Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Gjest Trolltussa
Skrevet
bygdefruen skrev (24 minutter siden):

Du er virkelig godtroende syns jeg. Enn å være så blåøyd og tro fullt og helt på det når vedkommende fikk shoppemani etter at spleisene ble opprettet. 

Jeg syns ikke man skal spekulere i ting man ikke vet noe om. Vet du at hun bruker spleis penger til å shoppe garn, snus og energidrikk for, eller er det noe du antar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolltussa
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 minutter siden):

Så det var et kommentarfelt på en sånn damegruppe på face nå. De diskuterer hvem de følger med på. Spenstig diskusjon angående Stine. 

Er nok de samme folkene som diskuterer her😅

Gjest Trolltussa
Skrevet
Flettfrid skrev (28 minutter siden):

Den foregår her, på Discord og i perioder på Jodel+ FBgrupper. Denne dama er en snakkis over alt 

Det er nok fordi hun er begynt å bli en stor influencer nå. Det sprees mye dritt om de store. All ære til Stine for St hun er blitt så populær. Det er da man blir diskutert « over alt». 

Skrevet
Trolltussa skrev (5 minutter siden):

Jeg syns ikke man skal spekulere i ting man ikke vet noe om. Vet du at hun bruker spleis penger til å shoppe garn, snus og energidrikk for, eller er det noe du antar?

Ingen vet om hun bruker Spleis penger nei. Det noen av oss som har gitt til spleis reagerer på, er at hun har et stort pengeforbruk. Hvorfor oppretter hun spleis når hun har råd til å bruke tusenvis av kroner hver uke på ikke nødvendige produkter?Mennesker som har lignende opplevelser i livet ga til et menneske(Stine), fordi de syntes synd på henne. Er det synd på henne, har hun dårlig økonomi?  Enkelte som trodde hun hadde dårlig økonomi, ga. De ga av sin egen økonomi  som ikke et så god. 

Spekulere? Hun viset, sier og reklamerer. Bevis nok?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Flettfrid skrev (1 time siden):

Mitsubishi Outlander som foreldrene til A har leaset for de.

Jepp!

• Liker 2
Gjest Trolltussa
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (11 minutter siden):

Ingen vet om hun bruker Spleis penger nei. Det noen av oss som har gitt til spleis reagerer på, er at hun har et stort pengeforbruk. Hvorfor oppretter hun spleis når hun har råd til å bruke tusenvis av kroner hver uke på ikke nødvendige produkter?Mennesker som har lignende opplevelser i livet ga til et menneske(Stine), fordi de syntes synd på henne. Er det synd på henne, har hun dårlig økonomi?  Enkelte som trodde hun hadde dårlig økonomi, ga. De ga av sin egen økonomi  som ikke et så god. 

Spekulere? Hun viset, sier og reklamerer. Bevis nok?

Jeg ser ikke det samme overforbruket som noen her inne snakker om. Der er ikke akkurat snakk om Chanel klær. Garn, snus og energidrikk, liksom? Er det overforbruket? 
Hun må jo få leve et normalt liv som alle andre, og det kan hun jo fordi hun fikk penger til advokat fra spleis innsamlingen. Det betyr vek ikke at hun ikke skal kunne kjøpe seg helt normale vanlige ting. 
At folk som ikke har god råd selv gir til spleis er jo ganske dumt. Det vitner bare om dårlig økonomisk sans!

Skrevet
Flettfrid skrev (1 time siden):

Og hva så? Hva har den informasjonen i denne tråden å gjøre? Er foreldrene hans også offentlige nå så det må på KG hvilken bil de leaser for sin sønn? Lenge leve sladder......

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Trolltussa skrev (7 minutter siden):

Jeg ser ikke det samme overforbruket som noen her inne snakker om. Der er ikke akkurat snakk om Chanel klær. Garn, snus og energidrikk, liksom? Er det overforbruket? 
Hun må jo få leve et normalt liv som alle andre, og det kan hun jo fordi hun fikk penger til advokat fra spleis innsamlingen. Det betyr vek ikke at hun ikke skal kunne kjøpe seg helt normale vanlige ting. 
At folk som ikke har god råd selv gir til spleis er jo ganske dumt. Det vitner bare om dårlig økonomisk sans!

Økonomisk Dårlig sans? Skjønner at ikke du har lest hvilken situasjon enkelte som har gitt er i. Tydeligvis har du aldri hatt dårlig økonomi pga livssituasjon 

• Liker 6
Skrevet

Der ble jeg blokkert! Spørsmålet var : Hvordan gikk det med kastreringen av Dorris og Signe?💕

For 2 mnd siden svarte hun meg at time var booket hos veterinær så jeg måtte bare følge med på snap…

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Trolltussa skrev (48 minutter siden):

Det er nok fordi hun er begynt å bli en stor influencer nå. Det sprees mye dritt om de store. All ære til Stine for St hun er blitt så populær. Det er da man blir diskutert « over alt». 

Offentlige personer må tåle å bli diskutert. Hvis hun er så stor, bør hun tåle at folk stiller spørsmål,  akkurat som andre offentlige personer gjør.  Hun må stå for alle valg hun viser i all offentlighet som alle andre offentlige personer.  Noen tviler andre ikke. 

• Liker 9
Skrevet
Trolltussa skrev (1 time siden):

Nei, den foregår vel på bygda også som en bruker skrev tidligere. Ser ut som Stine lever fint med det. Det er vel en del av pakken når man er i ferd med å bli en stor influencer.

Den foregår her jeg bor også. Det er ikke i bygda der hun bor for å si det sånn.

• Liker 4
Skrevet
Pålur skrev (22 minutter siden):

Der ble jeg blokkert! Spørsmålet var : Hvordan gikk det med kastreringen av Dorris og Signe?💕

For 2 mnd siden svarte hun meg at time var booket hos veterinær så jeg måtte bare følge med på snap…

Ingen overraskelse det. Tenk å spørre om noe sånt 😊

• Liker 7
Gjest Trolltussa
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (34 minutter siden):

Økonomisk Dårlig sans? Skjønner at ikke du har lest hvilken situasjon enkelte som har gitt er i. Tydeligvis har du aldri hatt dårlig økonomi pga livssituasjon 

Da hadde jeg selvfølgelig ikke gitt vekk penger til noen spleis!

Gjest Trolltussa
Skrevet (endret)
Minmi93 skrev (7 minutter siden):

Den foregår her jeg bor også. Det er ikke i bygda der hun bor for å si det sånn.

Det er jo fasinerende. Men er du blitt en stor influenser så hører det med at folk baksnakker deg. Det opplever vel alle de største. Men det er bra at det ikke ser ut til at det bryr henne så voldsomt.Med alle de følgerne hun har så er nok flertallet fan av henne, ellers hadde de vel ikke fulgt henne.

Endret av Trolltussa
Skrevet
Trolltussa skrev (1 minutt siden):

Da hadde jeg selvfølgelig ikke gitt vekk penger til noen spleis!

Nei, det hadde du ikke. Fordi du aldri har vært i samme situasjon. Kjent på det samme, følt det samme. Hjertet ditt blør ikke gir det samme.

Da er det lett å gi gode råd.

Jeg synes det sier noe om de medmenneskene som har gitt til Stine dine spleis. De har et hjerte som bryr seg. Viktigere en å bruke de på seg selv.

Ja, på seg selv kjenner man ikke andre 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Trolltussa
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (1 minutt siden):

Nei, det hadde du ikke. Fordi du aldri har vært i samme situasjon. Kjent på det samme, følt det samme. Hjertet ditt blør ikke gir det samme.

Da er det lett å gi gode råd.

Jeg synes det sier noe om de medmenneskene som har gitt til Stine dine spleis. De har et hjerte som bryr seg. Viktigere en å bruke de på seg selv.

Ja, på seg selv kjenner man ikke andre 

Hvis man gir fra hjertet så sitter man ikke i etterkant å følger med på og kverulerer på vanlige innkjøp som hun gjør. Det er bare smålig. Men det er min mening. 

Gjest Trolltussa
Skrevet
Sharp75! skrev (52 minutter siden):

Og hva så? Hva har den informasjonen i denne tråden å gjøre? Er foreldrene hans også offentlige nå så det må på KG hvilken bil de leaser for sin sønn? Lenge leve sladder......

Bygdesladder😅

Skrevet
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Så det var et kommentarfelt på en sånn damegruppe på face nå. De diskuterer hvem de følger med på. Spenstig diskusjon angående Stine. 

Hvilken gruppe? 

Skrevet
Flettfrid skrev (2 timer siden):

Er det så dårlig stelt med de? At de ikke engang får lease bil?

Ang spleis : om man spør hva skjer da ? Har hun ikke skit under englevingene så har man jo ikke noe å sjule å kan jo fremlegge dokumenter på betalt regning ?

Jeg hadde vært som en åpen bok ang det ,om jeg ikke hadde hatt noe å sjule. Forstår ikke all denne handlingen osv om det er så dårlig stekt med de! Eier de eller leier? Missforstå meg RETT men 2 voksene under samme tak med 2 økonomier burde jo få et huslån eller i det minste få leaset en bil?  Jeg er alene å eier både bil å leilighet .. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Pålur skrev (37 minutter siden):

Samme her 🙈 Akkurat som hu gidder å bruke et par tusenlapper pr katt for at de skal få bedre livskvalitet 💔 Viktigere med halloweensminke og godis og Monster og garn og strikkebøker og klesplagg til TRÆDVE SCHPENN og fandens oldemor sitt ræl 🤬 Usj slike folk burde ikke ha katter

Endret av Lillemor1982
  • Liker 15
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...