Linye Skrevet 5. april 2022 #9241 Skrevet 5. april 2022 7 hours ago, Eurony said: Ser ut til at vektdyna bare fungerte mens hu hadde kampanje med de som selger de, - har ikke hørt et ord om det siden. Det er jo litt pussig, fru knusten. Der hadde hun hatt litt å lære av Yummymummy. Egentlig på mange måter.🥰 Men skjønner jo at det var spill for galleriet, da😉 4
Nussepus Skrevet 5. april 2022 #9242 Skrevet 5. april 2022 Linye skrev (12 minutter siden): Der hadde hun hatt litt å lære av Yummymummy. Egentlig på mange måter.🥰 Men skjønner jo at det var spill for galleriet, da😉 Hva er det å lære av henne egentlig? Selge masse dyrt ræl som ingen har brukt for😂 2 2
Gresshoppa Skrevet 5. april 2022 #9243 Skrevet 5. april 2022 Sharp75! skrev (13 timer siden): Ja hvorfor ikke, hadde jeg passet den genseren hun kjøpte så kunne jeg tenkt meg den, (aprikos/lilla) 😍 en sparer jo litt penger 🤩 Man sparer aldri penger om man handler på salg eller om ting er rimeligere, OM man ikke virkelig trenger en ting. Stine trenger ikke 90% av det hun kjøper, selv om det bare koster tredve kroner. 11 1
Frøken_ida Skrevet 5. april 2022 #9244 Skrevet 5. april 2022 Gresshoppa skrev (35 minutter siden): Man sparer aldri penger om man handler på salg eller om ting er rimeligere, OM man ikke virkelig trenger en ting. Stine trenger ikke 90% av det hun kjøper, selv om det bare koster tredve kroner. Stine burde betale advokatregninga si selv hun. Kunne fint gjort det med alle de småsummene(og store!!!!)hun bruker.. 6 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 5. april 2022 #9245 Skrevet 5. april 2022 Minipilla skrev (3 timer siden): Jeg syns det er en uting at et voksent menneske på snart 40 år skal fronte så sinnsykt at hun handler klær på barneavdelingen og at de til og med der er for store for henne. Det er en enormt kroppspress blant unge og da hjelper det ikke når voksne må snakke om at klærne passer fra barneavdelingen.....samtidig som hun står i tettsittende totalt kroppsnære singleter som ikke etterlater noe til fantasien. Vi har en jente på snart 15 som omtrent har sluttet å spise og som ikke vil kle av seg i gymtimen fordi hun er redd de andre skal syns hun er tykk. Hun er 172 cm høy og 49 kilo. Hun har ikke kjøpt klær på barneavdelingen de siste par år. I tillegg på visse butikker som feks Gina Tricot kan hun ikke passe XS engang men må bruke S. Og dette er en slank aktiv jente som trener hver dag. Nå følger hun heldigvis ikke galskapen Knutsen sender ut, men jeg ser for meg jenter som vår datter som da omtrent daglig får høre om klær fra barneavdelingen og selv minste voksenstørrelse som er så stor at hun svømmer i dem. MÅ det virkelig snakkes om hele tiden? Hun snakker så fint om at man skal være fornøyd med den man er, men det er tydeligvis veeeeeeldig viktig å hele tiden få frem at man bruker den minste størrelsen tilgjengelig på markedet. Så trist historie du forteller om din datter. Desverre er dette noe alt for mange sliter med. Jeg håper virkelig Ingen unge jenter følger en voksen person som er så opptatt av å fortelle om små klesstørrelser. Som forteller seerne hvor viktig det er å være glad i sin egen kropp og utseende uten filter. Med hennes bakgrunn bør også hun tenke gjennom hva hun snakker om og hva hun deler om mange temaer. Akkurat fordi hun ikke vet hvem sine seere er. 6 2
Linye Skrevet 5. april 2022 #9246 Skrevet 5. april 2022 2 hours ago, Nussepus said: Hva er det å lære av henne egentlig? Selge masse dyrt ræl som ingen har brukt for😂 Ærlig på måten hun selger på. Hun reklamerer ikke på Cubus, we are fit og vektdyner feks, selv om alle andre «influensere» gjør det… 3
Støgga Skrevet 5. april 2022 #9247 Skrevet 5. april 2022 Gresshoppa skrev (1 time siden): Man sparer aldri penger om man handler på salg eller om ting er rimeligere, OM man ikke virkelig trenger en ting. Stine trenger ikke 90% av det hun kjøper, selv om det bare koster tredve kroner. Du mener trædve spenn 😂 6
GulleGull Skrevet 5. april 2022 #9248 Skrevet 5. april 2022 Eurony skrev (11 timer siden): Ser ut til at vektdyna bare fungerte mens hu hadde kampanje med de som selger de, - har ikke hørt et ord om det siden. Det er jo litt pussig, fru knusten. Ikke så pussig det -er jo influenser verden i ett nøtteskall. Bare å la det passere😊 Men når det har sagt, datteren min bruker kun vektdyne og er kjempefornøyd (ikke influenset av noen altså) -hun får nesten ikke sove med andre dyner lenger😅 5
Gjest Pushes Skrevet 5. april 2022 #9249 Skrevet 5. april 2022 Shoppingen til frøken Knutsen er ikke noe annet enn en dårlig mestringsstrategi, det fungerer i 2 minutter når hu åpner/viser det frem. Så er gleden eller følelsen borte. Da shoppes det andre ting som gir henne kortvarig glede.
Mina 2 Skrevet 5. april 2022 #9250 Skrevet 5. april 2022 Noe så teit som å komme inn fra siden og inn på kjøkkenet med koppen i hånda for så å fylle på kaffe😅 Burde jo tatt ut koppen fra skapet🤔 Og når hun kommer inn med handleposer av og til og har da vært inne først å satt opp kamera. Må bare innrømme at det er litt gøy å følge for det er jo underholdning😊 11
ClusterOfGrapes Skrevet 5. april 2022 #9251 Skrevet 5. april 2022 Minipilla skrev (4 timer siden): Jeg syns det er en uting at et voksent menneske på snart 40 år skal fronte så sinnsykt at hun handler klær på barneavdelingen og at de til og med der er for store for henne. Det er en enormt kroppspress blant unge og da hjelper det ikke når voksne må snakke om at klærne passer fra barneavdelingen.....samtidig som hun står i tettsittende totalt kroppsnære singleter som ikke etterlater noe til fantasien. Vi har en jente på snart 15 som omtrent har sluttet å spise og som ikke vil kle av seg i gymtimen fordi hun er redd de andre skal syns hun er tykk. Hun er 172 cm høy og 49 kilo. Hun har ikke kjøpt klær på barneavdelingen de siste par år. I tillegg på visse butikker som feks Gina Tricot kan hun ikke passe XS engang men må bruke S. Og dette er en slank aktiv jente som trener hver dag. Nå følger hun heldigvis ikke galskapen Knutsen sender ut, men jeg ser for meg jenter som vår datter som da omtrent daglig får høre om klær fra barneavdelingen og selv minste voksenstørrelse som er så stor at hun svømmer i dem. MÅ det virkelig snakkes om hele tiden? Hun snakker så fint om at man skal være fornøyd med den man er, men det er tydeligvis veeeeeeldig viktig å hele tiden få frem at man bruker den minste størrelsen tilgjengelig på markedet. Det er en uting å være så opptatt av å formidle klesstørrelsen hele tiden, og ja hun burde visst bedre. I årenes løp etter blogging og influencing kom på banen har der vært utarbeidet flere såkalte bloggplakater med samlinger av tips og retningslinjer som kan være gode arbeidsverktøy for påvirkere. Disse tar sikte på å bevisstgjøre påvirkere om hva de legger ut og hvilket ansvar de har i forhold til f.eks troverdighet, salg og kroppspress mm. I 2016 kom Sunn Fornuft-plakaten som har 10 punkter rettet mot ansvaret en har som som påvirker i forhold til spiseforstyrrelser. Ett av punktene der går på dette at når en skriver om klær så bør en unngå å skrive hvilken klesstørrelse en bruker. Nå har ikke Stine de yngste følgerne, men verdt å merke seg likevel. Lurt å lære fra slike bloggplakater, et godt tips hvis du leser her, Stine! Ser jo ut som at hun siste tiden har blitt bevisstgjort rundt bruken av filter, selv om det kan se ut som hun bruker et slags likevel. Forstår heller ikke poenget med å fortelle om at en kjøper barneklær. Er det for å gi råd om å spare penger?, hvordan gjøre kupp i barneavdelingen? At der finnes flotte barneklær? Eller hva? Jeg har i alle fall ikke problemer med å finne klær i x-small i vanlige klesbutikker. 8
Lissien Skrevet 5. april 2022 #9252 Skrevet 5. april 2022 Kunne tenkt meg å vært så organisert som henne jeg! Der er det orden i skuffer og skap 🤩 6 2
Sharp75! Skrevet 5. april 2022 #9253 Skrevet 5. april 2022 Gresshoppa skrev (5 timer siden): Man sparer aldri penger om man handler på salg eller om ting er rimeligere, OM man ikke virkelig trenger en ting. Stine trenger ikke 90% av det hun kjøper, selv om det bare koster tredve kroner. Tenker pris generelt voksen/barn 1
Frøken_ida Skrevet 5. april 2022 #9254 Skrevet 5. april 2022 Lissien skrev (7 minutter siden): Kunne tenkt meg å vært så organisert som henne jeg! Der er det orden i skuffer og skap 🤩 Tenker at jobb og miljøforandring er viktigere enn ryddige skuffer og skap. 9 1
Alisha* Skrevet 5. april 2022 #9255 Skrevet 5. april 2022 Har store problemer med å både forstå og tro på denne dama. Men idag er det igjen moteoppvisning. Og skulle det være noen tvil om størrelse, så får du det godt forklart. Ja til og med hva som er in og på mote nå. For å ikke glemme at hun fremdeles er en Xs. Det er salg, ja alltid salg forstår du. Som flere her nevner er det idag et sinnsykt kroppspress blandt de unge, men allikevel står dama og fronter Xs og barneavdelinger. Virker så stolt over at hun kan bruke små størrelser. Når det kommer til den vanvittige shoppingen ser man hvorfor det snakkes i krokene. Det ser da vitterlig ut som hun kan starte en klesforretning. Er spent på hvordan hun lærer barna sine om økonomi. At det er ryddig i skap og skuffer er greit nok, men hva med alt det andre... Og igjen, hvorfor skal alt vises frem på snap.. 21 4
Lissien Skrevet 5. april 2022 #9256 Skrevet 5. april 2022 Frøken_ida skrev (5 minutter siden): Tenker at jobb og miljøforandring er viktigere enn ryddige skuffer og skap. 🙄 Bra du var kjapt ute med å vri en positiv kommentar over til en negativ bemerkning. Kunne jo være at noen fikk et positivt inntrykk av henne hvis du bare hadde latt den stå. 3 3
Frøken_ida Skrevet 5. april 2022 #9257 Skrevet 5. april 2022 Murstein skrev (1 minutt siden): Har store problemer med å både forstå og tro på denne dama. Men idag er det igjen moteoppvisning. Og skulle det være noen tvil om størrelse, så får du det godt forklart. Ja til og med hva som er in og på mote nå. For å ikke glemme at hun fremdeles er en Xs. Det er salg, ja alltid salg forstår du. Som flere her nevner er det idag et sinnsykt kroppspress blandt de unge, men allikevel står dama og fronter Xs og barneavdelinger. Virker så stolt over at hun kan bruke små størrelser. Når det kommer til den vanvittige shoppingen ser man hvorfor det snakkes i krokene. Det ser da vitterlig ut som hun kan starte en klesforretning. Er spent på hvordan hun lærer barna sine om økonomi. At det er ryddig i skap og skuffer er greit nok, men hva med alt det andre... Og igjen, hvorfor skal alt vises frem på snap.. Shopping hver dag. Det er noe mange bruker for at de vil fylle en tomhet f.eks for at de ikke har venner. At de ikke har nok påfyll i livet som man f.eks får fra det sosiale på en jobb. 4 3
Frøken_ida Skrevet 5. april 2022 #9258 Skrevet 5. april 2022 Lissien skrev (2 minutter siden): 🙄 Bra du var kjapt ute med å vri en positiv kommentar over til en negativ bemerkning. Kunne jo være at noen fikk et positivt inntrykk av henne hvis du bare hadde latt den stå. Din kommentar og mening står jo der. 🤷♀️ Det var heller ikke en negativ bemerkning, det er fakta som det er forsket på. 6
Lissien Skrevet 5. april 2022 #9259 Skrevet 5. april 2022 Frøken_ida skrev (33 minutter siden): Din kommentar og mening står jo der. 🤷♀️ Det var heller ikke en negativ bemerkning, det er fakta som det er forsket på. 😂 ja, da så! 2
Gjest Polarpuma Skrevet 5. april 2022 #9260 Skrevet 5. april 2022 1 hour ago, Frøken_ida said: Tenker at jobb og miljøforandring er viktigere enn ryddige skuffer og skap. 1 hour ago, Lissien said: Kunne tenkt meg å vært så organisert som henne jeg! Der er det orden i skuffer og skap 🤩 Det er sikkert fint, men tror ikke det er like fint og ryddig oppe i hodet hennes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå