Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun sa rett etter frisørtimen i går at hun skulle vaske håret for å få det som hun ville, for at det ikke skulle være så glatt. Ikke rart fargen forsvinner fort hvis det første hun gjør er å vaske håret når det er nyfarget.

Ifg alle de frisørene jeg har vært til opp gjennom årene så har jeg fått beskjed om å drøye i 2-3 dager etter farging sånn at fargen får sette seg.

Men både fargen og klippen ble fin :) Stine har veldig tynt og glatt hår, og en lang bob er veldig kledelig til sånn type hår da håret ser fyldigere ut. Får dog litt fnatt når hun sier at hun har klippet seg kort. Hår til rett over skuldrene er ikke kort, men halvlangt. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trolltussa skrev (2 timer siden):

Det ble veldig fint så jeg hadde gjerne gått til den frisøren.

Det er enda godt man er forskjellige.. Vil heller ha en ærlig frisør som hadde klipt det så det ser sunt og har mulighet til å få igjen den fylden det engang hadde. Enn at man igjen gi det behandling som gjør at enda mer hår knekker. Bare klipp og god kur som burde vært gjort her..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Salongen går såpass dårlig at all PR er god PR. Den er litt shady, masse misfornøyde kunder. 
Men alle salongene i brdal er stine uvenner med, så nå har hun da inntatt stange. 

Skjønner ikke hvordan det er mulig?? Hvis jeg er misfornøyd hos frisøren så er jeg såpass konfliktsky at jeg bare takker, betaler og lar være å komme igjen. Sier ikke at det er det man bør gjøre, er man misfornøyd så skal man si fra. Men bør finnes en mellomting. 

• Liker 4
Skrevet
skruf skrev (2 timer siden):

Hun sa rett etter frisørtimen i går at hun skulle vaske håret for å få det som hun ville, for at det ikke skulle være så glatt. Ikke rart fargen forsvinner fort hvis det første hun gjør er å vaske håret når det er nyfarget.

Ifg alle de frisørene jeg har vært til opp gjennom årene så har jeg fått beskjed om å drøye i 2-3 dager etter farging sånn at fargen får sette seg.

Men både fargen og klippen ble fin :) Stine har veldig tynt og glatt hår, og en lang bob er veldig kledelig til sånn type hår da håret ser fyldigere ut. Får dog litt fnatt når hun sier at hun har klippet seg kort. Hår til rett over skuldrene er ikke kort, men halvlangt. 

Dette tenkte jeg på også..trodde «alle» visste at man ikke burde vaske håret når det er nyfarget og hvertfall ikke samme dag..hvis hun i tillegg ikke bruker gode produkter, så tapes fargen enda mer..Litt skeptisk til frisøren der også merker jeg, gir hun den informasjonen man trenger, når kunden vasker håret når hun kommer hjem 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (På 27.3.2022 den 22.44):

Hvor mange her inne er Stine ? Jeg er visst også Stine 😂 og flere til 😂

Jeg ble å beskyldt å være Stine 🙈🤣

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Blågrønn skrev (25 minutter siden):

Det har jeg og blitt! 🤣

• Liker 3
Skrevet
kanakass skrev (3 timer siden):

Det er enda godt man er forskjellige.. Vil heller ha en ærlig frisør som hadde klipt det så det ser sunt og har mulighet til å få igjen den fylden det engang hadde. Enn at man igjen gi det behandling som gjør at enda mer hår knekker. Bare klipp og god kur som burde vært gjort her..

Jeg tror frisøren tok kun etterveksten (pluss noe fargekorrigering) på henne? Det går jo helt fint selv om håret ellers kan være slitt. 😊 Jeg synes det ble skikkelig kult jeg! Både den kalde fargen og klippen.

• Liker 4
Skrevet

Så ikke forskjell jeg 🥺

• Liker 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (4 timer siden):

Salongen går såpass dårlig at all PR er god PR. Den er litt shady, masse misfornøyde kunder. 
Men alle salongene i brdal er stine uvenner med, så nå har hun da inntatt stange. 

Shady? Seriøst? Et kjapt google-søk og jeg finner utelukkende gode omtaler av salongen. 🤔 Du bør ikke spre rykter det ikke er hold i.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Blågrønn skrev (43 minutter siden):

Forundrer meg ikke, står man opp for Fruen her på siden så blir man beskyldt for å være henne, man blir forsvarer, blir stilt opp etter veggen, vi har ikke øyne å se med m.m. Det er skremmende. Holdningen som flere har mot henne er ikke god, er ikke rart barn mobber sier jeg...... For flere her  sier de har barn....... 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
24 minutter siden, Sharp75! said:

Forundrer meg ikke, står man opp for Fruen her på siden så blir man beskyldt for å være henne, man blir forsvarer, blir stilt opp etter veggen, vi har ikke øyne å se med m.m. Det er skremmende. Holdningen som flere har mot henne er ikke god, er ikke rart barn mobber sier jeg...... For flere her  sier de har barn....... 

Det at dere uttaler Fruen med stor F sier litt om hvordan dere ser opp til Stine. Og det er helt greit. Men la nå oss andre føre saklige diskusjoner her inne på bakgrunn av det VI ser og VI vet da. Uten å dra dette mobbe og misunnelseskortet hver gang. For alt vi vet er det deres barn som mobber, nettopp fordi dere ikke ser eller vi se👀

Og nei, jeg likte ikke siste setningen der. Men det er slik dere skriver om de som ikke opphøyer Stine for alt.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Syns hun ble veldig fin på håret, hun kledde å få det mer jevnt 👍

• Liker 3
Skrevet
Frøken_ida skrev (5 timer siden):

Oioi det er såpass ja ! Ja da ber hun om at håret detter av 

• Liker 2
Skrevet
L.F skrev (1 time siden):

Det har jeg og blitt! 🤣

Det beste er jo om noen her er Stine ,så kanskje hun får opp øynene litt! Man må jo ta sånne ting her ,tar man det på hennes kanal så blir man jo blokkert !

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Linye skrev (17 minutter siden):

Det at dere uttaler Fruen med stor F sier litt om hvordan dere ser opp til Stine. Og det er helt greit. Men la nå oss andre føre saklige diskusjoner her inne på bakgrunn av det VI ser og VI vet da. Uten å dra dette mobbe og misunnelseskortet hver gang. For alt vi vet er det deres barn som mobber, nettopp fordi dere ikke ser eller vi se👀

Og nei, jeg likte ikke siste setningen der. Men det er slik dere skriver om de som ikke opphøyer Stine for alt.

Hun heter ble Fru.Knutsen på snap? Derfor stor F. Jeg ser ikke opp til Frua som du vil pålegge oss som står opp for noen. Men jeg snakker henne heller ikke ned slike som flere her gjør. Og som jeg har sagt flere ganger mye skurrer. Men jeg sitter ikker her og skriver at hun jukker som en kåt 16 åring, slikker på en slikkepinne på en sexy måte eller hva det stod m.m. Kaller du det saklig? 🙄

Om man står opp for noen så trenger man ikke være enig i alt de gjør og opphøye de. En ting er spleissaken, men hallo, mange tar henne på alt. At denne tråden er delt i 2, har "haterne" klart fint selv. For skriver noen noe positivt så er det jo: hvor lenge har du fulgt henne? Bare vent du vil se. Er du Stine? Man blir konfrontert til de grader. 

Har ikke dratt et enste misunnelsekort. Men mobbing foregår her i denne tråden. Og jeg ser....... 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Sharp75! skrev (18 minutter siden):

Hun heter ble Fru.Knutsen på snap? Derfor stor F. Jeg ser ikke opp til Frua som du vil pålegge oss som står opp for noen. Men jeg snakker henne heller ikke ned slike som flere her gjør. Og som jeg har sagt flere ganger mye skurrer. Men jeg sitter ikker her og skriver at hun jukker som en kåt 16 åring, slikker på en slikkepinne på en sexy måte eller hva det stod m.m. Kaller du det saklig? 🙄

Om man står opp for noen så trenger man ikke være enig i alt de gjør og opphøye de. En ting er spleissaken, men hallo, mange tar henne på alt. At denne tråden er delt i 2, har "haterne" klart fint selv. For skriver noen noe positivt så er det jo: hvor lenge har du fulgt henne? Bare vent du vil se. Er du Stine? Man blir konfrontert til de grader. 

Har ikke dratt et enste misunnelsekort. Men mobbing foregår her i denne tråden. Og jeg ser....... 

Mobbing eller fakta?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
SusieK skrev (44 minutter siden):

Mobbing eller fakta?

Mobbing! Ikke mye fakta i denne tråden! 

Endret av Sharp75!
La til en setning
  • Liker 6
Skrevet

Snakk om å elske seg selv😅 Ser nesten ikke forskjell på d håret hennes heller jeg🙂 Hu der, dårlig sjøltillit? Hah😅

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest Pushes
Skrevet (endret)

Vært masse oppturer de siste dagene altså? Du har fått deg en haug med nye døde ting som du kan vise frem på snap! Lyser opp hver gang det er kjøpt eller fått noe! Så snakker du om nedturer som er tøft for fru Knutsen! Ja velkommen til verden slik den er for alle andre også! Det er helt normalt! Om du blir skylden på skatten så er det i såfall selvforskyldt, men bare vent om det blir minus. Da er det vel tårer og spleis igjen! 

Endret av Pushes
Skrevet
Pushes skrev (1 time siden):

Vært masse oppturer de siste dagene altså? Du har fått deg en haug med nye døde ting som du kan vise frem på snap! Lyser opp hver gang det er kjøpt eller fått noe! Så snakker du om nedturer som er tøft for fru Knutsen! Ja velkommen til verden slik den er for alle andre også! Det er helt normalt! Om du blir skylden på skatten så er det i såfall selvforskyldt, men bare vent om det blir minus. Da er det vel tårer og spleis igjen! 

Hva har hun kjøpt nå? 🙄🤦‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...