Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
SusieK skrev (2 timer siden):

Den har a ikke vist fram ,så den er vel ikke million dollar glis 🙈

Hun har snappet interiøret i bilen og fortalt  om den. Trenger jo ikke være ett millionglis selvfølgelig, men hun hørtes fornøyd ut, Hadde jeg vært også,  er noe med den følelsen med ny og fresh bil, når du har hatt en gammel en som lukter «sure sokker» og som har gitt deg øresus etter bare en tur til butikken😊

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (3 minutter siden):

Hun har snappet interiøret i bilen og fortalt  om den. Trenger jo ikke være ett millionglis selvfølgelig, men hun hørtes fornøyd ut, Hadde jeg vært også,  er noe med den følelsen med ny og fresh bil, når du har hatt en gammel en som lukter «sure sokker» og som har gitt deg øresus etter bare en tur til butikken😊

Missforså meg rett, man trenger ikke millionglis for å være lykkelig 🙂

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Endelig ukas pommes trix😂😂😂

• Liker 9
Skrevet
Støgga skrev (14 minutter siden):

Igjen 😅

• Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (42 minutter siden):

Jammen godt det ikke er en reprisekanal😂😂

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (15 minutter siden):

Hahaha ja det skulle tatt seg ut

• Liker 4
Skrevet
Nussepus skrev (27 minutter siden):

Jeg døde litt nå 😂😂

• Liker 7
Skrevet
Trolltussa skrev (På 27.3.2022 den 13.50):

Da må man nesten skylde på seg selv. Det er vel ikke sånn at hun skiftet personlighet etter hun fikk pengene. Eller visste ikke giverne noe om denne personen? Man kan jo ikke være sur og kritisere absolutt alt med denne influenceren i all fremtid fordi man ga henne penger på spleis.

Jo, d kan man! Folk begynte å gi fordi at de hadde sett saken hennes og syntes synd på henne.. Hun sier at pengene skal gå til advokat, men vi har aldri sett henne bruke så mye penger som hun gjorde etter spleiser var avsluttet… Hun shopper mye nå, men mere da… Hun vet at folk har stilt spm rundt dette, Men hun har aldri vist de snille menneskene som ville hjelpe henne at pengene faktisk gikk dit d ble sagt Og når man da i TILLEGG velger å være en offentlig person så bør man jaggu meg bruke pengene til d de skulle gå til også.. Hun lyver over en lav sko, om alt.. Hele dama er en vandrende lystløgner… Se meg, se meg, se meg! Til å gremmes av… Jeg blir dårlig på vegne av de som trenger støtte i framtiden, men folk velger å ikke gi pga at de har blitt lurt tidligere! Bare d at hun lager seg spleis når man ser at hun hadde klart å betale selv.. Kutta ut de energi drikkene å snus så hadde hun glatt spart opp de kr selv.. Men, jeg blir ikke sjokkert om d har seg sånn at de ikke kan å spare eller bruke penger, d ser ikke værre ut!

• Liker 10
  • Nyttig 4
Gjest Trolltussa
Skrevet
Malleli89 skrev (6 minutter siden):

Jo, d kan man! Folk begynte å gi fordi at de hadde sett saken hennes og syntes synd på henne.. Hun sier at pengene skal gå til advokat, men vi har aldri sett henne bruke så mye penger som hun gjorde etter spleiser var avsluttet… Hun shopper mye nå, men mere da… Hun vet at folk har stilt spm rundt dette, Men hun har aldri vist de snille menneskene som ville hjelpe henne at pengene faktisk gikk dit d ble sagt Og når man da i TILLEGG velger å være en offentlig person så bør man jaggu meg bruke pengene til d de skulle gå til også.. Hun lyver over en lav sko, om alt.. Hele dama er en vandrende lystløgner… Se meg, se meg, se meg! Til å gremmes av… Jeg blir dårlig på vegne av de som trenger støtte i framtiden, men folk velger å ikke gi pga at de har blitt lurt tidligere! Bare d at hun lager seg spleis når man ser at hun hadde klart å betale selv.. Kutta ut de energi drikkene å snus så hadde hun glatt spart opp de kr selv.. Men, jeg blir ikke sjokkert om d har seg sånn at de ikke kan å spare eller bruke penger, d ser ikke værre ut!

Vet du at hun ikke har brukt spleis pengene til advokat?

Skrevet
Gresshoppa skrev (8 timer siden):

At hun har nerver til å sitte og skryte av at hun er flink som må spare til å betale advokatregninger, samtidig som hun bruker penger på ræl flere ganger i uken! Da er hun rimelig bra økonomisk stilt, og den SPLEISEN er et hån mot personer som ALDRI sitter igjen med penger til å kjøpe seg planter, klær, energidrikke hver dag, uhorvelig mengder med godteri, take away, sminke, leasing av bil osv. Personer som må ta opp LÅN for å betale dyre strømregninger.

ET JÆVLA HÅN!

👏👏👏👏👏

• Liker 1
Skrevet
Trolltussa skrev (1 time siden):

Vet du at hun ikke har brukt spleis pengene til advokat?

Hvis hun ønsker å stoppe den diskusjonen, så kan hun jo bare fremlegge kvittering for beløpet hun har betalt til advokaten. Jeg hadde nok gjort det frivillig for å slippe å bli uglesett og misstrodd.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Kaffeskål! skrev (På 3/30/2022 den 17.24):

Gleder meg til å se den nye familiebilen jeg🤩

Mitsubishi Outlander som foreldrene til A har leaset for de.

• Liker 4
Gjest Trolltussa
Skrevet
Lunabelle skrev (2 minutter siden):

Hvis hun ønsker å stoppe den diskusjonen, så kan hun jo bare fremlegge kvittering for beløpet hun har betalt til advokaten. Jeg hadde nok gjort det frivillig for å slippe å bli uglesett og misstrodd.

Den diskusjonen foregår nok bare på KG. Det ser ut som hun lever fint med at enkelte her bryr seg i overkant mye med henne. Men hun er jo en offentlig profil og vet sikkert at med økt oppmerksomhet så følger det mye drit. Det er opp til henne å vise kvitteringer, at hun velger å ikke gjøre det har ingen noe med. 
Jeg tror hun har/ kommer til å bruke spleisen på det som det var ment til.

Skrevet
Flettfrid skrev (7 minutter siden):

Mitsubishi Outlander som foreldrene til A har leaset for de.

Hvis hu er så flink til å SPARE så skjønner jeg ikke hvorfor de hverken får lån til bil eller hus.... 🤷‍♀️

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Trolltussa skrev (1 minutt siden):

Den diskusjonen foregår nok bare på KG. Det ser ut som hun lever fint med at enkelte her bryr seg i overkant mye med henne. Men hun er jo en offentlig profil og vet sikkert at med økt oppmerksomhet så følger det mye drit. Det er opp til henne å vise kvitteringer, at hun velger å ikke gjøre det har ingen noe med. 

Den diskusjonen foregår ikke bare på kg, det kan jeg love deg. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest Trolltussa
Skrevet
Frøken_ida skrev (17 minutter siden):

Den diskusjonen foregår ikke bare på kg, det kan jeg love deg. 

Nei, den foregår vel på bygda også som en bruker skrev tidligere. Ser ut som Stine lever fint med det. Det er vel en del av pakken når man er i ferd med å bli en stor influencer.

Skrevet
Trolltussa skrev (23 minutter siden):

Den foregår her, på Discord og i perioder på Jodel+ FBgrupper. Denne dama er en snakkis over alt 

• Liker 7
Skrevet
Trolltussa skrev (23 minutter siden):

Du er virkelig godtroende syns jeg. Enn å være så blåøyd og tro fullt og helt på det når vedkommende fikk shoppemani etter at spleisene ble opprettet. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Flettfrid skrev (22 minutter siden):

Den foregår her, på Discord og i perioder på Jodel+ FBgrupper. Denne dama er en snakkis over alt 

Så det var et kommentarfelt på en sånn damegruppe på face nå. De diskuterer hvem de følger med på. Spenstig diskusjon angående Stine. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...