdig med den saken.... 

Blir så oppgitt🤯

Ja og hvordan kan man ha ork til å snappe fra sygesenga på akutten? Havna selv på sykehus i fjor, og de eneste jeg ringte var mamma og pappa. Men Stine er sånn at alt skal kringkastes, alle må se henne. Og hvis hun klager på at folk skriver, så er det jo enda dummere å kringkaste at hun ligger der.

Skrevet (endret)
Tvillingsjel skrev (9 minutter siden):

Ja, Det var en merkelig slutning å trekke. Jeg har traumelidelse selv, og kan ikke helt se hvordan vann kan trigge? Altså med mindre man har et traume med vann, men da vil vel all væske trigge, muligens?

Poenget er at det KAN være relatert til traumer, ikke at alle med traumer har det. Hva som er årsaken hos Stine vet bare hun. Var ment som en opplysning fra min side til dem som ikke har kunnskap om/erfaring med traumer at sånne spesifikke ting kan være knytta til det (ikke at det MÅ være!) 

Vi har alle ulik historikk, ulike opplevelser, selv om vi har en felles diagnose. Jeg har selv spesifikke opplevelser knytta til vann som gjør det vanskelig, har vært innlagt med flere som har problemer med dette enten pga spesifikke opplevelser med vann eller triggere assosiert med dette.  Og nei, all væske trigger ikke, det er vann som er hovedproblemet av ulike årsaker. For andre igjen vil væskeinntak generelt være problem. Vi er ulike. På Samme måte har flere jeg kjenner med spiseforstyrrelser fått trøbbel med vann pga høyt inntak/misbruk m.m. og så fikser de det overhodet ikke. Jeg klarer ikke drikke te lenger pga høyt forbruk/misbruk gjennom 10 år, brekker meg bare av lukta. 
Jeg svarte altså en som skrev «liker ikke vann?!», og var ment som en opplysning som alternativ til «liker ikke», vedkommende svarte jo også at hun ikke var klar over det. Drit i å dra det helt ut av proporsjoner da. Og at du ikke har problemer med vann pga traumer sier like lite som at jeg ikke har problemer med x og y pga traumer selv om du har problemer med x og y. Traumehistorikk og triggere er variert. 

Endret av Kanin46
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Vis man skal operere, da skal man ikke tygge tyggis, så ut som hun hadde det i munnen.. 

men håper det går bra med henne da…

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enda en runde fra sykesenga😳😳 for å forklare IGJEN at hun ikke orker å svare på meldinger 🤦🏻‍♀️ 
………. og ….. operasjon??? For forstoppelse?? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Omg21 skrev (2 minutter siden):

Vis man skal operere, da skal man ikke tygge tyggis, så ut som hun hadde det i munnen.. 

men håper det går bra med henne da…

Hun vet vel bedre enn legene hun. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...