skruf Skrevet 13. april 2022 #9501 Skrevet 13. april 2022 Det er jo ikke frisøren sin feil at fargen ikke sitter, eller at Stine har «vanskelig hår som slipper fargen fort» når det første Stine gjør etter frisørtimen er å vaske håret (etter farging så anbefales det å vente i 2-3 dager med å vaske håret sånn at fargen får sette seg……..i tillegg til at hun vasker håret hver dag. Hun vasker jo ut den nye fargen Rart at frisøren godtar at Stine gjentatte ganger får reklamere og får gratis korrigering 18
ClusterOfGrapes Skrevet 14. april 2022 #9502 Skrevet 14. april 2022 (endret) Uff-uff-uff, Stine! Du vil selge et strikkeplagg som ikke passer, viser det frem, men presterer å legge dette på dolokket! Husets mest ureine område! Neeeei! Et strikkeplagg kan ikke vaskes på 60 grader. Enda verre, hygienemessig å ta mål av et ullplagg på gulvet rett under doskåla! Hva i all verden tenker du på der, du som vil være så rein og fjong? Uansett om området steriliseres daglig, er området bare så ureint at det aldri er egnet til den slags bruk. Man får eksem av mindre ved å være vitne til slik uvitenhet om hygiene. Endret 14. april 2022 av ClusterOfGrapes 13 6
lillelily Skrevet 14. april 2022 #9503 Skrevet 14. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (På 17.3.2022 den 22.41): Dette med smerter og sykdomsopplevelse er veldig subjektivt. Hva noen opplever som litt vondt, opplever noen som uutholdelig. Når en ser på Stines forhistorie kan det tenkes at hun somatiserer psykisk smerte. Hun beskriver i alle fall at hun må være i aktivitet fordi dette lindrer vonde følelser. Så en kan kanskje ikke helt sammenligne her hva som er et vanlig migreneanfall, fibromyalgismerter eller smerter etter et forholdsvis lite inngrep. Normalt er det i alle fall at en som ikke tåler gluten skyr matvarer som inneholder dette, det samme med at man ikke spiller tennis hvis senebetennelse i en arm. En skyr dette fordi eksponering gir veldig, veldig stort ubehag og smerter. Det samme med å sky triggere til migrene og hennes kroppslige smerter. Dette stemmer ikke med S. Gang på gang forteller hun om at hun får bank fordi hun vaska ned i går, var for aktiv, eller tok seg for mye ut. Derfor er det mange som ikke tar hennes smerteproblematikk helt på alvor. For hvis hun får så veldig, veldig vondt, hvorfor ikke passe seg? Mulig hun ikke har klart, lært eller akseptert å leve med sykdommer hun har. Virker jammen slik. Det blir lett å tenke at det hun føler av smerter eller ubehag ikke er helt reelt. Hadde det vært så ille hadde hun passet seg mer. Jeg tror veldig, veldig mye av det folk reagerer sånn på med Stine, kommer av ting hun ikke har lært, har fortrengt, unngår eller lignende pga barndom, sviktende mor og omsorg, barnevernet og behandlingen, smerter og traumer og alt mulig. Hvis noen skjønner hva jeg mener? Jeg synes det er mye mer trist enn "løgn og bedrag". 1
lillelily Skrevet 14. april 2022 #9504 Skrevet 14. april 2022 MammaMo skrev (På 18.3.2022 den 8.58): Ved k-ptsd er det vanlig at mange reaksjonsmønster henger igjen i barndom. Altså at mange ting en gjør, sier, reagerer på er som et barns. Barnet i en ønsker omsorg, oppmerksomhet, fordi det ikke fikk det i barndom. Fascinerende å se på, men også veldig normalt når en har opplevd traumer i barndom. Det som jeg synes er enda mere fascinerende er at når hun vet at hun er såpass preget enda, er at hun ikke går til behandling?? Hun sier at hun har gjort det, men er jo helt tydelig at hun trenger MYE bearbeiding ennå.. Hvorfor tar hun ikke imot hjelp? Enig 🙌 tror det ligger veldig mye smerte bak alt sammen. Det er ikke lett å hverken be om eller å få hjelp. Ihvertfall ikke hvis man ikke er klar, eller klar over det. Det er komplisert ❤️
lillelily Skrevet 14. april 2022 #9505 Skrevet 14. april 2022 charlotte0 skrev (På 20.3.2022 den 13.02): Mat av god kvalitet får man jo kjøpt til gode priser på feks zooplus og vetzoo. Store pakker også! Og det er ofte tilbud der! 👌🏻 I lengden så blir ikke det så veldig mye dyrere enn å kjøpe på matbutikk, og det er uansett verdt prisen at kattene har det bra. Hvis man følger litt med på nett så er det mye å spare i forhold til å handle på dyrebutikk! Hun er jo så glad i tilbud så det er et tips fra meg. 🤪 Litt avsporing 🙈 men har du tips til mat du ser på tilbud på de sidene? 😊 Har en kresen katt som ikke får bestemt seg, det er dyrt 😂
lillelily Skrevet 14. april 2022 #9506 Skrevet 14. april 2022 Minipilla skrev (På 20.3.2022 den 15.53): Jeg hadde skamma meg av å syte på prisen for klær til barnet mitt mens jeg stod med kjeften full av snus og drakk energidrikke til førti kroner boksen. Veit det er pirkete og det sikkert kommer "du ser nok poenget 🙄" fra mange kanter, men det er ingen vits i å gjøre ting verre enn de er. En boks får du for 24 kr.
Minipilla Skrevet 14. april 2022 #9507 Skrevet 14. april 2022 lillelily skrev (1 time siden): Veit det er pirkete og det sikkert kommer "du ser nok poenget 🙄" fra mange kanter, men det er ingen vits i å gjøre ting verre enn de er. En boks får du for 24 kr. Du må gjerne sitere meg på noe jeg skrev for en måned siden. Men om du ikke fulgte med da det ble skrevet blir det litt snodig. En boks får du gjerne for 24,-? Hva så? Det blir likevel mye penger av det mår du drikker et par om dagen. Hver dag. Hele året. I tillegg til snus. Hvis vi slenger på den vanvittige shoppingen i tillegg er det bare enda merkeligere å klage på prisen av en utebukse til et barn i barnehagen. Så nei - gjør ikke ting verre enn de er. De er verre! 9 5
Nussepus Skrevet 14. april 2022 #9508 Skrevet 14. april 2022 Minipilla skrev (36 minutter siden): Du må gjerne sitere meg på noe jeg skrev for en måned siden. Men om du ikke fulgte med da det ble skrevet blir det litt snodig. En boks får du gjerne for 24,-? Hva så? Det blir likevel mye penger av det mår du drikker et par om dagen. Hver dag. Hele året. I tillegg til snus. Hvis vi slenger på den vanvittige shoppingen i tillegg er det bare enda merkeligere å klage på prisen av en utebukse til et barn i barnehagen. Så nei - gjør ikke ting verre enn de er. De er verre! Det er jo 8700kr hvis hun drikker 1 om dagen, 13100 hvis hun drikker to halvparten av dagene. Samt ca 30000kr hvis hun snuser en boks om dagen. Mye fine turbukser det. Men der i gården er det jo meg, meg, meg. 13
Frøken_ida Skrevet 14. april 2022 #9509 Skrevet 14. april 2022 Nussepus skrev (13 minutter siden): Det er jo 8700kr hvis hun drikker 1 om dagen, 13100 hvis hun drikker to halvparten av dagene. Samt ca 30000kr hvis hun snuser en boks om dagen. Mye fine turbukser det. Men der i gården er det jo meg, meg, meg. I den perioden det var utsolgt for monster kjøpte hun 10 bokser på Narvesen i en sleng til 40kr pr boks. 😄 For det var jo FAVORITTEN selvsagt. 8
non_stop Skrevet 14. april 2022 #9510 Skrevet 14. april 2022 Frøken_ida skrev (11 timer siden): Kirsten ble drittlei av at Stine klagde på bygda, så hun rører aldri Stine sine negler igjen. Hun er regna som en av de beste i området rundt Hamar. Er denne Kirsten hun som fikset neglene hennes rundt juletider? Eller var det en ny? For hun skrøt jo voldsomt av henne, og hvor nøye og grundig hun var. Hvis det var samme dama så går det jammen fort i svingene. Mye rart som foregår i kulissene tydeligvis 3
EllaSays Skrevet 14. april 2022 #9511 Skrevet 14. april 2022 non_stop skrev (3 minutter siden): Er denne Kirsten hun som fikset neglene hennes rundt juletider? Eller var det en ny? For hun skrøt jo voldsomt av henne, og hvor nøye og grundig hun var. Hvis det var samme dama så går det jammen fort i svingene. Mye rart som foregår i kulissene tydeligvis Utrolig hva folk lirer av seg når de får ting "gratis" "sponset" osv. 🙄 3
Minmi93 Skrevet 14. april 2022 #9512 Skrevet 14. april 2022 Frøken_ida skrev (11 timer siden): God reklame for frisøren 😅 Det er ikke god reklame for frisøren å ha henne som kunde i det hele tatt. 5
Minmi93 Skrevet 14. april 2022 #9513 Skrevet 14. april 2022 non_stop skrev (6 minutter siden): Er denne Kirsten hun som fikset neglene hennes rundt juletider? Eller var det en ny? For hun skrøt jo voldsomt av henne, og hvor nøye og grundig hun var. Hvis det var samme dama så går det jammen fort i svingene. Mye rart som foregår i kulissene tydeligvis Jeg vet at kunder ikke vil bruker Skjønnhetshuset i Brumunddal så lenge Stine reklamerer for det. Det er kunder som har gitt tilbakemelding på det til ansatte der. At Stine reklamerer for Skjønnhetshuset er ingen god reklame for dem. 6
Anneisabell Skrevet 14. april 2022 #9514 Skrevet 14. april 2022 non_stop skrev (23 minutter siden): Er denne Kirsten hun som fikset neglene hennes rundt juletider? Eller var det en ny? For hun skrøt jo voldsomt av henne, og hvor nøye og grundig hun var. Hvis det var samme dama så går det jammen fort i svingene. Mye rart som foregår i kulissene tydeligvis Nope, det er ikke samme dama
Frøken_ida Skrevet 14. april 2022 #9515 Skrevet 14. april 2022 Anneisabell skrev (43 minutter siden): Nope, det er ikke samme dama Stemmer. Kirsten var en god stund før det.
nomore82 Skrevet 14. april 2022 #9516 Skrevet 14. april 2022 Det bedrifter må bli flinkere på er å sjekke opp i hvem de sponser, hva som skal kommuniseres og hvem de vil assosieres med. All PR er IKKE god PR. Når kunden (for eks Stine) drar og ødelegger produktet (håret) de har fått sponset, så har ikke lenger bedriften et godt resultat å vise frem for markedsføring. Og folk vet fortsatt at det var der de fikk produktet/sponsen fra selv om en kanskje ser ut som et troll etterpå (jeg påstår IKKE at Stine gjør det!). Etterpå er bedriften låst. De kan ignorere at kunden ødela produktet, og ta risikoen med at potensielle kunder tror det er arbeidet deres. Eller så må de fikse opp i det. Gjerne flere ganger. Noe nå sannsynligvis skjer her. Og det blir fort dyrt. Men kanskje bedre enn potensiell kundeflukt. 5 6
Flettfrid Skrevet 14. april 2022 #9517 Skrevet 14. april 2022 Da blir det slutt på å handle hos Cubus da. Kan ikke fatte at de vil ha en slik vlogger til å reklamere for seg 🙄😔 18 1
Gjest Polarpuma Skrevet 14. april 2022 #9518 Skrevet 14. april 2022 10 minutter siden, Flettfrid said: Da blir det slutt på å handle hos Cubus da. Kan ikke fatte at de vil ha en slik vlogger til å reklamere for seg 🙄😔 Har hun begynt å reklamere for Cubus nå? Jeg handler aldri hos Cubus, men hvis jeg gjorde, så ville det bli fort slutt på det.
Lillemor1982 Skrevet 14. april 2022 #9519 Skrevet 14. april 2022 Flettfrid skrev (1 time siden): Da blir det slutt på å handle hos Cubus da. Kan ikke fatte at de vil ha en slik vlogger til å reklamere for seg 🙄😔 Enda mer å dytte i allerede proppfulle skap... hva i allverden er poenget 🤮 Kortvarig overfladisk lykke og shoppingrus 8 1
charlotte0 Skrevet 14. april 2022 #9520 Skrevet 14. april 2022 lillelily skrev (11 timer siden): Litt avsporing 🙈 men har du tips til mat du ser på tilbud på de sidene? 😊 Har en kresen katt som ikke får bestemt seg, det er dyrt 😂 Mine katter er glade i maten fra Applaws! Både tørrmaten, og spesielt våtmaten. Men ellers så spiser de det meste av tørrmat. Våtmat derimot er de mer kresne på. 😅 Eukanuba liker de også. 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå