Minmi93 Skrevet 12. april 2022 #9461 Skrevet 12. april 2022 Polarpuma skrev (41 minutter siden): Første gang jeg så henne, tenkte jeg at hun hadde bulimi. Har aldri sett noen spise på mye drit og være så tynn. Hun spiser mye dritt ja. 4
SusieK Skrevet 12. april 2022 #9462 Skrevet 12. april 2022 Jeg er sjokkert ! For meg er hun et usmakelig menneske 11 5
Omg21 Skrevet 12. april 2022 #9463 Skrevet 12. april 2022 Jeg har lyst å si til Stine , med at hun sier alltid DETTE ER FRA BARNEAVDELINGEN ( viss du tar eks xs fra dame avdelingen og 128 i Leggings da er der akkurat fet samme str… jeg selv bruker xs men driver ikke å skryter at jeg kjøper en leggings på barneavdelingen…. Hun må slutte å snakke om dette… er sikkert mange som blir lei seg… blir så irritert … 16
SusieK Skrevet 12. april 2022 #9464 Skrevet 12. april 2022 Omg21 skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst å si til Stine , med at hun sier alltid DETTE ER FRA BARNEAVDELINGEN ( viss du tar eks xs fra dame avdelingen og 128 i Leggings da er der akkurat fet samme str… jeg selv bruker xs men driver ikke å skryter at jeg kjøper en leggings på barneavdelingen…. Hun må slutte å snakke om dette… er sikkert mange som blir lei seg… blir så irritert … Er nok mange som blir veldig leiseg! Nå tildags skal man ikke være så opptatt av str ! Man er den man er ! untatt Stine da ,hun skal være perfekt utad🤮😔 Egentlig litt synd på hun 3
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9465 Skrevet 12. april 2022 SusieK skrev (18 minutter siden): Er nok mange som blir veldig leiseg! Nå tildags skal man ikke være så opptatt av str ! Man er den man er ! untatt Stine da ,hun skal være perfekt utad🤮😔 Egentlig litt synd på hun Perfekt utad -hun har da hatt sitt å slite med oppvekst og sykdom og selvom hun sminker seg så forteller hun om huden sin som hun sliter med feks. At man blir opptatt av ryddig utseende og hus kan jo ha noe med at hun har hatt en rotete barndom -men det kan jeg ikke si helt sikkert er årsaken selvfølgelig. At hun handler på barneavdelingen må hun da for all del få lov å si mener jeg, hun føler seg komfortabel og passer jo tydligvis inn i den størrelsen. Hvorfor er det galt å være kanskje være fornøyd med egen kropp, tjukk eller tynn. Ingen som hadde sagt noe om hun hadde påpekt at hun hadde hatt plussize?? (Vet ikke om det begrepet finnes lenger? Var vel flere av kjedebutikkene som hadde egne avdelinger for større størrelser) om man er veldig slank så finnes det jo ingen egen petit avdeling på kjedebutikkene? Da må det jo evt bli barneavdelingen -da blir jo utvalget for hennes del litt større og når følgere lurer på hvor ting er kjøpt -hvorfor skal hun juge -da finner de jo ikke det på dameavdelingen?! 2 2
Agurk Skrevet 12. april 2022 #9466 Skrevet 12. april 2022 (endret) GulleGull skrev (1 time siden): Perfekt utad -hun har da hatt sitt å slite med oppvekst og sykdom og selvom hun sminker seg så forteller hun om huden sin som hun sliter med feks. At man blir opptatt av ryddig utseende og hus kan jo ha noe med at hun har hatt en rotete barndom -men det kan jeg ikke si helt sikkert er årsaken selvfølgelig. At hun handler på barneavdelingen må hun da for all del få lov å si mener jeg, hun føler seg komfortabel og passer jo tydligvis inn i den størrelsen. Hvorfor er det galt å være kanskje være fornøyd med egen kropp, tjukk eller tynn. Ingen som hadde sagt noe om hun hadde påpekt at hun hadde hatt plussize?? (Vet ikke om det begrepet finnes lenger? Var vel flere av kjedebutikkene som hadde egne avdelinger for større størrelser) om man er veldig slank så finnes det jo ingen egen petit avdeling på kjedebutikkene? Da må det jo evt bli barneavdelingen -da blir jo utvalget for hennes del litt større og når følgere lurer på hvor ting er kjøpt -hvorfor skal hun juge -da finner de jo ikke det på dameavdelingen?! Endret 12. april 2022 av Agurk
Tessa12 Skrevet 12. april 2022 #9467 Skrevet 12. april 2022 GulleGull skrev (39 minutter siden): Perfekt utad -hun har da hatt sitt å slite med oppvekst og sykdom og selvom hun sminker seg så forteller hun om huden sin som hun sliter med feks. At man blir opptatt av ryddig utseende og hus kan jo ha noe med at hun har hatt en rotete barndom -men det kan jeg ikke si helt sikkert er årsaken selvfølgelig. At hun handler på barneavdelingen må hun da for all del få lov å si mener jeg, hun føler seg komfortabel og passer jo tydligvis inn i den størrelsen. Hvorfor er det galt å være kanskje være fornøyd med egen kropp, tjukk eller tynn. Ingen som hadde sagt noe om hun hadde påpekt at hun hadde hatt plussize?? (Vet ikke om det begrepet finnes lenger? Var vel flere av kjedebutikkene som hadde egne avdelinger for større størrelser) om man er veldig slank så finnes det jo ingen egen petit avdeling på kjedebutikkene? Da må det jo evt bli barneavdelingen -da blir jo utvalget for hennes del litt større og når følgere lurer på hvor ting er kjøpt -hvorfor skal hun juge -da finner de jo ikke det på dameavdelingen?! H&M har i hvert fall petit avdeling. 1
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9468 Skrevet 12. april 2022 Tessa12 skrev (8 minutter siden): H&M har i hvert fall petit avdeling. Ok! Lenge siden jeg har vært i fysisk HM butikk så har ikke helt oversikt😊 2 1
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9469 Skrevet 12. april 2022 Agurk skrev (12 minutter siden): Svada fra a til å. Hørt om vær varsom plakaten eller? Slutt å forsvar dette her. Bare slutt. Svada og Vær varsom plakaten? Da må du utdype hva jeg har sagt som er svada evt hva som bryter det å være varsom? Eller så får du rapportere min kommentar til moderatorene så får det være opp til de om mon kommentar er støtende på noen måte; GulleGull skrev (54 minutter siden): Perfekt utad -hun har da hatt sitt å slite med oppvekst og sykdom og selvom hun sminker seg så forteller hun om huden sin som hun sliter med feks. At man blir opptatt av ryddig utseende og hus kan jo ha noe med at hun har hatt en rotete barndom -men det kan jeg ikke si helt sikkert er årsaken selvfølgelig. At hun handler på barneavdelingen må hun da for all del få lov å si mener jeg, hun føler seg komfortabel og passer jo tydligvis inn i den størrelsen. Hvorfor er det galt å være kanskje være fornøyd med egen kropp, tjukk eller tynn. Ingen som hadde sagt noe om hun hadde påpekt at hun hadde hatt plussize?? (Vet ikke om det begrepet finnes lenger? Var vel flere av kjedebutikkene som hadde egne avdelinger for større størrelser) om man er veldig slank så finnes det jo ingen egen petit avdeling på kjedebutikkene? Da må det jo evt bli barneavdelingen -da blir jo utvalget for hennes del litt større og når følgere lurer på hvor ting er kjøpt -hvorfor skal hun juge -da finner de jo ikke det på dameavdelingen?! Klarer desverre ikke se helt hva jeg bør være varsom med i min kommentar -men tar gjerne mot korrigering og hva jeg slutte med å «forsvare» -så kan jeg evt svare for meg😊 Tar gjerne en diskusjon på det men mulig jeg ikke svarer før i morgen -natta her. 2 1
Agurk Skrevet 12. april 2022 #9470 Skrevet 12. april 2022 GulleGull skrev (9 minutter siden): Svada og Vær varsom plakaten? Da må du utdype hva jeg har sagt som er svada evt hva som bryter det å være varsom? Eller så får du rapportere min kommentar til moderatorene så får det være opp til de om mon kommentar er støtende på noen måte; Klarer desverre ikke se helt hva jeg bør være varsom med i min kommentar -men tar gjerne mot korrigering og hva jeg slutte med å «forsvare» -så kan jeg evt svare for meg😊 Tar gjerne en diskusjon på det men mulig jeg ikke svarer før i morgen -natta her. Beklager. Svarte feil her. 1
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9471 Skrevet 12. april 2022 Agurk skrev (10 minutter siden): Beklager. Svarte feil her. Ok! Ingen problem😊
Minmi93 Skrevet 13. april 2022 #9472 Skrevet 13. april 2022 SusieK skrev (6 timer siden): Er nok mange som blir veldig leiseg! Nå tildags skal man ikke være så opptatt av str ! Man er den man er ! untatt Stine da ,hun skal være perfekt utad🤮😔 Egentlig litt synd på hun Hvis der er det hun mener at å være svært tynn er det perfekte bilde, så tar hun feil. I dag så blir det sett på som kvinnelig å ha former. Hun er en strek uten noe som minner om dette. Ikke misforstå meg, jeg er ikke for noe form for kroppspress. Ville bare få frem hvordan bildet på kvinnekroppen har forandret seg. Dett er jo både på godt og vondt. Det er stort kroppspress der ute, hvor det blir satt inn implantater i brystene og baken. Kvinner skal være muskuløse og sterke. 2 1
Sharp75! Skrevet 13. april 2022 #9473 Skrevet 13. april 2022 SusieK skrev (11 timer siden): Er nok mange som blir veldig leiseg! Nå tildags skal man ikke være så opptatt av str ! Man er den man er ! untatt Stine da ,hun skal være perfekt utad🤮😔 Egentlig litt synd på hun Blir man lei seg av én influncer som er naturlig slank, som ikke har fokus på noe trening eller mat, og bare sier hvilken str hun har på plaggene hun har på seg, ja, da må de jammen slutte å følge Stine....... Det er nok av influencere der ute som man kan hente inspirasjon hos enn å følge noen man irriterer seg over eller blir lei seg over 🙄 3 1
Minmi93 Skrevet 13. april 2022 #9474 Skrevet 13. april 2022 Sharp75! skrev (11 minutter siden): Blir man lei seg av én influncer som er naturlig slank, som ikke har fokus på noe trening eller mat, og bare sier hvilken str hun har på plaggene hun har på seg, ja, da må de jammen slutte å følge Stine....... Det er nok av influencere der ute som man kan hente inspirasjon hos enn å følge noen man irriterer seg over eller blir lei seg over 🙄 Men herregud da, det har da du ingen ting med om hun ønsker å følge Stine. Om hun blir lei seg så er det vel hennes egen sak. 5
Sharp75! Skrevet 13. april 2022 #9475 Skrevet 13. april 2022 Minmi93 skrev (24 minutter siden): Men herregud da, det har da du ingen ting med om hun ønsker å følge Stine. Om hun blir lei seg så er det vel hennes egen sak. Igjen, les heller hva jeg siterer og hva både hun og jeg skriver før du taster i vei på tastaturet...... 🙄 Igjen blir det gjort til noe det ikke er. Er det mulig?? Du så vel mitt navn og gikk rett mot meg? 😂 God Påske 🐣 Hele tråden blir snudd til noe det ikke er, UTROLIG! Bevist gang på gang! 1 1
Minmi93 Skrevet 13. april 2022 #9476 Skrevet 13. april 2022 Sharp75! skrev (43 minutter siden): Igjen, les heller hva jeg siterer og hva både hun og jeg skriver før du taster i vei på tastaturet...... 🙄 Igjen blir det gjort til noe det ikke er. Er det mulig?? Du så vel mitt navn og gikk rett mot meg? 😂 God Påske 🐣 Hele tråden blir snudd til noe det ikke er, UTROLIG! Bevist gang på gang! Du slenger ut kommentarer titt og ofte der det er innlegg som du omfatter som negativt i forhold til Stine. Eller innlegg som du synes er latterlige fordi folk setter ord på følelsene sine i forhold til Stine. Hver gang noen reagerer på dine innlegg , så får vi høre hva du mener om oss. Hva med å slutte å følge denne tråden selv når du blir så oppgitt over oss. Nei, jeg har ikke noe med om du følger tråden, det er bare et forslag. 8 4
SusieK Skrevet 13. april 2022 #9477 Skrevet 13. april 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Men herregud da, det har da du ingen ting med om hun ønsker å følge Stine. Om hun blir lei seg så er det vel hennes egen sak. Jeg bryr meg i nakken om hvem str hun har ! Men er fokuset hennes på det! Voksen dame som kjøper klær på barneavd ,vet ikke om det er positivt eller negativt 7 1
Sharp75! Skrevet 13. april 2022 #9478 Skrevet 13. april 2022 Minmi93 skrev (22 minutter siden): Du slenger ut kommentarer titt og ofte der det er innlegg som du omfatter som negativt i forhold til Stine. Eller innlegg som du synes er latterlige fordi folk setter ord på følelsene sine i forhold til Stine. Hver gang noen reagerer på dine innlegg , så får vi høre hva du mener om oss. Hva med å slutte å følge denne tråden selv når du blir så oppgitt over oss. Nei, jeg har ikke noe med om du følger tråden, det er bare et forslag. Sier bare igjen, les hva jeg siterte..... Og slutt og gjør det til brukerdebatt! 2
Minmi93 Skrevet 13. april 2022 #9479 Skrevet 13. april 2022 (endret) Sharp75! skrev (1 time siden): Sier bare igjen, les hva jeg siterte..... Og slutt og gjør det til brukerdebatt! Det må du forvente at mennesker reagerer på Stine og deg. Du sitter fortsatt på din høye hest på tråden her. Endret 13. april 2022 av Minmi93 2
ClusterOfGrapes Skrevet 13. april 2022 #9480 Skrevet 13. april 2022 GulleGull skrev (13 timer siden): Svada og Vær varsom plakaten? Da må du utdype hva jeg har sagt som er svada evt hva som bryter det å være varsom? Eller så får du rapportere min kommentar til moderatorene så får det være opp til de om mon kommentar er støtende på noen måte; Klarer desverre ikke se helt hva jeg bør være varsom med i min kommentar -men tar gjerne mot korrigering og hva jeg slutte med å «forsvare» -så kan jeg evt svare for meg😊 Tar gjerne en diskusjon på det men mulig jeg ikke svarer før i morgen -natta her. Tror jeg ser hva @Agurk mener her. Influencere har fått kritikk for å fronte kroppspress. Derfor ble denne «Vær varsom-plakaten» utviklet av fagfolk for å bevisstgjøre influencere med kjøreregler på hva de legger ut i forhold til det. En av de kanskje viktigste punktene i denne plakaten er nettopp dette å unngå å opplyse om klesstørrelse. Det er faktisk en gammel diskusjon nå, trodde nesten den var opplest og vedtatt. Nå virker ikke Stine opptatt av slanking eller kropp, men hun forteller om hvilken størrelse hun bruker hver gang hun omtaler et plagg. Ikke sikkert hun er bevisst det. Et plagg er jo stort sett likt om det er x-small, medium eller large. Så en unødvendig, men stadig repeterende opplysning hun kommer med her. Mange sliter i forhold til vekt, en kjenner noen som gjør det, er behandler eller sliter selv med spiseforstyrrelser så vet en at dette å stadig blir påmint om vekt kan være en trigger. På bakgrunn at vi vet dette, så skulle det vel være en enkel sak å slutte å være så opptatt av å fortelle om at en bruker minste størrelse eller barneklær. Vi har hørt så mange historier nå om at dette kan være problematisk for noen, så hvorfor ikke bare droppe det. Kan ikke helt se verdien av at vi skal vite det heller. 4 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå