FrkZ Skrevet 15. april 2022 #9561 Skrevet 15. april 2022 Hun klarer ikke å la være å syte en eneste dag. Av og til går det an å holde kjeft om det som er negativt, og bite det i seg. For de rundt seg. Er kronisk syk selv. Og hvis jeg skulle holdt på slik, så hadde både barn og mann blitt drittlei, og kasta meg ut. 15 2
FrkZ Skrevet 15. april 2022 #9562 Skrevet 15. april 2022 SusieK skrev (15 minutter siden): For meg virker det ikke som om hun trives med å være med familien! At familien er en byrde for hun! Da er hun lykkeligere alene spør du meg ?🤷♀️ Hun trenger noen til å dulle for seg😅Derfor er det greit med en mann, som viser omsorg og bidrar økonomisk. 9 2
Flettfrid Skrevet 15. april 2022 #9563 Skrevet 15. april 2022 Osteloff og godteri/sukker er ikke det beste for noen som sliter med magen. Hvit brød og sukker er jobdet man anbefales å holde seg unna, det bøtter hun innpå med. Tror aldri jeg har sett noen som går å spiser så mye godteri før. Fortjener litt, må unne seg litt, må bare prøvesmake blablabla 16 2
FrkZ Skrevet 15. april 2022 #9564 Skrevet 15. april 2022 Flettfrid skrev (3 minutter siden): Osteloff og godteri/sukker er ikke det beste for noen som sliter med magen. Hvit brød og sukker er jobdet man anbefales å holde seg unna, det bøtter hun innpå med. Tror aldri jeg har sett noen som går å spiser så mye godteri før. Fortjener litt, må unne seg litt, må bare prøvesmake blablabla Det kostholdet hennes er ikke det beste for magen nei. Ikke medisinene hun bruker heller. Jo høyere dose=jo mer forstoppet mage, og luftplager. De energidrikkene hjelper ikke på. 10 1
Flettfrid Skrevet 15. april 2022 #9565 Skrevet 15. april 2022 FrkZ skrev (11 minutter siden): Det kostholdet hennes er ikke det beste for magen nei. Ikke medisinene hun bruker heller. Jo høyere dose=jo mer forstoppet mage, og luftplager. De energidrikkene hjelper ikke på. Pluss mengder med kaffe hver dag. Hun liker ikke vann. 5
Monkey12 Skrevet 15. april 2022 #9566 Skrevet 15. april 2022 Kognetiv tenking er noe ikke alle mestrer. 2
Rieber97 Skrevet 15. april 2022 #9567 Skrevet 15. april 2022 22 minutter siden, Flettfrid said: Pluss mengder med kaffe hver dag. Hun liker ikke vann. Liker hun ikke vann?? 😳
Flettfrid Skrevet 15. april 2022 #9568 Skrevet 15. april 2022 Rieber97 skrev (Akkurat nå): Liker hun ikke vann?? 😳 Nope, drikker kaffe, energidrikke og pepsi max.
FrkZ Skrevet 15. april 2022 #9569 Skrevet 15. april 2022 Flettfrid skrev (17 minutter siden): Nope, drikker kaffe, energidrikke og pepsi max. Hun ber jo om sykdom da..!! hun må ha en utrolig sterk mage, som tåler å kun drikke det over så lang tid.. Hun er snart 40 år, og ikke 16. på tide å spise og drikke litt mer fornuftig. Spesielt med alle de diagnosene hun har. Tenker hun hadde merket stor forbedring da. Selv om hun sier at hun ikke merker noe forskjell. Men hadde hun klart å holde det i en mnd iallefall, hadde hun garantert merka forbedring. 9 2
lillelily Skrevet 16. april 2022 #9570 Skrevet 16. april 2022 Mina 2 skrev (På 27.3.2022 den 19.58): Er det mulig å ha så mye klær! Og det var bare "koseklær". Og det babbelet om å ta valg å kvitte seg med mennesker i livet som ikke gjør deg noe godt. Har hun i det hele tatt noen igjen enn hun Jill? Og gjør hun noe mennesker godt? Babbel? Det tror jeg lå henne veldig nært. Det er viktig å kvitte seg med mennesker som bare påvirker en negativt, og Stine har hatt noen sånne selv. Det er vanskelig, og til og med ofte vanskelig å vite hvem av sine nære som egentlig bare er negative for en selv. Veit også en bekjent av meg snakket om slike ting med Stine i den tiden hun tok det opp, så mulig hun fikk litt tanker om negative bekjentskaper ut av det, hvem veit. Men igjen, babbel? Er alt hun sier babbel? Selv om mange synes mye er unødvendig, tomt innhold, penger og shopping over styr osv, har hun fornuftige og ekte ting å si også. Dette temaet husker jeg at jeg satte pris på selv, mye fordi det traff meg ang min bekjente. Det traff garantert flere enn meg, og "vi" setter stor pris på at noen tar det opp. Om ikke annet så føler man seg mindre alene, og man føler at noen der ute forstår akkurat hva man opplever og går igjennom, noe som også er veldig viktig. Og selvfølgelig gjør Stine også "noe mennesker godt", som heldigvis de aller fleste andre. Hva i all verden er det for en ting å si? Som om hun er en pest og plage for absolutt alle hun omgås eller er i kontakt med, det er bare ondskapsfullt. 2
lillelily Skrevet 16. april 2022 #9571 Skrevet 16. april 2022 Linye skrev (På 29.3.2022 den 13.07): Det at dere uttaler Fruen med stor F sier litt om hvordan dere ser opp til Stine. Og det er helt greit. Men la nå oss andre føre saklige diskusjoner her inne på bakgrunn av det VI ser og VI vet da. Uten å dra dette mobbe og misunnelseskortet hver gang. For alt vi vet er det deres barn som mobber, nettopp fordi dere ikke ser eller vi se👀. Og nei, jeg likte ikke siste setningen der. Men det er slik dere skriver om de som ikke opphøyer Stine for alt. Saklige? Misunnelseskort? 😂 Har lest alt og har sett mest usaklig, og kan ikke huske å ha sett misunnelseskort. Har heller ikke sett noen som opphøyer Stine for alt. "Fankortet" til den andre siden, det har jeg derimot sett veldig ofte. Så fort noen av de få sier ifra litt, så dras kortet, etterfulgt av at noen spekulerer i om de er Stine selv 😂 2
lillelily Skrevet 16. april 2022 #9572 Skrevet 16. april 2022 Sharp75! skrev (På 29.3.2022 den 13.34): Hun heter ble Fru.Knutsen på snap? Derfor stor F. Jeg ser ikke opp til Frua som du vil pålegge oss som står opp for noen. Men jeg snakker henne heller ikke ned slike som flere her gjør. Og som jeg har sagt flere ganger mye skurrer. Men jeg sitter ikker her og skriver at hun jukker som en kåt 16 åring, slikker på en slikkepinne på en sexy måte eller hva det stod m.m. Kaller du det saklig? 🙄 Om man står opp for noen så trenger man ikke være enig i alt de gjør og opphøye de. En ting er spleissaken, men hallo, mange tar henne på alt. At denne tråden er delt i 2, har "haterne" klart fint selv. For skriver noen noe positivt så er det jo: hvor lenge har du fulgt henne? Bare vent du vil se. Er du Stine? Man blir konfrontert til de grader. Har ikke dratt et enste misunnelsekort. Men mobbing foregår her i denne tråden. Og jeg ser....... Nettopp! 🙌 2
Minipilla Skrevet 16. april 2022 #9573 Skrevet 16. april 2022 Det kan umulig være spesielt bra å fokuserer så ekstremt mye på egne vondter og problemer hele tiden. 16 3
lillelily Skrevet 16. april 2022 #9574 Skrevet 16. april 2022 MammaMo skrev (På 1.4.2022 den 0.19): Uenig med deg der. Har aldri fulgt noen som utleverer seg selv og sin familie så utrolig mye, som jeg har reagert så mye på, som svinger så mye i væremåte, eller som har sjokkert meg så. Ønsket å følge pga bv saken, men måtte til slutt avfølge. Ble rett og slett provosert av det! Å ting som mange reagerer mye på, skaper engasjement. Kan gjøre en sammenligning. S.E har over 250 k abonnenter på snap og er en stor kjendis, og har i likhet med Stine skapt stort engasjement. Hun har vært skrevet om på KG i 7 år, og har litt over 3k sider i sin tråd. stine har vært skrevet om i snart 1 år, og har over 400 sider allerede. Hvorfor?? Jo, det handler om nettop det jeg skrev over. Folk blir provosert over innholdet hun legger ut. 400 sider x 7 år er 2800, så ligger godt innafor skjemaet da 😂 Tråden blir forsåvidt også holdt i live av folk som reagerer på tråden i seg selv. 3
Sharp75! Skrevet 16. april 2022 #9575 Skrevet 16. april 2022 Det klages på at hun er negativ og at hun bruker tid på å filme og bruke tiden på snap i stedet for familien. Er jo som å se beskrivelse av tråden her, mye tid blir brukt på KG som kunne bli brukt på familien og hele tråden er så og si negativ 🤷♀️ 3 1
Nussepus Skrevet 16. april 2022 #9576 Skrevet 16. april 2022 Sharp75! skrev (53 minutter siden): Det klages på at hun er negativ og at hun bruker tid på å filme og bruke tiden på snap i stedet for familien. Er jo som å se beskrivelse av tråden her, mye tid blir brukt på KG som kunne bli brukt på familien og hele tråden er så og si negativ 🤷♀️ Du veit at noen barn legger seg tidlig, noen sover formiddagshvil, andre jobber turnus mens ungene og har fri mens ungene er på skolen, noen har ikke familie og barn. Eller evner du ikke forskjellen på å poste og redigere 7-800 snapper hver dag og å bruke 5 min på å lese eller poste et innlegg her? Da foreslår jeg at du setter deg ned og reflekterer litt over det 22 4
Sharp75! Skrevet 16. april 2022 #9577 Skrevet 16. april 2022 Nussepus skrev (4 minutter siden): Du veit at noen barn legger seg tidlig, noen sover formiddagshvil, andre jobber turnus mens ungene og har fri mens ungene er på skolen, noen har ikke familie og barn. Eller evner du ikke forskjellen på å poste og redigere 7-800 snapper hver dag og å bruke 5 min på å lese eller poste et innlegg her? Da foreslår jeg at du setter deg ned og reflekterer litt over det Er andre som trenger å reflektere over hva de skriver om andre mennesker og tanker de har om andre. De bruker mer enn 5 min på Fruen hver dag for å si det sånn...... Innlegget var siktet til det som er skrevet nå i disse dager, og ungene har vel påskeferie 🙄 for DE som har barn. Er fullstendig klar over at alle ikke har barn og jeg har heller ikke skrevet det noen sted 🤷♀️ evner du å ikke se hva jeg skriver? Da foreslår jeg at du setter deg ned og reflekterer litt over det. 1 2
Nussepus Skrevet 16. april 2022 #9578 Skrevet 16. april 2022 Sharp75! skrev (25 minutter siden): Er andre som trenger å reflektere over hva de skriver om andre mennesker og tanker de har om andre. De bruker mer enn 5 min på Fruen hver dag for å si det sånn...... Innlegget var siktet til det som er skrevet nå i disse dager, og ungene har vel påskeferie 🙄 for DE som har barn. Er fullstendig klar over at alle ikke har barn og jeg har heller ikke skrevet det noen sted 🤷♀️ evner du å ikke se hva jeg skriver? Da foreslår jeg at du setter deg ned og reflekterer litt over det. Oh lord. . 12 1
Minmi93 Skrevet 16. april 2022 #9579 Skrevet 16. april 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Det klages på at hun er negativ og at hun bruker tid på å filme og bruke tiden på snap i stedet for familien. Er jo som å se beskrivelse av tråden her, mye tid blir brukt på KG som kunne bli brukt på familien og hele tråden er så og si negativ 🤷♀️ 🤦🏼♂️ 2
Kanin46 Skrevet 16. april 2022 #9580 Skrevet 16. april 2022 Rieber97 skrev (14 timer siden): Liker hun ikke vann?? 😳 Dette kan faktisk være traumerelatert. Jeg heller klarer ikke drikke rent vann,til nød til medisiner. Kun sukkerfri brus og saft. Vet om flere som har det likens med både cPTSD og med spiseforstyrrelser 1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå