Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, Kanin46 said:

Dette kan faktisk være traumerelatert. Jeg heller klarer ikke drikke rent vann,til nød til medisiner. Kun sukkerfri brus og saft. Vet om flere som har det likens med både cPTSD og med spiseforstyrrelser 

Åå, det var jeg ikke klar over. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanin46 skrev (1 time siden):

Dette kan faktisk være traumerelatert. Jeg heller klarer ikke drikke rent vann,til nød til medisiner. Kun sukkerfri brus og saft. Vet om flere som har det likens med både cPTSD og med spiseforstyrrelser 

Eller rett og slett at hun ikke syns vann er godt, trenger ikke relatere alt til traumer. Jeg drikker også veldig lite vann, har ingen traumer som tilsier at jeg ikke skulle like det på noen måte. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Kanin46 skrev (1 time siden):

Det kan det helt sikkert. Alt kan knyttes til traumer hos ulike folk.

Men det kan være at hun bare ikke liker vann. Eller har et elendig kosthold. Eller bare kunnskapsløs når det gjelder hva all energidrikken gjør med henne.

Og så kan vi sikkert knytte mangel på kunnskap om kosthold til et traume og.

Av og til tar man bare dårlige valg.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
nomore82 skrev (19 minutter siden):

Men det kan være at hun bare ikke liker vann. Eller har et elendig kosthold. Eller bare kunnskapsløs når det gjelder hva all energidrikken gjør med henne.

🙏

• Liker 1
Skrevet
nomore82 skrev (17 minutter siden):

Og her velger man igjen og tro og ha fokus på at hun tar dårlige valg som med alt annet 🤷‍♀️ 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Og her velger man igjen og tro og ha fokus på at hun tar dårlige valg som med alt annet 🤷‍♀️ 

Men hun tar jo ufattelig mange dårlige valg. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

🤦🏼‍♂️

• Liker 1
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (5 minutter siden):

Men hun tar jo ufattelig mange dårlige valg. 

Har hun sagt noe ifht vann som det snakkes om her? 

Endret av Sharp75!
  • Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Tro? Hun dokumenterer jo ekstremt mye!

Dette er altså ei dame som dokumenterer hver eneste tur ut. Enten før hun skal ut, mens hun er ute eller når hun kommer hjem. Eller en kombinasjon. Hun dokumenterer til og med når hun bytter klær, hvor hun ofte (men ikke alltid) må påpeke hvor klesplagget er kjøpt og hvilken størrelse det er (barnestørrelse - viktig!). Og hun er svært nøye på å dokumentere alle vondtene hun har hatt, har eller er på vei til å få.

Veldig mye av hennes liv blir dokumentert av henne selv og lagt ut for alle å se.

Så når man da ser på alt det hun legger ut så er det lett å se dårlige valg. Mange dårlige valg spesielt rundt kosthold og trening. Eller mangel på. Det er jo ikke SÅ lenge siden hun tvang seg ut på en kveldstur etter at det ble kommentert her hvor lite hun beveget seg. Men påfølgende dårlig dag etterpå med mange vondter. Godt dokumentert både på kvelden og dagen etterpå.

Så er det naturligvis spekulasjon å kommentere at det er en sammenheng her. Det er jeg enig i. Men man trenger faktisk ikke være ernæringsekspert, treningsspesialist, rakettforsker eller det som værre er for å se at det er en veldig tydelig tjukk rød tråd mellom det hun putter i seg, mangel på aktivitet og mange av de plagene hun klager over. Spekulasjon? Joda, men jeg er rimelig sikker på at man treffer blink.

Hver gang.

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet
nomore82 skrev (8 minutter siden):

Dette er altså ei dame som dokumenterer hver eneste tur ut. Enten før hun skal ut, mens hun er ute eller når hun kommer hjem. Eller en kombinasjon. Hun dokumenterer til og med når hun bytter klær, hvor hun ofte (men ikke alltid) må påpeke hvor klesplagget er kjøpt og hvilken størrelse det er (barnestørrelse - viktig!). Og hun er svært nøye på å dokumentere alle vondtene hun har hatt, har eller er på vei til å få.

Veldig mye av hennes liv blir dokumentert av henne selv og lagt ut for alle å se.

Så når man da ser på alt det hun legger ut så er det lett å se dårlige valg. Mange dårlige valg spesielt rundt kosthold og trening. Eller mangel på. Det er jo ikke SÅ lenge siden hun tvang seg ut på en kveldstur etter at det ble kommentert her hvor lite hun beveget seg. Men påfølgende dårlig dag etterpå med mange vondter. Godt dokumentert både på kvelden og dagen etterpå.

Så er det naturligvis spekulasjon å kommentere at det er en sammenheng her. Det er jeg enig i. Men man trenger faktisk ikke være ernæringsekspert, treningsspesialist, rakettforsker eller det som værre er for å se at det er en veldig tydelig tjukk rød tråd mellom det hun putter i seg, mangel på aktivitet og mange av de plagene hun klager over. Spekulasjon? Joda, men jeg er rimelig sikker på at man treffer blink.

Hver gang.

Men allikevel tror man. Og h*n som kom med en forklaring angående vann, som blir diskutert nå, var en god forklaring. Enkelt og greit 🤷‍♀️ ikke verre enn det. Er det som er med tråden å akseptere at det kan være årsaksforklaringer, men her velger man automatisk å tro pga det du skriver. Da blir det ikke fakta, noe som mangler i denne tråden. 

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Men allikevel tror man. Og h*n som kom med en forklaring angående vann, som blir diskutert nå, var en god forklaring. Enkelt og greit 🤷‍♀️ ikke verre enn det. Er det som er med tråden å akseptere at det kan være årsaksforklaringer, men her velger man automatisk å tro pga det du skriver. Da blir det ikke fakta, noe som mangler i denne tråden. 

Men å forklare dette med vann med at det er traumerelatert er vel like mye tro som alt annet?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Tro? Det dokumenteres jo hver dag! 

• Liker 3
Skrevet
nomore82 skrev (6 minutter siden):

Men å forklare dette med vann med at det er traumerelatert er vel like mye tro som alt annet?

H*n kom med en årsaksforklaring, skrev ikke at det var det, at det kunne være, der er forskjellen. 

• Liker 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Tro? Det dokumenteres jo hver dag! 

Har ikke sett noe dokumentasjon på at hun ikke drikker vann for at hun tar dårlige valg 🤷‍♀️ 

• Liker 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
48 minutter siden, nomore82 said:

Hver gang.

Er man allergiker og besøker folk med hund, eller bare mååå forbi stallen og klappe hesten, så trigger det jo sykdom og vanskeligheter. Når det er fibromyalgi, så er sunt konsthold, trening og frisk luft de råd man gir for å bedre sykdommen. Unngå sukker og loff er en av de viktigste råd. Stine trigger sykdom hele tiden ved å kjøre i seg usunn mat, og den eneste mosjon hun får; er å løpe rundt på shoppingsenter. Dette har vi sett dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned. 

Skrevet
1 hour ago, Sharp75! said:

Har hun sagt noe ifht vann som det snakkes om her? 

Vi ser Sharp75! Vi ser. Og mange av oss vet, som tidligere bekjente you know…

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Linye skrev (5 minutter siden):

Vi ser Sharp75! Vi ser. Og mange av oss vet, som tidligere bekjente you know…

Jeg ser hva dere skriver. Men KG er og forblir et sladreforum hvor man kan nesten skrive presis hva man vil 🤷‍♀️ Jeg ser også og stusser over myyyyyye, men trenger vel ikke gå inn her å skrive dritt om noen for det eller? Enten man kjenner henne eller ikke?? 

Ja, det er ting man kan ta henne på, men det er liiiiiiiiten brøkdel. 

Om det er noen man ikke liker så går man inn hit og fyrer opp og slenger dritt om bekjente/tidligere bekjente? Det sier jo like mye om dem som Frua 🙄

Vi andre ser hvordan dere er mot Frua 🤷‍♀️ blir ikke rett for det, selv om hun er som hun er! Dere prøver å rettferdiggjør dere selv med hennes oppførsel....... 

• Liker 3
Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Sharp75! skrev (1 time siden):

Sharp75! skrev (31 minutter siden):

H*n kom med en årsaksforklaring, skrev ikke at det var det, at det kunne være, der er forskjellen. 

Å kom igjen da. Dette blir for dumt. Jeg skrev «kan», altså en mulig forklaring. Men allikevel går du etter det jeg skrev som ugreit, mens det noen andre skreiv var greit.

Fordi…?

• Liker 2
Skrevet
nomore82 skrev (7 minutter siden):

Å kom igjen da. Dette blir for dumt. Jeg skrev «kan», altså en mulig forklaring. Men allikevel går du etter det jeg skrev som ugreit, mens det noen andre skreiv var greit.

Fordi…?

Din siste setning, av og til tar man bare dårlig valg.

Er ikke spesifikt ditt innlegg, gjelder alle innlegg om vann. Ditt stod vel sist om vann, så det ble ditt som ble sitert. Må slutte å sitere ser jeg 🤷‍♀️

Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Din siste setning, av og til tar man bare dårlig valg.

Er ikke spesifikt ditt innlegg, gjelder alle innlegg om vann. Ditt stod vel sist om vann, så det ble ditt som ble sitert. Må slutte å sitere ser jeg 🤷‍♀️

Det var altså en generell bemerkning. For alt må ikke forklares med sykdom, traumer eller vondter. Helt friske mennesker med «normal barndom» kan altså helt ut av det blå ta dårlige valg.

Bemerkningen går direkte på det den andre brukeren skrev, hvor en prøver å forklare å ikke like vann med traumer. Det er og å tro minst like mye som annet her.

Men det synes du var greit.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...