Whitesnake69 Skrevet 7. april 2022 #9301 Skrevet 7. april 2022 Var innom snappen til Adelheid for første gang og det var jo som å se snappen til Stine. Hvem er det som hermer hvem? 6
Lillemor1982 Skrevet 7. april 2022 #9302 Skrevet 7. april 2022 Nathalie skrev (21 minutter siden): Jeg klarer faktisk ikke å fatte hvordan de har råd til alt det der når de har 3 barn, 3 katter og andre faste utgifter. De kan jo umulig ha det... 🆘️ 3 1
Minipilla Skrevet 7. april 2022 #9303 Skrevet 7. april 2022 Anneisabell skrev (5 minutter siden): Shoppe mani kan det vell kalles Eller spleis. 3 3
Anneisabell Skrevet 7. april 2022 #9304 Skrevet 7. april 2022 Minipilla skrev (1 time siden): Eller spleis. Den er vell snart oppbrukt med alt hun kommer hjem med 🤔 5
Gjest Pushes Skrevet 7. april 2022 #9305 Skrevet 7. april 2022 Lillemor1982 skrev (3 timer siden): De kan jo umulig ha det... 🆘️ Det er en grunn for at de har tatt over leasingen til noen andre for å si det slik.
Sharp75! Skrevet 7. april 2022 #9306 Skrevet 7. april 2022 Pushes skrev (1 minutt siden): Det er en grunn for at de har tatt over leasingen til noen andre for å si det slik. Leasing er noe av det mest uøkonomiske man kan gjøre 🙄 om man ikke har et firma..... 9 2
Gjest Pushes Skrevet 7. april 2022 #9307 Skrevet 7. april 2022 Sharp75! skrev (24 minutter siden): Leasing er noe av det mest uøkonomiske man kan gjøre 🙄 om man ikke har et firma..... Altså de har jo tatt over for noen som vil ut av avtalen. Da slapp de nok unna innskudd, men bilen står jo fortsatt på hun som hadde avtalen i førsteomgang. Når man ikke selv har penger eller får lån så var dette måten å få seg "ny" bil på. Men for all del. Bra for dem.
Egentlig-grei Skrevet 7. april 2022 #9308 Skrevet 7. april 2022 Jeg kunne oppriktig tenkt meg å få noen tips til budsjett av henne. Hvordan hun på uføretrygd og en mann med noe jeg antar har en gjennomsnittsinntekt, får det til å gå rundt hver måned er for meg ubegripelig når man ser disse daglige innkjøpene. Jeg har selv noen uvaner, nikotin blant annet, som selvsagt koster. Allikevel kunne vår familie aldri i verden hatt anledning til lignende shoppingvaner selv om jeg hadde kuttet ut røyken. 😳 14
Støgga Skrevet 7. april 2022 #9309 Skrevet 7. april 2022 Whitesnake69 skrev (4 timer siden): Var innom snappen til Adelheid for første gang og det var jo som å se snappen til Stine. Hvem er det som hermer hvem? Det har jeg lurt på å, noen som vet? 2
FrkZ Skrevet 7. april 2022 #9310 Skrevet 7. april 2022 Støgga skrev (2 minutter siden): Det har jeg lurt på å, noen som vet? Stine som hermer etter Adelheid. Adelheid gav henne en del tips sist Stine hadde en breakdown. Etter det har hun blitt mye roligere, mer positiv, gjør mer med, og for ungene. Synes det bare blir fake jeg da. Menmen! Det er positivt for barna iallefall😅 7
Gresshoppa Skrevet 7. april 2022 #9311 Skrevet 7. april 2022 FrkZ skrev (2 minutter siden): Stine som hermer etter Adelheid. Adelheid gav henne en del tips sist Stine hadde en breakdown. Etter det har hun blitt mye roligere, mer positiv, gjør mer med, og for ungene. Synes det bare blir fake jeg da. Menmen! Det er positivt for barna iallefall😅 Skikkelig positivt for barna når de eldste skjønner at det kun er for å vise seg fra en «positiv» side for SnapFAM-en sin…🤦🏼♀️😅 7
Gresshoppa Skrevet 7. april 2022 #9312 Skrevet 7. april 2022 Støgga skrev (9 minutter siden): Det har jeg lurt på å, noen som vet? Stine hermer. Stine begynte å rope høyt at 80% av det hun kjøper er fra barneavdelingen, etter hun så Adelheid hadde kjøpt noe derifra…. Sunne forbilder for mennesker som sliter med spiseforstyrrelser. 12
Støgga Skrevet 7. april 2022 #9313 Skrevet 7. april 2022 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Stine hermer. Stine begynte å rope høyt at 80% av det hun kjøper er fra barneavdelingen, etter hun så Adelheid hadde kjøpt noe derifra…. Sunne forbilder for mennesker som sliter med spiseforstyrrelser. Jeg tenkte det var sånn men jeg har ikke vært så lenge i snapverden🙈 jeg får så vondt av de ungene når jeg ser S er så kald og ufølsom😪 7
Lunabelle Skrevet 7. april 2022 #9314 Skrevet 7. april 2022 Pushes skrev (1 time siden): Altså de har jo tatt over for noen som vil ut av avtalen. Da slapp de nok unna innskudd, men bilen står jo fortsatt på hun som hadde avtalen i førsteomgang. Når man ikke selv har penger eller får lån så var dette måten å få seg "ny" bil på. Men for all del. Bra for dem. På en leasingbil er det leasingselskapet som står registrert som eier av bilen. 1
Frøken_ida Skrevet 7. april 2022 #9315 Skrevet 7. april 2022 Egentlig-grei skrev (53 minutter siden): Jeg kunne oppriktig tenkt meg å få noen tips til budsjett av henne. Hvordan hun på uføretrygd og en mann med noe jeg antar har en gjennomsnittsinntekt, får det til å gå rundt hver måned er for meg ubegripelig når man ser disse daglige innkjøpene. Jeg har selv noen uvaner, nikotin blant annet, som selvsagt koster. Allikevel kunne vår familie aldri i verden hatt anledning til lignende shoppingvaner selv om jeg hadde kuttet ut røyken. 😳 Jeg vil også kjøpe meg nye klær og masse stæsj. 🙄 Jeg og mannen tjener garantert mer enn de 2, men da måtte jeg nok brukt kredittkort i tillegg. 4
Frøken_ida Skrevet 7. april 2022 #9316 Skrevet 7. april 2022 bygdefruen skrev (På 6.4.2022 den 16.29): Shoppingen blir nok en rus. Alle syns jo det er fint å kjøpe seg noe og føler på en glede når vi har noe nytt. Husk at hun går hjemme hver eneste dag hele året uten jobb og uten kontakt med venner. Virker ikke som hun har mye familie heller. Så snappingen og shoppingen er nok det som gjør henne lykkelig. Tenker det samme. Når man ikke har venner, så kjøper man seg glad på ting. Lykke en veldig kort stund. 4
Frøken_ida Skrevet 7. april 2022 #9317 Skrevet 7. april 2022 Gresshoppa skrev (21 minutter siden): Stine hermer. Stine begynte å rope høyt at 80% av det hun kjøper er fra barneavdelingen, etter hun så Adelheid hadde kjøpt noe derifra…. Sunne forbilder for mennesker som sliter med spiseforstyrrelser. New yorker har ikke barneavdeling. En liten løgn fra eller til. 🤷♀️ Hun må jo ha kjøpt lageret med basicgensere som new yorker hadde på bakrommet på Hamar. Det er jo ikke noe som har med mote det, jeg forstår ikke at SÅÅÅÅÅ mange vil ha sånne masseproduserte kjedelige klær. Dritt for miljøet er det også. 5
Rieber97 Skrevet 7. april 2022 #9319 Skrevet 7. april 2022 4 minutter siden, Minipilla said: Noen som skal på festen da?? 😅 Hvilken fest?
Konfliktsky Skrevet 7. april 2022 #9320 Skrevet 7. april 2022 Minipilla skrev (9 minutter siden): Noen som skal på festen da?? 😅 Nei, absolutt ikke 😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå