Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Trodde du skrev i et innlegg for lenge siden at du ikke skulle kuppe tråden om dette?? 

Jo men så kom det så mye feilinformasjon og helseskadelige kommentarer så jeg måtte nesten kommentere det, så flott jobb med å holde det i gang fra din side! 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun slutta med de bamsesmykkene nå?? 

Skrevet
Vintermåne skrev (8 minutter siden):

Har hun slutta med de bamsesmykkene nå?? 

Hun må vel vente på leveranse fra Kina… 🙈😅 tar fort 1-2 mnd å få det man bestiller fra billig-sidene… 

• Liker 9
Skrevet
supermamz skrev (18 timer siden):

hvilke leppeomade var det? Har ikke fått med meg den snappen hvor hun viste. 

Enig med at snusen skulle bare hun og mannen kuttet så unødvendig og man klarer å slutte om man bare bestemmer seg. Er så dyrt at man ser fort at man får penger til overs😅 Energidrikk er jo også noe man lett kan kutte. Hun er jo "heldig" som drikker kaffe og billigere å drikke pepsi eller saft da om det var noe godt hun skulle drikke. Så er helt enig at slike ting er unødvendig, samme med alle disse testene av nyheter. Skjønner det er gøy, men blir dyrt om det meste ikke faller i smak. 

Hun kjøpte små prøve tuber.  Ikke de store "dyre" selv solgt Mary kan, de små er ikke så dyre og praktisk til lomma.

• Nyttig 1
Skrevet

hun sier gang på gang at varme-paden aktiviseres…. aktiveres stine. aktiveres.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
kalini skrev (18 minutter siden):

hun sier gang på gang at varme-paden aktiviseres…. aktiveres stine. aktiveres.

Anbefaler at du tar deg en runde i chaten her, hvis du er ute etter å korrigere talen til folk får du litt av en jobb å gjøre.. 😅

• Liker 2
Skrevet

Hun sier at hun ikke fikk fikset seg tidligere i dag fordi formen er dårlig......... Noen snapper senere sier hun at formen er heldigvis ikke så dårlig om dagen. Neste segment i snappingen står hun å danser som en russejente.... 😅 

• Liker 12
Skrevet
Eurony skrev (6 minutter siden):

Hun sier at hun ikke fikk fikset seg tidligere i dag fordi formen er dårlig......... Noen snapper senere sier hun at formen er heldigvis ikke så dårlig om dagen. Neste segment i snappingen står hun å danser som en russejente.... 😅 

Jeg tror ikke Stine skjønner forskjellen på dårlig form og dårlig humør. Mulig hun var i dårlig humør og derfor ikke kunne fikse seg tidligere.... Men hvis man sier man er i dårlig form, men skryter av at formen ikke er så værst noen minutter etterpå... Da er det noe som skurrer 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
10 minutter siden, Eurony said:

Jeg tror ikke Stine skjønner forskjellen på dårlig form og dårlig humør. Mulig hun var i dårlig humør og derfor ikke kunne fikse seg tidligere.... Men hvis man sier man er i dårlig form, men skryter av at formen ikke er så værst noen minutter etterpå... Da er det noe som skurrer 

Veldig mye som skurrer med denne dama. Jeg synes det er utrolig rart at ikke alle ser det. Det lyser og skriker alarmbjeller hos meg at her er det noe som ikke er som det skal være.

Skrevet

Mye skurrer ja. Men hvem er disse som sender gaver? For jeg tror virkelig ikke det er Stine selv. Hvem sitter og sender gaver til ukjente kvinnfolk? 🤔🤔 Søker opp adresse for å så bruke penger på vilt fremmede. Det er meg en stor gåte 🤷‍♀️

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Mye skurrer ja. Men hvem er disse som sender gaver? For jeg tror virkelig ikke det er Stine selv. Hvem sitter og sender gaver til ukjente kvinnfolk? 🤔🤔 Søker opp adresse for å så bruke penger på vilt fremmede. Det er meg en stor gåte 🤷‍♀️

Jeg er overbevist over at det er hun selv. Nettopp fordi det er for rart at ukjente personer søker opp adressen og betaler for ting til henne.

Samtidig hadde jeg forventet at navnet mitt ble nevnt om jeg skulle gjort det.

Så kan man og se på enkelte av leveringene. De er pakket på en slik måte at de må ha blitt satt med døren av den som kjøpte det. Så hun har da til og med ukjente som kommer på døren.

Hadde jeg vært Stine hadde jeg vært redd. Hadde jeg vært familien hadde jeg vært bekymret.

Men er det noen som løfter et øyenbryn? Nope.

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet
15 minutter siden, Sharp75! said:

Jeg tror at en del av disse “gavene” er fra henne selv. Men sikkert noen som sender gaver til henne, det tror jeg ja. Jeg har vanskelig for å forstå det selv - tankegangen til de som gjør det, men kan det være at de vil trøste henne, “redde” henne? Finnes mange snille mennesker der ute, men også dumsnille og naive, og Stine er veldig flink til å spille på de strengene som trigger sympatisørene.

Skrevet

Det er jo bare helt sprøtt at fremmede sender gaver sånn😅

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (3 timer siden):

Hun sender til seg selv, jo..

• Liker 6
Skrevet
Gresshoppa skrev (2 minutter siden):

Hun sender til seg selv, jo..

Der er vi uenige ☺️ jeg tror virkelig ikke det. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (1 time siden):

Der er vi uenige ☺️ jeg tror virkelig ikke det. 

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 1
Skrevet

Nå har hun vel handlet for mer enn 1200 siden lørdag😳

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
nomore82 skrev (3 timer siden):

Jeg er overbevist over at det er hun selv. Nettopp fordi det er for rart at ukjente personer søker opp adressen og betaler for ting til henne.

Samtidig hadde jeg forventet at navnet mitt ble nevnt om jeg skulle gjort det.

Så kan man og se på enkelte av leveringene. De er pakket på en slik måte at de må ha blitt satt med døren av den som kjøpte det. Så hun har da til og med ukjente som kommer på døren.

Hadde jeg vært Stine hadde jeg vært redd. Hadde jeg vært familien hadde jeg vært bekymret.

Men er det noen som løfter et øyenbryn? Nope.

Jeg tror også det er Stine selv 🙈 En gang jeg var i bygda de bor sjekket jeg av ren nysgjerrighet om adressen deres lå på gulesider eller 1881 og den gjorde ikke det da hvertfall 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet (endret)
Gresshoppa skrev (1 time siden):

Hun sender til seg selv, 

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...