Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frøken_ida skrev (21 minutter siden):

Alt på Tise er ubrukt. Hvorfor kjøpe ting hele tiden som ikke blir brukt? 

Sånt skjer vel når man kjøper og kjøper og kjøper. Og siden det er så BILLIG. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg ikke blir så inspirert av å høre om hvor FANTASTISKE de hårproduktene hun har kjøpt er. Håret hennes er jo helt ødelagt av bleking, bare kvaster igjen. Da spiller det vel ingen rolle hvor utrooolig mykt det er.

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
Clara80 skrev (5 minutter siden):

Må ærlig innrømme at jeg ikke blir så inspirert av å høre om hvor FANTASTISKE de hårproduktene hun har kjøpt er. Håret hennes er jo helt ødelagt av bleking, bare kvaster igjen. Da spiller det vel ingen rolle hvor utrooolig mykt det er.

Rart frisøren i det hele tatt tør røre det. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Pushes
Skrevet

Er ofte på Coop Extra jeg frøken Knutsen. Aldri vært noen sure ansatte der mot meg, kan kanskje være hvordan du oppfører deg mot de også?  Men klart, hopper ikke folk høyt nok for hoffnarren fra Brumunddal så blir det vel slik. 

Skrevet
Pushes skrev (15 minutter siden):

Er ofte på Coop Extra jeg frøken Knutsen. Aldri vært noen sure ansatte der mot meg, kan kanskje være hvordan du oppfører deg mot de også?  Men klart, hopper ikke folk høyt nok for hoffnarren fra Brumunddal så blir det vel slik. 

Tenkte jeg også på... så beryktet som hu er i nærmiljøet så er det ikke rart om de ansatte er litt avmålt når hun dukker opp 🤷‍♀️

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Lillemor1982 skrev (14 minutter siden):

Tenkte jeg også på... så beryktet som hu er i nærmiljøet så er det ikke rart om de ansatte er litt avmålt når hun dukker opp 🤷‍♀️

Kanskje på tide å tenke på hvordan hun har opptrådt mot ansatt ved butikken. Det går en grense for hva en butikkansatt skal finne seg i. Det er ikke uten grunn at hun blir kaldt dronningen av Brumunddal. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Hipp hurra. Masse gaver i dag igså😳

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Pushes skrev (1 time siden):

Med tanke på hvordan hun hang de ut på nett før jul når den pakken hennes var savnet, så er det kanskje ikke så rart om de er litt "lunken" til henne 🙄😔

Tror hun brenner lunta i begge ender de fleste steder, da ender det opp med at folk flest overser henne. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Gi en god grunn til at de skal smile til deg Stine.. Sånn som du har oppført deg mot de ansatte der og hengt dem ut.  Har aldri møtt på noen sure ansatte på den butikken men så har jeg oppført meg som folk da jeg har vært der.. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet

Funker ikke filteret som det skal i kveld?? Sitter i sofaen og prater etter duppen sin, og på visse områder/flekker dekker ikke filteret, flytter litt på seg. Men da ser man virkelig hva all den makeupen har gjort med huden hennes😳😳 Så mange lag med produkter ser heller ikke bra ut!!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Brumundaline skrev (47 minutter siden):

Funker ikke filteret som det skal i kveld?? Sitter i sofaen og prater etter duppen sin, og på visse områder/flekker dekker ikke filteret, flytter litt på seg. Men da ser man virkelig hva all den makeupen har gjort med huden hennes😳😳 Så mange lag med produkter ser heller ikke bra ut!!

Det er ikke det verste,  det er den himlinga med øya hele tiden,  det følger alltid med når hun snakker om ting hvor hun er ute etter å høste sympati. Er en uvane sikkert?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Pushes skrev (7 timer siden):

De er skikkelig hyggelige der! 😃

• Liker 5
Skrevet

Hvis en kunde henger ut en av mine kollegaer eller kjefter urettmessig, så gir ikke jeg den personen noen service heller. Enkelt! Sånne gidder vi rett og slett ikke bruke energi på, vi later som de ikke eksisterer. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Gjest Chroma
Skrevet

Jeg ser virkelig ikke poenget i å snakke negativt om huden hennes. Det gjør dere bare for å være ekle. 

Hold dere heller saklige. 

Når det gjelder butikken hun snakker om har jeg full forståelse for at enkelte der ikke klarer å være veldig smilende og hyggelig, med tanke på at hun har hengt de ut flere ganger. Man kan ikke være dritt mot folk og forvente smil tilbake.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
Chroma skrev (27 minutter siden):

Jeg ser virkelig ikke poenget i å snakke negativt om huden hennes. Det gjør dere bare for å være ekle. 

Hold dere heller saklige. 

Når det gjelder butikken hun snakker om har jeg full forståelse for at enkelte der ikke klarer å være veldig smilende og hyggelig, med tanke på at hun har hengt de ut flere ganger. Man kan ikke være dritt mot folk og forvente smil tilbake.

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Hvis en kunde henger ut en av mine kollegaer eller kjefter urettmessig, så gir ikke jeg den personen noen service heller. Enkelt! Sånne gidder vi rett og slett ikke bruke energi på, vi later som de ikke eksisterer. 

Skal man ikke som butikkansatt være hyggelig og profesjonell uansett?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Minmi93 skrev (På 1.3.2022 den 13.40):

Hva får en godt voksen dame til å snakke om størrelsen på ballene til mannen foran barna og følgerne på snap ? Det skulle være en hyggelig stund hvor de skulle spise fastelavnsboller…. Det er ikke første gangen hun drar inn perversiteter i samtaler med mannen samtidig som hun prater med følgere på snap. Nei, jeg er ikke fisefin, men jeg tenker på alderen hennes og hva barna hører.  Mine barn hadde blitt rimelig flaue av meg som mor hvis jeg hadde oppred sånn foran andre. Hva var så morsomt med småpølser hun hadde kjøpt … ?  Er det skader fra overgrep som gjør at hun synes det er fryktelig gøy med disse sammenligningene  mellom mat og underliv ?  Prater hun sånn med alle og enhver eller tror hun at det er kult å være sånn ovenfor barna og på snap. I følge henne så var dette tema i deres hjem. En måte å ha det gøy på. Nå skal vel Stine som mor og voksen gå som et godt forbilde for barna sine. Jeg mener at det er langt i fra det hun gjør ved disse uttalelsene. 

Jeg har aldri skjønt moroa eller eller likt sånn humor selv, men kjenner flere familier som bare er sånn hele gjengen 😂 mulig de er sånne, aner ikke. 

Skrevet
Embla82 skrev (På 6.3.2022 den 11.19):

Sammenlign med lengde på stories til andre som har sosiale medier/snap som jobb eller andre som har offentlige kontoer. Dette er et enormt langt sluttresultat. Klart det tar mye lengre tid å filme/se over/redigere/slette det som ikke ble bra/osv enn det ferdige resultatet. 

Jeg snapper selv av og til for en snap-gruppe, og jeg bruker tid på det som ender opp med maks ti minutter. Det merkes de dagene det er snap-dag. 

Tenker mer over hva jeg sier, og det å skjerme familien da, så sånn sett går det kanskje raskere når man produserer mer impulsivt.

Kvalitet over kvantitet hadde nok gitt flere fornøyde seere og en mindre aktiv tråd her inne for Stine sin del. Så det kunne vært noe å vurdere.

Ingenting av dette var poenget? Poenget var at flere klaget hvor dårlig mor hun er - som jo er en stygg og alvorlig anklage - som snapper opp til 12 timer om dagen. Også var det 71 minutter, litt over én time. IKKE 12 timer. 

Forøvrig er det ikke mange på kanaler som unnagjør døgnet sitt med et resultat på ti minutter å se på for seerne, det er ikke mye. Nå spørs det jo hva slags kanal eller tema, men man får ikke formidlet, sagt eller vist all verdens på ti minutter, spesielt ikke hvis man har et tema å forholde seg til. 

Men kvalitet fremfor kvantitet er jeg enig i 🙌 DA får man mye mer ut av en kanal man vil følge med på 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (På 6.3.2022 den 11.48):

Ja, men synes du ikke det blir feil at hun selvdiagnostiserer seg med Clusterhodepine når det er migrene hun har?! Enda et ledd i Meg Meg og Mitt... Min Sykdom, Mine Plager og Mine Symptomer 🆘 ️Er det ikke ille nok fra før så legger hu på som det passer'a.... er et navn for en slik sykdom og den er ikke fysisk....

Jo, helt enig i det! 

Poenget var at det kveruleres på hva hun kaller diagnosen, altså at hun sier feil ord. Samme det vel, ta henne heller på at hun ikke har diagnosen hun påstår å ha, ikke på at hun sier feil ord 😁 liksom "øh, hva er selvmordsmigrene, er det noe nytt som bare Stine har?" Nei, hun sier bare feil ord, og det veit alle veldig godt. Er bare så tullete å kverulere og diskutere på at hun sier et ord feil, da er det faktisk bedre å kritisere henne for å påstå å ha selvmordshodepine. Som jeg er helt enig i - hun burde ikke påstå å ha det. 

Endret av lillelily
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Stunt mamma skrev (På 6.3.2022 den 18.24):

Det har kanskje blitt en avhengighet for henne å være syk, og det som medfølger av sympati og omsorg. Trist å se hvordan en ødelagt barndom påvirker resten av livet. 

Ja, jeg tenker noe lignende. Jeg tror ikke hun gjør alt med vilje, tror heller mye av det vi ser ligger i sykdomsbildet dessverre. Man blir formet på uhorvelig mange og forskjellige måter av en sånn oppvekst. Spesielt av å klare seg selv fra ung alder (barn), og å lære ting selv, lære feil ting av dårlige omsorgspersoner men som man vokser opp med som om de er riktige og normale, og ikke minst å være den voksne i familien allerede fra barneskolealder. 

Endret av lillelily
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...