Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)

Folk fra alle kanter og utkanter av Norges land rotter seg helt grunnløst sammen og baksnakker Stine. Alt er bare tull, rykter og sladder uten noe hold i.  Alle menneskene i livet hennes forsvinner, relasjoner kommer og går, nye vennskap hele tiden. Folk vender henne ryggen og ser seg aldri tilbake,  Ja det er jo alle andre det er noe galt med. Ikke Stine!

Endret av Polarpuma
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaffeskål skrev (2 timer siden):

Nei de fleste har ikke råd til hundre tusen i advokta regninger sånn uten videre. Men! Når man oppretter en spleis, og ikke gjør noe for å spare ei krone selv, blir det så feil. Hu har selv valgt og ta kampen, og da kan hu idet minste ofre noe. Som feks, energidrikke, planter og klesshopping. For en periode. Såklart barna må ha nye klær, men frua er ganske ram på å shoppe til seg selv. 

Dessuten, pengeforbruke økte ganske kraftig etter et par spleis… 
Hadde vært veldig lett å bevise at spleispengene gikk til advokatregninger..

Samtidig satt hun for et par dager siden og messet om sparing og at unga måtte lære seg å spare. HUN hadde måttet lære seg å spare, blant annet til advokatregninger. Ikke med et ord nevnte hun spleisen... ikke så mye som en takk til de som hadde gitt. Fy faan, sier jeg bare 🤬

• Liker 12
Skrevet
Trolltussa skrev (16 timer siden):

Vet du at hun ikke har brukt spleis pengene til advokat?

Som sagt, aldri sett henne handle så mye som etter spleisen ble avsluttet i sommer.. 

vet du?😉

• Liker 3
Skrevet
Trolltussa skrev (11 timer siden):

Vi vet ikke grunnen til at enkelte blir blokkert. Ser det blir skrevet at « jeg spurte bare om…» Men etter hva folk klarer å lire av seg her inne så kan det være mer som ligger bak. Det vet jo ikke vi.

Hærregud….

• Liker 1
Gjest Trolltussa
Skrevet
Kaffeskål skrev (3 timer siden):

Nei de fleste har ikke råd til hundre tusen i advokta regninger sånn uten videre. Men! Når man oppretter en spleis, og ikke gjør noe for å spare ei krone selv, blir det så feil. Hu har selv valgt og ta kampen, og da kan hu idet minste ofre noe. Som feks, energidrikke, planter og klesshopping. For en periode. Såklart barna må ha nye klær, men frua er ganske ram på å shoppe til seg selv. 

Dessuten, pengeforbruke økte ganske kraftig etter et par spleis… 
Hadde vært veldig lett å bevise at spleispengene gikk til advokatregninger..

Men så trenger hun jo ikke å bevise noe for deg, uansett så mye du vil.

Gjest Trolltussa
Skrevet
Malleli89 skrev (11 minutter siden):

Som sagt, aldri sett henne handle så mye som etter spleisen ble avsluttet i sommer.. 

vet du?😉

Nei, derfor spekulerer jeg heller ikke i det….

Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (19 minutter siden):

Motgang? Her stiller mange spørsmål ved det de hører og ser Stine sier og deler høyt.

Er det det du føler også? Motgang av noen av oss som stiller spørsmål? 

Du må jo lese hva jeg siterer til....... 

• Liker 1
Gjest Trolltussa
Skrevet
Linye skrev (3 timer siden):

Syns du samtidig det er helt greit at hun ikke nevner så mye som en takk? Her om dagen da hun snakket om sparing, advokat og utgifter. Nevnte ikke en takk til de som ga engang. Er det ok? Er alt ddt negative helt ok for deg? Virkelig?

Hun har takket. Hun kan ikke takke hver gang hun snakker om økonomi. Synd for deg at du ikke fikk det med deg.

Skrevet (endret)
Malleli89 skrev (27 minutter siden):

vet du?😉

Har det ikke vært skrevet at hun alltid har vært slik? At hun har handlet mye når hun var med eksen også, hun hadde bl.a hel haug med finsko. At fasaden var himla fin da også? Så hva har endra seg etter Spleis?? 

Om man ser hennes insta, i 2013 så har hun lagt ut 2 bilder og der kan man se at hun er veldig glad i å handle, så og si at det oppstod i forbindelse med Spleis er å ta hardt i!! Dette er noe hun har gjort leeeeeeeenge før Spleis oppstod! 

Endret av Sharp75!
La til et avsnitt
  • Liker 3
Skrevet
Polarpuma skrev (20 minutter siden):

Folk fra alle kanter og utkanter av Norges land rotter seg helt grunnløst sammen og baksnakker Stine. Alt er bare tull, rykter og sladder uten noe hold i.  Alle menneskene i livet hennes forsvinner, relasjoner kommer og går, nye vennskap hele tiden. Folk vender henne ryggen og ser seg aldri tilbake,  Ja det er jo alle andre det er noe galt med. Ikke Stine!

Det som er, er at en del av det som skrives her er kun rykter fra folk som sier de vet eller sier de kjenner henne eller vet om henne. Hvem som helst kan påstå hva som helst så lenge det er anonymt og da blir det kun rykter. Så for meg tar jeg mye her med en klype salt og klarer fint å se ting litt mer i kontekst. Det som er «feil» med noen mine øyne trenger ikke være det samme som i andres. Er heller ikke så glad i å si at noe er feil med folk -vi er forskjellig. Men jeg er i litt mot hvordan ting blir presentert som sannheter uten moderasjon for at andre skal «få øya opp» - for å få feks meg til å se andre i ett dårligere lys en det behøver å være😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden):

Kan ikke se å ha lest 200k. Hvem siterer du? Ja vi har gitt frivillig, nei vi kan nok ikke kreve pengene tilbake. Hun er tapere hvis pengene et brukt opp. Jeg er en erfaring rikere. Ikke tro på det jeg ser og hører. 

Eg skreiv snart 200k, ender der viss den fortsetter å øke😉

Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Du må jo lese hva jeg 

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Du må jo lese hva jeg siterer til....... 

For meg gir det ikke mening. 

Skrevet
Sharp75! skrev (53 minutter siden):

De som flytter rundt eller søker flere forum må jo være de som søker drama og mer sladder og kunne snakke mer åpent om det uten innblanding fra de som ser mer nyansert på det 🙄 vet ikke hva som står i andre forum. 

Jeg hadde ikke gått inn hit hadde det ikke vært for at Fruen nevnte KG og ble nysgjerrig, men er ikke så nysgjerrig at jeg søker opp andre forum! 

Men du er på andre tråder her 😊

• Liker 1
Skrevet
Malleli89 skrev (48 minutter siden):

vet du?😉

Samtidig ble hun 100% ufør og ble veldig glad når det viste seg at hun fikk en god del mer i uføretrygd enn hun ventet 😊

Skrevet
Sunnmøre skrev (11 minutter siden):

Samtidig ble hun 100% ufør og ble veldig glad når det viste seg at hun fikk en god del mer i uføretrygd enn hun ventet 😊

Det er godt å få mer i trygd da gjelda skal betales. Det burde prioriteres før unødvendige innkjøp.

• Liker 3
Skrevet
Minmi93 skrev (21 minutter siden):

Det er godt å få mer i trygd da gjelda skal betales. Det burde prioriteres før unødvendige innkjøp.

Hverken eg eller du vet ka gjeld hun har 😊

• Liker 2
Skrevet
Sunnmøre skrev (4 minutter siden):

Hverken eg eller du vet ka gjeld hun har 😊

Ingen kommentar 😊

• Liker 7
Skrevet
GulleGull skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig😊 var jo ikke det jeg mente. Poenget med min kommentar til Flettfrid var at vloggere blir en snakkis på alle kanaler fordi det finnes folk som flytter rundt etter de for å «baksnakke».  Men finnes helt sikkert de som forholder seg til ett forum og ikke er så aktive også😊

90% av de som er f.eks på Discord er nok ikke her inne. Jeg var lenge inne på Discord før det ble en tråd om Stine der. Jodel har mye mer brukere enn både KG og Discord, der har det vært skrevet masse om henne siste 1,5 året. Mer der enn her i perioder. 

Ting kom fra Jodel og inn hit, hun var ett "brennhet" tema der før hun ble fikk egen tråd her. 

• Liker 2
Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Men du er på andre tråder her 😊

Poenget med det er? Denne tråden handler vel om Stine? Er vel flere her som er i andre tråder? 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Poenget med det er? Denne tråden handler vel om Stine? Er vel flere her som er i andre tråder? 🤷‍♀️

De som flytter rundt i tråder må jo være de som søker drama og mere drama. Du er såpass nysgjerrig at du oppsøker flere tråder. Hva er forskjellen på det og oppsøke flere forum. Igjen, ikke kast sten når du sitter i glasshus selv.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...