Frøken_ida Skrevet 7. april 2022 #9321 Skrevet 7. april 2022 Minipilla skrev (15 minutter siden): Noen som skal på festen da?? 😅 Hva har jeg gått glipp av nå? Orker ikke se hva hun driver med.
FrkZ Skrevet 7. april 2022 #9322 Skrevet 7. april 2022 Frøken_ida skrev (19 minutter siden): Hva har jeg gått glipp av nå? Orker ikke se hva hun driver med. Tror hun ville arrangere en fest med «snap vennene» sine😅. 2
Trulteposen Skrevet 7. april 2022 #9324 Skrevet 7. april 2022 De to er ganske lik - feks i utseende - men jeg synes Adelheid er oppmerksom og god med ungene sine og så tror jeg på henne når hun snakker, også om sykdom. 6 3
bygdefruen Skrevet 7. april 2022 #9325 Skrevet 7. april 2022 Frøken_ida skrev (2 timer siden): New yorker har ikke barneavdeling. En liten løgn fra eller til. 🤷♀️ Hun må jo ha kjøpt lageret med basicgensere som new yorker hadde på bakrommet på Hamar. Det er jo ikke noe som har med mote det, jeg forstår ikke at SÅÅÅÅÅ mange vil ha sånne masseproduserte kjedelige klær. Dritt for miljøet er det også. Jeg er ikke noen fashionista men jeg har min egen stil som jeg trives godt med, men til og med jeg skjønner at basic gensere fra billigkjeder er så langt fra mote som det går an å komme. Ja, Stine har også sin egen stil men særlig moteriktig kan hun da ikke kalles. Fin stil for all del, men hun er ingen fashionista. 4 1
Minipilla Skrevet 7. april 2022 #9326 Skrevet 7. april 2022 Rieber97 skrev (3 timer siden): Hvilken fest? Hadde lyst å arrangere fest for «snapfam» 😅 1
Gjest Trolltussa Skrevet 7. april 2022 #9327 Skrevet 7. april 2022 Minipilla skrev (3 timer siden): Noen som skal på festen da?? 😅 Ja🤩
Gjest Pushes Skrevet 8. april 2022 #9328 Skrevet 8. april 2022 Lunabelle skrev (11 timer siden): På en leasingbil er det leasingselskapet som står registrert som eier av bilen. Du har helt rett ang eier, men leasingtaker er ei dame fra Gran.
skruf Skrevet 8. april 2022 #9329 Skrevet 8. april 2022 Jeg regner med at de har overtatt leasingavtalen sånn at de slapp å betale start-innskuddet man må betale når man leaser bil, og bare betaler månedlig leie. Har nettopp sjekket ut leasing selv da vi vurderte det i stedet for å kjøpe ny bil, men vi kom frem til at det å lease blir ikke noe særlig billigere. Måtte ut med 100 000 som en engangssum, i tillegg månedlig avdrag på nesten 6000kr. Skulle vi ha byttet bil om noen år så hadde vi vært nødt til å betale 100 000kr en gang til. Billånet vårt er på litt over det vi måtte ha betalt hver måned for å lease. Så her blir det ikke å lease neste gang vi skal bytte bil Men for de så lønner det seg nok å ha overtatt en avtale og dermed sluppet unna innskuddssummen (antar forresten at summene jeg nevner varierer ut i fra hvilken bil man ønsker seg) 2
Lunabelle Skrevet 8. april 2022 #9330 Skrevet 8. april 2022 Pushes skrev (45 minutter siden): Du har helt rett ang eier, men leasingtaker er ei dame fra Gran. Det har blitt skrevet her tidligere at moren til A har leaset bilen på deres vegne. 3 1
Frøken_ida Skrevet 8. april 2022 #9331 Skrevet 8. april 2022 Trolltussa skrev (7 timer siden): Ja🤩 Da kan dere pusesnakke hele kvelden 🤩 6
ClusterOfGrapes Skrevet 8. april 2022 #9332 Skrevet 8. april 2022 Minipilla skrev (19 timer siden): Det er jo faktisk i ferd med å utvikle seg til en renspikka shopping kanal. Det er helt utrolig!! Det har jeg også tenkt. Hovudingrediensen i innholdet i snapen er jo om hva hun har kjøpt, hvor det er kjøpt, linker til hva en kan kjøpe, reklame for produkter og til slutt også avlagte ting hun vil selge. Spørs om hun er vandt til et relativt høyt pengeforbruk fra barndommen. Det er vanskelig å legge av seg. Faren jobbet vel i Nordsjøen og disse tjener minst 2-3 ganger mer enn en gjennomsnittet. Hun er vel hans enebarn også. 6
Frøken_ida Skrevet 8. april 2022 #9333 Skrevet 8. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (2 minutter siden): Det har jeg også tenkt. Hovudingrediensen i innholdet i snapen er jo om hva hun har kjøpt, hvor det er kjøpt, linker til hva en kan kjøpe, reklame for produkter og til slutt også avlagte ting hun vil selge. Spørs om hun er vandt til et relativt høyt pengeforbruk fra barndommen. Det er vanskelig å legge av seg. Faren jobbet vel i Nordsjøen og disse tjener minst 2-3 ganger mer enn en gjennomsnittet. Hun er vel hans enebarn også. Burde være nok til at Stine får avslag i saken sin. 2 1
Støgga Skrevet 8. april 2022 #9334 Skrevet 8. april 2022 Trolltussa skrev (10 timer siden): Ja🤩 Selvfølgelig, det hadde jo blitt litt merkelig fest om ikke du skulle😁
ClusterOfGrapes Skrevet 8. april 2022 #9336 Skrevet 8. april 2022 Frøken_ida skrev (49 minutter siden): Burde være nok til at Stine får avslag i saken sin. Men en gjennomgang av saken kan jo være nyttig for at lignende ikke skal skje igjen. 3
Frøken_ida Skrevet 8. april 2022 #9337 Skrevet 8. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (13 minutter siden): Men en gjennomgang av saken kan jo være nyttig for at lignende ikke skal skje igjen. Enig! Men det må være opp til hver enkelt forelder her i verden å ta ansvar for eget barn. Prioriteringer er alt som betyr noe. Så det kan bv bruke som bevis vil jeg tro. 3
bygdefruen Skrevet 8. april 2022 #9338 Skrevet 8. april 2022 ClusterOfGrapes skrev (2 timer siden): Det har jeg også tenkt. Hovudingrediensen i innholdet i snapen er jo om hva hun har kjøpt, hvor det er kjøpt, linker til hva en kan kjøpe, reklame for produkter og til slutt også avlagte ting hun vil selge. Spørs om hun er vandt til et relativt høyt pengeforbruk fra barndommen. Det er vanskelig å legge av seg. Faren jobbet vel i Nordsjøen og disse tjener minst 2-3 ganger mer enn en gjennomsnittet. Hun er vel hans enebarn også. Hun og eks- mannen hadde også et greit forbruk, så hun er nok vant til å kunne bruke penger. 4
GulleGull Skrevet 8. april 2022 #9339 Skrevet 8. april 2022 Frøken_ida skrev (3 timer siden): Burde være nok til at Stine får avslag i saken sin. Er det «Høyt pengeforbruk» du mener skal gi avslag? En evt erstatningssum hun vil få fra kommunen skal speile økonomisk kompensasjon/oppreisning for evt tapt barndom, oppgjør for evt. tapte lønnsinntekter og slike ting. 3 2
Gjest Pushes Skrevet 8. april 2022 #9340 Skrevet 8. april 2022 Lunabelle skrev (6 timer siden): Det har blitt skrevet her tidligere at moren til A har leaset bilen på deres vegne. Den står fortatt på ei ung dame som bor på Gran. 🤷♂️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå