Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usminka skrev (6 timer siden):

jeg å la merke til det. Den dama der må ha mye klær. Ikke ofte jeg har sett hu i de samme klæra. 😅🙈 Og gjør det veldig tydelig synes jeg, med å bytte 2-3 ganger om dagen. 😅 

Bare vent til trygda kommer, da blir det tur på new yorker 😉 Slår aldri feil. 

😂😂😂🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (3 timer siden):

Tror hun måtte levere han en gang og to når bhg hadde begrenset åpningstid. Og i går sa hun at det er pappaen som også pleier å ta lesestunden på kvelden. Er vel han (pappaen) som tar helger også. Synes hun engasjerer seg særdeles lite i barna. Ja, jeg vet at vi ikke ser alt på snap. Og det skal vi ikke heller. Men det får en jo til å undre..

Nei, hun får ikke noe årets mor stjerne av meg...

Så enig! Syns det virker som det er pappaen som gjør alt irundt ungen.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk 10 tabletter før helgen hvis jeg ikke husker feil . Nå et det vel snart tomt . Men hun er nok her inne å leser , eller så sender noen screenshot , så nå blir det nok stille på oppdatering på tablett fronten

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Mange har vært bekymra» med ett sikkelig crazy blikk! Ps, Kaffeskål!

Faktisk har dett blitt meget god underholding for meg og gubben, å se denne storyen på kveldstid. Trenger liksom ikke tv lenger .. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønemor74 skrev (9 timer siden):

Hun fikk 10 tabletter før helgen hvis jeg ikke husker feil . Nå et det vel snart tomt . Men hun er nok her inne å leser , eller så sender noen screenshot , så nå blir det nok stille på oppdatering på tablett fronten

Bare at hun kun får 10 tbl av megen forteller ganske mye. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (4 minutter siden):

Akkurat det er helt vanlig mtp at hun var på legevakt, da er det minstepakning så man har inntil man får av sin fastlege.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandarina30 skrev (13 minutter siden):

«Mange har vært bekymra» med ett sikkelig crazy blikk! Ps, Kaffeskål!

Faktisk har dett blitt meget god underholding for meg og gubben, å se denne storyen på kveldstid. Trenger liksom ikke tv lenger .. 

😂😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 minutter siden):

Akkurat det er helt vanlig mtp at hun var på legevakt, da er det minstepakning så man har inntil man får av sin fastlege.

Ja akkurat!! Veldig rart hyn må bruke legevakt for å få rp på tbl hun bruker til vanlig! Det forteller enda mere. Hvorfor fikk hun ikke av fastlegen sin montro🤔🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (2 minutter siden):

Ja akkurat!! Veldig rart hyn må bruke legevakt for å få rp på tbl hun bruker til vanlig! Det forteller enda mere. Hvorfor fikk hun ikke av fastlegen sin montro🤔🤔

Hvis man prøver å la tvilen komme til gode her, blitt tom rett oppi helga. Men på en annen side, lever man med så sterke smerter som hun sier så passer man på å ha. 
Var selv inne på en farlig vei der, men fikk heldigvis hjelp før det gikk for langt og har halvert smertestillende. 
Kjenner også derfor igjen måten å være på når man er i pillerus.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (28 minutter siden):

Hvis man prøver å la tvilen komme til gode her, blitt tom rett oppi helga. Men på en annen side, lever man med så sterke smerter som hun sier så passer man på å ha. 
Var selv inne på en farlig vei der, men fikk heldigvis hjelp før det gikk for langt og har halvert smertestillende. 
Kjenner også derfor igjen måten å være på når man er i pillerus.

Akkurat

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (34 minutter siden):

Trodde legevakta ikke skrev ut resepter.. Jeg har aldri fått oxy på resept av de, da må jeg inn til behandling eller så må jeg vente til legekontoret åpner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går fast på smertestillende å fornyer reseptene over nett når jeg begynner å blir tom. Er ikke fastlegen min til steder,så er det en annen lege der som sender reseptene til apoteket. Aldri noe problem. Hatt det sånn i mange år🙂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (1 time siden):

Trodde legevakta ikke skrev ut resepter.. Jeg har aldri fått oxy på resept av de, da må jeg inn til behandling eller så må jeg vente til legekontoret åpner. 

De kan skrive ut akutt , og på helsenorge kan man godkjenne så helsepersonell kan se ulike ting fra journalen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (2 timer siden):

Det er fordi de kun skriver ut akutt. Da blir det ett brett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hønemor74 skrev (28 minutter siden):

De kan skrive ut akutt , og på helsenorge kan man godkjenne så helsepersonell kan se ulike ting fra journalen 

stine sa jo at lv ikke så noe av journalen hennes fra legekontoret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (8 minutter siden):

Jo,legevakta hadde vel innsyn,men ikke det legekontorer som hun skulle bli oppringt fra.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (1 time siden):

Hun sa vel de så i journalene mine å historien min fra fastlegen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...