Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke fulgt hu på evigheter.

orket ikke mere utpakking, morgen leveringer og shopping.

Hun kom opp igjen i dag, å jaggu var det ikke samme rælet med spons hos frisør og utpakking av gave 

Dette greiene fra niips er vel også Kina varer sånn som Stine driver med, var da enda godt hun ikke fikk bamser som niips også selger.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Trolltussa
Skrevet
Frøken_ida skrev (9 timer siden):

Hørt om filter?

Ja, men ikke filter så gjør deg så fin på håret som Stine ble. Det skulle jeg hatt😁

Gjest Trolltussa
Skrevet
Malleli89 skrev (3 timer siden):

Snakk om å elske seg selv😅 Ser nesten ikke forskjell på d håret hennes heller jeg🙂 Hu der, dårlig sjøltillit? Hah😅

Ingen grunn til at hun skal ha dårlig selvtillit. Hun er vakker og det tror jeg hun ser selv også.

Gjest Trolltussa
Skrevet
Frøken_ida skrev (9 timer siden):

Salongen går såpass dårlig at all PR er god PR. Den er litt shady, masse misfornøyde kunder. 
Men alle salongene i brdal er stine uvenner med, så nå har hun da inntatt stange. 

15 av 15 anmeldelser på FB er veldig positiv, så vet ikke hvor du får det fra.

Skrevet
Trolltussa skrev (15 minutter siden):

Kanskje de tar en Talla og fjerner de negative 🙈🙄🤔

• Liker 6
Gjest Trolltussa
Skrevet
Flettfrid skrev (6 minutter siden):

Eller de får bare gode tilbakemeldinger?🤔

Skrevet
8 minutter siden, Trolltussa said:

Eller de får bare gode tilbakemeldinger?🤔

Trolltussa, du vet hvor de dårlige tilbakemeldingene er? På bygda… På fb skriver de med fullt navn og det positive kommer oftest dit😅 Har nemlig hørt det samme som frøken Ida og jeg kjenner ikke hu…

• Liker 1
Skrevet
SusieK skrev (11 timer siden):

Noen har lest her inne ialefall ,for plutselig er hun mere med ungene ,å duller med mannen 😊 Godt å se at dama kan legge ego til side å være litt mer mamma å kone ikke bare snapper 👏 

Ang dette håret ,så hadde vel det trengt en pause ? For det ser slitent ut 😱 jeg hadde ikke lagt mine hender oppi det håret der,i frykt for at det hadde detti av i vasken 😅 Hvor lenge går det nå før hun klager på fargen å skal lage baluba ?

Jeg håper denne positive forandringen vil vare. Det kler henne bedre å være god og snill.

• Liker 3
Skrevet
Flettfrid skrev (33 minutter siden):

Bingo! 

• Liker 1
Gjest Trolltussa
Skrevet
Linye skrev (18 minutter siden):

Trolltussa, du vet hvor de dårlige tilbakemeldingene er? På bygda… På fb skriver de med fullt navn og det positive kommer oftest dit😅 Har nemlig hørt det samme som frøken Ida og jeg kjenner ikke hu…

Ja, på bygda…. Mye sladder der forstår jeg. Jeg velger å tro på de positive anmeldelsene for Stine var superfin på håret😊

Skrevet

Tilbake til å bruke snap ved kvalitetstid med sønnen! Stine da 🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (3 timer siden):

Hva har hun kjøpt nå? 🙄🤦‍♀️

De har leaset ny bil. Hun var timevis hos frisøren i går. Fikk pakke i dag som visstnok var gave fra et samarbeid, noe veskegreier og lommebok med navnetrykk.

Høy på livet, stjerner i øynene 😳

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Blir litt kleint å se video der hun pakker opp en pakke i posten som er «reklame for en venn» der hun tar opp en og en ting og gisper overrasket over det hun pakker opp, så rørt at hun må tørke en tåre…..også er det noe hun faktisk har valgt seg ut og bestilt selv🙄 Røper seg når hun sier at den ene tingen kan hun ikke vise frem enda, for den har hun bestilt i gave til noen.  I tillegg til at hun sa at man selv kan bestemme hva som skal stå på de prosjektveskene/tøyveskene.

Mtp at hun begynner å få endel samarbeid/reklameoppdrag nå så håper jeg hun setter av penger til å betale skatt av varenes verdi. Selv frisørtimen skal skattes ca 40% av selv om hun fikk den gratis. Verdien av tjenester skal beskattes. Har vært nok av bloggere/influencere som har fått gigantisk baksmell på skatten, enkelte av de største fikk restskatt på flere hundretusen 

https://www.skatteetaten.no/bedrift-og-organisasjon/rapportering-og-bransjer/bransjer-med-egne-regler/internett/blogging/

https://www.nettavisen.no/rik-og-ulykkelig-toppblogger-reddet-av-skattesmell/s/12-95-3423143666

https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/skattesmell-pa-300.000-kroner-1.11312377

Endret av skruf
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Rikke aka Bygdelivet skrev på sin snap, direkte sitat:

"Søte S viser frem noen produkter idag-hun slang inn en bestilling i forrige uke, og jeg sendte med "noko åttåt"."

Det er ikke noe tvil om at Rikke har lagt med en overraskelse til S, så at hun ble overrasket, det tror jeg faktisk.

Endret av camie
Mer korrekt
  • Liker 5
Skrevet
camie skrev (10 minutter siden):

Rikke aka Bygdelivet skrev på sin snap, direkte sitat:

"Søte S viser frem noen produkter idag-hun slang inn en bestilling i forrige uke, og jeg sendte med "noko åttåt"."

Det er ikke noe tvil om at Rikke har lagt med en overraskelse til S, så at hun ble overrasket, det tror jeg faktisk.

Hun gjorde det samme til Josefine her tidligere også.

• Liker 1
Skrevet
Trolltussa skrev (4 timer siden):

Du fikk aldri med deg de som er fjerna. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen kan komme å si at hun ikke må skatte av inntekt gjennom some! Masse gaver for reklame for flere bedrifter, og salg av bamseanheng med en fortjeneste på 95%. Hun solgte bamser for over 45k i 2021 som jeg fikk med meg, sikkert enda mere.

Screenshot_20220330-015045_Samsung Internet.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg likte også Stine i begynnelsen , tenkte at dæven hun har kommet seg etter en slik barndom! Men så tok det litt tid å jeg la merke til himlingen med øynene ,så tenkte jeg at er det et hån mot følgerne eller er livet hennes så ‘patetsisk’ at hun må være oppgitt over alt å ser på alt som dritt ,derav himlingen! Så begynte spleis ,det ramlet inn med pakker . Så tenkte jeg er dette her en ‘gold’ digger som spiller på andres samvittighet? Så begynte hun å utlevere mann å unger på snap. Da toppet det seg for meg. I går skulle hun ha kosetid med minstemann å trer mobilen opp i trynet på han å filmer alt han gjør . Hva med å være i nuet med han å legge bort tlf littegranne? Mannen vil tydelig ikke være på snap men trer jo tlf opp i trynet på han å ,danser å dytter mens han står med skarp kniv ,Han sier tydelig kutt ut med hun gir seg ikke. Ser jo at han blir fly forbanna. Legger ut på snap med navn til sønnene sine at de ikke putter inn i oppvaskmaskinen ( ja barn må lære seg å rydde ) men i mine øyne så himler hun med øynene nevner navnet dems ,som de skulle vært noen late slasker ! Sånt tar man på privaten ! Å hun hadde klart å putte inn 2 asjetter selv ,uten å lage drama. Hun er mamma å desverre er mye av jobben rydde rydde rydde! Jeg skjønner at hun trenger å bli sett ,men man kan bli sett på mange andre måter også 🙂 flott sprek dame ,men med meget feil instillinger til både mamma å konerollen(syntes jeg)  hun nevner dårlig barndom hvor noe av problemet er at hun ikke ble sett, blir hennes unger sett? Eller blir de sett igjennom et kamera på tlf ? Ja,dagen har 24 T ,men hun snapper ganske heftig igjennom hele dagen. Så man får med seg det meste ,desverre! Å virker som om alt må dokumenteres !

• Liker 22
  • Nyttig 12
Skrevet
10 minutter siden, SusieK said:

Jeg likte også Stine i begynnelsen , tenkte at dæven hun har kommet seg etter en slik barndom! Men så tok det litt tid å jeg la merke til himlingen med øynene ,så tenkte jeg at er det et hån mot følgerne eller er livet hennes så ‘patetsisk’ at hun må være oppgitt over alt å ser på alt som dritt ,derav himlingen! Så begynte spleis ,det ramlet inn med pakker . Så tenkte jeg er dette her en ‘gold’ digger som spiller på andres samvittighet? Så begynte hun å utlevere mann å unger på snap. Da toppet det seg for meg. I går skulle hun ha kosetid med minstemann å trer mobilen opp i trynet på han å filmer alt han gjør . Hva med å være i nuet med han å legge bort tlf littegranne? Mannen vil tydelig ikke være på snap men trer jo tlf opp i trynet på han å ,danser å dytter mens han står med skarp kniv ,Han sier tydelig kutt ut med hun gir seg ikke. Ser jo at han blir fly forbanna. Legger ut på snap med navn til sønnene sine at de ikke putter inn i oppvaskmaskinen ( ja barn må lære seg å rydde ) men i mine øyne så himler hun med øynene nevner navnet dems ,som de skulle vært noen late slasker ! Sånt tar man på privaten ! Å hun hadde klart å putte inn 2 asjetter selv ,uten å lage drama. Hun er mamma å desverre er mye av jobben rydde rydde rydde! Jeg skjønner at hun trenger å bli sett ,men man kan bli sett på mange andre måter også 🙂 flott sprek dame ,men med meget feil instillinger til både mamma å konerollen(syntes jeg)  hun nevner dårlig barndom hvor noe av problemet er at hun ikke ble sett, blir hennes unger sett? Eller blir de sett igjennom et kamera på tlf ? Ja,dagen har 24 T ,men hun snapper ganske heftig igjennom hele dagen. Så man får med seg det meste ,desverre! Å virker som om alt må dokumenteres !

Så enig i alt du skriver. Og det er den golddigger delen her som folk må få opp øya for. Det er hovedgrunnen til at vi forsøker å dele her inne også, fordi folk blir lurt. Godtroende som sender gaver og handler av henne. Som tror på alt hun sier. Hun utnytter folk.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Håper for hennes del at hun er obs på å registrere inn det hun tjener via Sosiale medier til Nav ift uføretrygd. Har du 100% uføretrygd så kan du tjene 60 000 i året uten at det trekkes i stønaden. Tjener man over den summen så vil man beholde inntekten men uførestønaden reduseres noe. Men den reduseres ikke så mye, så det lønner seg å tjene over 60K. Men det er uhyre viktig å innrapportere det for å unngå sanksjoner og en skikkelig økonomisk smell

Stine har blitt relativt «stor» i SoMe med over 10K følger på snap og det blir flere og flere reklamesamarbeid og spons, så den summen på 60 000 oppnås fort. 

Infuenceren Sara Emilie var også uføretrygdet, men hun har klart å skape sin egen arbeidsplass og tjener så godt at hun har pauset uførestønaden (selv om man er ufør og mottar stønad så er ikke det ei endelig beslutning, man kan gå opp til gradert ufør eller pause det helt uten å miste uførestatus) og tjener nå veldig godt. Fortsetter Stine i det sporet hun er i nå og utvikler kanalen sin ytterligere så skal man ikke se bort i fra at det blir med henne som med Sara Emilie. Hun har i allefall mulighet til det. 

Stine sier at hun drømmer om å komme tilbake til arbeidslivet en dag, men hun er jo egentlig delvis i arbeid allerede. Hun legger ned mye jobb i snap-kanalen sin, får flere og flere samarbeid og dermed høyere inntekt, og hun er som oftest på snap fra morgen til kveld. Så sånn sett må det være greit å være Influencer da man kan legge opp sin egen arbeidsdag ut i fra dagsformen, og man kan ta seg pauser og styre dagene sine selv. Noe man ikke kan på en vanlig arbeidsdag som f.eks hjelpepleier (Stine er utdannet hjelpepleier) der man jobber turnus og har pasienter å ta seg av og der man må samhandle med andre kollegaer. Har man en dårlig dag på jobb på f.eks et sykehjem så kan man ikke sove et par timer ekstra, sette seg ned med strikking, eller bare gjøre noe annet

Man kan tjene sinnsyke summer som Influencer. Sara Emilie er enslig og kjøpte seg nettopp hus til over 11mill! Helt sjukt egentlig, det er noen vanvittige summer å hente i reklameverdenen. 

• Liker 10
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...