skruf Skrevet 30. mars 2022 #8961 Skrevet 30. mars 2022 Sharp75! skrev (4 timer siden): Se på alt det andre som skrives i tråden. Å trekke ut dansen som det eneste eksempelet? Hun hånes på det groveste? Har man ikke noe fint å si hvorfor si noe i det hele tatt? Hvorfor må man gjør narr ut av et menneske som byr på seg selv? Er altfor lite mennesker som byr på seg selv og er redd for å drite seg ut. På noen ting så kan mange lære noe av Fruen! Mange må få opp øyene selv her i tråden! De bør skjemmes, hadde mann og barn sett hva de hadde skrevet om et annet menneske tviler jeg de hadde vært stolt! Det var dansinga som ble skrevet om akkurat da, ergo var det dansinga jeg kommenterte. Jeg har i tidligere innlegg skrevet om andre ting, både ting jeg synes er bra og ting som ikke er bra. Det at jeg kommenterte det med dansingen akkurat nå som respons på innlegg om nettopp nevnte dansing betyr ikke at jeg ikke har noe fint å si om henne i det hele tatt. At du påstår det er fullstendig unyansert og helt bak mål. Og nei, jeg har ingen planer om å danse kleint rundt til russelåter og legge ut på snap eller insta. Da tror jeg både mannen min og tenåringen vår hadde blitt sinnsyk flaue og resten av venner og familie hadde sikkert trodd det hadde rablet for meg. Og hadde mannen min og barna våre sett hva jeg har skrevet her i tråden så hadde de vært enige med meg. De hadde vært enige i den kritikken jeg har gitt Stine når det kommer til eksponering og utlevering av barna sine, og måten hun til tider behandler mannen sin på er i allefall ikke en måte jeg ville ha behandlet min mann på. De hadde heller ikke likt hvis jeg hadde irettesatt de og himlet med øynene mens jeg hadde filmet og lagt det ut på snap. Og du; å be andre mennesker om å skjemmes over seg selv blir for dumt. 8 3
Støgga Skrevet 30. mars 2022 #8962 Skrevet 30. mars 2022 Stines økonomiske råd🙈😂ang sønnen sin første lønn. Å man måtte ha en buffer, for hun hadde ikke penger til å dra kortet for en advokat regning..at hun ikke skjems! Ps ikke ordrett 9 3
Minmi93 Skrevet 30. mars 2022 #8963 Skrevet 30. mars 2022 Støgga skrev (5 minutter siden): Stines økonomiske råd🙈😂ang sønnen sin første lønn. Å man måtte ha en buffer, for hun hadde ikke penger til å dra kortet for en advokat regning..at hun ikke skjems! Ps ikke ordrett Det må være rart å ta i mot et sånt råd fra moren som shopper som hun gjør. Her er det stor forskjell fra ord til handling. 8 1
Kaffeskål! Skrevet 30. mars 2022 #8964 Skrevet 30. mars 2022 Gleder meg til å se den nye familiebilen jeg🤩
skruf Skrevet 30. mars 2022 #8965 Skrevet 30. mars 2022 Da hun satt å snakket om økonomi og nevnte advokatregningen så var det ikke ett ord om den store summen hun fikk inn via spleis til nettopp advokat. Jeg ga ikke ei krone, men av respekt til alle de som har bidratt så synes jeg hun kunne ha nevnt spleisen og faktisk kommet med et lite takk i stedet for å ordlegge seg som om hun har tatt hele regningen fra egen lomme 12 4
Mina 2 Skrevet 30. mars 2022 #8966 Skrevet 30. mars 2022 Kaffeskål! skrev (16 minutter siden): Gleder meg til å se den nye familiebilen jeg🤩 Det var en vanlig hvit bil,ikke noe spesielt med den. 2
Vintermåne Skrevet 30. mars 2022 #8967 Skrevet 30. mars 2022 Kaffeskål! skrev (29 minutter siden): Gleder meg til å se den nye familiebilen jeg🤩 Hun har vel fått den for flere dager siden vel?
supermamz Skrevet 30. mars 2022 #8968 Skrevet 30. mars 2022 Linye skrev (10 timer siden): Så enig i alt du skriver. Og det er den golddigger delen her som folk må få opp øya for. Det er hovedgrunnen til at vi forsøker å dele her inne også, fordi folk blir lurt. Godtroende som sender gaver og handler av henne. Som tror på alt hun sier. Hun utnytter folk. men hun tvinger jo ingen til å sende gaver til seg? Det er jo noe alle influensere/offentlige personer utnytter vil nå jeg si. De legger ut hva de får og takker så mye og kan si navne på følgern som har gitt. Morgenlevering også, noen sitter å tørke fake tårer. Er da ikke bare Stine som gjør dette. Men er jo ikke Stine det er feil med er jo de menneskene som ikke har mer vett i hode til å kanskje bruke pengene på seg selv, familien sin eller støtte noe viktigere. At Stine har hatt en dårlig oppvekst kan da ikke en hårkur eller en ansiktamaske ta bort. Så folk må kanskje begynne å tenke litt da.🤷 Samme med spleisen, får man gir penger sjekk om det er sant, finn ut om man får noe oppdatering om man trenger dette. Nytter ikke å syte i ettertid for tapte penger. Er jo ingen som vet hva pengene er gått til. Kan jo hende de pengene er brukt på advokat også lønnen hennes er det hun bruker på all den shoppingen? Å ja for noen så tenker man at hvis hun ha pengene så kunne hun bare brukt sine egne, men folk lager spleiser for alt. Bytte nye møbler hjemme, fikse tenner som i bleiking og slikt, lappen, bryllup, komfirmasjon, når noen dør osv. Det er veldig mye forskjellig som ligger på spleis og man trenger ikke å ha elendig råd for å legge ut en spleis. 7 1
Minni75 Skrevet 30. mars 2022 #8969 Skrevet 30. mars 2022 Jeg er mest imponert over snakke hennes om filter. Hun bruker ikke filter, for filter det skaper dårlig selvbilde. Seriøst hva har jeg gått glipp av?? 9 5
Sol Rampelyset Skrevet 30. mars 2022 #8970 Skrevet 30. mars 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning, brukerdebatt, persondebatt og avsporinger. Sol, admin.
Sharp75! Skrevet 30. mars 2022 #8971 Skrevet 30. mars 2022 Minni75 skrev (2 timer siden): Jeg er mest imponert over snakke hennes om filter. Hun bruker ikke filter, for filter det skaper dårlig selvbilde. Seriøst hva har jeg gått glipp av?? Filter er jeg totalt i mot 😔 ikke bra i det hele tatt! Jeg testet de filterne som er på snap, de som hun evt må bruke for at det ikke skal vises for oss, det ble noe helt annet her, det lyste filter 🙄 det kan umulig være de hun evt bruker 🤔 Når hun snakker om filter så virker det som at filter for henne KUN er beauty filter og det blir jo helt feil. 5
SusieK Skrevet 31. mars 2022 #8972 Skrevet 31. mars 2022 Hun snakker mot segselv ! Å tror folk er dumme ,rett å slett! 7 1
Minni75 Skrevet 31. mars 2022 #8973 Skrevet 31. mars 2022 SusieK skrev (1 time siden): Hun snakker mot segselv ! Å tror folk er dumme ,rett å slett! Ja, det må hun tro. 2
Gresshoppa Skrevet 31. mars 2022 #8974 Skrevet 31. mars 2022 At hun har nerver til å sitte og skryte av at hun er flink som må spare til å betale advokatregninger, samtidig som hun bruker penger på ræl flere ganger i uken! Da er hun rimelig bra økonomisk stilt, og den SPLEISEN er et hån mot personer som ALDRI sitter igjen med penger til å kjøpe seg planter, klær, energidrikke hver dag, uhorvelig mengder med godteri, take away, sminke, leasing av bil osv. Personer som må ta opp LÅN for å betale dyre strømregninger. ET JÆVLA HÅN! 24 2 8
SusieK Skrevet 31. mars 2022 #8975 Skrevet 31. mars 2022 Gresshoppa skrev (16 minutter siden): At hun har nerver til å sitte og skryte av at hun er flink som må spare til å betale advokatregninger, samtidig som hun bruker penger på ræl flere ganger i uken! Da er hun rimelig bra økonomisk stilt, og den SPLEISEN er et hån mot personer som ALDRI sitter igjen med penger til å kjøpe seg planter, klær, energidrikke hver dag, uhorvelig mengder med godteri, take away, sminke, leasing av bil osv. Personer som må ta opp LÅN for å betale dyre strømregninger. ET JÆVLA HÅN! Amen to that🙌🏻 6 1
skruf Skrevet 31. mars 2022 #8976 Skrevet 31. mars 2022 Gresshoppa skrev (3 minutter siden): At hun har nerver til å sitte og skryte av at hun er flink som må spare til å betale advokatregninger, samtidig som hun bruker penger på ræl flere ganger i uken! Da er hun rimelig bra økonomisk stilt, og den SPLEISEN er et hån mot personer som ALDRI sitter igjen med penger til å kjøpe seg planter, klær, energidrikke hver dag, uhorvelig mengder med godteri, take away, sminke, leasing av bil osv. Personer som må ta opp LÅN for å betale dyre strømregninger. ET JÆVLA HÅN! Det var nettopp det jeg reagerte på også, hun nevnte ikke spleisen med et ord da hun snakket økonomi i går. Hun burde seriøst ha takket de som bidro til den store summen hun fikk inn via spleis (var vel rundt 100k tilsammen i de tre spleisen, uvisst hvor mye hun har fått direkte via vipps) og dermed muliggjorde den økonomiske friheten hun har. Likedan alle som støttet henne ved å kjøpe de overprisede bamsesmykkene hun solgte. Mulig Stine tror hun er økonomisk siden hun bare kjøper på salg, men mange små summer blir en stor sum tilslutt. Og det er i allefall helt uøkonomisk å kjøpe inn nyheter i godterihylla, smake en bit av det også kaste det fordi det var ikke noe godt.. eller en ny smak i energidrikke som smakte fælt og blir tømt ut. Hverken godteri eller energidrikke er noe man trenger i hverdagen, kroppen har ikke godt av det heller. Stine er jo heldig som har ei skikkelig bra kaffemaskin der hun lager seg diverse kaffedrikker med smakstilsetninger. Så for koffeinet sin del så trenger hun ikke energidrikk i tillegg. En boks monster koster ca 25kr på meny, det blir 175kr i uka. Så kommer snus og godteri i tillegg. Eller sånn som den strikkeboken hun kjøpte på salg i går pga ei jakke hun har lyst til å strikke seg. Av alt det garnet hun har hamstret opp fra før av så var det ingenting som passet til de oppskriftene i den boka. I tillegg er alle oppskriftene strikket på unormalt tykke pinner, helt opp til pinnenr 15. Noe hun heller ikke har fra før av. Så da blir det ikke så billig likevel når hun må kjøpe både nytt garn og pinner. Tykke strikkepinner er dyre, fra 100kr og oppover. Så uansett hvor mye hun kjøper på salg så er ikke det økonomisk når det ikke er noe hun trenger. Mange bekker små gjør en stor Å er et ordtak. 16 3
SusieK Skrevet 31. mars 2022 #8977 Skrevet 31. mars 2022 Kaffeskål! skrev (19 timer siden): Gleder meg til å se den nye familiebilen jeg🤩 Den har a ikke vist fram ,så den er vel ikke million dollar glis 🙈 3
Kaffeskål Skrevet 31. mars 2022 #8978 Skrevet 31. mars 2022 Så lenge man får pakker i posten så lyser øya lykke lang vei.. Helt trist at når hu sitter med en superfin familie, så er det pakker i posten, garn, klær og ræl det som gjør hu helt i 100….. 13 1
Minipilla Skrevet 31. mars 2022 #8979 Skrevet 31. mars 2022 Ulempen med å ikke kjøpe garn i butikk er at man får ikke sett fargen. Denne rosa hun har vært på jakt etter nå måtte hun kjøpe to ganger før det ble den rette fargen. Da får pengene bein og gå på. Men mer pakker = mer lykke der i gården så det betyr kanskje ikke så mye at det er feil farger og slikt. Facinerende å følge med på. 8
Arkin Skrevet 31. mars 2022 #8980 Skrevet 31. mars 2022 Gresshoppa skrev (3 timer siden): At hun har nerver til å sitte og skryte av at hun er flink som må spare til å betale advokatregninger, samtidig som hun bruker penger på ræl flere ganger i uken! Da er hun rimelig bra økonomisk stilt, og den SPLEISEN er et hån mot personer som ALDRI sitter igjen med penger til å kjøpe seg planter, klær, energidrikke hver dag, uhorvelig mengder med godteri, take away, sminke, leasing av bil osv. Personer som må ta opp LÅN for å betale dyre strømregninger. ET JÆVLA HÅN! Kunne ikke sagt det bedre selv 🙏🙏 fy fader så dumt å høre på... Lurer på hva hun har utbetalt i mnd som kan holde på slik og itillegg spare til advokatregninge.. Hmm hva gikk spleis pengene på da liksom.. Som jeg angrer på at jeg bidro til dette her. 6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå