Flettfrid Skrevet 1. april 2022 #9081 Skrevet 1. april 2022 Til dere som etterlyser Doris støtt og stadig, rekner med dere fikk med dere at hun var inne i gårkveld. Fikk kattegodteri sammen med de 2 andre kattene. Så da er det bekreftet hun er verken avlivet eller omplassert 🐈🐈⬛🐱 2 1
Minmi93 Skrevet 1. april 2022 #9082 Skrevet 1. april 2022 Flettfrid skrev (3 minutter siden): Til dere som etterlyser Doris støtt og stadig, rekner med dere fikk med dere at hun var inne i gårkveld. Fikk kattegodteri sammen med de 2 andre kattene. Så da er det bekreftet hun er verken avlivet eller omplassert 🐈🐈⬛🐱 Eller sterilisert 😊 13
Sharp75! Skrevet 1. april 2022 #9083 Skrevet 1. april 2022 Minmi93 skrev (12 minutter siden): De som flytter rundt i tråder må jo være de som søker drama og mere drama. Du er såpass nysgjerrig at du oppsøker flere tråder. Hva er forskjellen på det og oppsøke flere forum. Igjen, ikke kast sten når du sitter i glasshus selv. Gi meg styrke! Om du ikke ser forskjellen, så er det ditt problem 🤷♀️ 1
Minmi93 Skrevet 1. april 2022 #9084 Skrevet 1. april 2022 (endret) Sharp75! skrev (40 minutter siden): Gi meg styrke! Om du ikke ser forskjellen, så er det ditt problem 🤷♀️ Nei, jeg ser ikke forskjellen, og et problem er det ikke 😊 Endret 1. april 2022 av Minmi93 2
Flettfrid Skrevet 1. april 2022 #9085 Skrevet 1. april 2022 Minmi93 skrev (10 minutter siden): Eller sterilisert 😊 Er nok veldig liten sjanse for at den er det ja 🙄😵💫
Linye Skrevet 1. april 2022 #9086 Skrevet 1. april 2022 Stakkars Stine. Døgnet er helt fucked, og hu står opp langt etter lunsjtid. Må da unnskylde seg med møter og masse gjøremål. Hu som tar oss med på hver millimeter av dagen ellers.🙈 Hvorfor ikke bare være ærlig.😔 De fleste hadde hatt forståelse og heller det enn å juge…… 9 4
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. april 2022 #9087 Skrevet 1. april 2022 Sunnmøre skrev (3 timer siden): Hverken eg eller du vet ka gjeld hun har 😊 Nei, kun de vet om din egen økonomi. Å de må leve med sine valg. 1 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. april 2022 #9088 Skrevet 1. april 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Gi meg styrke! Om du ikke ser forskjellen, så er det ditt problem 🤷♀️ Har du full oversikt over alle som er på trådene rundt forbi sharp 75? De som stiller spørsmål blir diskutert. Flere som kaster sten i glasshus 2 2
Sharp75! Skrevet 1. april 2022 #9089 Skrevet 1. april 2022 SnippSnappSnute2 skrev (5 minutter siden): Har du full oversikt over alle som er på trådene rundt forbi sharp 75? De som stiller spørsmål blir diskutert. Flere som kaster sten i glasshus Nei og ikke bryr jeg meg heller, men flere her følger iallefall med hvor jeg er 😂 så godt de har kontroll iallefall.
Sharp75! Skrevet 1. april 2022 #9090 Skrevet 1. april 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Nei, jeg ser ikke forskjellen, og et problem er det ikke 😊 Siden du stadig tar opp at jeg er i andre tråder så virker det som et problem. Men godt du har kontroll på hvor jeg er da 😉 1
Gjest Trolltussa Skrevet 1. april 2022 #9091 Skrevet 1. april 2022 Minmi93 skrev (3 timer siden): Det er godt å få mer i trygd da gjelda skal betales. Det burde prioriteres før unødvendige innkjøp. Er du fasiten på unødvendige innkjøp?
bygdefruen Skrevet 1. april 2022 #9092 Skrevet 1. april 2022 Trolltussa skrev (17 timer siden): Bra at du avfulgte da. Er nok mange som burde gjort det! Hadde alle som er kritiske til henne avfulgt så hadde det ikke blitt igjen mange følgere. Da hadde hun ikke vært den «store» influenceren du mener hun er. 8
Sunnmøre Skrevet 1. april 2022 #9093 Skrevet 1. april 2022 bygdefruen skrev (58 minutter siden): Hadde alle som er kritiske til henne avfulgt så hadde det ikke blitt igjen mange følgere. Da hadde hun ikke vært den «store» influenceren du mener hun er. For det første er hun en liten «influensaer» å hvordan har du så god kontroll på hva ca 10000 andre mener 🤣🤣 2
SusieK Skrevet 1. april 2022 #9094 Skrevet 1. april 2022 Lillemor1982 skrev (6 timer siden): Samtidig satt hun for et par dager siden og messet om sparing og at unga måtte lære seg å spare. HUN hadde måttet lære seg å spare, blant annet til advokatregninger. Ikke med et ord nevnte hun spleisen... ikke så mye som en takk til de som hadde gitt. Fy faan, sier jeg bare 🤬 Hun/ de burde jo spare så de kan kjøpe seg en bolig🙈 kanskje spare sammen med sønnen 🤣 7
Gjest Trolltussa Skrevet 1. april 2022 #9095 Skrevet 1. april 2022 Linye skrev (8 minutter siden): Nei, men for oss andre så er det nettopp det. Fordi vi ser ett mønster i alt, og selv om du mener det er mobbing. Så mener vi at hun burde få hjelp. Den som ikke ser manien hun er i nettopp nå, den er ikke veldig god på mennesker. Men du må se det over lengre tid, så ser du kanskje at hun må få hjelp. For sin egen og gutta sin del. Hvis du er så bekymret og ønsker at hun skal få hjelp, så hjelper ihvertfall ikke denne tråden. Ganske sykt å mobbe et annet menneske og gjemme seg bak at det er fordi dere ønsker at hun får hjelp?! Det er sykt det!! Det var egentlig det mest latterligste jeg har lest i denne tråden😶
Måne Rampelyset Skrevet 1. april 2022 #9096 Skrevet 1. april 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Måne, admin.
Støgga Skrevet 1. april 2022 #9097 Skrevet 1. april 2022 Ser på Instagram at hun har lagt ut ny reels..den varmekragen hun brukte fra apoteket har fungert.. 4
AmyCharlotte Skrevet 1. april 2022 #9098 Skrevet 1. april 2022 Trolltussa skrev (På 31.3.2022 den 21.35): Nei, den foregår vel på bygda også som en bruker skrev tidligere. Ser ut som Stine lever fint med det. Det er vel en del av pakken når man er i ferd med å bli en stor influencer. Haha… Dette er det drøyeste. En stor influencer?? 7
Frøken_ida Skrevet 1. april 2022 #9099 Skrevet 1. april 2022 Støgga skrev (44 minutter siden): Ser på Instagram at hun har lagt ut ny reels..den varmekragen hun brukte fra apoteket har fungert.. Jeg skal kjøpe en pall med sånne krager hvis det der er effekten. 4 1
Minmi93 Skrevet 1. april 2022 #9100 Skrevet 1. april 2022 Frøken_ida skrev (1 minutt siden): Jeg skal kjøpe en pall med sånne krager hvis det der er effekten. Husk å ta det som blir sagt med en klype salt 😉 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå