Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
skruf skrev (12 minutter siden):

Hun sa vel at dressen var revnet så han måtte ha nytt, men at det ikke var aktuelt med ny utedress nå siden vi går mot vår og varmere dager, så derfor skulle hun heller kjøpe tynnere utebukse. 

Hun viser jo frem alt hun shopper, t.o.m q-tips ble vist frem etter helgas shoppingrunder. Men regner med de fant noe som funker. 

Er som sagt ikke summen jeg reagerte på, men at hun fint kunne ha kjøpt den buksa til 1200kr hadde hun droppet alt unødvendig stæsj som ble handlet inn i helga. Steiler over ei goretex-bukse til den prisen, men lar kortet gå varmt i neste vending. 

Som jeg skrev, ser poenget 🤷‍♀️ fikk ikke med meg at dressen var ødelagt, trodde hun begynte å handle inn til våren. Ja, hvem steiler ikke over ei bukse til 1200 kr til en unge på 5 år som vokser ut av den på 1 2 3 🤷‍♀️ man kan få mye annet til 1200.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Meg.no skrev (21 timer siden):

Det jeg reagerte på, var at hun synes det var for mye å bruke 1200,- på ei GoreTex bukse til sønnen for å ha i barnehagen. I stedet går hun inn og bruker pengene på dill på Normal og Tiger. 
Fulge henne i et par dager på snapp. Ble med det. Aldri sett noe mer meningsløst og kjedelig innhold før.

Skrevet
Mina 2 skrev (Akkurat nå):

Ble noe rart her😅

Skrevet

Merkelig greier det der med at hun må styre sånn med vasking og organisering,når det endelig er helg. Skulle tro hun ville kose seg sammen med mann og barn. Finne på noe sammen. Har jo hele uka på å dille i heimen. Skjønner meg virkelig ikke på den dama der.

• Liker 16
Skrevet
47 minutter siden, Lillemor1982 said:

Ta og spør henne 🙈

Da blir du blokkert.. 

Skrevet
Mina 2 skrev (37 minutter siden):

Merkelig greier det der med at hun må styre sånn med vasking og organisering,når det endelig er helg. Skulle tro hun ville kose seg sammen med mann og barn. Finne på noe sammen. Har jo hele uka på å dille i heimen. Skjønner meg virkelig ikke på den dama der.

Dette gjør hun nok for å slippe å henge så mye med dem. 

• Liker 10
Skrevet
Rieber97 skrev (37 minutter siden):

Da blir du blokkert.. 

Å nei! Påmmfri-TRIKSET repeterer hu gladelig uke etter uke! Selv om Frua ikke har noen reprisekanal 😉

• Liker 14
Skrevet
29 minutter siden, Lillemor1982 said:

Å nei! Påmmfri-TRIKSET repeterer hu gladelig uke etter uke! Selv om Frua ikke har noen reprisekanal 😉

Hahah 😂

• Liker 2
Skrevet
FrkZ skrev (50 minutter siden):

Dette gjør hun nok for å slippe å henge så mye med dem. 

Ja,har i grunn skjønt det. Trist.

• Liker 5
Skrevet
Lillemor1982 skrev (56 minutter siden):

Påmmfri og sminkerutine kan fint repeteres både ukentlig og daglig. 😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål skrev (7 timer siden):

Påmmfri og sminkerutine kan fint repeteres både ukentlig og daglig. 😂

Og antall operasjoner, diagnoser og sting🙃🙃🙃🙃🙃

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Ville91 skrev (På 19.3.2022 den 12.00):

Er det noen som har spurt hvorfor hun ikke steriliserer pusene? 

Det kan hende men dem er nok blokkert nå!

• Liker 3
Skrevet
kanakass skrev (På 15.3.2022 den 21.23):

Hvorfor bruker hu alltid så store ord som ikke passer til det hun gjør/sier. Sånn som rydding av rommet til guttungen.. «Målet er å komprimere litt»

😂 haha, har tenkt på d samme selv🤣

• Liker 2
Skrevet

Fru. Knutsen har selv opplevd å ikke ha klær og utstyr som barn. Moren brukte opp pengene. Burde ikke det være den største selfølge å prioritere barnet?                            Ble så rørt av ei som sa: selv om jeg var alenemor, prioriterte jeg barnas utstyr før meg selv. Ja, selfølgelig tenker jeg også. Galdhøpiggen med for store støvler og dårlig klær, den husker man❤

Velger Fru. Knutsen å ha et barn i utebarnehage, er det vel viktig at hennes barn har gode klær fra innerst til ytterst? Det er vel ønske at barnet får en god opplevelse av sine dager der?                                           Hun er jo støtt og stadig på salg og gjør kupp.  Som oss andre med dårlig råd, da lærte man at det mulig å gjøre kupp og røverkjøp av gode merker. Fordi  barnet ditt skal være varm og få en god opplevelse. Hun trenger ikke svi av kr.1200,- . Vær i forkant og tenk barnets behov.  Været i Norge og på Østlandet kommer vel ikke som en overraskelse. 

Å svi av 40 her og 40 der. Bare 99 her og 99 der på ting hun kanskje ikke må ha? Hadde bitt mange gode klær til barnet.  Hun som er så dyktig til å strikke, har mulighet å lage gode ullplagg til barnet også.

Hun er dyktig på så mye. Blir veldig overrasket over hennes prioriteringer gang på gang. Hun kommer med så mange gode råd til seere. Lytt og lær Fru.Knutsen. eller kjenn på din egen følelse, det barnet som ikke hadde utstyret som var tilpasset alsens vær og vind.

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (11 minutter siden):

Fru. Knutsen har selv opplevd å ikke ha klær og utstyr som barn. Moren brukte opp pengene. Burde ikke det være den største selfølge å prioritere barnet?                            Ble så rørt av ei som sa: selv om jeg var alenemor, prioriterte jeg barnas utstyr før meg selv. Ja, selfølgelig tenker jeg også. Galdhøpiggen med for store støvler og dårlig klær, den husker man❤

Velger Fru. Knutsen å ha et barn i utebarnehage, er det vel viktig at hennes barn har gode klær fra innerst til ytterst? Det er vel ønske at barnet får en god opplevelse av sine dager der?                                           Hun er jo støtt og stadig på salg og gjør kupp.  Som oss andre med dårlig råd, da lærte man at det mulig å gjøre kupp og røverkjøp av gode merker. Fordi  barnet ditt skal være varm og få en god opplevelse. Hun trenger ikke svi av kr.1200,- . Vær i forkant og tenk barnets behov.  Været i Norge og på Østlandet kommer vel ikke som en overraskelse. 

Å svi av 40 her og 40 der. Bare 99 her og 99 der på ting hun kanskje ikke må ha? Hadde bitt mange gode klær til barnet.  Hun som er så dyktig til å strikke, har mulighet å lage gode ullplagg til barnet også.

Hun er dyktig på så mye. Blir veldig overrasket over hennes prioriteringer gang på gang. Hun kommer med så mange gode råd til seere. Lytt og lær Fru.Knutsen. eller kjenn på din egen følelse, det barnet som ikke hadde utstyret som var tilpasset alsens vær og vind.

Vet hun har sagt at hun opplevde at det var knapt med mat og dårlig mat i hus når hun var hos moren. Varer i kjøleskapet kunne ha gått ut på dato og hun levde på kneipp. 
Har ikke hørt henne si at hun manglet klær og utstyr? Bodde hun ikke halvparten av tiden hos faren som hadde god jobb i Nordsjøen? Oljearbeidere tjener jo veldig bra. 

Har nok ikke fått med meg alle detaljer, så bare lurer😊
Ellers virker det jo ikke som om frua har dårlig råd, hun gjør heller merkelige prioriteringer. 

Skrevet

Snus er dyrt. Særlig når to i husholdningen skal ha. Just sayin'🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Stunt mamma skrev (52 minutter siden):

Snus er dyrt. Særlig når to i husholdningen skal ha. Just sayin'🙈

Det beste ville jo ha vært å slutte å snuse, men vet av erfaring at det er vanskelig. Man må være skikkelig motivert, og sliter man med feks mye tankekaos, smerter, kanskje blir dagene lange når man ikke er i jobb så blir snusen en slags trøst, og noe man roer ned med. Så jeg kan forstå den 

Men det jeg ikke forstår er hvorfor de kjøper snus på butikken og ikke bestiller fra norske nettsider som selger snus til mye lavere pris. Jeg gjør det, og det er faktisk vesentlig billigere, over 20kr pr eske kontra i butikk. I tillegg gratis frakt. 20kr høres kanskje ikke så mye ut, men snuser man fast så utgjør det endel i året. Det er bare å planlegge sånn at man f.eks bestiller et rør med 10 bokser noen dager før man går tom. Usikker på hva snus koster i butikk, men man sparer ca 250kr på å bestille 10 bokser snus på nett

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (12 minutter siden):

Det beste ville jo ha vært å slutte å snuse, men vet av erfaring at det er vanskelig. Man må være skikkelig motivert, og sliter man med feks mye tankekaos, smerter, kanskje blir dagene lange når man ikke er i jobb så blir snusen en slags trøst, og noe man roer ned med. Så jeg kan forstå den 

Men det jeg ikke forstår er hvorfor de kjøper snus på butikken og ikke bestiller fra norske nettsider som selger snus til mye lavere pris. Jeg gjør det, og det er faktisk vesentlig billigere, over 20kr pr eske kontra i butikk. I tillegg gratis frakt. 20kr høres kanskje ikke så mye ut, men snuser man fast så utgjør det endel i året. Det er bare å planlegge sånn at man f.eks bestiller et rør med 10 bokser noen dager før man går tom. Usikker på hva snus koster i butikk, men man sparer ca 250kr på å bestille 10 bokser snus på nett

Snuset i 10 år før jeg bare kutta den. Hadde lenge bare vudert det og utsatt det, men når jeg da kjøpte det som var min siste eske bestemte jeg meg bare etter denne så er det nok. 2 uker var det ille også gikk det faktisk greit. Ikke lett, men tror alle som vil klarer det. Fins mange hjelpemidler også, men jeg syns det var best og bare kutte og gjøre det enkelt og brutalt. Tenker hvis man skal spare penger og er opptatt av det så er snus og røyk det første man kan kutte. Så unødvendig og dyrt.. Ødelegger tenner og alt også som man må bruke penger på å fikse også. Nå vet jeg ikke hvor mye hun snuser, men er blir nok en del penger i løpet av en uke om de begge bruker det. 

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 minutter siden, supermamz said:

Snuset i 10 år før jeg bare kutta den. Hadde lenge bare vudert det og utsatt det, men når jeg da kjøpte det som var min siste eske bestemte jeg meg bare etter denne så er det nok. 2 uker var det ille også gikk det faktisk greit. Ikke lett, men tror alle som vil klarer det. Fins mange hjelpemidler også, men jeg syns det var best og bare kutte og gjøre det enkelt og brutalt. Tenker hvis man skal spare penger og er opptatt av det så er snus og røyk det første man kan kutte. Så unødvendig og dyrt.. Ødelegger tenner og alt også som man må bruke penger på å fikse også. Nå vet jeg ikke hvor mye hun snuser, men er blir nok en del penger i løpet av en uke om de begge bruker det. 

Jeg har vanskelig å se på forbruk med snus, energidrikke, beautyboks, og alt mulig skrammel som hun kjøper hele tida, for så å spare på klær til barna. Mye fine og gode klær kan man få på salg og tilbud hvis man planlegger litt. 

Skrevet

Skjønner hun ikke at folk bare kan ta bilder eller opptak med en annen tlf? Jeg blir helt matt av kunnskapsløsheten innimellom. Og det gjelder mange ting. 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...