Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Du må jo forstå at de ikke kan svare her. De sitter jo sikkert i fengsel😳

😂😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (16 minutter siden):

Du må jo forstå at de ikke kan svare her. De sitter jo sikkert i fengsel😳

🤭🤭🤭

Skrevet

Denne "Monica" som i ekspressfart la hårkuren på trappa til Knutsen etter at Stine fortalte at hun var tom for nevnte hårkur. Hvem er hun, noen som vet? Hørtes på måten hun nevnte henne som at det var en seerne kjente til og har hørt om tidligere, derfor jeg lurer. 

På meg virker det som at Stine staget det. Hadde ny hårkur på lur i skapet, men ville pynte litt på sannheten aka morgenlevering style. 

Virker som at hun bare trenger å knipse med fingerne så kommer folk ilende til og slenger ting på trappa hennes. Rart de ikke ringer på og sier hei i det minste, har de så dårlig tid? 

• Liker 33
Skrevet

Hva er det med at hun må ha butikkhyllemengder av alt?? Vaskemidler, enorme mengder godteri som stilles ut i skapet som om det er i en butikk, klær, garn osv. Og alt må organiseres annenhver dag. Hvem er det som roter så fælt i alt, at det må ryddes og organiseres hele tiden? Sykelig sykt opplegg😳😳

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Brumundaline skrev (6 timer siden):

Hva er det med at hun må ha butikkhyllemengder av alt?? Vaskemidler, enorme mengder godteri som stilles ut i skapet som om det er i en butikk, klær, garn osv. Og alt må organiseres annenhver dag. Hvem er det som roter så fælt i alt, at det må ryddes og organiseres hele tiden? Sykelig sykt opplegg😳😳

Det er slett ikke normalt. Type mani vil jeg kalle der. Det er jo av alle slag rundt om i hele huset. Så sier hun  at det må bli slutt på shopping.  Ja den skal jeg like å se at hun klarer å gjennomføre gitt.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Ganske stusselig å bruke hele fredagskvelden på å rydde og ommøblere skuffer og skap på kjøkkenet i stedet for å bruke helgas første kveld sammen med familien. Hun er hjemmeværende og dette kunne hun fint ha gjort på dagtid en annen dag i uka. 

Til sammenligning så koste tenåringen, mannen min og meg oss med The Voice, brus og snacks. Endelig helg! Greit at ikke alle ser The Voice, men man kan jo se en film sammen, spille et brettspill…ett eller annet 

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
skruf skrev (9 minutter siden):

Ganske stusselig å bruke hele fredagskvelden på å rydde og ommøblere skuffer og skap på kjøkkenet i stedet for å bruke helgas første kveld sammen med familien. Hun er hjemmeværende og dette kunne hun fint ha gjort på dagtid en annen dag i uka. 

Til sammenligning så koste tenåringen, mannen min og meg oss med The Voice, brus og snacks. Endelig helg! Greit at ikke alle ser The Voice, men man kan jo se en film sammen, spille et brettspill…ett eller annet 

Du må ikke glemme den godt timede migrenen vet du. 

• Liker 17
Skrevet
nomore82 skrev (5 minutter siden):

Du må ikke glemme den godt timede migrenen vet du. 

De kjøkkenskapene går jo ingen plass, så de kunne ha ventet til over helga…….men mulig det blir migrene da ;) 

• Liker 13
Skrevet

Hva gjør hun med Signe når hun får løpetid ? Må hannkatten være ute 24/7 da? Er ikke det faren til Signe?

DU MÅ STERELISERE KATTENE DINE STINE!

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
SusieK skrev (16 minutter siden):

Hva gjør hun med Signe når hun får løpetid ? Må hannkatten være ute 24/7 da? Er ikke det faren til Signe?

DU MÅ STERELISERE KATTENE DINE STINE!

Hannkatten hennes er kastrert👍 Men er ukastrerte hannkatter i nabolaget som sikkert vil gjøre Signe drektig så fort hun slipper ut. 

• Liker 2
Skrevet
skruf skrev (1 time siden):

Det gjorde vi og. Selv om det var rotete både her og der, og alt ikke var helt på stell etter en lang uke. 🥴 Det er viktig å bruke tid sammen og rotet går jo ingen steder. 🤭

• Liker 11
Skrevet

Er det noen som har spurt hvorfor hun ikke steriliserer pusene? 

• Liker 2
Skrevet
skruf skrev (3 timer siden):

Har jo ikke så mye å si hva hun gjør når minsten har lagt seg, mannen spiller stort sett PS5 og ungdommene er hos faren i helga. 

• Liker 4
Skrevet
Ville91 skrev (46 minutter siden):

Er det noen som har spurt hvorfor hun ikke steriliserer pusene? 

Spør du, hvis du har lyst til å bli blokkert 🙄🙈

• Liker 9
Skrevet
Flettfrid skrev (38 minutter siden):

Har jo ikke så mye å si hva hun gjør når minsten har lagt seg, mannen spiller stort sett PS5 og ungdommene er hos faren i helga. 

Nå var hun vel i full gang med ryddinga lenge før den yngste la seg. Han kom jo til henne der hun holdt på, på kjøkkenet for å si god natt før faren fulgte han til sengs. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
skruf skrev (5 timer siden):

Nå sa Stine på Joviale at de hadde sett The Voice og spist bakt potet da!

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 6
Skrevet (endret)
Flettfrid skrev (3 minutter siden):

Nå sa Stine på Joviale at de hadde sett The Voice og spist bakt potet da!

Ja, men etter at gutten hadde lagt seg😊.             Med tanke på det du svarte at det ikke spilte noen rolle hva hun gjorde, så lenge gutten sov.  

Endret av ClusterOfGrapes
La til forklaring
  • Liker 4
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (1 time siden):

Nå var hun vel i full gang med ryddinga lenge før den yngste la seg. Han kom jo til henne der hun holdt på, på kjøkkenet for å si god natt før faren fulgte han til sengs. 

Må man sitte i ronig underholde unger og mann frem til ungene har lagt seg da? 

Her har vi ikke noe spesiellt som skjer på fredagskvelden, alle slapper av med sitt. Men lørdagskveldene derimot har vi filmkveld med dessert og godteri. 

Ofte jeg driver med hobby eller husarbeid på fredagsettermiddag/kveld for å få ting gjort før helga, så vi kan slappe av og kose oss lørdag/søndag.

• Liker 6
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (1 minutt siden):

Ja, men etter at gutten hadde lagt seg😊

Ja, naturlig at han har lagt seg før det begyner. Han er 5 år.

• Liker 3
Skrevet
Lillemor1982 skrev (4 timer siden):

Hannkatten hennes er kastrert👍 Men er ukastrerte hannkatter i nabolaget som sikkert vil gjøre Signe drektig så fort hun slipper ut. 

Og Doris går på p-piller? Skjønner ikke hvorfor hun ikke sterilisere henne, da får du la være å ha katt da hvis du ikke har råd til å ta ordentlig vare på de. Hun har født tre kull med unger, hva skal hun gå på p-piller for? La nå den stakkars katta få slippe mere kattunger nå. Jeg synes synd på Doris jeg, Stine snakker alltid så morskt til henne i forhold til de to andre. Og klager over at hun er så lite kosete. Og så vil hun kvitte seg med henne også. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...