Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (56 minutter siden):

Jeg tror også det er Stine selv 🙈 En gang jeg var i bygda de bor sjekket jeg av ren nysgjerrighet om adressen deres lå på gulesider eller 1881 og den gjorde ikke det da hvertfall 🤷‍♀️

Men den står på Tise. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoggorm skrev (1 time siden):

Nå har hun vel handlet for mer enn 1200 siden lørdag😳

Hun handler ho for flere hundre kroner dagen.. forstår ikke at hun har råd jeg! Her er vi en famile som tjener mye mere en de, men vi har ikke råd til å holde på å småhandle sånn hver dag! Men så sparer vi en del hver mnd. da sånn at vi har råd om vi brått skulle ha behov for en større sum med penger 😅 Lurer på hva de i Luksusfellen hadde sagt om de hadde sett kontoutskrifta hennes..? 😅

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Trøndelag84 skrev (12 minutter siden):

Hun handler ho for flere hundre kroner dagen.. forstår ikke at hun har råd jeg! Her er vi en famile som tjener mye mere en de, men vi har ikke råd til å holde på å småhandle sånn hver dag! Men så sparer vi en del hver mnd. da sånn at vi har råd om vi brått skulle ha behov for en større sum med penger 😅 Lurer på hva de i Luksusfellen hadde sagt om de hadde sett kontoutskrifta hennes..? 😅

Hun kunne kanskje ha kjøpt ny utebukse i stedet for å handle bare tull. Tror ikke mange kan handle slik. Sant som du skriver. Godt å ha noe i bakhånd om noe skjer.

• Liker 6
Skrevet
nomore82 skrev (5 timer siden):

Jeg er overbevist over at det er hun selv. Nettopp fordi det er for rart at ukjente personer søker opp adressen og betaler for ting til henne.

Samtidig hadde jeg forventet at navnet mitt ble nevnt om jeg skulle gjort det.

Så kan man og se på enkelte av leveringene. De er pakket på en slik måte at de må ha blitt satt med døren av den som kjøpte det. Så hun har da til og med ukjente som kommer på døren.

Hadde jeg vært Stine hadde jeg vært redd. Hadde jeg vært familien hadde jeg vært bekymret.

Men er det noen som løfter et øyenbryn? Nope.

Ang Living kuren som "Monika" tilfeldigvis hadde satt på døra, den dagen hun var tom. Den så jeg hun hadde fått i goodieboks tidligere. Å i dag sa hun til noen som hadde spurt, at hun ikke viste hvor den var å få kjøpt?! Hun kunne jo spurt "Monika" da🤷‍♀️ Telte antall lag hun bruker i ansiktet tidligere, kom til 7-8😱 + 3 forskjellige sprayer til håret! Er dette normalt??

• Liker 9
Skrevet

Var det noen som fikk med seg hvor de nye solbrillene er fra? De var faktisk skikkelig kule 😅

Skrevet (endret)
bygdefruen skrev (5 minutter siden):

Var det noen som fikk med seg hvor de nye solbrillene er fra? De var faktisk skikkelig kule 😅

Europris 🤩  har visst ikke fått med meg at hun har kjøpt seg et par til 🙄 så se bort i fra mitt svar 🙊

Endret av Sharp75!
La til en setning
Skrevet
bygdefruen skrev (1 minutt siden):

Tredje solbrilleparet på under ett døgn. 
Gud hjelpe meg som de SPLEIS-pengene får bein å gå på om dagen😳

• Liker 8
Skrevet
Gresshoppa skrev (1 minutt siden):

Har hun kjøpt enda et par? 🙊🙊

• Liker 1
Skrevet
Gresshoppa skrev (11 minutter siden):

Spleis-pengene er nok borte for lengst. Nylig trygdeutbetaling som må svis av. Nytt parti bamser er nok like rundt hjørnet🙈

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjøpte seg to par på Europris forleden dag.

Skrevet
Egentlig-grei skrev (39 minutter siden):

Spleis-pengene er nok borte for lengst. Nylig trygdeutbetaling som må svis av. Nytt parti bamser er nok like rundt hjørnet🙈

Tydelig at det er helt ekstra galimatias-pengebruk hver måned rundt den 20. 🆘

Mina 2 skrev (17 minutter siden):

Kjøpte seg to par på Europris forleden dag.

Kun FØRTI SCHPENN da gitt! 💸💸 Men førti kroner her og førti kroner der.... osv

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Hun kunne gitt Veronika cred for plantejord/perlite/orkidejord ‘tipset’. 

Noen dager etter Veronika legger ut om hva slags jord hun bruker og plantesnakk, kommer det akkurat samme ‘tips’ fra S og plantesnakk. 

Hun har gjør det ofte. Kopierer, Josefine, Adelheid bla. Vær deg selv Stine!  Eller snap mindre om du ikke har innhold. 

• Liker 14
Skrevet
Anemonen skrev (2 minutter siden):

Hun kunne gitt Veronika cred for plantejord/perlite/orkidejord ‘tipset’. 

Noen dager etter Veronika legger ut om hva slags jord hun bruker og plantesnakk, kommer det akkurat samme ‘tips’ fra S og plantesnakk. 

Hun har gjør det ofte. Kopierer, Josefine, Adelheid bla. Vær deg selv Stine!  Eller snap mindre om du ikke har innhold. 

Hun sa jo at Veronica hadde gjort det på joviale og at Stine fikk triksene derfra

• Liker 5
Skrevet
Rabbenreka skrev (14 minutter siden):

Hun sa jo at Veronica hadde gjort det på joviale og at Stine fikk triksene derfra

Da legger jeg meg flat! 

Hørte bare hun sa at hun alltid bruker perlite, men vet ikke hvor det kjøpes for det har hun alltid fått. 

Skrevet

Skal hun ha oss til å gjette at hun skal til Spania i mai? Om det er det, har hun glemt at hun har fortalt det å. Skremmende 😱

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Chrisy skrev (33 minutter siden):

Skal hun ha oss til å gjette at hun skal til Spania i mai? Om det er det, har hun glemt at hun har fortalt det å. Skremmende 😱

Det var det jeg antok hun hintet om iallefall

• Liker 2
Skrevet
Chrisy skrev (1 time siden):

Det er klart…må man snakker på inn og utpust i flere timer hver dag på snap og lyger så man tror det selv så er det kanskje vanskelig å huske alt man lirer av seg. Spania har hun snakka om. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (På 22.3.2022 den 17.01):

https://kiwi.no/tema/katt/du-kan-trygt-kjope-mat-til-pus-i-matbutikken/

Så at en veterinær sier at man kan kjøpe i butikk spiller heller ingen rolle? Å se ned på alle som gir butikkmat til kattene sine, ja da sitter du på en høy hest. La henne gi hvilken mat hun vil til sine katter, presis som alle andre. Hun er ikke et dårligere menneske for det! Hilsen ei som har hatt katter i alle år og har 4 stk nå som får mat fra butikk og har til og med snakket med vår veterinær om dette........ Galskapen lenge leve! Er det rart det er krig. 

Hei. Hva gjelder butikkmat vil jeg nevne en ting. Dette er veldig individuelt fra katt til katt. Begynner å bli mange år siden nå, men jeg måtte avlive en katt pga krystaller i urinveiene som førte til nyresvikt. Dette pga det høye saltnivået i mat kjøpt fra matbutikken, i følge veterinæren som behandlet han. Hadde hatt mange katter før han, som aldri hadde noe problem med den maten. At det er like bra som fór kjøp hos veterinær tror jeg ikke, men mange katter tåler det sikkert greit.

• Liker 3
Skrevet
Gresshoppa skrev (16 timer siden):

De var nok oppbrukt i fjor. 

Jeg tror hun har fått igjen skattepenger nå 🤪

• Liker 4
Skrevet

Shoppet litt idag å ~ greit å passe på så kortet ikke blir kaldt. Men hvorfor må hun ta opp hvor 'det og 'det er kjøpt hver dag.  Kan ikke forstå at folk spør så mye om akkurat det.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...