non_stop Skrevet 26. mars 2022 #8801 Skrevet 26. mars 2022 EllaSays skrev (5 timer siden): Det kan hende at det ville vært billigere for Stine å gå i garnbutikk å se det hun kjøper, istedenfor alle "billige" bomkjøp 🙄 Begynner å bli en del. Tror det betyr mer for henne at det bugner over i kister og skap av nøster av alle slag og ymse kvalitet, enn at kister og skap kun er halvfulle av ordentlig kvalitetsgarn. 10 2
Gjest Chroma Skrevet 26. mars 2022 #8802 Skrevet 26. mars 2022 EllaSays skrev (7 timer siden): Det kan hende at det ville vært billigere for Stine å gå i garnbutikk å se det hun kjøper, istedenfor alle "billige" bomkjøp 🙄 Begynner å bli en del. Da kunne hun også støttet en lokal garnbutikk, noe som er ganske viktig
skruf Skrevet 26. mars 2022 #8803 Skrevet 26. mars 2022 Chroma skrev (58 minutter siden): Da kunne hun også støttet en lokal garnbutikk, noe som er ganske viktig Helt enig. Hun stikker innom den lokale garnbutikken når hun står fast i strikkinga, eller har gjort feil og trenger hjelp. Hun uttalte selv at en ansatt der holdt på i over 1 time med å hjelpe henne da hun strikket genser til svigermor. Men å faktisk kjøpe garn der og dermed legge igjen noen kroner, det skjer ikke. Men trenger hun hjelp så er garnbutikken kjekk å ha.. Hadde hun tatt med det rosa garnet for å finne en matchende følgetråd så hadde hun spart både penger og irritasjon over å bestille feil farge på nett. Av erfaring så vet jeg at skal du sette sammen flere farger i en genser så er det mye bedre å dra til en garnbutikk der du både får se og kjenne på garnet enn å kjøpe vilkårlig i en nettbutikk. Selv om det er bilde av fargen så gjenspeiler ikke det nødvendigvis den korrekte fargen eller strukturen på garnkvaliteten. Synes bare det blir så dumt å utnytte kunnskapen til de ansatte uten å støtte butikken ved å kjøpe noe der 19 1
Lillemor1982 Skrevet 26. mars 2022 #8804 Skrevet 26. mars 2022 skruf skrev (17 minutter siden): Helt enig. Hun stikker innom den lokale garnbutikken når hun står fast i strikkinga, eller har gjort feil og trenger hjelp. Hun uttalte selv at en ansatt der holdt på i over 1 time med å hjelpe henne da hun strikket genser til svigermor. Men å faktisk kjøpe garn der og dermed legge igjen noen kroner, det skjer ikke. Men trenger hun hjelp så er garnbutikken kjekk å ha.. Hadde hun tatt med det rosa garnet for å finne en matchende følgetråd så hadde hun spart både penger og irritasjon over å bestille feil farge på nett. Av erfaring så vet jeg at skal du sette sammen flere farger i en genser så er det mye bedre å dra til en garnbutikk der du både får se og kjenne på garnet enn å kjøpe vilkårlig i en nettbutikk. Selv om det er bilde av fargen så gjenspeiler ikke det nødvendigvis den korrekte fargen eller strukturen på garnkvaliteten. Synes bare det blir så dumt å utnytte kunnskapen til de ansatte uten å støtte butikken ved å kjøpe noe der Er ikke å støtte lokale butikker som betyr noe for henne. Det viktige er shoppe, shoppe, pakker i posten, hamstre garn, stappfulle skap så pengene får bein å gå på. Kvalitet og opprinnelse på garnet betyr ingenting så lenge det er billig billig billig. Og kan brukes til å strikke flere klumpegensere på pinne 7-8-9. Skapene er fulle de også men hva gjør vel det. De som synes hu er en inspirerende strikker... vel, dem om det 🤦♀️ 11
Gjest Polarpuma Skrevet 26. mars 2022 #8805 Skrevet 26. mars 2022 25 minutter siden, skruf said: Helt enig. Hun stikker innom den lokale garnbutikken når hun står fast i strikkinga, eller har gjort feil og trenger hjelp. Hun uttalte selv at en ansatt der holdt på i over 1 time med å hjelpe henne da hun strikket genser til svigermor. Men å faktisk kjøpe garn der og dermed legge igjen noen kroner, det skjer ikke. Men trenger hun hjelp så er garnbutikken kjekk å ha.. Hadde hun tatt med det rosa garnet for å finne en matchende følgetråd så hadde hun spart både penger og irritasjon over å bestille feil farge på nett. Av erfaring så vet jeg at skal du sette sammen flere farger i en genser så er det mye bedre å dra til en garnbutikk der du både får se og kjenne på garnet enn å kjøpe vilkårlig i en nettbutikk. Selv om det er bilde av fargen så gjenspeiler ikke det nødvendigvis den korrekte fargen eller strukturen på garnkvaliteten. Synes bare det blir så dumt å utnytte kunnskapen til de ansatte uten å støtte butikken ved å kjøpe noe der Samme gjorde hun på Synsam
Sharp75! Skrevet 26. mars 2022 #8806 Skrevet 26. mars 2022 Polarpuma skrev (5 minutter siden): Samme gjorde hun på Synsam Det har jo Lensway lagt opp til at man må gjøre. Er maaange som gjør. Og det forstår jeg. Er skam dyrt med briller 🙄 6
skruf Skrevet 26. mars 2022 #8807 Skrevet 26. mars 2022 En ting jeg undres over er hvorfor hun ikke bruker alle de fine plaggene hun strikker til seg selv. Bortsett fra ei grønn jakke fra Petiteknit så kan jeg ikke huske å ha sett henne brukt noen andre egenproduserte strikkaklær. Nå holder hun på med en ny genser som er lik den hvite med V-utringning på ryggen, men i en annen farge. Men tror ikke hun har brukt den hun har fra før Det er masseproduksjon i hurtig tempo, tror hun kunne ha utfordret seg selv litt og strikket f.eks en genser med mønster på tynnere pinner. Eller noe i strukturstrikk. Jeg strikker endel selv, og tror nesten ikke jeg har brukt kjøpe-gensere siden i fjor høst, alt har vært hjemmestrikket. Jeg er nøye med garnet og kjøper ikke noe som er syntetisk, da blir genserne varme og de puster sånn at man ikke blir klam. Og man kan strikke i ulike garntyper sånn at man har f.eks en genser som er skikkelig tykk til å bruke ute, og i tynnere garn til innebruk. Og man kan strikke i bomull og lin til sommeren. Synes bare det er så rart å lage så mye klær og ikke bruke det, 11 2
Brumundaline Skrevet 26. mars 2022 #8808 Skrevet 26. mars 2022 non_stop skrev (5 timer siden): Tror det betyr mer for henne at det bugner over i kister og skap av nøster av alle slag og ymse kvalitet, enn at kister og skap kun er halvfulle av ordentlig kvalitetsgarn. Hun må ha butikkhyllemengder av alt. Det være seg garn, godteri, klær, sminke osv... Lurer på om noen fra den lokale garnbutikken følger henne på Snap. Må være irriterende å hjelpe noen som du vet utnytter deg. Innom for hjelp, hjem for å bestille på nett. 5 1
Minipilla Skrevet 26. mars 2022 #8809 Skrevet 26. mars 2022 Greier hun ikke EN ENESTE dag uten å snakke om sykdom eller smerter? Jeg hadde blitt klin hakke gal av å bo med noe sånt. Han må være veldig forelska…. 9
non_stop Skrevet 26. mars 2022 #8810 Skrevet 26. mars 2022 "Dette plagget/farge/hårfarge er mørkere/lysere enn det kommer frem på snap assa" Noen burde si til henne at hvis hun slutter å bruke FILTER så kommer fargene ordentlig frem. For du bruker fremdeles filter Stine, selv om du prøver å overbevise oss om det motsatte. Du bare bruker sveipefunksjonen hvor du slipper unna merking av filter. 18 2
Blågrønn Skrevet 26. mars 2022 #8811 Skrevet 26. mars 2022 Minipilla skrev (25 minutter siden): Greier hun ikke EN ENESTE dag uten å snakke om sykdom eller smerter? Jeg hadde blitt klin hakke gal av å bo med noe sånt. Han må være veldig forelska…. La vær å følg da🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 5 1
Ayanëar Skrevet 26. mars 2022 #8812 Skrevet 26. mars 2022 Minipilla skrev (På 24.3.2022 den 14.09): Det er klart…må man snakker på inn og utpust i flere timer hver dag på snap og lyger så man tror det selv så er det kanskje vanskelig å huske alt man lirer av seg. Spania har hun snakka om. Det er virkelig noe jeg har vanskelig for å fatte. Dere som har så enormt mye imot alt Stine gjør, alt hun sier, alt hun foretar seg, hvordan hun bruker pengene sine og hvordan hun lever sitt liv; hvorfor i all verden bruker dere dyrebar tid på å følge henne iherdig!??? Jeg bare skjønner ikke greia med å følge med på kjedelige snapdager fra noen dere ikke liker. Min tid og mitt liv har hvertfall ikke rom til sånt, men det er vel mange av dere som har voksne barn nå, og helt sikkert mange her som ikke jobber.. Men det finnes jo så ufattelig mange andre snappere som helt sikkert passer bedre inn i deres oppfatning av hvordan man skal snappe, leve, bruke penger osv. Men da blir det kanskje lite drit å prate om her inne..? 5 2 2
Blågrønn Skrevet 26. mars 2022 #8813 Skrevet 26. mars 2022 Må le litt. Dere igjen følger henne og klager på alt hun gjør. Hvorfor ikke la vær å følg da. Lot vær en stund, men følger henne nå. Fordi jeg liker henne som hun er. Ingen har et perfekt liv. Og hennes snap er jo om henne, hennes plager og liv. 4 2
Blågrønn Skrevet 26. mars 2022 #8814 Skrevet 26. mars 2022 Ayanëar skrev (2 minutter siden): Det er virkelig noe jeg har vanskelig for å fatte. Dere som har så enormt mye imot alt Stine gjør, alt hun sier, alt hun foretar seg, hvordan hun bruker pengene sine og hvordan hun lever sitt liv; hvorfor i all verden bruker dere dyrebar tid på å følge henne iherdig!??? Jeg bare skjønner ikke greia med å følge med på kjedelige snapdager fra noen dere ikke liker. Min tid og mitt liv har hvertfall ikke rom til sånt, men det er vel mange av dere som har voksne barn nå, og helt sikkert mange her som ikke jobber.. Men det finnes jo så ufattelig mange andre snappere som helt sikkert passer bedre inn i deres oppfatning av hvordan man skal snappe, leve, bruke penger osv. Men da blir det kanskje lite drit å prate om her inne..? Er så enig. Er jo bare å slutte å følge. Men selvfølgelig da får dem ikke liv uten om å kritisere andre her. 3
Ayanëar Skrevet 26. mars 2022 #8815 Skrevet 26. mars 2022 Sharp75! skrev (På 24.3.2022 den 21.19): Ja, men pengene fra Spleis er vel svidd av for lenge siden. Sånt sett så har hun hatt faktiske advokat utgifter så noe av det har jo faktisk pengene fra Spleis gått til advokat. Men ja, jeg forstår at hun burde ikke hatt Spleis for hun har vist at hun har økonomi til å ta regningen selv og har handlet for spleisen 🥺 Men uansett så blir det ikke så himla dyr tur, selve reisen/oppholdet. En må kunne klare å se på det mef et litt større perspektiv selv om det er fruen. For alle som har vanskelig for å svelge at noen velger å opprette en Spleis (som ikke faller innunder det DERE mener er en god Spleis), dette står på Spleis sin side: 3 1 1
garfunkel Skrevet 26. mars 2022 #8816 Skrevet 26. mars 2022 16 minutter siden, Blågrønn said: Må le litt. Dere igjen følger henne og klager på alt hun gjør. Hvorfor ikke la vær å følg da. Lot vær en stund, men følger henne nå. Fordi jeg liker henne som hun er. Ingen har et perfekt liv. Og hennes snap er jo om henne, hennes plager og liv. For å si det sånn, jeg hadde fulgt selveste Paven også jeg hvis jeg hadde gitt penger til han som jeg ser blir brukt til helt andre ting enn formålet. Vi følger ikke Stine fordi vi ikke vet hvordan vi steiker pomfritt, eller vil se henne rumperiste ass to ass med mannen. Vi følger med fordi vi har gitt henne penger som hun bruker på garn, snus, klær, godteri og brus som får terningkast 1 før det blir pælmet i søpla. Folk føler seg lurt, det er derfor det følges. 9 5
Ayanëar Skrevet 26. mars 2022 #8817 Skrevet 26. mars 2022 Gresshoppa skrev (På 25.3.2022 den 7.02): Mennesker som lyver om flere alvorlige ting, er ganske lette å lese. Så mange her kjenner henne, og har all grunn til å fortelle folk som ikke kjenner henne om hvordan hun egentlig er. På seg selv kjenner man andre..? 3 2
Minmi93 Skrevet 26. mars 2022 #8818 Skrevet 26. mars 2022 Minipilla skrev (47 minutter siden): Greier hun ikke EN ENESTE dag uten å snakke om sykdom eller smerter? Jeg hadde blitt klin hakke gal av å bo med noe sånt. Han må være veldig forelska…. Det klarer hun ikke. 4
Ayanëar Skrevet 26. mars 2022 #8819 Skrevet 26. mars 2022 Anneisabell skrev (På 25.3.2022 den 9.00): Enig med def,ikke rart en ikke stoler et ord på hva hun snakker om. Det er mange løgner i løpet av uka. Hun husker det ikke selv,mens de som følger henne får det med seg. Folk blir vell litt mer bevisst på å følge med også, når de opplever så mye feil informasjon og løgner. Ingen liker personer som lever på en løgn. Alt kommer for en dag, slik er det med alt Igjen; hvorfor følge henne hvis du misliker henne så sterkt? Er du selvutnevnt sannhetsforkjemper? For her sitter du, bak en anonym bruker, og rakker ned på et menneske du garantert ikke kjenner så godt som du selv tror. 6
Minmi93 Skrevet 26. mars 2022 #8820 Skrevet 26. mars 2022 non_stop skrev (41 minutter siden): "Dette plagget/farge/hårfarge er mørkere/lysere enn det kommer frem på snap assa" Noen burde si til henne at hvis hun slutter å bruke FILTER så kommer fargene ordentlig frem. For du bruker fremdeles filter Stine, selv om du prøver å overbevise oss om det motsatte. Du bare bruker sveipefunksjonen hvor du slipper unna merking av filter. Det er gjør hun, uten tvil. Hun ser ikke sånn ut i virkeligheten. Her pyntes det på utseende med filter og så juger hun om at hun ikke gjør det. Løgn på løgn fra denne dama. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå