Gresshoppa Skrevet 25. mars 2022 #8761 Skrevet 25. mars 2022 Sharp75! skrev (7 timer siden): Helt utrolig hvor mye dere mistenkeliggjør henne..... Mennesker som lyver om flere alvorlige ting, er ganske lette å lese. Så mange her kjenner henne, og har all grunn til å fortelle folk som ikke kjenner henne om hvordan hun egentlig er. 13
Anneisabell Skrevet 25. mars 2022 #8762 Skrevet 25. mars 2022 Gresshoppa skrev (1 time siden): Mennesker som lyver om flere alvorlige ting, er ganske lette å lese. Så mange her kjenner henne, og har all grunn til å fortelle folk som ikke kjenner henne om hvordan hun egentlig er. Enig med def,ikke rart en ikke stoler et ord på hva hun snakker om. Det er mange løgner i løpet av uka. Hun husker det ikke selv,mens de som følger henne får det med seg. Folk blir vell litt mer bevisst på å følge med også, når de opplever så mye feil informasjon og løgner. Ingen liker personer som lever på en løgn. Alt kommer for en dag, slik er det med alt 12
Anemonen Skrevet 25. mars 2022 #8763 Skrevet 25. mars 2022 Gresshoppa skrev (3 timer siden): Mennesker som lyver om flere alvorlige ting, er ganske lette å lese. Så mange her kjenner henne, og har all grunn til å fortelle folk som ikke kjenner henne om hvordan hun egentlig er. Anneisabell skrev (1 time siden): Enig med def,ikke rart en ikke stoler et ord på hva hun snakker om. Det er mange løgner i løpet av uka. Hun husker det ikke selv,mens de som følger henne får det med seg. Folk blir vell litt mer bevisst på å følge med også, når de opplever så mye feil informasjon og løgner. Ingen liker personer som lever på en løgn. Alt kommer for en dag, slik er det med alt Må være så slitsomt for henne å holde på slik. Hun hadde sikkert hatt godt av psykologisk oppfølging. 7
kanakass Skrevet 25. mars 2022 #8764 Skrevet 25. mars 2022 Anemonen skrev (11 minutter siden): Må være så slitsomt for henne å holde på slik. Hun hadde sikkert hatt godt av psykologisk oppfølging. Herregud, hu hadde sikkert klart å forvirre psykologen også 🤯 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. mars 2022 #8765 Skrevet 25. mars 2022 Sharp75! skrev (15 timer siden): Ja, men pengene fra Spleis er vel svidd av for lenge siden. Sånt sett så har hun hatt faktiske advokat utgifter så noe av det har jo faktisk pengene fra Spleis gått til advokat. Men ja, jeg forstår at hun burde ikke hatt Spleis for hun har vist at hun har økonomi til å ta regningen selv og har handlet for spleisen 🥺 Men uansett så blir det ikke så himla dyr tur, selve reisen/oppholdet. En må kunne klare å se på det mef et litt større perspektiv selv om det er fruen. Unner Fru. Knutsen ferie. Har de økonomi til å reise Spania, ønsker dem en riktig god tur. Kom ikke etterpå å forklar at man ikke har økonomi til å stå i sin egen sak. Bryr meg lite om hva hun bruker livet sitt til. Jeg bryr meg om at hun ber om penger til Spleis. Jeg bryr meg om at mennesker som ikke har økonomi til ferie, som bidrar til Fru.knutsen sin spleis. Men riktig god tur i luksus, sus og dus. 12
Tessa12 Skrevet 25. mars 2022 #8766 Skrevet 25. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (2 minutter siden): Unner Fru. Knutsen ferie. Har de økonomi til å reise Spania, ønsker dem en riktig god tur. Kom ikke etterpå å forklar at man ikke har økonomi til å stå i sin egen sak. Bryr meg lite om hva hun bruker livet sitt til. Jeg bryr meg om at hun ber om penger til Spleis. Jeg bryr meg om at mennesker som ikke har økonomi til ferie, som bidrar til Fru.knutsen sin spleis. Men riktig god tur i luksus, sus og dus. Hun skal på husmorferie, så er vel kun hun som skal dra. 2
GulleGull Skrevet 25. mars 2022 #8767 Skrevet 25. mars 2022 Chrisssi skrev (13 timer siden): Ble litt nysgjerrig og gikk inn på Snap, men det virket som om hun bruker hele dagen sin på å prate om ingenting. Det var da det mest intetsigende pjattet, fatter ikke at det er noen som orker å følge med på en slik person. Er det kompensasjon for manglende impulser i hverdagen, for det virket ikke som om hun har noen jobb. Om man er er i samme situasjon som Stine så har man gjerne sine begrensinger -hun er uføretrygded 100% slik jeg har forstått -det vil i såfall avspeiles i snappen, at man har en hverdag som går mye på rutine. 3
Anneisabell Skrevet 25. mars 2022 #8768 Skrevet 25. mars 2022 Tessa12 skrev (14 minutter siden): Hun skal på husmorferie, så er vel kun hun som skal dra. Å så? Hun burde pokker tilbake betalt til alle son sendte hun spleis. Hun har penger til advokat når hun har penger til alt annet unødvendig dritt hun kjøper hver dag. 12
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. mars 2022 #8769 Skrevet 25. mars 2022 Mina 2 skrev (15 timer siden): Hun har jo fått bilettene i gave da. Hun er fantastisk heldig som får så flotte og store gaver. Unner henne ferie.Det er ikke det alle kritiserer. Les hva enkelte skriver Mina. Hun må uansett bruke penger på turen. Ferie er ikke gratis. Hun har en penge innsamling for støtte til advokat og hennes sak. Er det greit? 6
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. mars 2022 #8770 Skrevet 25. mars 2022 Tessa12 skrev (48 minutter siden): Hun skal på husmorferie, så er vel kun hun som skal dra. Ja vel, hva mener du at det betyr? Fint at hun får husmorferie da, hun som aldri er på ferie alene. Hun må vel uansett bruke penger. Vi som har fulgt henne, vet at når hun skal på tur: ny garderobe, spraytan, hår, negler, nye klær..... 6
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. mars 2022 #8771 Skrevet 25. mars 2022 Anneisabell skrev (36 minutter siden): Å så? Hun burde pokker tilbake betalt til alle son sendte hun spleis. Hun har penger til advokat når hun har penger til alt annet unødvendig dritt hun kjøper hver dag. Enig !! 5
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. mars 2022 #8772 Skrevet 25. mars 2022 Sharp75! skrev (14 timer siden): Helt utrolig hvor mye dere mistenkeliggjør henne..... Vi stiller spørsmål ja. Jammen glad noen observerer galskapen ved pengebruk. Fru Knutsen har utrolig mange bra sider, dyktig og så mye. Heier på det også. 2
charlotte0 Skrevet 25. mars 2022 #8773 Skrevet 25. mars 2022 Frøken_ida skrev (16 timer siden): Spania er ikke billig.. For et hån mot folk som ville hjelpe henne.. Flybilletten fikk hun i bursdagsgave sa hun. Og hun bor gratis hos venner. Så sånn sett så koster det vel henne ikke noe. Mat og sånt er jo mye billigere i Spania da. Akkurat her kan man ikke ta henne på noe. 😉 2 1
Anneisabell Skrevet 25. mars 2022 #8774 Skrevet 25. mars 2022 charlotte0 skrev (15 minutter siden): Flybilletten fikk hun i bursdagsgave sa hun. Og hun bor gratis hos venner. Så sånn sett så koster det vel henne ikke noe. Mat og sånt er jo mye billigere i Spania da. Akkurat her kan man ikke ta henne på noe. 😉 Mye billigere i Spania? Eh nei, det stemmer ikke. Hun kan godt dra på ferie for min del,men ta ikke i mot penger fra spleis når du har denne muligheten til å handle og betale aktiviteter fra en helt annen verden. Det er fortsatt det som skurrer for folk 7 1
Nussepus Skrevet 25. mars 2022 #8775 Skrevet 25. mars 2022 Herregud for et stusslig liv hun har. Stakkars dame. 10
Anemonen Skrevet 25. mars 2022 #8776 Skrevet 25. mars 2022 GulleGull skrev (1 time siden): Om man er er i samme situasjon som Stine så har man gjerne sine begrensinger -hun er uføretrygded 100% slik jeg har forstått -det vil i såfall avspeiles i snappen, at man har en hverdag som går mye på rutine. Tror det handler om noe mer enn det. Jaget etter oppmerksomhet som går før alt annet. Kontrollbehov over alt og alle rundt henne. Og så virker det som hun mangler litt forståelse for egen helse og kropp. Mange ganger har jeg hørt henne si nå ble jeg i dårlig form. Som i går, etter en full dag på andre snapen. Jeg ville heller sagt jeg er sliten, og lagt meg tidlig. Hun fortsetter og snappe og må strikke. Tror nok hun ikke ble sett som barn på mange måter. Ingen voksen til å si til henne at nå er du sliten, da skal du hvile. Forklarer sikkert også hennes relasjon til sykdom og vondter og sykehus. Det at hun lyser opp når hun ligger i en sykehusseng. Som i at endelig kan jeg fortelle kroppen min at den kan slappe av, endelig blir jeg sett. Jeg tror på henne når hun sier hun har vondt. Jeg tror hun virkelig tror det. Men at det kanskje ‘bare’ betyr sliten for en ‘normal’ person. Men alt er relativt. Hun har nok hatt mye vondt som barn som ble ignorert. Og når man ikke vet om det er farlig eller ikke, vil alt man føler føles som krise. Kontrollbehovet hennes gjør det sikkert også vanskelig å ta til seg råd fra psykolog eller familie/venner. Unner henne ferien til Spania. Håper hun slipper seg løs, slapper godt av. Og kanskje lærer av de hun skal være sammen med hvordan det er å være litt ‘normal’. Slappe godt av når man må. Og pushe kroppen litt også er heller ikke farlig. ❤️ 9 3
Anemonen Skrevet 25. mars 2022 #8777 Skrevet 25. mars 2022 Nussepus skrev (8 minutter siden): Herregud for et stusslig liv hun har. Stakkars dame. Synes ikke noe om å si slikt om et annet menneske. Vi er alle forskjellige. Alt er relativt. Sikkert noen som hadde sagt det samme om mitt og ditt liv, selv om vi selv føler vi har ok liv. 10 1 2
Kaffeskål Skrevet 25. mars 2022 #8778 Skrevet 25. mars 2022 (endret) Hun kjøper jammen meg mye garn, klær, ting mm til det hun kaller for «ingenting».. Alle disse summene blir ganske mye iløpet av en mnd. Og iløpet av et år. Penger som burde gått til advokat. En ting til som forundrer meg er at hun ikke gjør mer research om garn, farger osv før hun kjøper.. Blir ganske mye bomkjøp virker det som. Er jo heller ikke billig når man må betale porto på dette som er «gratis» i tillegg. For noe som hun ikke kan bruke pga feil farge. 🤷🏼♀️ Endret 25. mars 2022 av Kaffeskål Skrivefeil 3 1
Minipilla Skrevet 25. mars 2022 #8779 Skrevet 25. mars 2022 Hun har ganske stort garnlager til å måtte tigge penger på spleis. Jada salg meg her og der, men det er mye penger i hele det garnlageret hennes. 5
GulleGull Skrevet 25. mars 2022 #8780 Skrevet 25. mars 2022 Anemonen skrev (46 minutter siden): Tror det handler om noe mer enn det. Jaget etter oppmerksomhet som går før alt annet. Kontrollbehov over alt og alle rundt henne. Og så virker det som hun mangler litt forståelse for egen helse og kropp. Mange ganger har jeg hørt henne si nå ble jeg i dårlig form. Som i går, etter en full dag på andre snapen. Jeg ville heller sagt jeg er sliten, og lagt meg tidlig. Hun fortsetter og snappe og må strikke. Tror nok hun ikke ble sett som barn på mange måter. Ingen voksen til å si til henne at nå er du sliten, da skal du hvile. Forklarer sikkert også hennes relasjon til sykdom og vondter og sykehus. Det at hun lyser opp når hun ligger i en sykehusseng. Som i at endelig kan jeg fortelle kroppen min at den kan slappe av, endelig blir jeg sett. Jeg tror på henne når hun sier hun har vondt. Jeg tror hun virkelig tror det. Men at det kanskje ‘bare’ betyr sliten for en ‘normal’ person. Men alt er relativt. Hun har nok hatt mye vondt som barn som ble ignorert. Og når man ikke vet om det er farlig eller ikke, vil alt man føler føles som krise. Kontrollbehovet hennes gjør det sikkert også vanskelig å ta til seg råd fra psykolog eller familie/venner. Unner henne ferien til Spania. Håper hun slipper seg løs, slapper godt av. Og kanskje lærer av de hun skal være sammen med hvordan det er å være litt ‘normal’. Slappe godt av når man må. Og pushe kroppen litt også er heller ikke farlig. ❤️ Tenker vi takler hver vår situasjon og vår psykiske og fysiske helse på den måten man kan ut fra vår egne premisser. Man kan alltids gjøre ting annerledes eller prøve nye ting. Gode råd til en kronisk syk er litt bortkastet -de aller fleste har prøvd det meste og mer til og har levd med sykdommen sin på sin kropp, ingen andre sin .Hva med heller å tenke at hun gjør så godt hun kan, vi er ikke hverandre og lever ikke hverandres liv. Stine er nok mer en de, kanskje to timene, av døgnets 24 timer. Så velger hun å dele noe av det og sikkert ikke alt. Gjetter på at hun «pusher kroppen sin» på den måten som hun føler er best for seg selv😊 2 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå