SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9181 Skrevet 3. april 2022 Sharp75! skrev (22 timer siden): Start en Spleisjakt da for flere! Hvilken spleisjakt for flere? 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9182 Skrevet 3. april 2022 Sunnmøre skrev (13 minutter siden): Er forskjell på påstand og bevis 😉 Hva vet du på at det ikke finnes bevis. De blir nok garantert ikke lagt ut her. Å ja det er meget stor forskjell på påstand og bevis. 6
skruf Skrevet 3. april 2022 #9183 Skrevet 3. april 2022 Bjørklund-saken ble i allefall godt dokumentert; Stine løy da hun flere ganger benektet å ha kjøpt bamsene på Wish/eBay og hevdet at hun kjøpte direkte av samme leverandør som Bjørklund bruker, at hun fikk kjøpe bamsene via sitt tidligere ansettelsesforhold selv om det er lenge siden hun jobbet på Bjørklund. Dette benektet Bjørklund skriftlig, og skjermdump av svarer ble lagt ut her. Bjørklund skrev også at de gjentatte ganger hadde prøvd å komme i dialog med Stine 20 6
Mina 2 Skrevet 3. april 2022 #9184 Skrevet 3. april 2022 Hva er den greia med at hun alltid skal fortelle hvor hvert klesplagg er fra? Det er jo helt vanlige plagg en får kjøpt i hvilken som helst klesbutikk. Står der og tror hun er så moteriktig osv. Tviler på at det er så veldig mange som spør hvor det er fra. 18 1
Sharp75! Skrevet 3. april 2022 #9185 Skrevet 3. april 2022 SnippSnappSnute2 skrev (22 minutter siden): Det er tydelig at Trolltussa og Sharp75 kjenner Stine meget godt. De bekrefter og avkrefter hvert eneste spørsmål fra alle innlegg fra Stine sine følgere. Absolutt alle på KG de som stiller spørsmål eller tenker ulikt som dem, de har i følge dem misforstått og observert alt feil ved og rundt Stine. De sitter 24/7 klare til å være totalt uenig. Igjen fantasi........ 1
Frøken_ida Skrevet 3. april 2022 #9186 Skrevet 3. april 2022 Mina 2 skrev (4 minutter siden): Hva er den greia med at hun alltid skal fortelle hvor hvert klesplagg er fra? Det er jo helt vanlige plagg en får kjøpt i hvilken som helst klesbutikk. Står der og tror hun er så moteriktig osv. Tviler på at det er så veldig mange som spør hvor det er fra. Basic topper fra NY og h&m er ikke akkurat mote. Kan aldri tro at mange spør etter det. 10 2
Frøken_ida Skrevet 3. april 2022 #9187 Skrevet 3. april 2022 skruf skrev (8 minutter siden): Bjørklund-saken ble i allefall godt dokumentert; Stine løy da hun flere ganger benektet å ha kjøpt bamsene på Wish/eBay og hevdet at hun kjøpte direkte av samme leverandør som Bjørklund bruker, at hun fikk kjøpe bamsene via sitt tidligere ansettelsesforhold selv om det er lenge siden hun jobbet på Bjørklund. Dette benektet Bjørklund skriftlig, og skjermdump av svarer ble lagt ut her. Bjørklund skrev også at de gjentatte ganger hadde prøvd å komme i dialog med Stine Dialogen går skriftlig i sånne saker, de tar aldri sånn på tlf. Det er advokaten deres som gjør det juridiske. 5
Frøken_ida Skrevet 3. april 2022 #9188 Skrevet 3. april 2022 skruf skrev (10 minutter siden): Bjørklund-saken ble i allefall godt dokumentert; Stine løy da hun flere ganger benektet å ha kjøpt bamsene på Wish/eBay og hevdet at hun kjøpte direkte av samme leverandør som Bjørklund bruker, at hun fikk kjøpe bamsene via sitt tidligere ansettelsesforhold selv om det er lenge siden hun jobbet på Bjørklund. Dette benektet Bjørklund skriftlig, og skjermdump av svarer ble lagt ut her. Bjørklund skrev også at de gjentatte ganger hadde prøvd å komme i dialog med Stine Ingen tvil om at den saken er sant. Men det er sikkert rykter for trollet. 6
Mina 2 Skrevet 3. april 2022 #9189 Skrevet 3. april 2022 Frøken_ida skrev (11 minutter siden): Basic topper fra NY og h&m er ikke akkurat mote. Kan aldri tro at mange spør etter det. Nei,det er jo helt vanlige "kjedelige" klær som alle bruker. 5
Lillemor1982 Skrevet 3. april 2022 #9190 Skrevet 3. april 2022 Mina 2 skrev (18 minutter siden): Hva er den greia med at hun alltid skal fortelle hvor hvert klesplagg er fra? Det er jo helt vanlige plagg en får kjøpt i hvilken som helst klesbutikk. Står der og tror hun er så moteriktig osv. Tviler på at det er så veldig mange som spør hvor det er fra. Åjo.... VELDIG mange spør etter dette.... og pommfri-trikset.... VELDIG mange 🤦♀️ 11 1
Sunnmøre Skrevet 3. april 2022 #9191 Skrevet 3. april 2022 skruf skrev (19 minutter siden): Bjørklund-saken ble i allefall godt dokumentert; Stine løy da hun flere ganger benektet å ha kjøpt bamsene på Wish/eBay og hevdet at hun kjøpte direkte av samme leverandør som Bjørklund bruker, at hun fikk kjøpe bamsene via sitt tidligere ansettelsesforhold selv om det er lenge siden hun jobbet på Bjørklund. Dette benektet Bjørklund skriftlig, og skjermdump av svarer ble lagt ut her. Bjørklund skrev også at de gjentatte ganger hadde prøvd å komme i dialog med Stine For å påpeke først eg tror ikke hun kjøpte de bamsene gjennom en forhandler av Bjørklund. Men vi kan heller ikke vite om det såkalte brevet som ble lagt ut er ekte. 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9192 Skrevet 3. april 2022 Sharp75! skrev (28 minutter siden): Igjen fantasi........ Fantasi??....jeg leser hvert ord du skriver. Du har jo rett I alt du skriver 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9193 Skrevet 3. april 2022 Sunnmøre skrev (13 minutter siden): For å påpeke først eg tror ikke hun kjøpte de bamsene gjennom en forhandler av Bjørklund. Men vi kan heller ikke vite om det såkalte brevet som ble lagt ut er ekte. Nei, vi vet ikke om brevet fra Bjørklund er ekte. Da påstår du at personen som la det ut lyver om Bjørklund saken? Og Stine snakker sant i alle sammenhenger og saker. 5 3
Gjest Trolltussa Skrevet 3. april 2022 #9194 Skrevet 3. april 2022 SnippSnappSnute2 skrev (54 minutter siden): Hvordan vet du at de går til advokat regninger? Der vet jeg like mye som du vet at de ikke går til advokatregninger.
Gjest Polarpuma Skrevet 3. april 2022 #9195 Skrevet 3. april 2022 23 minutter siden, skruf said: Bjørklund-saken ble i allefall godt dokumentert; Stine løy da hun flere ganger benektet å ha kjøpt bamsene på Wish/eBay og hevdet at hun kjøpte direkte av samme leverandør som Bjørklund bruker, at hun fikk kjøpe bamsene via sitt tidligere ansettelsesforhold selv om det er lenge siden hun jobbet på Bjørklund. Dette benektet Bjørklund skriftlig, og skjermdump av svarer ble lagt ut her. Bjørklund skrev også at de gjentatte ganger hadde prøvd å komme i dialog med Stine Jeg følger henne ikke lenger og har ikke skrevet ned alle gangene hun løy, men det var da nesten noe hver uke, noen ganger sågar hver dag - hun sa det ene og gjorde det andre. Som alle de gangene hun har sagt at “helga er hellig, er med familien, snapper ikke.” Så kom helga og tlf var oppi fjeset hennes hele tida. Og de gangene hun har migrene og sååå vondt i nakken og “tåler ikke høy musikk” et par timer senere: headbanging på badet med russesanger på full guffe på højttaleren. Akkurat som at hun ikke husker hva hun nettopp har sagt til folk. 🤷♀️ Og den gangen hun sa at hun hadde strikka to pledd til neonatal, men det var kun ett. Ikke en stor løgn, men alle disse småløgnene blir jo tilsammen en stor tue og sveller hennes troverdighet. Kirurgen som “ringte direkte” til henne for å få hennes personnummer. Alle som jobber i helsevesenet vet at det er ikke sånn det fungerer. Henvisning kommer automatisk fra fastlege og personnummer står i henvisningen. Som at hun er ekstra spesiell. Hun har også privat tlf nr til helsepersonell, sier hun. Kan jeg ikke bevise nei, men det vil virkelig forundre meg om hun har pga persondatavernloven. Den gang hun var rasende fordi barnevernet skulle ha sommerferie og ville vente med å sende brev, saken hennes “hastet sånn”. senere da hun skulle finne papirene sine, brukte hun flere måneder på dette, da hastet ikke saken i det hele tatt. Hun har halt ut tiden i langdryg. Den gang hun skulle finne de “viktigste ting” i papirene og filtrere til advokaten. Alle som har hatt en sak, vet at advokaten er den som leser og filtrerer de viktigste sakene, ikke klienten, Alle disse tvilsomme historiene er blitt flittig diskutert i tråden her, så jeg anbefaler deg @trolltussa å begynne å lese på side 1 av denne tråden. Dessverre blir hennes historie på snap slettet etter 24 timer, så kan ikke gå tilbake å finne de aktuelle episodene. Men følger man med en stund, så ser man at det drypper løgner hele tiden, fordi ord og handling ikke stemmer - og det gjennomsyrer nesten alt hun foretar seg, slik jeg ser det.
Sharp75! Skrevet 3. april 2022 #9196 Skrevet 3. april 2022 SnippSnappSnute2 skrev (7 minutter siden): SnippSnappSnute2 skrev (13 minutter siden): Fantasi??....jeg leser hvert ord du skriver. Du har jo rett I alt du skriver Ja fantasi. Hadde jeg kommentert alt her inne så hadde jeg for det første ikke hatt et liv utenom KG, jeg hadde hatt et innleggstall på langt over 767 (må huske jeg er i andre tråder også) og nei jeg kjenner ikke Fruen 🤷♀️ så ja, det er ren fantasi. Som mye annet i i tråden! Har aldri skrevet jeg har rett i noe, det var DINE ord 🤷♀️ dere vil bare ikke ha noen som går mot strømmen! Men dette er ren avsporing det du holder på med nå og brukerdebatt!! 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9197 Skrevet 3. april 2022 Sharp75! skrev (5 minutter siden): Ja fantasi. Hadde jeg kommentert alt her inne så hadde jeg for det første ikke hatt et liv utenom KG, jeg hadde hatt et innleggstall på langt over 767 (må huske jeg er i andre tråder også) og nei jeg kjenner ikke Fruen 🤷♀️ så ja, det er ren fantasi. Som mye annet i i tråden! Har aldri skrevet jeg har rett i noe, det var DINE ord 🤷♀️ dere vil bare ikke ha noen som går mot strømmen! Men dette er ren avsporing det du holder på med nå og brukerdebatt!! Jeg ser du har fasiten. 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9198 Skrevet 3. april 2022 Trolltussa skrev (20 minutter siden): Der vet jeg like mye som du vet at de ikke går til advokatregninger. Ja nettopp. Kun Stine vet 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. april 2022 #9199 Skrevet 3. april 2022 SnippSnappSnute2 skrev (2 minutter siden): Jeg ser du har fasiten. Ser deg svare hver gang man er inne her. Hvilket liv du har, ja det vet kun du. 1
Gjest Trolltussa Skrevet 3. april 2022 #9200 Skrevet 3. april 2022 SnippSnappSnute2 skrev (15 minutter siden): Ja nettopp. Kun Stine vet Akkurat! Hvorfor blir det da spekulert om dette? Halve tråden består av at hun sikkert har brukt pengene fra spleis til shopping, hun shopper mer etter hun fikk spleispenger bla bla. Kun Stine vet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå