Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mina 2 skrev (På 7.3.2022 den 19.50):

Hvis jeg hadde vært sånn snapper,så hadde jeg selvfølgelig godt inn å lest hva som ble skrevet om meg. Så tror ikke fem flate øre på de som sier de ikke gjør det. 

Det hadde ikke jeg hatt nerver til, å lese en sånn tråd som dette om meg selv 🤯🥵🙈 så skjønner godt at mange ikke leser selv. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zebrina skrev (På 8.3.2022 den 21.27):

Oh. My. God. 

Hun dukket opp i feeden min i dag (følger hun ikke) og i mangel på andre ting å gjøre mens jeg ventet på at babyen skulle sovne, så telte jeg snappene hennes - jeg kom til 174 trykk med finger’n min FRA KJØKKENET HENNES !!!!! 174 !!!! Fra kjøkkenet !!! Altså hallo .. 

Ja, da sto hun på kjøkkenet og prata i en halvtime. 

Skrevet
SusieK skrev (På 9.3.2022 den 11.46):

Da har vi 2 forskjellige syn på det 😊

For min del virker det ut som om han lister seg rundt der ! La merke her for en liten stund siden når han sa noe ,å hun satte øya i han å spurte hva faen mener du med det ?! Kan være dems måte å prate på foe alt man vet! Tror at uten han i hus hadde ikke det gått rundt ! Hun lager mat da å holder orden det skal Hun ha! Men rent hjem med mor med støv på hjernen eller et lykkelig hjem med latter å litt kaos ?! Hadde aldri godtatt å liste meg rundt ,å være redd å gjøre feil ! 
Men er vel kanskje derfor jeg er single!

Jeg skjønner poenget ditt, og er lei for hva du har opplevd. Har en drittbarndom selv dessverre. 

Men selv om mange her mener vi ser alt, så gjør vi ikke det. Og jeg har absolutt tro på at Stine OGSÅ, altså i tillegg til snappingen, er en morsom, kjærlig, omsorgsfull og god mamma, selv om og på tross av at hun sliter med sitt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (På 9.3.2022 den 12.17):

Uansett hadde vel alle tjent på at hun fikset sykdomstilstanden sin. Kan ikke være greit å vente på når neste sammenbrudd eller besvimelse skjer. Man blir engstelig av slikt og det er fort at en blir på tå hev da. 

Ja, hadde vært lurt med hjelp, helt fra bunnen av og en gang for alle ❤️ kan ikke være godt å ha det sånn. Og jeg veit selv. Håper hun en gang får skikkelig god hjelp, og at hun da har et godt støtteapparat rundt seg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (På 10.3.2022 den 18.55):

Og den fortellingen om tidligere besøk på kirurgisk, med stjerner i øynene og direkte sitater om hva legen sa mm. Merket hun jekket seg ned et par hakk da de ikke rullet ut den røde løperen på kirurgisk i ettermiddag for Frua, men hu måtte vente som andre folk 😂 Da gikk det greit å dra på moteshow og sitte og se på selv om hun et par timer før ikke klarte å sitte og måtte gå breibent som hu hadde gjort i buksa pga smerter fra den påståtte kulen 🆘️ Herregud for en seanse 🎪

Påstått kul? Dette er sinnssykt vondt, har det selv 😅 hun ble jo operert, så det er jo ikke noe påstått. ALT er ikke løgn. 

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (På 10.3.2022 den 21.45):

Veldig enig. Har rapporter mange innlegg nå -en usmakelig tråd. Derfor jeg nesten ikke kommenterer her mer -det er ikke hyggelig. Stine er nok ikke så annerledes en oss fleste andre her inne, men hun har bare valgt å eksponere seg selv og sine utfordringer i motsetning til oss andre. Vi ser svært lite av familielivet hennes ellers fordi hun har valgt å ikke ha så fokus på det -slik jeg forstår det. Er mye man ikke ser og det man ser må tydeligvis tolkes  av flere i aller værste mening  -når det like så  godt kan ha sine naturlig forklaringer. Ting er sjeldent så svart/hvitt. 

🙌 🙏🏼❤️

• Liker 4
Skrevet (endret)
Minmi93 skrev (På 13.3.2022 den 8.35):

Snap er ikke en form for terapi. Her får galskapen hennes florere uten noen form for virklighetsorientering av fagpersoner. 

Sier du at snap ikke er en form for terapi for NOEN i hele verden, eller for deg selv? 

For jeg sa nettopp at det absolutt kan være en fin form for terapi, og det gjelder nok ikke bare meg. Så jo, det kan fint være en form for terapi. 

Endret av lillelily
Skrivefeil
  • Liker 3
Skrevet
Tvillingsjel skrev (6 timer siden):

Skal man ikke som butikkansatt være hyggelig og profesjonell uansett?

Både ja og nei. Når man jobber i butikk skal man møte kunder med et smil og være høflig. Men butikkansatte er bare mennesker de og, og hvis de som jobber på x-tra i Brumunddal har fått med seg hvordan Stine omtalte de da det var dette styret med pakken som ble borte så skjønner jeg veldig godt at de ikke stråler av glede når Stine kommer inn i butikken. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (6 timer siden):

Når man utdanner seg i butikk faget lærer man det. Jo, når man jobber i service yrket skal man opptre profesjonelt. Man må samtidig skjerme seg mot enkelte kunder. Fordi Stine har en traumatisk barndom,  så har hun all rett til å henge ut ansatte i butikker i alle offentlighet og på sin kanal? 

Smilet man sender ut, oppførselen man har ned seg mot andre, den vender tilbake til en sjøl.

Her reageres det på at mange stiller spørsmål ved Stines oppførsel, mens de synes hun kan bare oppføre seg dårlig mot andre? 

Tydelig leser hun er inne, når jeg leser siste Instagram innlegg. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Tvillingsjel skrev (7 timer siden):

Nei, ikke mot sånne som henne, har hengt ut både butikken og ansatte på nett. De som sier at kunden alltid har rett skulle hatt det vi her kaller en tæva. 

"Hei, 438kr, hade." 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Gjest Polarpuma
Skrevet
54 minutter siden, SnippSnappSnute2 said:

Når man utdanner seg i butikk faget lærer man det. Jo, når man jobber i service yrket skal man opptre profesjonelt. Man må samtidig skjerme seg mot enkelte kunder. Fordi Stine har en traumatisk barndom,  så har hun all rett til å henge ut ansatte i butikker i alle offentlighet og på sin kanal? 

Smilet man sender ut, oppførselen man har ned seg mot andre, den vender tilbake til en sjøl.

Her reageres det på at mange stiller spørsmål ved Stines oppførsel, mens de synes hun kan bare oppføre seg dårlig mot andre? 

Tydelig leser hun er inne, når jeg leser siste Instagram innlegg. 

Så mange selvmotsigelser med Stine. Hun sier for eksempel: “det koster ikke noe å smile”. Selv tramper hun inn på butikker og kjefter og klager, overfuser folk og lager et helvete ut av små bagateller. 
 Hun sier også “Har du ikke noe godt å si, så la vær med å si noe”. Selv kommer det den ene tiraden etter den andre om teite naboen, dumme frisøren, fjolset i nærbutikken, trollet på barnevernet osv osv. 

Jeg synes det er manipulasjon det hun driver med. Skal se så søt og hellig ut på sin kanal, men gjør det motsatte av det hun selv belærer andre om å gjøre. Falskt.

Gjest Chroma
Skrevet
Tvillingsjel skrev (8 timer siden):

Jo, egentlig skal de det, men jeg har ingen problemer med å forstå at de ikke vier henne mer oppmerksomhet enn absolutt nødvendig, etter måten hun hang ut ansatte med navn og hele pakka for litt siden. Antakelig er de redd det skal skje igjen, og prøver derfor å være «kald» og helt vanlig mot henne. 

Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Så mange selvmotsigelser med Stine. Hun sier for eksempel: “det koster ikke noe å smile”. Selv tramper hun inn på butikker og kjefter og klager, overfuser folk og lager et helvete ut av små bagateller. 
 Hun sier også “Har du ikke noe godt å si, så la vær med å si noe”. Selv kommer det den ene tiraden etter den andre om teite naboen, dumme frisøren, fjolset i nærbutikken, trollet på barnevernet osv osv. 

Jeg synes det er manipulasjon det hun driver med. Skal se så søt og hellig ut på sin kanal, men gjør det motsatte av det hun selv belærer andre om å gjøre. Falskt.

Bv-lederen i Ringsaker har sett klippet fra snap der hun ble hengt ut. 

• Liker 6
Skrevet

Den «kunden har alltid rett» er gammeldags og avleggs- 

Såklart; man skal være høflig og imøtekommende, men man skal ikke finne seg i hva som helst. 

Og blir man uthengt i en kanal med over 10 000 følgere så forstår jeg godt at man bare får basic service og ikke det lille ekstra. Selv om Stine ikke hengte ut ved navn så er ikke akkurat Brumunddal så stor plass at folk i nærområdet ikke vet hvem  som jobber på nevnte butikk 

Så Stine har nå hengt de ut to ganger; både i vinter ang den pakken og nå pga de ikke var smilende nok. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Glemmer hun seg selv oppi dette..? Jeg kjenner flere, inkludert meg selv, som har sett hvor ufin hun kan være mot butikkansatte SELV OM hun har blitt møtt med et smil først. 

Hun tror hun har rett til å oppføre seg som en dronning, fordi hun innbiller seg at hun er det. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Gresshoppa skrev (4 minutter siden):

Glemmer hun seg selv oppi dette..? Jeg kjenner flere, inkludert meg selv, som har sett hvor ufin hun kan være mot butikkansatte SELV OM hun har blitt møtt med et smil først. 

Hun tror hun har rett til å oppføre seg som en dronning, fordi hun innbiller seg at hun er det. 

Tenkte du på selvinnsikt? Og Stine? Prøver du å være morsom?

• Liker 10
Skrevet
Gresshoppa skrev (13 minutter siden):

Hun eier null selvinnsikt stakkar. Forventer at folk skal være hyggelige og imøtekommende mot henne, når hun viser null respekt tilbake. Hun er veldig flink til å fortelle hva og hvordan andre bør oppføre seg, men følger det ikke selv. Blir helt krakilsk om hun opplever noe, hun selv har gjort mot andre. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
nomore82 skrev (34 minutter siden):

Tenkte du på selvinnsikt? Og Stine? Prøver du å være morsom?

Prøver å få frem noe enkelte folk i denne tråden ikke klarer å se selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
FrkZ skrev (21 minutter siden):

Hun eier null selvinnsikt stakkar. Forventer at folk skal være hyggelige og imøtekommende mot henne, når hun viser null respekt tilbake. Hun er veldig flink til å fortelle hva og hvordan andre bør oppføre seg, men følger det ikke selv. Blir helt krakilsk om hun opplever noe, hun selv har gjort mot andre. 

Det er vel derfor hun ikke akkurat har igjen så mange venner også. Nytter ikke å være uenig med henne eller si imot henne. Da blir du «straffet»🤦🏼‍♀️

• Liker 11
Skrevet (endret)
Gresshoppa skrev (11 minutter siden):

Det er vel derfor hun ikke akkurat har igjen så mange venner også. Nytter ikke å være uenig med henne eller si imot henne. Da blir du «straffet»🤦🏼‍♀️

Da passer snap fint for henne. Der kan hun bare blokkere de som er uenige, tar henne i løgner eller sier i mot henne. Tenker de fleste vil få øynene opp etterhvert. Sannheten kommer for en dag.

Hun avslører seg selv gjennom kroppsspråk, ansiktsutrykk og løgner. (Flakkende blikk, himling med øynene,ser til siden,  pupillene endrer størrelse, tar seg til nesen, drar seg i håret, veldig stive overdrevne ansiktsutrykk..+++ the list goes on!

Endret av FrkZ
  • Liker 12
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...