garfunkel Skrevet 12. april 2022 #9421 Skrevet 12. april 2022 22 hours ago, Minmi93 said: Det er ikke uten grunn at hun blir kaldt dronningen av Brumunddal. Jeg fikk øye på Stine og Alex en gang på Burger King og jeg ble først litt starstrucked men etterhvert så jeg hvor ynkelig det så ut. Der satt hu alene på et bord å venta og skulte surt mot folk (også oss) med tlf sin rettet mot seg mens hun av og til pratet til tlf. Var spent når jeg kom hjem å sjekket storien. Og der var det lagt frem sånn at hun syntes det var så mye folk på Burger King, hun kjente på angsten osv. Veldig rart og komisk å se det live, hun slo meg ikke akkurat som Dronninga av Brumunddal da. Så mer ut som en anonym sur dame med veldig drepende blikk 17 4
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9422 Skrevet 12. april 2022 FrkZ skrev (1 time siden): Da passer snap fint for henne. Der kan hun bare blokkere de som er uenige, tar henne i løgner eller sier i mot henne. Tenker de fleste vil få øynene opp etterhvert. Sannheten kommer for en dag. Hun avslører seg selv gjennom kroppsspråk, ansiktsutrykk og løgner. (Flakkende blikk, himling med øynene,ser til siden, pupillene endrer størrelse, tar seg til nesen, drar seg i håret, veldig stive overdrevne ansiktsutrykk..+++ the list goes on! Hvilken «sannhet kommer for en dag»? Høres nesten ut som hun er kriminell🤔🤷♀️ 3 1
Minmi93 Skrevet 12. april 2022 #9423 Skrevet 12. april 2022 garfunkel skrev (9 minutter siden): Jeg fikk øye på Stine og Alex en gang på Burger King og jeg ble først litt starstrucked men etterhvert så jeg hvor ynkelig det så ut. Der satt hu alene på et bord å venta og skulte surt mot folk (også oss) med tlf sin rettet mot seg mens hun av og til pratet til tlf. Var spent når jeg kom hjem å sjekket storien. Og der var det lagt frem sånn at hun syntes det var så mye folk på Burger King, hun kjente på angsten osv. Veldig rart og komisk å se det live, hun slo meg ikke akkurat som Dronninga av Brumunddal da. Så mer ut som en anonym sur dame med veldig drepende blikk Det er sånn hun er kjent for å være. 2
FrkZ Skrevet 12. april 2022 #9424 Skrevet 12. april 2022 GulleGull skrev (4 minutter siden): Hvilken «sannhet kommer for en dag»? Høres nesten ut som hun er kriminell🤔🤷♀️ Hva tror du jeg mente med det?! Som ikke har noe med kriminalitet å gjøre? 2
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9425 Skrevet 12. april 2022 FrkZ skrev (2 minutter siden): Hva tror du jeg mente med det?! Som ikke har noe med kriminalitet å gjøre? Vet ikke -var derfor jeg spurte? 4
SusieK Skrevet 12. april 2022 #9426 Skrevet 12. april 2022 Er det bare jeg som reagerer veldig på dette opphenget hun har på str i klærne sine? Xs xs xs barneavd! Alle er like å alle er fine opplegget hennes er flott . Men hun må legge fra seg dette str greiene ! 12 2
Gjest Polarpuma Skrevet 12. april 2022 #9427 Skrevet 12. april 2022 4 minutter siden, SusieK said: Er det bare jeg som reagerer veldig på dette opphenget hun har på str i klærne sine? Xs xs xs barneavd! Alle er like å alle er fine opplegget hennes er flott . Men hun må legge fra seg dette str greiene ! Hun er tydeligvis veldig stolt av å være str XS. Kanskje hun vil at folk skal være misunnelig på henne?🧐 Veldig rart at ei voksen dame har så ekstremt eksponeringsbehov ang str på klær. Spesielt. Har ikke sett det andre steder.
FrkZ Skrevet 12. april 2022 #9428 Skrevet 12. april 2022 GulleGull skrev (20 minutter siden): Vet ikke -var derfor jeg spurte? Yeah right! 1
SusieK Skrevet 12. april 2022 #9429 Skrevet 12. april 2022 Polarpuma skrev (13 minutter siden): Hun er tydeligvis veldig stolt av å være str XS. Kanskje hun vil at folk skal være misunnelig på henne?🧐 Veldig rart at ei voksen dame har så ekstremt eksponeringsbehov ang str på klær. Spesielt. Har ikke sett det andre steder. Ja det jeg har reagert på også! Hun har jo et enormt oppmerksomhetsbehov, så det er vel et hint om at hun er slank å fin.. Blir helt svett av hele dama om dagen,er mye syt å klag! En kompis av meg sa at : en dame som kjøper klær på barneavd er ikke sexy . Plutselig kommer kjærringa i samma klærne som ungene dine liksom 🙈 15 4
MsFri Skrevet 12. april 2022 #9430 Skrevet 12. april 2022 SusieK skrev (29 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer veldig på dette opphenget hun har på str i klærne sine? Xs xs xs barneavd! Alle er like å alle er fine opplegget hennes er flott . Men hun må legge fra seg dette str greiene ! 170 på barneavdeling er større enn xs 🙄 ikke rart det er kroppspress blant jenter/damer. 5
Heahea1 Skrevet 12. april 2022 #9431 Skrevet 12. april 2022 Syns egentlig det er merkelig at hun kjøper på barneavdelinga i str 160 istedenfor bare xs i dameversjonen😅 3 1
Heahea1 Skrevet 12. april 2022 #9432 Skrevet 12. april 2022 Og hvorfor den mentaliteten om at folk skal for all del ikke tenke at hun har det bra? Det er litt som om noen sier «årh så fint du har det!» «årh nei du skulle bare sett badet!» Eller «åh dere er jo drømmeparet» «Nei du skulle bare vist hvor mye vi krangler» Altså hvorfor den opphengtheten i at ingen skal tro at ting faktisk er bra. Blir jo ufattelig mye fokus på det negative noe som er veldig drenerende. 3
drivhus Skrevet 12. april 2022 #9433 Skrevet 12. april 2022 Jeg tenker at hun sier hvilke str hun bruker for å tipse om hvilke str andre evt skal kjøpe hvis de skal kjøpe det samme. Jeg ser mange andre på opne snapper gjør det samme. Det er vel vanlig at det står i reklame på nettet med modeller også. For å vise hva du skal tenker i forhold til deg selv når du skal handle. Føler ikke at hun skryter av å bruke små str. Hun tenker nok ikke over at noen skal føler seg store om de ikke bruker små str. Hun er jo slank, og hun går sånn sett ikke inn for det. Det har hun jo sagt noen ganger, at hun spiser hva hun vil uten å legge på seg. Mange av oss er tynne/slanke, sånn er det bare. Kanskje det er gener som gjør det? Vet mange får komplekser fordi de er tynne og får kritikk for det, de klarer ikke bli større. Kanskje hun nevner barneavdelingen fordi klær ofte er rimeligere der? Altså bare et tips?I don’t know. 2 1
SusieK Skrevet 12. april 2022 #9434 Skrevet 12. april 2022 Jotun skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at hun sier hvilke str hun bruker for å tipse om hvilke str andre evt skal kjøpe hvis de skal kjøpe det samme. Jeg ser mange andre på opne snapper gjør det samme. Det er vel vanlig at det står i reklame på nettet med modeller også. For å vise hva du skal tenker i forhold til deg selv når du skal handle. Føler ikke at hun skryter av å bruke små str. Hun tenker nok ikke over at noen skal føler seg store om de ikke bruker små str. Hun er jo slank, og hun går sånn sett ikke inn for det. Det har hun jo sagt noen ganger, at hun spiser hva hun vil uten å legge på seg. Mange av oss er tynne/slanke, sånn er det bare. Kanskje det er gener som gjør det? Vet mange får komplekser fordi de er tynne og får kritikk for det, de klarer ikke bli større. Kanskje hun nevner barneavdelingen fordi klær ofte er rimeligere der? Altså bare et tips?I don’t know. Jeg føler hun gjør det for å fronte at hun er flott å petit! Jeg mener ikke at det er noe galt med å være petit. Men hun er veldig opptatt av mangfold ,å at du er flott som du er ! Jeg syntes det er en veldig fronting av str ! Sikkert mange unge som følger hun også. Jeg er ekstemt opptatt av kroppspress ,nok derfor jeg reagerer så på det også 🙂 ja , det er nok billiger på barneavd . Men det er for barn 😅 Kleint å dele klær med dattera mi ! 6 1
drivhus Skrevet 12. april 2022 #9435 Skrevet 12. april 2022 Men hun driver ikke å slanker seg? At hun tipser og viser hvordan man skal slanke seg? Det gjør hun ikke. Det hadde vært verre hvis hun fronta det. Alle ser jo at hun spiser normalt. 2 1
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9436 Skrevet 12. april 2022 FrkZ skrev (4 timer siden): Da passer snap fint for henne. Der kan hun bare blokkere de som er uenige, tar henne i løgner eller sier i mot henne. Tenker de fleste vil få øynene opp etterhvert. Sannheten kommer for en dag. Hun avslører seg selv gjennom kroppsspråk, ansiktsutrykk og løgner. (Flakkende blikk, himling med øynene,ser til siden, pupillene endrer størrelse, tar seg til nesen, drar seg i håret, veldig stive overdrevne ansiktsutrykk..+++ the list goes on! FrkZ skrev (2 timer siden): Hva tror du jeg mente med det?! Som ikke har noe med kriminalitet å gjøre? GulleGull skrev (2 timer siden): Vet ikke -var derfor jeg spurte? FrkZ skrev (1 time siden): Yeah right! Beklager om jeg har vondt for det -men skjønte ikke helt svarene du gav meg? 2 1
Anneisabell Skrevet 12. april 2022 #9437 Skrevet 12. april 2022 SusieK skrev (42 minutter siden): Jeg føler hun gjør det for å fronte at hun er flott å petit! Jeg mener ikke at det er noe galt med å være petit. Men hun er veldig opptatt av mangfold ,å at du er flott som du er ! Jeg syntes det er en veldig fronting av str ! Sikkert mange unge som følger hun også. Jeg er ekstemt opptatt av kroppspress ,nok derfor jeg reagerer så på det også 🙂 ja , det er nok billiger på barneavd . Men det er for barn 😅 Kleint å dele klær med dattera mi ! Så innmari typisk at folk med hennes str alltid må fronte, du er bra nok som du er...det er ikke like mange store som fronter det like ofte. Alle vet h or mye press det er i samfunnet. 5
FrkZ Skrevet 12. april 2022 #9438 Skrevet 12. april 2022 GulleGull skrev (12 minutter siden): Beklager om jeg har vondt for det -men skjønte ikke helt svarene du gav meg? Ok😁
Gresshoppa Skrevet 12. april 2022 #9439 Skrevet 12. april 2022 SusieK skrev (49 minutter siden): Jeg føler hun gjør det for å fronte at hun er flott å petit! Jeg mener ikke at det er noe galt med å være petit. Men hun er veldig opptatt av mangfold ,å at du er flott som du er ! Jeg syntes det er en veldig fronting av str ! Sikkert mange unge som følger hun også. Jeg er ekstemt opptatt av kroppspress ,nok derfor jeg reagerer så på det også 🙂 ja , det er nok billiger på barneavd . Men det er for barn 😅 Kleint å dele klær med dattera mi ! Petite er hun ikke. Hun er 165 cm. Det er ikke uvanlig høyde på et kvinnemenneske. 4
GulleGull Skrevet 12. april 2022 #9440 Skrevet 12. april 2022 FrkZ skrev (7 minutter siden): Ok😁 Så hva mente du da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå